Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

:blink:  :blink:  :blink:  :blink:

Όπως το λέω.

Σαν βετεράνος της σειράς (από το BF 1942) είχα ξενερώσει ελαφρώς με το BF3 και βαρέως με το BF4.

Δε λέω ότι είχαν γίνει και CoD, πάντως δεν μπορούσε να πει κάποιος ότι ήταν παιχνιδάρες (όπως π.χ. το Bad Company 2). Το Battlefield 1 είναι παιχνίδάρα.

 

Τις εντυπώσεις μου για BF3/4/BC2 τις συμμερίζονται και οι χρήστες στο metacritic, οπότε μάλλον δεν είμαι ο μόνος...

  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τις εντυπώσεις μου για BF3/4/BC2 τις συμμερίζονται και οι χρήστες στο metacritic, οπότε μάλλον δεν είμαι ο μόνος...

Προφανώς δεν είσαι ο μόνος και δικαίωμά σου να σου αρέσει. Περί γούστου και ορέξεως, λένε...

Κι εδώ "βετεράνος", από το 1942 που κουβαλούσαμε τα pc σε lan parties.

Κι ενώ συμφωνώ εν μέρει με το BC2, για εμένα είχε την καλύτερη ατμόσφαιρα, του λείπουν πάρα πολλά στοιχεία από το BF1942/BF2.

Το 3 προσωπικά το θεωρώ το καλύτερο της σειράς και το 4 το χειρότερο.

Το 1 δεν είναι κακό, αλλά απευθύνεται σε πιτσιρίκια που κάνουν πίου-πίου και δεν τους ενδιαφέρει η ομαδικότητα, βασικό στοιχείο της σειράς.

Επίσης, το metacritic, μπορεί να σε μπερδέψει εύκολα. Η πλειοψηφία εκεί, δεν είναι απαραίτητα μεγάλος αριθμός. Οι πωλήσεις του 1 και οι online παίκτες, είναι αστείο νούμερο κι αυτό αποδεικνύει την αποδοχή του κόσμου, όπως και το ποιός κόσμος το αγόρασε τελικά. Γιατί αν μετά από 1 χρόνο και μερικά εκατομμύρια πωλήσεις το player base είναι ~15.000 (pc), ή ο κόσμος δεν ευχαριστήθηκε με το παιχνίδι ή το βαρέθηκε σύντομα. Κι αυτό είναι απόδειξη, δεν είναι σχόλια σε κάποιο site.

Δημοσ.

Το player base δεν ξέρω ποιο είναι και το κυριότερο πως ορίζεται. Δηλαδή, αν κάποιος απέχει για μια εβδομάδα, βγαίνει εκτός; Αυτό που βλέπω είναι ότι οι ευρωπαϊκοί 64άρηδες servers είναι συνέχεια γεμάτοι και είναι πολλαπλάσιοι από αυτούς που έβλεπα στο 3 και στο 4.

Δημοσ.

Το player base δεν ξέρω ποιο είναι και το κυριότερο πως ορίζεται. Δηλαδή, αν κάποιος απέχει για μια εβδομάδα, βγαίνει εκτός; Αυτό που βλέπω είναι ότι οι ευρωπαϊκοί 64άρηδες servers είναι συνέχεια γεμάτοι και είναι πολλαπλάσιοι από αυτούς που έβλεπα στο 3 και στο 4.

Αυτό:

https://battlefieldtracker.com/bf1/insights/population?days=-1

Δημοσ.

2 μήνες από την κυκλοφορία του, δηλαδή τον Ιανουάριο του 2017 είχε ήδη πουλήσει 15 εκ. αντίγραφα.

Είναι δυνατόν εντός αυτών των 2 μηνών να το απέμειναν να το παίζουν μόνο 530 χιλιάδες (από τα 15 εκατομμύρια) ;

Κάτι δεν πάει καλά με αυτά τα stats.

Δημοσ.

2 μήνες από την κυκλοφορία του, δηλαδή τον Ιανουάριο του 2017 είχε ήδη πουλήσει 15 εκ. αντίγραφα.

Είναι δυνατόν εντός αυτών των 2 μηνών να το απέμειναν να το παίζουν μόνο 530 χιλιάδες (από τα 15 εκατομμύρια) ;

Κάτι δεν πάει καλά με αυτά τα stats.

Τα στοιχεία έρχονται απευθείας από το API της DICE. Αυτά είναι, δεν υπάρχει αμφιβολία.

Τα διαβάζεις λάθος όμως...

530 είναι το ημερίσιο peak ταυτόχρονων online παικτών. Όχι το σύνολο.

Επίσης, δεν είναι οι ίδιοι κάθε μέρα. Δηλαδή οι 530 που παίζουν σήμερα, δεν είναι ίδιοι με τους 530 που θα παίξουν αύριο, ή έπαιξαν εχθές.

Όμως...

Δείχνει ξεκάθαρα, ότι πέφτει συνεχώς και σημαντικά ο αριθμός των παικτών που παίζουν το παιχνίδι. Κι αυτό θα έπρεπε να βάλει τη DICE σε σκέψεις. Γιατί καλά λεφτά τα 15 μύρια πωλήσεις (και να σου βάλω κι άλλα τόσα μέσα στον επόμενο χρόνο...; ), αλλά όταν ο κόσμος χάνει την εμπιστοσύνη του, δε θα αγοράσει πάλι κι αρχίζει η παρακμή της εταιρίας και του παιχνιδιού.

Προσωπικά, μόνο το 1942 είχα πάρει από κατάστημα λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του. Όλα τα υπόλοιπα τα είχα κάνει προπαραγγελία και το BF4, μαζί με το Premium.

Το 1, το πήρα αρκετούς μήνες μετά σε προσφορά και το Premium το ίδιο.

Ποιός έχασε;

Δημοσ.

Τα στοιχεία έρχονται απευθείας από το API της DICE. Αυτά είναι, δεν υπάρχει αμφιβολία.

Τα διαβάζεις λάθος όμως...

530 είναι το ημερίσιο peak ταυτόχρονων online παικτών. Όχι το σύνολο.

Επίσης, δεν είναι οι ίδιοι κάθε μέρα. Δηλαδή οι 530 που παίζουν σήμερα, δεν είναι ίδιοι με τους 530 που θα παίξουν αύριο, ή έπαιξαν εχθές.

Όμως...

Δείχνει ξεκάθαρα, ότι πέφτει συνεχώς και σημαντικά ο αριθμός των παικτών που παίζουν το παιχνίδι. Κι αυτό θα έπρεπε να βάλει τη DICE σε σκέψεις. Γιατί καλά λεφτά τα 15 μύρια πωλήσεις (και να σου βάλω κι άλλα τόσα μέσα στον επόμενο χρόνο...; ), αλλά όταν ο κόσμος χάνει την εμπιστοσύνη του, δε θα αγοράσει πάλι κι αρχίζει η παρακμή της εταιρίας και του παιχνιδιού.

Προσωπικά, μόνο το 1942 είχα πάρει από κατάστημα λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του. Όλα τα υπόλοιπα τα είχα κάνει προπαραγγελία και το BF4, μαζί με το Premium.

Το 1, το πήρα αρκετούς μήνες μετά σε προσφορά και το Premium το ίδιο.

Ποιός έχασε;

Το παιχνίδι σε γενικές γραμμές είναι καλό.

 

Τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι και η τσιταρία που μπήκε με το καλημέρα αποξένωσαν πολλούς απο το παιχνίδι.

 

Επίσης η νοοτροπία τις πλειοψηφίας που παίζουν το παιχνίδι εχει αλλάξει και αυτο είναι το χειρότερο σε αυτου του είδους τα παιχνίδια.

Εχει χαθεί η αθωότητα του παίζω για να διασκεδάσω κ εγω και ο αντίπαλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν η μιση ομαδα παει για το longest headshot και ειναι αραχτη στα βουνα και τις πλαγιες απλα δεν κερδιζεις παιχνιδι...δεν εχει νοημα το 40 -2 αν στο τελος χασεις...Play The Fucking Objective....Καλη χρονια σε ολους.....

Δημοσ.

Το παιχνίδι σε γενικές γραμμές είναι καλό.

Δε διαφωνώ και για αυτό παίζω ακόμα.

 

Τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι και η τσιταρία που μπήκε με το καλημέρα αποξένωσαν πολλούς απο το παιχνίδι.

Εεε.... όχι. Τα 4 είχε σαφέστατα χειρότερα τεχνικά θέματα κι όμως πήγε καλύτερα και έχει ακόμα γεμάτους servers. Το 1, από bugs, δεν έχει ιδιαίτερα, τουλάχιστον όχι τόσο σημαντικά ώστε να μη μπορείς να παίξεις.

Για τους cheaters τώρα, τα ίδια είχαν και τα προηγούμενα. Η σημαντική διαφορά είναι η έλλειψη του PROCON, το εργαλείο διαχείρισης του server που είχαμε οι admins στα χέρια μας και μπορούσαμε να βάλουμε plugins, να διώχνουν αυτόματα cheaters (καμιά φορά και ledgit, αλλά μικρό το κακό) και υπήρχαν συστήματα όπως το Metaban και το GGC stream που "συνεργάζονταν" οι admins μεταξύ τους κι αν ένας είχε γίνει ban σε έναν server δεν έμπαινε πουθενά.

Επίσης, τα bans γινόντουσαν με IDs κι όχι με name κι έτσι, δε μπορούσες να αλλάξεις το όνομα και να μη σε βρίσκουν μετά. Η DICE φρόντισε να κάνει:

1. Δύσκολο να βρεις τον κλέφτη και να τον κάνεις ban. Γιατί?

2. Να κόψει τα δικαιώματα και τη συνεργασία των admins. Γιατί?

3. Να της παίρνεις εβδομάδες να εξετάσει αποδείξεις (videos) κι αντί να κάνει ban το @δι, του μηδενίζει απλά τα στατιστικά!!!! Γιατί?

 

Αυτά λοιπόν χαλάνε το παιχνίδι κι όχι οι κλέφτες που υπάρχουν παντού και πάντα. Ο τρόπος που τους διαχειρίζεσαι κάνε τη διαφορά.

 

Επίσης η νοοτροπία τις πλειοψηφίας που παίζουν το παιχνίδι εχει αλλάξει και αυτο είναι το χειρότερο σε αυτου του είδους τα παιχνίδια.

Εχει χαθεί η αθωότητα του παίζω για να διασκεδάσω κ εγω και ο αντίπαλος.

Δεν έχει χαθεί τίποτα από αυτά στους σοβαρούς παίκτες. Το παιχνίδι έγινε δημοφιλές και μπήκαν όλα τα 12χρονα να κάνουν πίου-πίου.

Οι παλιοί και κάποιοι νέοι, παίζουν σωστά και σοβαρά, αλλά είναι οι εξαιρέσεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Για κάποιο λόγο εχθές δεν μπορούσε να κάνει σύνδεση στο origin ... με έβαζε στο παιχνίδι αλλά offline, όλο αυτό κάνα μισάωρο...

είχε κάποιος κάτι παρόμοιο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

είχε κάποιος κάτι παρόμοιο;

Όλη η Ευρώπη.

 

Edit: Τάνα όλα η DICE/EA πάλι... Όλοι οι παίκτες είναι στο Lvl 0, και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τίποτα από όσα έχεις ξεκλειδώσει με assignments...

Ευχαριστούμε πολύ που χρονιάρες μέρες, με αρκετά περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας, δε μπορούμε να το χαρούμε. :angry:

Επεξ/σία από Zaytsev
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...