Πέτρος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Η "αμήχανη" στιγμή που το παιγνίδι τρέχει στρωτά (ίδια πίστα και ίδιες ρυθμίσεις με τις προηγούμενες μέρες του stutter/εμετός), το ping είναι σταθερά <60ms, αλλά κυρίως η έρμη η ομάδα σου παίζει σαν ομάδα...και συγχωρείς πολλά από τα χάλια του παιγνιδιού, πολλά από τα στραβά του. Νταξ...το ότι σχεδόν όλοι όσοι δεν ήταν snipers από τους αντιπάλους ήταν μόνιμα με πιστόλια και θέριζαν, το παρέβλεψα αρκετή ώρα.
Jimys2008 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Τελευταία παίζω πολύ ως sniper. Τελειώνω τα match με κάτι score 40/5, 36/3 κτλ αλλά τα μισά παιχνίδια τα χάσαμε. Γενικά είναι πολύ σάπιο class. χαχαχα
cpttony Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Τελευταία παίζω πολύ ως sniper. Τελειώνω τα match με κάτι score 40/5, 36/3 κτλ αλλά τα μισά παιχνίδια τα χάσαμε. Γενικά είναι πολύ σάπιο class. χαχαχα Αφού όλοι κράζουν ότι είναι ΟP η κλάση, τι σάπια ? Η "αμήχανη" στιγμή που το παιγνίδι τρέχει στρωτά (ίδια πίστα και ίδιες ρυθμίσεις με τις προηγούμενες μέρες του stutter/εμετός), το ping είναι σταθερά <60ms, αλλά κυρίως η έρμη η ομάδα σου παίζει σαν ομάδα...και συγχωρείς πολλά από τα χάλια του παιγνιδιού, πολλά από τα στραβά του. [..] Σπάνιο για μένα..
black66.gr Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2017 Αφού όλοι κράζουν ότι είναι ΟP η κλάση, τι σάπια ? Σάπια ως προς το teamplay. 1
Πέτρος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Σπάνιο για μένα.. Τί σπάνιο...? Ούτε ένα παιγνίδι στα 50 δεν μου τυχαίνει. Δεν εννοώ να είναι οι "μαμάουα" παίχτες με στρατηγική-πρόγραμμα-τακτική. Εννοώ απλά να μην είναι ο καθένας για την καρα.τσακλάρα του. Απλά πηγαίναμε είτε σαν squads προς το στόχο, είτε και 2-2 squads. Μας έπαιρναν σημαία, αμέσως κάποιοι να επιστρέψουν να καλύψουν, κάποιοι να συνεχίσουν την πίεση εκεί που είχαμε φτάσει. Στοιχειώδη πράγματα, που επειδή ο οχτρός δεν τα είχε...πήγαμε 5-1 τα παιγνίδια όσο έμεινα μέσα. Σε ένα από αυτά, βρέθηκα best support και best σε άλλες δυο κατηγορίες...χωρίς η squad μου να βγει πρώτη, ενώ και το συνολικό μου score ήταν 4ο-5ο. Πάντως, είναι λυπηρό το παιγνίδι να έχει τόσο αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά σε επίπεδο fps-stutter κλπ, η οποία αποκλειστικά εξαρτάται από τον server, όπως φαίνεται. Να έγινε ξαφνικά ο υπολογιστής μου πιο ισχυρός σήμερα, και να πηγαίνει βούτυρο το παιγνίδι στις ίδιες πίστες που χτες-προχτές κλπ σιχτίριζα και με έπιανε πονοκέφαλος (εννοείται με τις ίδιες ρυθμίσεις)...κάπως άσχημα κάθεται.
just getting started Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Το map που σταθερά έχω drops ανεξάρτητα από ρυθμίσεις είναι το St. Quentin scar στο Ε. ΠΑΝΤΑ ομως. Έχω αρχίσει και το χρησιμοποιώ σαν benchmark για CPUs μιας και γίνεται πάντα χαμός εκεί.
panoc Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα και Χρονια Πολλα. Μια ερωτηση, δυναται να κανεις 2 kill με μια σφαιρα ; Μου ετυχε 2 φορες να ριξω μια σφαιρα και να μου γραψει οτι σκοτωσα 2 ταυτοχρονα. Να σημειωσω οτι και τις 2 φορες ηταν ο ενας πισω απο το αλλο σε κοντινη αποσταση και σημαδευα τον πρωτο.
cpttony Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Σάπια ως προς το teamplay. Κοίτα, τώρα τους τελευταίους μήνες που παίζω πιο aggressive (το έχετε καταλάβει θέλω να πιστεύω απο τα βίντεό μου), μια χαρά μπορείς και ως scout στο θέμα teamplay, εντάξει δεν θα είσαι πρώτος στο να πάρεις την σημαία, ένα flare και πλησιάζεις. Βέβαια, όσο και να θέλω να παίξω ομαδικά, αν η υπόλοιπη ομάδα/squad δε τραβάει, τι να το κάνω. Για μένα τουλάχιστον, εκεί δε φταίει η κλάση. Καλημερα και Χρονια Πολλα. Μια ερωτηση, δυναται να κανεις 2 kill με μια σφαιρα ; Μου ετυχε 2 φορες να ριξω μια σφαιρα και να μου γραψει οτι σκοτωσα 2 ταυτοχρονα. Να σημειωσω οτι και τις 2 φορες ηταν ο ενας πισω απο το αλλο σε κοντινη αποσταση και σημαδευα τον πρωτο. Φυσικά και γίνεται, θα είχαν είτε και οι δύο ή ο ένας λίγο health, μου έχει τύχει αρκετές φορές (και με headshots). Και μια ωραία εικόνα λόγω των ημερών: Υ.Γ Χρόνια Πολλά 3
black66.gr Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Κοίτα, τώρα τους τελευταίους μήνες που παίζω πιο aggressive (το έχετε καταλάβει θέλω να πιστεύω απο τα βίντεό μου), μια χαρά μπορείς και ως scout στο θέμα teamplay, εντάξει δεν θα είσαι πρώτος στο να πάρεις την σημαία, ένα flare και πλησιάζεις. Βέβαια, όσο και να θέλω να παίξω ομαδικά, αν η υπόλοιπη ομάδα/squad δε τραβάει, τι να το κάνω. Για μένα τουλάχιστον, δε φταίει η κλάση. Καλημέρα και χρόνια πολλά. Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για teamplay και ο scout με τα assets του επίσης. Προφανώς και δεν φταίει η κλάση αυτή καθ'εαυτή και κάποιοι παίκτες που ξέρουν πως να παίζουν. Απλά λόγω της φύσης της, (καμπέρωμα,kills από μακρυά, μειονέκτημα στη face to face μάχη με άλλες κλάσεις ) είναι νουμπομαγνήτης. Οι περισσότεροι δυστυχώς που παίζουν scout πιάνουν μια άκρη στον χάρτη κυρίως μακρυά από σημαίες και εκεί που γίνεται ο πραγματικός χαμός και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα kills. Αυτό είναι το σάπιο gameplay.
Zaytsev Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Αυτό είναι το σάπιο gameplay. To σάπιο gameplay, είναι αλλού. Ξεκίνησε από το BF3, όπου έδωσαν τα πάντα στους medics. Τα καλύτερα όπλα. Φαρμακείο για να γιατρεύονται μόνοι τους. Βομβιδοβόλα για βασική άμυνα/επίθεση ακόμα και σε άρματα. Μόνο σφαίρες δεν είχαν, αλλά αν θυμάσαι το Μ16 πχ, ξεκινούσε με ~100. Ένας καλός παίκτης δεν ξέμενε ποτέ, αφού όλο και κάποιος θα έριχνε ammo. Το ίδιο περίπου έγινε με και τους support. Πολυβόλα και μαζί, πακετάκι ammo. Ανεξάρτητοι επίσης, δεν έχουν ανάγκη τους άλλους. Στήνουν το δίποδο σε μια γωνία κι ρίχουν συνέχεια. Άδειασε; Πακετάκι. Στο BC2 που αρκετοί βρίζουν, ο medic είχε το πολυβόλο και το medikit, οπότε έπρεπε να συνεργαστεί με τον assault για να πάρει ammo. Σαφέστατα πιό σωστή προσέγκιση. Ο Battle(Non)Sense είχε ξεκινήσει μια σειρά videos στο ΥΤ που εξηγούσε γιατί θα έπρεπε οι κλάσεις να είναι διαφορετικές και με ποιό σκεπτικό. Ήταν αυτός που είχε προτείνει αρχικά τους πιλότους με ένα πιστολάκι, ώστε να μη χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα ως ταξί. 1
saxos55 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Συμφωνώ στα περισσότερα. Στην προσπάθεια να ικανοποιηθούν όλοι, όλα τα classes είναι (σχεδόν) αυτόνομα. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στο BF1: Assault: shotguns για κοντά, smgs για μέση αλλά πάρε κι ένα riberoyles (στο paid dlc συμπτωματικά) για πιο μακριά. A/T rocket (ακόμα πιο μακρύ range) Α/Τ grenades, mines για οχήματα. Medic: Όπλα με trench (κοντινή-μέση), optical (μακρινή) variation, rifle grenade (A/T και ακόμα πιο μακρινό range Support: Ομοίως, όπλα για suppress (κοντινή-μέση) και telescopic (μακρινή και A/A) ακόμα και για hip fire (storm variaton). Limpet (A/T) Sniper: Sweet spot για όλα τα γούστα, scopes για όλες τις αποστάσεις, ακόμα καi carbines για κοντινή-μέση απόσταση (το χρησιμοποιείς και σαν shotgun πχ). Όλων των ειδών τα tripwire. Όλα τα classes μπορούν να εξοπλίσουν A/T grenade. Το μόνο που δεν υπάρχει (ακόμα) είναι κάποιου είδους A/T στον sniper (πέρα από τη grenade). Ωραίο πράγμα να έχεις πολλές επιλογές ώστε να βρεις κάτι που ταιριάζει στο στυλ σου, αλλά έχει impact στο teamplay. Γενικά είναι δύσκολο σε ένα τέτοιο scale παιχνιδιού να βρεις μια ισορροπία, αλλά κάποια πράγματα που είναι φως φανάρι πως θέλουν αλλαγή όντως είναι να απορείς γιατί δεν τα κάνουν. 1
Πέτρος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά σε όλους. Όσο κι αν έχετε δίκιο σε επιμέρους θέματα και παρατηρήσεις, οι "παλιότεροι" ξεχνάτε μου φαίνεται βασικά πράγματα. Το BF χάλασε όταν τα μεγάλα κεφάλια αποφάσισαν να το μπασταρδέψουν-εκφυλίσουν με στοιχεία του CoD, για να τραβήξουν κοινό κι από εκεί. Τα αποτελέσματα τα έχουμε αναφέρει αρκετές φορές. Κλειστές πίστες. Σε BF! Πίστες δλδ inf-only (πάντα υπήρχε η επιλογή, αλλά με τελείως άλλη φιλοσοφία), με μόνη "λογική" το frag-fest. Unlimited run, Unlimited hop/jump! Μικρές πίστες, αδιανόητα μικρές. Ακόμα και οι "μεγάλες" του 3 και 4, φτιάχτηκαν με "λογική" τα πάντα να γίνονται γύρω από 1-2 σημαίες ουσιαστικά, και μόνο οι "hc" παλιοί παίχτες να ασχολούνται με το καταραμένο "Play The Fn Objective. Αλλαγή του Fn Objective από "capture+hold the flags" σε "σκότωσε όσους μπορείς, θα πάρεις γλειφιτζούρι". Ενώ μπήκαν αντίστοιχα modes, πρακτικά τα παιγνίδια γίνονται δομημένα και σχεδιασμένα όλο και περισσότερο να γίνεται αυτό το πράμα ακόμα και σε CQ. Φαίνεται αυτό, εύκολα ("dorito" spot, το αίσχος με τους καπνούς σε 3-4...). Σταδιακή πλήρης κατάργηση κάθε "κανόνα" μάχης, που γινόταν enforce από admins/clans κλπ με τις επιλογές που είχαν. Πάει το no-clay-on-flag, πάει το no-attack-the-uncap, πάει το no-bomb-the-airfield, το no-cycle-over-the-field (για αυτό και τα αεροπλάνα πλέον ξεκινάνε στον αέρα...ήμαρτον). Eιδικά στο 4 το χάλι με τα pinned οχήματα από τα soflam κλπ, με το άπειρο βεληνεκές. BF με τα οχήματα καταδικασμένα από το spawn point! Aφαίρεση από admins/clans της δυνατότητας (επιπλέον) να ορίζουν τον τρόπο παιγνιδιού (sniper rifle limit, kick-for-frag/exp, κλπ). Ανάθεμα, όμως. Τελειώνοντας, μια παραπροχτεσινή εμπειρία: Μπαίνω τυχαία σε server με 200%dmg, no iff, ff=on, tk penalty κλπ. Μετά τα πρώτα 3', απόλαυση. Απλά απόλαυση. Ειδικότερα γιατί κάποια μόγγολα που έμπαιναν και άρχιζαν τα πίου-πίου παντού, πετάμε γουρουνοβομβίδες δεξιά-αριστερά για να περάσει η ώρα μας, spray-n-pray κλπ φεύγανε κλαμένα και τρέχοντας. Είχε και μια ωραία ομίχλη, οπότε και τα καμπερωμένα ερπετά δεν μπορούσαν να διαφεντεύουν...(μη βρίζετε οι resident snipers...εσείς είστε καλοί). Αυτά. 1
saxos55 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2017 to limit 1 οσες φορες το εχω δοκιμασει σε battlefront 2015 kai bf1 "τρωει" τουλαχιστον 20-30 fps, καλυτερα να το εχεις στο "2" κανε Α/Β test στο ιδιο σημειο κανα campaign mission ή αδειο server να το επιβεβαιωσεις Δεν είχα χρόνο να κάνω λεπτομερές τεστ είτε σε campaign είτε επαναλαμβάνοντας ακριβώς την ίδια διαδρομή/κινήσεις σε άδειο server. Το έβαλα για λίγο στο 2 και έχω την εντύπωση κοιτάζοντας μετά τα clips με RTSS/MSI AB πως τα dips σε frames παρότι αραίωσαν, ήταν πιο απότομα (είδα και 30-35 frames σε φάσεις). Τι να πω, άβυσσος η ψυχή των hardware needs του BF1. Όπως έγραψα και πριν, δεν το πολυσκαλίζω γιατί ακόμα και αν βρω τέλεια ισορροπία graphics settings και config file μπορεί ακόμα και μετά από 2 στρωτά παιχνίδια στον ίδιο server να αρχίσουν τα «νερά». Αυτό το πράγμα του BF1 δεν το έχω ξαναδεί και έχω παίξει όλη τη σειρά πλην Hardline. Σε όλα τα προηγούμενα είτε είχα issues, είτε δεν είχα. Να έχω stutters/dips/lag/rubberbanding ανάλογα τη μέρα/ώρα/server/ζώδιο/ωροσκόπο/τη σκιά του Punxsutawney Phil είναι το νέο «φρούτο» του παιχνιδιού. Τώρα στις διακοπές ίσως το ξαναδοκιμάσω να το σκαλίσω. In other news: Έπαιξα το χριστουγεννιάτικο mission όχι τόσο για το skin (που είναι σε revolver που σπάνια χρησιμοποιώ) αλλά για το challenge. Η αρχική προσέγγιση ήταν με medic/farquhar-hill/obrez. Είχε πολύ πλάκα αλλά η πρόοδος ήταν αργή. Switchαρα σε scout/smle carbine/frommer stop όπου ήμουν σαφέστατα πιο παραγωγικός και το καταευχαριστήθηκα. 1
panoskatos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δεν είχα χρόνο να κάνω λεπτομερές τεστ είτε σε campaign είτε επαναλαμβάνοντας ακριβώς την ίδια διαδρομή/κινήσεις σε άδειο server. Το έβαλα για λίγο στο 2 και έχω την εντύπωση κοιτάζοντας μετά τα clips με RTSS/MSI AB πως τα dips σε frames παρότι αραίωσαν, ήταν πιο απότομα (είδα και 30-35 frames σε φάσεις). Τι να πω, άβυσσος η ψυχή των hardware needs του BF1. Όπως έγραψα και πριν, δεν το πολυσκαλίζω γιατί ακόμα και αν βρω τέλεια ισορροπία graphics settings και config file μπορεί ακόμα και μετά από 2 στρωτά παιχνίδια στον ίδιο server να αρχίσουν τα «νερά». Αυτό το πράγμα του BF1 δεν το έχω ξαναδεί και έχω παίξει όλη τη σειρά πλην Hardline. Σε όλα τα προηγούμενα είτε είχα issues, είτε δεν είχα. Να έχω stutters/dips/lag/rubberbanding ανάλογα τη μέρα/ώρα/server/ζώδιο/ωροσκόπο/τη σκιά του Punxsutawney Phil είναι το νέο «φρούτο» του παιχνιδιού. Τώρα στις διακοπές ίσως το ξαναδοκιμάσω να το σκαλίσω. In other news: Έπαιξα το χριστουγεννιάτικο mission όχι τόσο για το skin (που είναι σε revolver που σπάνια χρησιμοποιώ) αλλά για το challenge. Η αρχική προσέγγιση ήταν με medic/farquhar-hill/obrez. Είχε πολύ πλάκα αλλά η πρόοδος ήταν αργή. Switchαρα σε scout/smle carbine/frommer stop όπου ήμουν σαφέστατα πιο παραγωγικός και το καταευχαριστήθηκα. Δεν θα βρεις ισορροπία με το hardware , μην το σκαλίζεις . Ανάλογα τι hardware εχεις μπες σ εναν άδειο server ωστε να παίζει κανονικά και μετά δοκίμαζε severs.και σε όσους παιζεις νορμαλ βάζε τους στους αγαπημένους. Εγω για παράδειγμα εχω βέλει 5 σερβερς στους αγαπημένους που παίζει καλά σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις με αποκορύφωμα τον "INFLAMES1080" που εκει πέρα πάντα παίζει το παιχνίδι νεράκι .
SoFGR Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) εχω μαζεψει υλικο για γραψιμο, εντυπωσεις απο adrenalin 17.12.2 hotfix - freesync - curved VA 24" 144hz monitor με backlight strobing - κρασαρισματα του driver μονο και μονο επειδη ειχα το performance monitoring overlay ανοιχτο πανω αριστερα .... - cpu usage συνεχεια 97-99% https://imgur.com/a/w77Xe βρηκα και ενα cfg για να πεσει λιγο ( μεχρι 93% ειδα να πεφτει σε 64 players sinai desert, μην περιμενετε θαυματα οσο ψηλα και αν εχετε κλοκαρει τον quad σας :/ ) - zowie EC2Β + dream machineΣ pad L πολυ βολικο combo επιασε τοπο το κατοσταρικο στο maxgaming ευτηχως sennheiser GSX-1000 πανακριβο και με αδυναμο ενισχυτη αλλα για ακουστικα ανοιχτου τυπου ( κατα προτιμηση με χαμηλη εμπεδηση και υψηλη ευαισθησια ) ειναι οτι καλυτερο μπορει να παρει καποιος που τον ενδιαφερει να εχει το καλυτερο surround !! σε περιεχομενο 7.1 αποδιδει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ενω σε 5.1 games και ταινιες η διαφορα ειναι ελαχιστη στην ακριβεια σε συγκριση με το sbx surround της creative, εχει ομως το πλεονεκτημα οτι μπορεις να το φερεις στα μετρα σου ( reverb off/+/++ equalizer τα παντα ολα !! ) και μαλιστα χωρις drivers. ξαναγραφω οτι ο ενισχυτης δεν ειναι για πολλα πολλα, τα revolver που ειναι λιγα ohm και ευαισθητα τα οδηγει αρκετα ευκολα ( δεν εχει χρειαστει να βαλω ποτε την ενταση πανω απο 40% ) κατι αλλες πιο "ειδικες" περιπτωσεις οπως τα AKG K601 η αλλιως aural wallhack made in Austria ειναι απλα χαμενη υποθεση :/ για το gameplay δεν θα επαναλαβω τον εαυτο μου, εχω γραψει αρκετες ωρες σε σχεδον ολα BF απο το 2002 μεχρι σημερα, εξαιρουνται τα 1942 - vietnam - F2P που ετυχε να ασχοληθω ελαχιστα ή/και ετεροχρονισμενα μαζι τους υπαρχουν καποια θετικα/unique στοιχεια οπως οι αερομαχιες, η προσθηκη αλογων και melee charge ( αμα δεν αντιγραψουμε λιγο Red Orchestra και Rising storm δεν μπορουμε ) αλλα τα αρνητικα επισκιαζουν το τελικο αποτελεσμα σε μεγαλο βαθμο :/ κλεινω με το ευλογο συμπερασμα, οτι μεχρι να αλλαξω επεξεργαστη λογικα θα εχει μπει και το premium στο vault του Orgin Access ( να δωσω τελικα αλλα 25 τον μαρτιο για να κανω ανανεωση στην ετησια συνδρομη ή οχι ? χμμμμ ) θα δοκιμασω να γραψω κανα βιντεο μεσα στην εβδομαδα που θα εχω βαλει αλλα 8gb ram - για το pubG τα βαζω κυριως, οχι γι αυτη την casualια εδω περα που της εχουμε αφιερωσει 336 σελιδες για το τιποτα Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2017 από SoFGR 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα