cpttony Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 ^^ Απ' όσο ξέρω όχι. Αυτά είναι "ευκολίες" για τους noobs των κονσόλων. 3
cpttony Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Υπήρξαν 1-2 updates στο Incursions τις τελευταίες δύο εβδομάδες, λόγω χρόνου δεν ασχολήθηκα. Μπήκα χθες και προχθές λίγο για να δω τις αλλαγές. Στο matchmaking (όχι balancing), δηλαδή αν φύγεις από ένα game, μετά το παιχνίδι σε υποχρεώνει να κάνεις re-join το game που ήσουν. Την τελευταία φορά που έγραψα για το Incursion δεν ξέρω αν αναφέρθηκα στην νέα κλάση που είχε εισαχθεί, αυτή του Demolition Driver (ακριβώς ποιά η διαφορά από τον Vehicle Operator δεν την έχω ψάξει). Πριν κάτι μέρες, έβαλαν και την κλάση Combat Sniper. Η κλάση αυτή εξοπλίζεται με Gewehr 95 ( meh ) ή Russian 1895, το Mars Automatico, Mini ή Impact grenade, K-Bullet και όλμο. Παρακάτω μια γεύση απ' αυτή την κλάση: https://www.youtube.com/watch?v=prOOruGBb2Y&feature=youtu.be (ελπίζω η ποιότητα του βίντεο να είναι καλύτερη απ' ότι φαίνεται σε μένα) Υ.Γ Δεν ξέρω να χειρίζομαι το Mars. Σε άλλα νέα. Νέα specializations έρχονται, και απ' ότι κατάλαβα, χαλάνε εντελώς το παιχνίδι (ειδικά αυτά του Scout). https://www.youtube.com/watch?v=0K5tHVkStas @Zaytsev 10:10 στο video, "scout are already a really strong class in the game", ναι, αλλά δεν λέει ότι πρέπει να είναι ο άλλος στο sweet spot 1
giannhstsip Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Παιδιά με τι sensitive mouse και πόσα dpi παίζεται?? Εγώ είμαι με 20% sensitive και 1700 dpi. Δε μπορώ να πω ότι βολεύει ιδιαίτερα
SoFGR Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 6% 800dpi 42cm για στροφη 360 μοιρων - το μεγεθος μετραει σημαντικο ειναι και το zoom sensitivity, εγω το ρυθμιζω ετσι ωστε οταν εχω ADS να χρειαζομαι πρακτικα ολοκληρο το mousepad ( qpad UC v2 44cm ) για στροφη 270ο μοιρων εχει κανει ο Τσακας αναλυτικο βιντεο με ολες τις σχετικες ρυθμισεις, νομιζω εχει ξαναποσταριστει σε αυτο το thread... https://www.youtube.com/watch?v=tK0u__db708 2
saxos55 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Σε άλλα νέα. Νέα specializations έρχονται, και απ' ότι κατάλαβα, χαλάνε εντελώς το παιχνίδι (ειδικά αυτά του Scout). https://www.youtube.com/watch?v=0K5tHVkStas Μάλιστα. Ρώτησα άνθρωπο μέσα στην EA και μου έδωσε τα specializations όχι του Turning Tides, του επόμενου DLC (δεν έχουν όνομα οριστικό ακόμα, σκέφτονται το Growing Pains): Obliterate (support): As long as you use your bipod, you have unlimited ammo and +1500% health. Jack of all trades (support): When you equip your repair tool, all vehicles in your team are repaired to full health. **None shall pass (assault): When you mouse over an enemy vehicle it explodes killing all enemys within 1km (cooldown 2 seconds) **Look ma, it goes boom (assault): You can now place mines anywhere in the battlefield while in the spawn screen. Noob! (medic): Reviving a teammate kills you for 40 seconds. Can't touch this (medic): Throwing a medic crate down creates a 4m shield around you for 2 minutes Pacifist (scout): When spotting someone with your trench periscope, his entire squad loses half its health. Nearly there (scout): Missing an opponent by up to 3 meters still damages him for half the weapons damage (cooldown 4 seconds) ** Τα δύο αυτά specializations για να ενεργοποιηθούν πρέπει να στείλεις με mail στο customer support σκαναρισμένη ταυτότητα/διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό πως είσαι από 15 και κάτω. 1
cpttony Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Μάλιστα. Ρώτησα άνθρωπο μέσα στην EA και μου έδωσε τα specializations όχι του Turning Tides, του επόμενου DLC (δεν έχουν όνομα οριστικό ακόμα, σκέφτονται το Growing Pains): [...] Τι έγινε, έκλεισες συμφωνία με την ΕΑ και έχεις inside πληροφορίες για το παιχνίδι? Εγώ απ' ότι καταλαβαίνω, αρχίζει και παίρνει την κάτω βόλτα το παιχνίδι με τα specializations που βάζουνε / θα βάλουν. Μη λογικά perks, απλώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι (?)
Zaytsev Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Εγώ απ' ότι καταλαβαίνω, αρχίζει και παίρνει την κάτω βόλτα το παιχνίδι με τα specializations που βάζουνε / θα βάλουν. Μη λογικά perks, απλώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι (?) To "αρχίζει" νομίζω ότι δεν είναι η καταλληλότερη λέξη στην προκειμένη περίπτωση https://battlefieldtracker.com/bf1/insights/population?days=-1 1
overpower Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Ε ουσιαστικα ηθελαν να δωσουν "bonus" αναλογα με το τι θελει καποιος να κανει. Το συστημα το εχω δει και σε αλλα παιχνιδια αν και δεν μου ερχεται καποιο τωρα. Και ναι και meh για εμενα. Βασικα ειναι ποσο καιρο και τωρα ξεκινησα να ασχολουμαι με αυτα. Σε 1 εβδομαδα περιπου εκανα τα πρωτα 5 σχεδον ολοκληρα και εχω κανει ηδη αρκετα απο τα επομενα ολοκληρα ή καποια tasks τους.
saxos55 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Τι έγινε, έκλεισες συμφωνία με την ΕΑ και έχεις inside πληροφορίες για το παιχνίδι? Εγώ απ' ότι καταλαβαίνω, αρχίζει και παίρνει την κάτω βόλτα το παιχνίδι με τα specializations που βάζουνε / θα βάλουν. Μη λογικά perks, απλώς για να ικανοποιηθούν κάποιοι (?) Όχι ρε συ, I was being sarcastic. Έγραψα αλλαγές που θα ικανοποιήσουν το "player base" του παιχνιδιού. Εν ολίγοις συμφωνώ μαζί σου. 3
cpttony Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Πάντως σε ξένα forums υπάρχει μια δυσαρέσκεια. Αλλά ό,τι και να λέμε εμείς τώρα, τα νέα perks θα μπουν στο παιχνίδι, αυτή είναι η αλήθεια. Από την μία προσπαθούν να κάνουν τα πάντα για να γίνει πιο ομαδικό το παιχνίδι, και από την άλλη δίνουν ευκολίες (μη κουραστεί ο "πελάτης" να τρέξει να κάνει revive 10m (εδώ στα 3m και δεν) μακριά ή να δώσει σφαίρες, ας το κάνει από κει που είναι). Αυτά που προορίζονται για τον scout, πρέπει να βγουν (θεωρώ), στα του medic/support ας κάνουν implement το σύστημα του MoH: Warfighter, αν δεν κάνω λάθος, που έπαιρνες σφαίρες/health μόνο από άτομα του squad σου χωρίς να πετάξουν κάτω πακέτο.
Zaytsev Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 ...ας κάνουν implement το σύστημα του MoH: Warfighter, αν δεν κάνω λάθος, που έπαιρνες σφαίρες/health μόνο από άτομα του squad σου χωρίς να πετάξουν κάτω πακέτο. Το είχε και στο Hardline και το ζητάνε διάφοροι YouTubers. 1
overpower Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Παντως στο ειπα και in-game. Το frontlines κατι παει να κανει ως προς την ομαδικοτητα. Οσο για το αλλο, δυστυχως αν γινει κατι τετοιο με πχ squad radius θα ειναι πρακτικα αδυνατο μιας και σπανιως μπαινει ενα squad φιλων για να μιλανε μεταξυ τους ωστε να βγαζουν συννενοηση. Πχ στο Gta υπαρχει κατι αντιστοιχο, αλλα για συγκεκριμενα πραγματα.
cpttony Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Το είχε και στο Hardline και το ζητάνε διάφοροι YouTubers. Στο Hardline νομίζω έπαιρνες απ' όλη την ομάδα, στο Warfighter ήταν μόνο από το squad, έχω την εντύπωση. Και μπορούμε να δώσουμε επέκταση σ' αυτό, αν δεν πετάξει πακέτο με σφαίρες/health, και πας δίπλα του για να πάρεις, να του αφαιρούνται XP . [...] Οσο για το αλλο, δυστυχως αν γινει κατι τετοιο με πχ squad radius θα ειναι πρακτικα αδυνατο μιας και σπανιως μπαινει ενα squad φιλων για να μιλανε μεταξυ τους ωστε να βγαζουν συννενοηση. [..] Δεν το θεωρώ αδύνατο. Προωθείς ομαδικότητα με κάποιο τρόπο έτσι. 1
overpower Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Και μπορούμε να δώσουμε επέκταση σ' αυτό, αν δεν πετάξει πακέτο με σφαίρες/health, και πας δίπλα του για να πάρεις, να του αφαιρούνται XP . Αυτο να γινει σιγουρα για καποια καραγκιοζακια medics που ειναι διπλα σου και δεν σε κανουν revive
giannhstsip Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2017 παιδια θα σας ζαλισω παλι συγνωμη αλλα ειδα διαφορα με της οδηγιεσ του SoFGR εβαλα της παραπανο ρυθμησης και στη σκοπευση πηγε πολυ καλυτερα. αναγγαστικα 1200 pdi διαφορετικα ειναι πολυ αργο. ξερει κανεις κατι ποιο αναλυτικο αν μπορει να με βοηθησει? απο το βιντεο δε καταλαβα και πολα... και τα πρωτα απο 100 τα πηγα 75
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα