Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Lol. Ο Χριστός κι η Παναγιά. Στο χρόνο που του πήρε να το γράψει αυτό, θα είχε ανέβει 3 level

  • Like 1
  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αλλάξανε πάλι κάτι στα world icons???

Έπαιξα ένα γύρο τώρα για δοκιμή, έβαλα Fall Creators Update, και κάποιες φορές των αντιπάλων ήταν τεράστια και μου έδειχναν και πόσο health είχαν  :blink:

Δημοσ.

Αλλάξανε πάλι κάτι στα world icons???

Έπαιξα ένα γύρο τώρα για δοκιμή, έβαλα Fall Creators Update, και κάποιες φορές των αντιπάλων ήταν τεράστια και μου έδειχναν και πόσο health είχαν  :blink:

Αντε θα μπω για ενα παιχνιδι ,αν και πηγαινα για υπνο, για να δω αν οντως τα αλλαξαν :P

 

*Βασικα δεν μου βγαζει καποιο update, μονο νωριτερα εκανε το Interface 

Δημοσ.

Αλλάξανε πάλι κάτι στα world icons???

Όχι δεν είδα αλλαγή, αν και δεν έκανα το νέο Windows update. Απ' ότι διάβασα είναι bug και όχι feature. Θα διορθωθεί στο επόμενο update (τι θα χαλάσουν όμως  :ph34r:  ).

 

Ωστόσο, παρατηρήσατε το παρακάτω? Τελευταίο μήνυμα του chat.

 

 

fairfight.png

 

Με γρήγορα μαθηματικά, αν παίζουν στο PC 12000 άτομα, τα μισά έγιναν ban? Αφμιβάλλω

 

 

Δημοσ.

Ίσως πείραξαν το threshold του fairfight και έδωσε ban αναδρομικά (δηλαδή ακόμα και σε παίχτες που έχουν πχ να παίξουν δύο βδομάδες), «σκανάροντας» ξανά τα στατιστικά τους

Δημοσ.

Αλλάξανε πάλι κάτι στα world icons???

Έπαιξα ένα γύρο τώρα για δοκιμή, έβαλα Fall Creators Update, και κάποιες φορές των αντιπάλων ήταν τεράστια και μου έδειχναν και πόσο health είχαν  :blink:

 

Το παρατήρησα και εγώ κάποια στιγμή και λέω ιδέα μου θα ήταν :P 

Δημοσ.

Όχι δεν είδα αλλαγή, αν και δεν έκανα το νέο Windows update. Απ' ότι διάβασα είναι bug και όχι feature. Θα διορθωθεί στο επόμενο update (τι θα χαλάσουν όμως  :ph34r:  ).

 

Ωστόσο, παρατηρήσατε το παρακάτω? Τελευταίο μήνυμα του chat.

 

 

fairfight.png

 

Με γρήγορα μαθηματικά, αν παίζουν στο PC 12000 άτομα, τα μισά έγιναν ban? Αφμιβάλλω

 

 

Αυτο σκεφτηκα και εγω.Παντως το fairfight ειναι απο τα πιο σαπια anticheat.Μπορει να πεταξει εξω παικτες που δεν ειναι cheaters.

How it works

Fairfight is the anti-cheat software used in many games - also in R6S. It works by continually gathering all data of all play sessions, generating new information with this data e.g. average k/d with a certain rank, min/max kill/death ratio, average shots until the target is dead, average headshots per player per game, and so on.

So the more data it gathered the more accurate it gets. If someone always does a headshot with his first shot from a weapon, it can easily compare it to the collected data and see that this person must be cheating, because this almost never happens - in theory.

Why it fails

In reality though as we all know, it isn't working. The reason is, fairfight first needs data that can be compared to current actions. Let's say the first 10 games played with fairfight had 50% cheaters in it. Now fairfight has collected data that it assumes is normal behavior. All new data will be compared to that seed and since the seed is already plagued with cheaters, new cheaters won't be recognized:

"This guy is doing 80% headshots. Is this normal? Let's compare it with the data (that had 50% cheaters): Yes this is normal - go on."

So the more cheaters there are that aren't recognized by fairfight the less accurate it gets.

Το πιο πιθανο ειναι να εχει πεταξει παικτες που απλα επαιζαν καλα.

Δημοσ.

Η ομάδα δίνει πόνο σε Operations.

(σε αμερικάνικο server, γι αυτό και παραπάνω από τους μισούς έχουν high ping, αλλά είμασταν τόσοι πολλοί με ~130 που ήταν σα να παίζουμε κανονικά).

 

post-175401-0-76106900-1508588038_thumb.jpg

 

Πλάκα έχει και το Operations αλλά ατελείωτο βρε αδερφέ. Πρέπει για να παίξεις να αφιερώσεις ένα δίωρο στο νερό.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο σκεφτηκα και εγω.Παντως το fairfight ειναι απο τα πιο σαπια anticheat.Μπορει να πεταξει εξω παικτες που δεν ειναι cheaters.

How it works

Fairfight is the anti-cheat software used in many games - also in R6S. It works by continually gathering all data of all play sessions, generating new information with this data e.g. average k/d with a certain rank, min/max kill/death ratio, average shots until the target is dead, average headshots per player per game, and so on.

So the more data it gathered the more accurate it gets. If someone always does a headshot with his first shot from a weapon, it can easily compare it to the collected data and see that this person must be cheating, because this almost never happens - in theory.

Why it fails

In reality though as we all know, it isn't working. The reason is, fairfight first needs data that can be compared to current actions. Let's say the first 10 games played with fairfight had 50% cheaters in it. Now fairfight has collected data that it assumes is normal behavior. All new data will be compared to that seed and since the seed is already plagued with cheaters, new cheaters won't be recognized:

"This guy is doing 80% headshots. Is this normal? Let's compare it with the data (that had 50% cheaters): Yes this is normal - go on."

So the more cheaters there are that aren't recognized by fairfight the less accurate it gets.

Το πιο πιθανο ειναι να εχει πεταξει παικτες που απλα επαιζαν καλα.

Όχι, το πιο πιθανό είναι να ΜΗΝ πετάει cheaters, όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα.

Δημοσ.

Η ομάδα δίνει πόνο σε Operations.

(σε αμερικάνικο server, γι αυτό και παραπάνω από τους μισούς έχουν high ping, αλλά είμασταν τόσοι πολλοί με ~130 που ήταν σα να παίζουμε κανονικά).

 

attachicon.gif operations.jpg

 

Πλάκα έχει και το Operations αλλά ατελείωτο βρε αδερφέ. Πρέπει για να παίξεις να αφιερώσεις ένα δίωρο στο νερό.

Τι φαση. Εμενα με εδειχνε στην θεση σου και εσενα στην δικια μου :P

 

Μαλλον διαφορετικο scoreboard ειχαμε το παιχνιδι ^^ 

Δημοσ.

Χαχαχαχααχχαχαχααχ!

Αυτός βέβαια, γενικά δεν το γουστάρει το 1, αλλά έχει πλάκα το κράξιμο

 

https://www.youtube.com/watch?v=Erc_oVi5E-8

 

 

Edit: Σίγουρα κάτι έκαναν...

1. Μπήκα και δεν έφερνε την αρχική οθόνη

2. Μου λέει έχω battlepack, πάω να το ανοίξω, no unopened battlepacks

3. Δε βρίσκω ούτε έναν official server να μπω

4. Πάγωσαν τα Windows κι έπρεπε να κάνω hard reset όταν έκανα Quit.

 

post-417238-0-49193300-1508605776_thumb.png

Δημοσ.

Η ομάδα δίνει πόνο σε Operations.

(σε αμερικάνικο server, γι αυτό και παραπάνω από τους μισούς έχουν high ping, αλλά είμασταν τόσοι πολλοί με ~130 που ήταν σα να παίζουμε κανονικά).

 

attachicon.gif operations.jpg

 

Πλάκα έχει και το Operations αλλά ατελείωτο βρε αδερφέ. Πρέπει για να παίξεις να αφιερώσεις ένα δίωρο στο νερό.

Ρε Καμπότζη τί σκορ είναι αυτά ρε  γαμώτο...Θα μας τρελάνετε ρε!

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορει καποιος να μου εξηγησει με δυο λογακια τι διαφορα εχει το standard edition που παιρνεις με το EA Access και το Revolution ?

 

Εχω μπερδευτεο εντελως....

Τι χρειαζεται να αγορασει καποιος για να εχει ολους τους χαρτες να παιζει ;

Δημοσ.

Μπορει καποιος να μου εξηγησει με δυο λογακια τι διαφορα εχει το standard edition που παιρνεις με το EA Access και το Revolution ?

 

Εχω μπερδευτεο εντελως....

Τι χρειαζεται να αγορασει καποιος για να εχει ολους τους χαρτες να παιζει ;

 

Την revolution χρειάζεσαι. Περιλαμβάνει το base game + όλα τα DLC που έχουν και θα κυκλοφορήσουν

 

@Zaytsev

St.Petersburg καλός Server, σε περίπτωση που δεν βρίσκεις official.

 

Όσο για τα προβλήματα, κάποια τα αντιμετώπισα και εγώ σήμερα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...