cpttony Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ευκαιρία εσείς οι σναϊπεράδες να γνωρίσετε και το υπόλοιπο παιχνίδι. :D Πίστεψέ με, παίζει να το ξέρουμε καλύτερα από 'σας (μιλάω γι' αυτούς που ξέρουν να παίξουν το sniper class). 2
pip1908 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Αν εξερεσεις τους εχθρούς-συμπαιχτες που αχνοφαίνονται πλέον...(χαζομάρα) δεν είδα κάτι τραγικό στο patch μέχρι τώρα... ήθελα να ρωτήσω η επιπλέον επιλογές στα γραφικά τις έχετε on η off;
UsualSuspect__ Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ευκαιρία εσείς οι σναϊπεράδες να γνωρίσετε και το υπόλοιπο παιχνίδι. :D Είμαστε κ εμείς που παίζουμε aggressive σαν σναϊπεράδες 1
sargio01 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Μια και λέτε για το snipping στο bf1, πιο πολύ απ' ολα τα επεισόδια είχα βολευτεί στο hardline! Είχε η κλάση για handgun ενα αυτόματο, σαν το mp5 ας πούμε οπότε τί έκανα; Χρησιμοποιούσα αυτό για βασικό όπλο και παράλληλα είχα στην πλάτη κι ενα sniper rifle για όταν μου 'σπαγε τα ούμπαλα κάποιος sniper!
saxos55 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Epic στο τέλος χαχαχα Έλα, σου έφτιαξα και επικότερο φινάλε https://youtu.be/Ziw3FFnqAI4 Τα περισσότερα clip είναι παλιά. Τα βλέπω τώρα και λέω «κοίτα τι θεωρούσα τότε καλό». Αλλά όπως είπα τα λυπάμαι και να τα σβήσω οπότε ανεβάζω μερικά στο ιντερνετς. 3
UsualSuspect__ Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Έλα, σου έφτιαξα και επικότερο φινάλε https://youtu.be/Ziw3FFnqAI4 Τα περισσότερα clip είναι παλιά. Τα βλέπω τώρα και λέω «κοίτα τι θεωρούσα τότε καλό». Αλλά όπως είπα τα λυπάμαι και να τα σβήσω οπότε ανεβάζω μερικά στο ιντερνετς. Κάτι τέτοια βλέπω και ψήνομαι να ξεκινήσω να ασχολούμαι με το attack plane
Zaytsev Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ευκαιρία εσείς οι σναϊπεράδες να γνωρίσετε και το υπόλοιπο παιχνίδι. Αν ήθελα να παίξω το υπόλοιπο παιχνίδι, θα έπαιζα Red Storm 2: Vietnam, όπου έχει καθορισμένο αριθμό από κάθε κλάση στον γύρο και φυσικά οι snipers είναι οι πρώτοι που φεύγουν. Έτσι, 90% θα παίξω με κάτι άσχετο. Πολύ καλό παιχνίδι, αλλά δεν παίζω για αυτόν τον λόγο. Μια και λέτε για το snipping στο bf1, πιο πολύ απ' ολα τα επεισόδια είχα βολευτεί στο hardline! Είχε η κλάση για handgun ενα αυτόματο, σαν το mp5 ας πούμε οπότε τί έκανα; Χρησιμοποιούσα αυτό για βασικό όπλο και παράλληλα είχα στην πλάτη κι ενα sniper rifle για όταν μου 'σπαγε τα ούμπαλα κάποιος sniper! Στο HL σχεδόν όλα τα sniper rifles, είχαν 1-shot-kill στο θώρακα και αν ο άλλος ζούσε, μετά έριχνες με το TEC-9 ή το MAC-10 και τέλειωνε η φάση. Έπαιζες aggressive και το χαιρόσουν, χωρίς όμως να χάνεις τις μακρυνές και για αυτό το λόγο, δεν έπεφτες συχνά σε campers, αφού το κοντινό ήταν απόλαυση. Παρόλα αυτά, δε θυμάμαι τόσο έντονα παράπονα για τους snipers εκεί. Στο BF1, παρόλο που τα όπλα είναι σαφώς πιό ισοροπημένα, δεν υπάρχει ένα για όλες τις χρήσεις, τα παράπονα πέφτουν βροχή. Οι δε Medics, με τα επαναληπτικά, είναι σαφώς χειρότεροι μέχρι τα 100-120μ, και αυτό αποδεικνύεται εύκολα από το TTK τους. Δείτε ότι έχουν το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΤΚ σε όλες τις αποστάσεις (!!!!), αλλά αυτό δεν ενοχλεί κανέναν, ενώ τους ενοχλούν οi snipers που έχουν χαμηλότερο μόνο στο hot spot. Ηλίθιοι. 2
sargio01 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 (...)Δείτε ότι έχουν το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΤΚ σε όλες τις αποστάσεις (!!!!), αλλά αυτό δεν ενοχλεί κανέναν, ενώ τους ενοχλούν οi snipers που έχουν χαμηλότερο μόνο στο hot spot. Ηλίθιοι. Ενοχλούνται γιατί τους τρώνε(και ειδικά που φεύγουν στο άκυρο, εκεί που δεν το περιμένουν κι απο εχθρό αθέατο) αν δεν τους έτρωγαν δεν θα ένοιαζε κανέναν. Στα άλλα συμφωνώ 1
Zaytsev Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ενοχλούνται γιατί τους τρώνε(και ειδικά που φεύγουν στο άκυρο, εκεί που δεν το περιμένουν κι απο εχθρό αθέατο) αν δεν τους έτρωγαν δεν θα ένοιαζε κανέναν. Ναι, με ένα scope glint που είναι σαν το φάρο της Αλεξάνδρειας... Στα 150μ, σε τρώει κι ο medic, χωρίς scope glint, πάλι χωρίς να δεις από που ήρθε. Και μερικοί support αν είναι στο δίποδο. Για να μην αναφερθώ πάλι στο suppression που τρως από τα πολυβόλα ειδικά, που ρίχνουν 10μ μακρυά σου, αλλά εσύ είναι αδύνατο να τους πετύχεις. Αεροπλάνα έχω δει συχνά να κάνουν 50:1, άρματα το ίδιο. Snipers, σπάνια εκτός αν είναι πραγματικά καλοί. Μόνο οι τελευταίοι ενοχλούνε. 2
sargio01 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Ναι, με ένα scope glint που είναι σαν το φάρο της Αλεξάνδρειας... Στα 150μ, σε τρώει κι ο medic, χωρίς scope glint, πάλι χωρίς να δεις από που ήρθε. Και μερικοί support αν είναι στο δίποδο. Για να μην αναφερθώ πάλι στο suppression που τρως από τα πολυβόλα ειδικά, που ρίχνουν 10μ μακρυά σου, αλλά εσύ είναι αδύνατο να τους πετύχεις. Αεροπλάνα έχω δει συχνά να κάνουν 50:1, άρματα το ίδιο. Snipers, σπάνια εκτός αν είναι πραγματικά καλοί. Μόνο οι τελευταίοι ενοχλούνε. Ε εντάξει, για να παρατηρήσει την ανάκλαση κάποιος που παίζει "μέσα" πρέπει εκεί που τρέχει δεξιά-αριστερά να τύχει να του τραβήξει την προσοχή ώστε να καταλάβει οτι πρός τα 'κει υπάρχει sniper. Εν το μεταξύ, βασικά αυτοί που σπάζονται είναι οι άπειροι και οι ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Όλοι οι υπόλοιποι απ' όσους χαλιούνται είναι επειδή συνήθως το 1/3 της ομάδας είναι καμπεράδες και δεν ενδιαφέρονται για τις σημαίες(μην κοιτάς που εμείς αντιλαμβανόμαστε το πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν στην άμυνα των objectives). Αντίθετα οι έμπειροι, οι βετεράνοι δεν σπάζονται, δεν δίνουν καν σημασία στο οτι υπάρχουν snipers που καιροφυλακτούν γιατί πολύ απλά έχει μπολιαστεί στο DNA τους η ακανόνιστη κίνηση και το να γίνονται ενα με τους τοίχους κατά τη διάρκεια του "ταξιδιού" τους οπότε δεν επιρρεάζεται το παιχνίδι τους απο αυτούς(συν οτι ξέρουν πια τις συνήθεις καβάτζες και τους αποφεύγουν ή τους τρώνε περνώντας απο εκεί κοντά)... Τώρα για τα οχήματα τί να πω; Ίσως να μην σπάζονται έτσι επειδή πόσα να υπάρχουν σε κάθε γύρο, ενα; Δυο; ...ή σου λέει "τουλάχιστον αυτός έχει "σπλάς", έχει θωράκιση(ή το πλεονέκτημα του ύψους για τα αεροπλάνα) οπότε έτσι κι αλλιώς δεν εχω ελπίδα απέναντί του"... ποιός ξέρει; 1
saxos55 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Το θέμα με τα εικονίδια δεν είναι αν είναι «πιο ρεαλιστικό» ή αν «μπορείς να παίξεις έτσι» ή οτιδήποτε άλλο. Είναι πως είναι bug. Πλέιν εντ σίμπλ. Όταν έχεις λοιπόν ένα παιχνίδι που κυκλοφορεί κοντά χρόνο (σε μια βδομάδα έχει «γενέθλια») και κάνεις introduce μια τέτοια χοντράδα, λογικό είναι ο κόσμος να σπάζεται. Εδώ για παράδειγμα είναι η Galicia pre-patch, με ομίχλη παρακαλώ: κι εδώ το Lupkow Pass, post patch, χωρίς ομίχλη! To C και το D εξαφανισμένα, το E ίσα που αχνοφαίνεται αν συγκεντρωθείς πολύ (πράγμα δύσκολο την ώρα που πετάς) και οι teammates στο D εξαφανισμένοι επίσης. Στην Albion που έπαιξα χτες, τα εικονίδια φαινόντουσαν καλύτερα. Που σημαίνει πως αυτό το πράγμα δεν είναι intentional. Δεν «κλαίγομαι» γιατί δεν μπορώ να παίξω. Μου πήρε λίγη ώρα αλλά προσαρμόστηκα στη νέα πραγματικότητα. Πλέον χρειάζεται να παίζω πιο πολύ με τη first person camera και να κάνω ζουμ όταν κάνω βυθίσεις και να χρησιμοποιώ πιο πολύ τη freelook camera όταν φεύγω. Πράγματα που δεν έκανα πριν. Κατά τα άλλα όμως business as usual (σχεδόν): https://www.youtube.com/watch?v=VaE_AJHDxpI Τα γράφω αυτά για να καταλήξω στο εξής: Καλά και σωστά όλα αυτά που συζητάτε (ο καθένας από την οπτική του) και by all means συνεχίστε αν θέλετε. Αλλά η συζήτηση γίνεται σε λάθος βάση. Μιλάμε για μια πατάτα της DICE (τουλάχιστο έτσι δείχνει μέχρι τώρα) λες και είναι κάποια ηθελημένη αλλαγή. Και καταλήξαμε να «τσακωνόμαστε» μεταξύ μας για τους snipers. Το τσακωνόμαστε σε εισαγωγικά γιατί γενικά το κλίμα στο thread είναι καλό και οι συζητήσεις σοβαρές. 7
aetos1988 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=VaE_AJHDxpI Παίζεις με gamepad η με keyboard/mouse ;
saxos55 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Keyboard/mouse, με το pitch down να είναι bound στο space (κλασικό, έτσι το έχουν όλοι). Κι επειδή με είχε ρωτήσει ο soctap για settings αλλά ποτέ δεν έκατσα να κάνω το αντίστοιχο βίντεο, τα βάζω εδώ σε εικόνες: Bindings για αεροπλάνο Video basic Video advanced Controls basic Άσχετο: Μήπως they broke bayonet charge too? Μπαίνω χτες brusilov με sniper. Τρέχω να κάνω bayonet, κάνει το animation του shovel. Με assault και medic το ίδιο. Δοκίμασα σε διαφορετικά classes, όπλα και ακόμα και με διαφορετικό melee weapon. Δεν κατάφερα να κάνω bayonet charge ούτε μία φορά. Παρατήρησε κανείς κάτι ανάλογο; 2
Zaytsev Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Εν το μεταξύ, βασικά αυτοί που σπάζονται είναι οι άπειροι και οι ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Όλοι οι υπόλοιποι απ' όσους χαλιούνται είναι επειδή συνήθως το 1/3 της ομάδας είναι καμπεράδες και δεν ενδιαφέρονται για τις σημαίες(μην κοιτάς που εμείς αντιλαμβανόμαστε το πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν στην άμυνα των objectives). Όπως φαίνεται λοιπόν η DICE, και το έκανε και στο 4, δίνει έμφαση στα παράπονα των άπειρων, γιατί αυτοί είναι μάζα που φέρνει τα φράγκα. Αν ενδιαφερόταν για το community που παίζει χρόνια και σοβαρά, θα είχαν κάνει πολλά πράγματα διαφορετικά, με πρώτο και σημαντικότερο τους servers. Άσχετο: Μήπως they broke bayonet charge too? Μπαίνω χτες brusilov με sniper. Τρέχω να κάνω bayonet, κάνει το animation του shovel. Με assault και medic το ίδιο. Δοκίμασα σε διαφορετικά classes, όπλα και ακόμα και με διαφορετικό melee weapon. Δεν κατάφερα να κάνω bayonet charge ούτε μία φορά. Παρατήρησε κανείς κάτι ανάλογο; Ρε noob, μετά το patch είναι σε άλλο πλήκτρο 2
saxos55 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Όπως φαίνεται λοιπόν η DICE, και το έκανε και στο 4, δίνει έμφαση στα παράπονα των άπειρων, γιατί αυτοί είναι μάζα που φέρνει τα φράγκα. Αν ενδιαφερόταν για το community που παίζει χρόνια και σοβαρά, θα είχαν κάνει πολλά πράγματα διαφορετικά, με πρώτο και σημαντικότερο τους servers. Ρε noob, μετά το patch είναι σε άλλο πλήκτρο Α σοβαρά; Δεν έκατσα να ασχοληθώ, δεν το τιμάω γενικά το charge. Τώρα ήθελα να τα κάνω γιατί κάπου είναι requirement. Τεμπέληδες πάντως. Τις μισές φορές έπιανε και τις μισές όχι. Οπότε αντί να το φτιάξουν είπαν, fuck it, κάντο ξεχωριστό function. Και όλο αυτό τους πήρε 12 μήνες να το σκεφτούν. Καλή φάση. Kοίτα πόσο μας έχει συνηθίσει σε failed patches αυτή η εταιρεία. Γίνεται αυτό, κάθομαι και δοκιμάζω όλους τους συνδιασμούς και η πρώτη μου σκέψη δεν είναι: «ρε μπας και το έκαναν bound αλλού;» αλλά «oh well, they broke something again. Το δοκιμάζω στο επόμενο patch» Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2017 από saxos55 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα