gildo Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 To Mosin? Σαν stats μέσα από το παιχνίδι φαίνεται να έχει τα ίδια με το Winchester (Russian 1895). Κάνει 100%. Μαζεύω kills για κανένα βίντεο (όταν βρω χρόνο) με το infantry, γιατί θα καθυστερήσω απ' ότι φαίνεται να ξεκλειδώσω το άλλο. @Zaytsev, μπήκα TDM, no luck. Nαι για το mosin.Βλεπω να μαζευτουμε σε κανα σερβερ για το assigment 1
Zaytsev Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Πρέπει να είναι το δικό σου tripwire ; Γιατί πριν κανα 4ρι μέρες έριξα μια σε tripwire απ το enemy team και έγινε το μπαμ Ναι, γιατί αν τον φας έτσι, θα δώσει το kill στο όπλο Είναι μαγικό να έχεις βάλει εκρηκτικά, να ρίχνεις με το πιστόλι, να γίνεται το τανκ στάχτες και να γράφει στον άλλον στο kill cam ότι τον έφαγες με το πιστόλι!!! Με έχουν πει άπειρες φορές cheater για αυτό 3
Πέτρος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Axxx...το φχαριστήθηκα σήμερα. 110-8 ο άλλος, Argonne, και ακόμα και προς το τέλος υπήρχαν μόγγολοι που διαμαρτύρονταν γιατί ξαφνικά είδαν aimbotter. Εντυπωσιακό...εν τω μεταξύ, το τυπάκι, το έλεγε φόρα-παρτίδα. Στα παπάκια του. 4-5 υποστήριξαν πως έκαναν report, αλλά δεν είμαι αισιόδοξος. 1
Zaytsev Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ πέτυχα αυτόν σήμερα: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Sustax666 Δεν έκανε εντυπωσιακό σκορ, 68:21, αλλά με πέτυχε 4 φορές, ενώ έβγαινα πίσω από τοίχο κι είχε αρχίσει να ρίχνει όταν εμφανίστηκε το μεγάλο δάκτυλο του ποδιού... Δυστυχώς, αυτό είναι κάτι που δύσκολα αποδεικνύεται...
Πέτρος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Από δαύτους...όρεξη να έχεις να μετράς. Όπως το λες...δεν κάνουν το προκλητικό σκορ. Απλά, είναι στη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος, πάντα ένα κλικ μπροστά από εσένα. Κάτι ακόμα σχετικά με τη συμπεριφορά της μηχανής του παιγνιδιού όταν υπάρχει διαφορά ping: Μη φανταστείτε τεράστια νούμερα...εγώ ήμουν με 75-78 και τρεις αντίπαλοι στον ίδιο server (ομάδα, ουσιαστικά) με 18-21. Η διαφορά, δεν είναι τοοοσο τεράστια, έτσι δεν λένε κάποιοι? Δεν λένε για περισσότερο Input lag από ποντίκι, οθόνη κλπ? Ανεξάρτητα από αυτά, στο συγκεκριμένο παιγνίδι, σε DX12, η οθόνη απλά χορεύει. Είναι αδύνατο, όχι να στοχεύσω-πυροβολήσω, αλλά να περπατήσω-κινηθώ απλά. Ταυτόγχρονα, βλέπω το γράφημα (Perfoverlay.drawgraph 1) να εκτινάσσεται...όχι 1-2 spikes, αλλά κανονικό σεισμογράφημα, το οποίο επανέρχεται στα κανονικά του μόλις απομακρυνθεί ο τύπος με το χαμηλό(τερο) ping. Υποθέτω πως το ίδιο ισχύει, σε μικρότερο βαθμό, με όλους τους αντιπάλους όταν έχουν πιο χαμηλό από εμένα (αλλά όχι τόσο, κάπου στο 55+ ας πούμε). Θέμα. Μεγάλο.
Zaytsev Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Γύρνα DX11. Δε βρίσκω κανένα λόγο να παίζω με 12. Επίσης, εγώ είχα 12ms, αυτός 18ms, οπότε δε θεωρώ ότι το lag compensation έκανε τη διαφορά εδώ.
Πέτρος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν ξέρω...γενικά πάει λίγο καλύτερα στι 12, πλέον, στο σύστημά μου. Όσο για το θέμα με το ping, απλά μια παρατήρηση ήταν, άσχετη με τους μάγκες που αναφέρουμε πιο πάνω. 1
dimitris_s365 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Καλημερα φιλοι! Προσφατα αρχισα να παιζω bf1 στο pc μου. Εχω την εξης απορια. Οταν καποιος ειναι σχετικα κοντα και με σκοτωνει πχ δεν τον εμφανιζει στο minimap μου οπως εκανε στα bf3,4. Το παρατηρω γενικα οτι το minimap μου δειχνει απο που ερχονται οι εχθροι (με σχημα τοξου) αλλα οχι που βρισκεται καποιος που με πυροβολει. Συμβαινει γενικα στο παιχνιδι αυτο; παλια θυμαμαι μονο με σιγαστηρα δε φαινοσουν στο minimap του εχθρου.
saxos55 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι, έχει αλλάξει στο BF1. Δεν εμφανίζεται στο minimap οποίος πυροβολεί αλλά μόνο όποιος είναι spotted ή εντός της εμβέλειας μιας spot flare. Αλλιώς όπως έγραψες φαίνεται ένα τόξο που δείχνει την γενική κατεύθυνση του "καυγά". Έχε υπόψη πως πλέον υπάρχει και specialization που όποιος το χρησιμοποιεί δεν γίνεται ορατός στην εμβέλεια ενός flare, αρκεί να είναι ακίνητος ή να κινείται αργά
dimitris_s365 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Saxos55 ευχαριστω για την απαντηση γιατι εφαγα τον τοπο μηπως ηταν καποια ρυθμιση. Παρακολουθω τις αναρτησεις σου και βλεπω οτι θπαρχουν πολλοι cheaters στο παιχνιδι. Αλλωστε τα ban πανε συννεφο οπως βλεπω σε μια πιστα. κακως το αλλαξανε αυτο γιατι σε ενα βιντεακι ανεβασες εναν cheater που ειχε spot ολους τους εχθρους του. Ετσι ειναι σχεδον αδυνατο εγω να τον δω πρωτος 1
Zaytsev Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Saxos55 ευχαριστω για την απαντηση γιατι εφαγα τον τοπο μηπως ηταν καποια ρυθμιση. Παρακολουθω τις αναρτησεις σου και βλεπω οτι θπαρχουν πολλοι cheaters στο παιχνιδι. Αλλωστε τα ban πανε συννεφο οπως βλεπω σε μια πιστα. κακως το αλλαξανε αυτο γιατι σε ενα βιντεακι ανεβασες εναν cheater που ειχε spot ολους τους εχθρους του. Ετσι ειναι σχεδον αδυνατο εγω να τον δω πρωτος Για αυτό χρειάζεσαι καλά ακουστικά, ώστε να ακούς βήματα και πυροβολισμούς. Στα BC2 & 3 & 4 & HL, φαινόταν στο minimap αν έριχνε χωρίς σιγαστήρα όπως είπες. Στο 1, δεν υπάρχουν σιγαστήρες, παρόλο που οι πρώτοι κατασκευάστηκαν το 1902 και πατενταρίστηκαν το 1909, η ευρεία χρήση τους άρχισε στο 2ο ΠΠ κι αυτό, όχι στη μάχη, αλλά περισσότερο από πράκτορες και ειδικές δυνάμεις. Το αστείο εδώ είναι, πως οι σιγαστήρες βελτιώνουν το όπλο και παρέχουν το πλεονέκτημα του μειωμένου θορύβου, παρόλα αυτά, όλα τα παιχνίδια, μειώνουν τα χαρακτηριστικά των όπλων, ώστε να υπάρχει μια ισορροποία αν αποφασίσεις να τον βάλεις.
dimitris_s365 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι αυτο το παρατηρησα. Δεν υπαρχουν σιγαστηρες! Ακουστηκα εχω πολυ καλα απλα μερικες φορες ειναι αποριας αξιο πως μερικοι γνωριζουν τη θεση μου ενω εγω δεν μπορω ευκολα να τους εντοπισω. Επισης κατα τη γνωμη μου πρεπει να "ριξουν" λιγο τη δυναμη των πιστολιων. Δε μπορει νας sniper να με σκοτωνει με πιστολακι ενω εγω εχω το αυτοματο. Ειναι λιγο overpower
Zaytsev Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δε μπορει νας sniper να με σκοτωνει με πιστολακι ενω εγω εχω το αυτοματο. Ειναι λιγο overpower Σε ποιό όπλο αναφέρεσαι; Αν μιλάς για το Obrez, υπήρχε κανονικά στον Α' ΠΠ. Είναι στην πράξη, πολύ κοντόκανη καραμπίνα. Επειδή το χρησιμοποίησα, είναι αρκετά δύσκολο να σημαδέψεις και να πετύχεις και είναι φυσικά αργό στην επανάληψη. Αν αναφέρεσαι σε άλλα, πολλές φορές σου ρίχνουν δύο μαζί, οπότε το πιστόλι σε αποτελειώνει, δε σου κάνει 100% ζημιά.
dimitris_s365 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Ουτε των assault τα οπλα κανουν 100% ζημια. Μιλαω για ενα πιστολακι που ειναι σαν αυτοματο και το εχουν οι snipers
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα