Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι, απλά έμμεσα υποδηλώνεται ότι η 10Α είναι τόσο πιο "καλή" που όλοι τελικά την προτιμούν και τη χρησιμοποιούν, ακόμα κι αν ξεκλειδώνουν άλλα στην πορεία.

Δημοσ.

Εκεί που έπαιζα κανονικά σε ένα server (και νομίζω ήμουν 16-4 με ένα medic), αρχίζω να μην πετυχαίνω τίποτα (ping το συνηθισμένο μου, 90)

Την πρώτη φορά σκέφτηκα «είναι λίγο off το σημάδι μου σήμερα»

Τη δεύτερη σκέφτηκα πως βρήκε η σφαίρα σε κάποιο invisible rock.

Τρίτη, τέταρτη, πέμπτη φορά.

Δεν έγραφα. Βάζω shadowplay να γράφει και αρχίζω να παίζω με πιστόλι.

Λέω τι διάολο, αν αστοχώ κι απ'τα 2 μέτρα να το κλείσω να αρχίζω να παίζω Farming Simulator.

Μετά κατάλαβα πως μάλλον είναι κάποιο καινούριο DLC με άσφαιρα.

Απολαύστε:

 

https://youtu.be/5xLGDk4t7QE

 

(όπως φαίνεται και στο βίντεο, μόνο οι χειρομβοβίδες έκαναν ζημιά. Σφαίρες και μαχαίρια, όχι).

 

[το βίντεο θα είναι online σε μία ώρα περίπου]

Δημοσ.

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Τα ξέρω όλα αυτά περί tick rate, latency, leading κτλ κτλ (και παρεμπιπτόντως τα βίντεο του είναι πολύ ενδιαφέροντα για όποιον δεν τα έχει δει).

Αυτό που περιγράφω εγώ έγινε mid game. Χωρίς αλλαγή server, χωρίς αλλαγή ping. Από business as usual μπήκε σε full retard mode το παιχνίδι.

Αν δεις και στο βίντεο (όταν ανέβει), το latency δεν παίζει ρόλο. Κάπου μέσα στο clip αδειάζω έναν ολόκληρο γεμιστήρα στο στήθος ενός πιλότου που τρέχει προς τα εμένα και δεν κάνει register τίποτα. Και 600 ping να είχα, μέχρι να φτάσει να με μαχαιρώσει, η πρώτη σφαίρα θα έπρεπε να τον είχε βρει.

Εκτός αν δεν είδα κάτι στο βίντεο γιατί το είδα πολύ στα πεταχτά, είμαι από κινητό.

Δημοσ.

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Τα ξέρω όλα αυτά περί tick rate, latency, leading κτλ κτλ (και παρεμπιπτόντως τα βίντεο του είναι πολύ ενδιαφέροντα για όποιον δεν τα έχει δει).

Υπερφορτωμένος server. Όταν του παίρνει πάνω από 16.66ms να επεξεργαστεί την πληροφορία ενός πακέτου, τόσο θέλει με 60 tick rate, τότε αρχίζουν αυτά τα κουλά. Κι όταν λέω server, εννοώ το μηχάνημα καθαυτό, όχι τον game server των 64 θέσεων.

 

Στο BF4, στο network graph, είχε και την ένδειξη πόσο χρόνο θέλει ο server. Νομίζω στο 1 το έβγαλαν, ίσως για να μην κράζουν την DICE (δικοί της είναι σχεδόν όλοι), όταν έχει θέμα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχει κανά παιδί θέμα με την αλλαγή ID? έβαλα κάποιο άλλο να το δοκιμάσω και ξανά όταν πήγα να βάλω το παλιό μου ID βγάζει αυτό:

 

ID contains a prohibited word or character.

 

το nickname είναι Sholi-Tiflon

 

περίεργο πάντως γιατί από το 2013 που έχω το account πρώτη φορά άρχισε τις μαμακίες.

 

υ,γ.

<<To increase account security, we've recently applied a change where players can only change the Origin ID once per three days.

If you're getting an error message while changing your ID, please wait until three days have passed and try again.>>

 

πρώτη φορά βλέπω αυτή την απάντηση.

Επεξ/σία από vassilis018
Δημοσ.

Υπερφορτωμένος server. Όταν του παίρνει πάνω από 16.66ms να επεξεργαστεί την πληροφορία ενός πακέτου, τόσο θέλει με 60 tick rate, τότε αρχίζουν αυτά τα κουλά. Κι όταν λέω server, εννοώ το μηχάνημα καθαυτό, όχι τον game server των 64 θέσεων.

 

Να παίξω κανα τζοκεράκι τότες γιατί δεν είδα κανένα να παραπονιέται στο chat. Τι διάολο, μόνο σε μένα έτυχε;

Δημοσ.

Και εγω ειχα αντίστοιχα θεματακια. Πιστεύω είναι επειδη απο χθες το μεσημέρι τελειωσαν οι πανελλήνιες εξετάσεις, και απο την Παρασκευή που μας περασε τελειωσαν ολα τα γυμνασια και τα Λύκεια τις εξετάσεις και εγινε μαζικο ντου.

Δημοσ.

Πόσο φόρτο να φέρουν τα Γυμνασιόπαιδα- Λυκαιόπαιδα?

 

@saxos

Φίλος που το παθαίνει αρκετές φορές, βγαίνει-μπαίνει ξανά στο παιχνίδι και λέει ότι φτιάχνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...