Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όντως το suppression έγινε χειρότερο.

Εχθές δοκίμασα λίγο το Martini Henry, γιατί θέλω να ξεκλειδώσω την έκδοση Sniper.

Νομίζω δεν έχει suppression... Δηλαδή, σε αρκετές περιπτώσεις μου έριχναν, το κράτησα σταθερό, σημάδεψα και πήγε κεφάλι.

Από την άλλη, σε πολλά κοντινά quickscopes (κι ας μην έχει scope :P), ούτε που τον πέτυχα τον άλλον κι ας ήταν στα 3 μέτρα.

  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εχθές δοκίμασα λίγο το Martini Henry, γιατί θέλω να ξεκλειδώσω την έκδοση Sniper.

Νομίζω δεν έχει suppression... Δηλαδή, σε αρκετές περιπτώσεις μου έριχναν, το κράτησα σταθερό, σημάδεψα και πήγε κεφάλι.

Από την άλλη, σε πολλά κοντινά quickscopes (κι ας μην έχει scope :P), ούτε που τον πέτυχα τον άλλον κι ας ήταν στα 3 μέτρα.

 

Και εγώ όσο το έπαιξα, για να ξεκλειδώσω το sniper (όχι ότι θα το χρησιμοποιήσω), το suppression δεν ήταν έντονο. Βέβαια, αυτά πριν το May update.

Δημοσ.

Και εγώ όσο το έπαιξα, για να ξεκλειδώσω το sniper (όχι ότι θα το χρησιμοποιήσω), το suppression δεν ήταν έντονο. Βέβαια, αυτά πριν το May update.

Μετά το update, ίσως το μείωσαν, πάντως η διαφορά με τα sniper είναι σημαντική.

Αυτό που είναι χαζομάρα (μου) είναι πως θέλει 30 bayonet charges και δεν τα έκανα όταν ήταν εύκολα... 

Δημοσ.

Αυτό που είναι χαζομάρα (μου) είναι πως θέλει 30 bayonet charges και δεν τα έκανα όταν ήταν εύκολα... 

 

Same here. Δεν είχα κάνει ποτέ bayonet charge όταν ήταν γελοία (έκανε ο άλλος 30 μέτρα sprint με ζιγκ ζαγκ και στο τέλος στροφή 120 μοιρών να σε πετύχει) και τώρα πρέπει να κάνω 30.

Αλλά βρήκα τη λύση. Επειδή και πάλι δεν είμαι φαν του charge, τα κάνω αντί για μαχαίρια. Δηλαδή όταν βρεθώ πλάτη με αντίπαλο, αντι να τον μαχαιρώσω κάνω ένα βήμα πίσω και πατάω sprint + melee οπότε χρεώνεται σαν bayonet charge αντί για απλό μαχαίρι.

 

Δεν τρελαίνομαι κι όλας γιατί δεν πολυπαίζω sniper αλλά έτσι για να τα έχω όλα ξεκλείδωτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή όταν βρεθώ πλάτη με αντίπαλο, αντι να τον μαχαιρώσω κάνω ένα βήμα πίσω και πατάω sprint + melee οπότε χρεώνεται σαν bayonet charge αντί για απλό μαχαίρι.

Αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ, αλλά είναι συνήθεια το melee στα κοντινά και δύσκολα αλλάζει :P

Δημοσ.

(...)Από την άλλη, σε πολλά κοντινά quickscopes (κι ας μην έχει scope :P), ούτε που τον πέτυχα τον άλλον κι ας ήταν στα 3 μέτρα.

Μήπως είχες ξεχασμένο τον μηδενισμό του στόχαστρου σε μεγαλύτερης απόστασης απο του "0"; :-)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως είχες ξεχασμένο τον μηδενισμό του στόχαστρου σε μεγαλύτερης απόστασης απο του "0"; :-)

 

Πρώτον, δεν μηδενίζουν τα sniper στο "0". αλλά στα "75, 150, 300". Δεύτερον, ό,τι μηδενισμό είχε, στα 3 μέτρα δεν προλαβαίνει να πάρει καμπύλη η σφαίρα, αλλά πάει ευθεία (ελπίζω να καταλάβατε τι θέλω να πω).

Επεξ/σία από cpttony
  • Like 1
Δημοσ.

Πρώτον, δεν μηδενίζουν τα sniper στο "0". αλλά στα "75, 150, 300". Δεύτερον, ό,τι μηδενισμό είχε, στα 3 μέρα δεν προλαβαίνει να πάρει καμπύλη η σφαίρα, αλλά πάει ευθεία (ελπίζω να καταλάβατε τι θέλω να πω).

Πρώτον, αυτό

 

Μήπως είχες ξεχασμένο τον μηδενισμό του στόχαστρου σε μεγαλύτερης απόστασης απο του "0"; 

Και δεύτερον, δεν παίζω ποτέ με το μηδενισμό, γιατί δεν κάνω κατασκήνωση μακρυά, παίζω aggresive :)

Δημοσ.

Εννοώ την διαβάθμιση των κλίκ, "0" για 75m, "1" για 150 κοκ! :-D

 

Εν το μεταξύ, τί καμπύλη να πάρει; χαχα

 

Ρυθμίζοντας το σκοπευτικό σε κάνει να "βλέπεις" πιο ψιλά για μακρύτερα ή πιο ευθεία για κοντύτερα, ανάλογα.

Η καμπύλη για την οποία μιλάτε είναι η γωνία που έχει το όπλο σύμφωνα με την παράλληλο του εδάφους, πάντα ρίχνει ευθεία και ταξιδεύοντας η σφαίρα αρχίζει να πέφτει, δεν είναι καμπύλη 100% δηλαδή :P

 

Κατά τ' άλλα εντάξει, μπερδεύτηκα! :mrgreen: ξεχασμένο σε κλίκ μακρυνής βολής ήθελα να πω οπότε και ενώ τον "στόχευες", η σφαίρα πέρασε απο πάνω του... αλλά είπες οτι δεν το πειράζεις το σκοπευτικό λόγω του στύλ παιχνιδιού σου οπότεε..... μάλλον ήταν ενα απο τα ωραία που μας δίνει η dice! :lol: (αν και τελευταία δείχνει να αλλάζει ρότα όσον αφορά την υποστήριξη του παιχνιδιού)

Δημοσ.

Για το τυπικό του θέματος, οι σφαίρες δεν ταξιδεύουν ευθεία...

 

Καμπύλη τροχιά έχουν. Πρώτα ανεβαίνουν, στη συνέχεια πέφτουν (αυτό, με την κάνη παράλληλη με το επίπεδο της θάλασσας προφανώς, όχι με κλίση).

 

Δεν ξέρω αν και στο παιγνίδι αυτό ισχύει.

  • Like 2
Δημοσ.

Για το τυπικό του θέματος, οι σφαίρες δεν ταξιδεύουν ευθεία...

 

Καμπύλη τροχιά έχουν. Πρώτα ανεβαίνουν, στη συνέχεια πέφτουν (αυτό, με την κάνη παράλληλη με το επίπεδο της θάλασσας προφανώς, όχι με κλίση).

 

Δεν ξέρω αν και στο παιγνίδι αυτό ισχύει.

Πολλοί λίγοι το γνωρίζουν, συνήθως άτομα από λέσχες ή αυτοί που έχουν περάσει εκπαίδευση ελεύθερου σκοπευτή στο στρατό.

 

http://www.chuckhawks.com/rifle_trajectory_table.htm

  • Like 1
Δημοσ.

Εκεινο το siege howitzer στο dlc πολυ op.Ξεκινησα ενα αγωνα με 45 killstreak με το siege και εφαγα πολυ βρισιδι :-D.Μετα πηρα το russian 1895 που ειναι το αγαπημενο μoυ sniper.Δεν το προτιμουν αρκετοι παντως το 1895 απο οσο εχω δει.Saxo, θα ανεβασεις κανα βιντεο η θα αρχισουμε να ανεβαζουμε εμεις :PΑκομα περιμενουμε :-(

Δημοσ.

Μα, ανεξάρτητα από το στρατό, το βλέπουμε κάθε μέρα σχεδόν με τα μάτια μας...

 

Τι διάολο, κανείς δεν έχει αναρωτηθεί πώς και γιατί η μπάλα αλλάζει πορεία στον αέρα όταν έχει "φάλτσα" (περιστρέφεται δηλαδή) και πάει "ξερή" όταν δεν έχει?

 

Σε βάση φυσικής, η ίδια αρχή με το γιατί πετάνε τα αεροπλάνα είναι.

Δημοσ.

Για το τυπικό του θέματος, οι σφαίρες δεν ταξιδεύουν ευθεία...

 

Καμπύλη τροχιά έχουν. Πρώτα ανεβαίνουν, στη συνέχεια πέφτουν (αυτό, με την κάνη παράλληλη με το επίπεδο της θάλασσας προφανώς, όχι με κλίση).

 

Δεν ξέρω αν και στο παιγνίδι αυτό ισχύει.

Πολλοί λίγοι το γνωρίζουν, συνήθως άτομα από λέσχες ή αυτοί που έχουν περάσει εκπαίδευση ελεύθερου σκοπευτή στο στρατό.

 

http://www.chuckhawks.com/rifle_trajectory_table.htm

Δεν είμαι ειδήμων στα όπλα, αλλά κάποια πράγματα απο τον στρατό τα θυμάμαι ακόμα κι ας έχουν περάσει 20 χρόνια απο τότε...

 

Για παράδειγμα, πού το είδατε οτι η σφαίρα δεν ταξιδεύει ευθεία; :huh: Αφού οι αυλακώσεις των κανών είναι ακριβώς για να δίνουν στο βλήμα την απαιτούμενη περιστροφή η οποία του εξασφαλίζει την μεγαλύτερη δυνατή ευθεία πορεία πρίν αρχίσει να πέφτει και μάλιστα όσο μακρύτερη είναι η κάνη, τόσο μακρύτερη και η ευθεία πορεία οπότε και το δραστικό βελινεκές.

Οι μακρυές κάνες είναι και ένα απο τα βασικά χαρακτηριστικά των όπλων ελ σκοπευτών...

 

Το σκαρίφιμα παρακάτω οπτικοποιεί το προηγούμενο μήνυμά μου :-)

 

Α) κοντινή απόσταση, Β) μακρυνή απόσταση, Γ) αυτό που υποστηρίζετε(:huh:)...

 

IMG_20170607_210859.jpg

 

 

 

τώρα λέσχες και εκπαιδευμένοι ελευθ σκοπευτές.... δεν τα λεν' αυτά ή θα εννοούν κάτι άλλο λέγοντάς τα, όπως ο κυνηγός στο link του Zaytsev που αφορά αποκλειστικά τις ιδιαιτερότητες των διαφόρων διαμετρημάτων των σφαιρών σε σχέση με την απόσταση που σκοτώνουν ανάλογα και με τον όγκο του θυράματος.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Χωρίς αντιπαράθεση, θυμάσαι λάθος.

 

Το (Γ) στο σκίτσο σου, είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Είναι αρκετά απλή φυσική (ξαναδιάβασε το παράδειγμα με τα φάλτσα στο ποδόσφαιρο ή και στο baseball). Δεν αλλάζει πορεία η μπάλα επειδή φυσάει εκείνη την ώρα.

 

Θυμήσου από το στρατό το δραστικό κ το ωφέλιμο βεληνεκές.

 

Είμαι από κινητό, περισσότερη θεωρία κατά τα ξημερώματα, αν δεν έχει απαντήσει άλλος.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...