Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η εμπειρία ενός τυπικού στρατιώτη του πρώτου Παγκοσμίου ήταν να κάθεται για μήνες στα χαρακώματα και να βλέπει σιγά σιγά να αντικαθίστανται οι συμπολεμιστές του μέχρι να ερχόταν η σειρά του για έφοδο κατά την οποία ίσως να προλάβαινε να ρίξει μια-δυο σφαίρες πριν τον θερίσουν τα πολυβόλα. Το παιχνίδι φαίνεται ένα τυπικό πυροβολιστήρι με διαφορετική εμφάνιση από τα συνηθισμένα και εντυπωσιακό τεχνικό τομέα, το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό. Ρεαλιστικός πόλεμος χαρακωμάτων δεν είναι κατάλληλο πλαίσιο για τέτοιου είδους κυκλοφορίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απολυτα οτι μπορουν να ριξουν τον ρυθμο 1-2 σκαλες(στο οπλισμα,στο rate of fire) αλλα δεν μπορει να παει πιο αργα γιατι μιλαμε για παιχνιδι multiplayer. Απο εκει και περα περιμενουμε να βγει η beta.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά μπορεί και πρέπει να πάει πιο αργά...

 

Αργά ήταν τα BF, μέχρι και το 2. Μετά τα ξεφτιλίσανε στο "τρέχωκαισεκυνηγάω,ανσεπιάσωσε...".

 

Έχει χαρακώματα, έχει κτίρια-χώρους για κάλυψη, έχει μόνο κάποια λίγα άρματα για να τα ρημάξεις αυτά.

 

Κάνε το άρμα "σωστό", να μην θερίζει με έναν μόνο μέσα αλλά να χρειάζεται ολόκληρη τη squad για να λειτουργήσει σωστά και ταυτόχρονα αρκετά "άτρωτο" (όχι σαν στο 3κ το 4 που πιο εύκολο είναι να ρημάξεις άρμα παρά sniper) και εκεί να δεις γούστα...

 

Squad/Team play, αλλιώς χάνεις...τόσο απλά. Playthefnobjective, αλλιώς πάπαλα.

 

Άμα θες να κυνηγιέσαι γύρω-γύρω χοροπηδώντας σαν τον παλαβό, με (1)ακαριαίο reload, και τις σφαίρες να σου μένουν με την κάθε αλλαγή (2)το πιστόλι να εμφανίζεται άμεσα (3)πολυβόλα vs οτιδήποτε, 100-0 (4)health regen κλπ...παίξε έτσι.

 

Δυστυχώς, από τη στιγμή που μπαίνουν και οι κονσόλες στο παιγνίδι, αυτά θα έχουμε (κρα έκανε χτες ο χειρισμός). Φαντάζομαι οι sniper lovers κλαίνε με μαύρο δάκρυ μετά το χτεσινό..

 

Αν τα αεροοτιδήποτε (ήταν full aerobatic τα δι/τριπλάνα? κάνανε λούπες, rolls και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο?) έχουν στοιχειώδες ενδιαφέρον και ρόλο στο παιγνίδι (όχι αυτό που κατάντησε το 3/4...ΟΡ ελικόπτερα και να μην κάνουν καν ζημιά οι πύραυλοι), έχει καλώς.

 

Αλλιώς, ένα πάρα πολύ ωραίο tech-demo για τις επερχόμενες γενιές GPU.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον φίλο από πάνω, πρέπει να βάλουν carry weight με limitations...φαντάζομαι στρατό πήγατε, ξέρετε πως είναι η πορεία με full εξοπλισμό..φυσικά δεν λέω να γίνει full ρεαλιστικό, δεν είναι άλλωστε το style του BF αλλα κάπως πιο αργό ανάλογος το equipment/class. Επίσης δεν πρόσεξα αλλα ελπίζω να μην υπάρχει jump αυτήν την φορα αλλα μονο vault.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+ vehicle boarding animations

+ φαίνεται οτι εχουν πιάσει την ατμοςφαιρα αρκετά καλα

+ καλη η ξυφολόγχη

+ ήχος, γραφικά κτλ τα βάζω στα "συν" γιατι ειναι καλα απο εποχής bf3 (τα ίδια ειναι βασικά)

 

- η φωνή παντελώς άκυρη, ας έβαζαν την GlaDOS καλύτερα

- τα points για ο,τι κανεις που πετάγονται στο κεντρο της οθόνης απλα έλεος, ξεπέρασαν κάθε COD

- τα σπίτια εσωτερικά ειναι σχεδόν άδεια, θα μπορούσαν να τα φορτώσουν παραπάνω και να μην ειναι 4 ντουβάρια και μια καρέκλα

- 4 men squad... Γιατι;

- commander δεν είδα, αν και δεν ρεαλιστικός ούτως ή άλλως. Ωστόσο τα Zepellin θα μπορούσαν να εκτελέσουν αυτόν τον ρόλο.

 

Ελπίζω τα Zepellin να ειναι το test ground για τα Titans του 2143 :)

 

Εχοντας σταματήσει στο BF3 μπορώ να πω οτι το BF1 φαίνεται καλη αρχή να ξαναπιάσω τα BF. Και επειδή το βλεπω mod του mod ω mod (battlefront - bf4 - hardline), δεν θα περίμενα πολλά προβλήματα στυλ BF4 στο launch.

 

Αλλα επειδή ΕΑ ειναι αυτη, εννοείται δεν πέφτει preorder.-

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αν τα αεροοτιδήποτε (ήταν full aerobatic τα δι/τριπλάνα? κάνανε λούπες, rolls και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο?) έχουν στοιχειώδες ενδιαφέρον και ρόλο στο παιγνίδι (όχι αυτό που κατάντησε το 3/4...ΟΡ ελικόπτερα και να μην κάνουν καν ζημιά οι πύραυλοι), έχει καλώς.

 

Δεν έχω παίξει σε βαρύ εξομοιωτή πρώτου Παγκοσμίου, αλλά σε ένα παλιότερο (το Dogfight), για να ανεβάσουν ύψος, έκαναν πολλή ώρα. Εδώ γενικά φαίνονται πιο ευέλικτα απ' ότι θα ήταν τότε, για να μην ξενίσουν πολύ τον κόσμο.

 

Είδα και ζημιά στα φτερά, αλλά δεν ξέρω πόσο θα "τραβάει" ανάλογα το αεροπλάνο όταν την παθαίνει.

 

Μου έκανε εντύπωση ότι το βομβαρδιστικό έχει 2 είδη βομβών ταυτόχρονα (διαλέγει ποιες θα ρίξει) που είναι 2 μεγάλες και 4 μικρές. Αν είναι σαν το BF2 εκεί...hee hee hee ^_^

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω παίξει σε βαρύ εξομοιωτή πρώτου Παγκοσμίου, αλλά σε ένα παλιότερο (το Dogfight), για να ανεβάσουν ύψος, έκαναν πολλή ώρα. Εδώ γενικά φαίνονται πιο ευέλικτα απ' ότι θα ήταν τότε, για να μην ξενίσουν πολύ τον κόσμο.

 

Είδα και ζημιά στα φτερά, αλλά δεν ξέρω πόσο θα "τραβάει" ανάλογα το αεροπλάνο όταν την παθαίνει.

 

Μου έκανε εντύπωση ότι το βομβαρδιστικό έχει 2 είδη βομβών ταυτόχρονα (διαλέγει ποιες θα ρίξει) που είναι 2 μεγάλες και 4 μικρές. Αν είναι σαν το BF2 εκεί...hee hee hee ^_^

 

Έχει πεθάνει κόσμος και κοσμάκης επάνω στο carrier στο Wake... :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Έχει πεθάνει κόσμος και κοσμάκης επάνω στο carrier στο Wake... :P

 

Nope. Spawnraping αεροδρόμια / αεροπλανοφόρα (home bases, αεροδρόμιο που είναι capturable = free target) ήταν για όσους φοβόντουσαν την αντίπαλη αεροπορία.

 

Operation Clean Sweep 32 US πάντως, ήταν ακριβώς όπως το έλεγε το όνομα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και να επιτρεπόταν, δεν γούσταρα το baserape. Ξέρω πόσο εκνευριστικό είναι για να μην το κάνω. Δυστυχώς αν θες μετά competitive όπου base = free fire zone είναι διαφορετικά.

 

Καλά ναι, το αντιαεροπορικό του Essex έκοβε τα πάντα και είχε και πολύ καλό tracking στους πυραύλους του.

 

Ναι, λέμε για εποχές που η DICE ανάλογα το όχημα και πού πήγαινε ο πύραυλος, έριχνες το 20ζαρο για το αν θα πετύχει... Tραγελαφικά πράγματα. Τουλάχιστον σε 3 και 4 λειτουργούν (νομίζω) άψογα.

 

Και όχι "deflect" - να φτάνει στην ουρά του αεροπλάνου και να στρίβει μακριά ή ακόμα καλύτερα να χτυπάει άλλο όχημα ή και φίλιο (!!!!) - ή να περνάει από μέσα (ελικόπτερα, κυρίως τα transports). Οι πύραυλοι του BF2 είχαν το χειρότερο heat-seeking που έχω δει σε παιχνίδι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...