Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

βασικά μια ζωή αποτυγχάνουν αισθητά να δώσουν ΝΕΑ αίσθηση του πρώτου προσώπου / καινοτομίες κτλ. 

π.χ Red Orchestra είναι way ahead. 

 

Επίσης παρατηρούμε πως δεν έχουν δει ταινίες ... είναι δυνατόν να δίνουν ΕΝΑ άλογο ; ..... τι αίσθηση να δώσει ΕΝΑ άλογο στο πεδίο της μάχης ; ούτε ταχυδρόμος να ήταν . 

 

μια ζωή τα BF τραγικά θα μείνουν εκτός αν αλλάξουν σκεπτικό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

βασικά μια ζωή αποτυγχάνουν αισθητά να δώσουν ΝΕΑ αίσθηση του πρώτου προσώπου / καινοτομίες κτλ. 

π.χ Red Orchestra είναι way ahead. 

 

Επίσης παρατηρούμε πως δεν έχουν δει ταινίες ... είναι δυνατόν να δίνουν ΕΝΑ άλογο ; ..... τι αίσθηση να δώσει ΕΝΑ άλογο στο πεδίο της μάχης ; ούτε ταχυδρόμος να ήταν . 

 

μια ζωή τα BF τραγικά θα μείνουν εκτός αν αλλάξουν σκεπτικό 

Το RΟ καλό είναι, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι έχει 38 πλήκτρα και 294 συνδυασμούς...

 

Όσο για τα άλογα, μάλλον δεν πρόσεξες ότι είναι 64 άτομα ανά server ενώ στις ταινίες, 64.000 άτομα στο πεδίο της μάχης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, έχει δίκιο. Κι άρματα πρέπει να είναι περισσότερα.

Στη μάχη του Kursk, που μάλιστα υπήρχε σαν πίστα στο BF1942, είχαν 1300-1500 άρματα σύνολο και οι δύο πλευρές.

Να κάνουν λοιπόν servers με 1500 άτομα για να παίζουμε σωστά, όχι σαχλαμάρες.

Φαντάζομε το RO έχει ανάλογους servers. Τι όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο την ειρωνια, γιατι οχι ας πουμε 4 αλογα ή κανενα αλογο ;

θα αλλαζε το gameplay ; Προσωπικα θεωρω πιο χρησιμο ενα squad απο 4 αλογα παρα να υπαρχει μονο ενα, αλλιως ας μην υπαρχει κανενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη μάχη του Kursk, που μάλιστα υπήρχε σαν πίστα στο BF1942, είχαν 1300-1500 άρματα σύνολο και οι δύο πλευρές.

Να κάνουν λοιπόν servers με 1500 άτομα για να παίζουμε σωστά, όχι σαχλαμάρες.

Το BF1942 έγινε επειδή ήταν PC exclusive. Αυτά όταν οι κονσόλες θα μπορούν να "σηκώσουν" τόσο πράγμα. Μέχρι τότε πρέπει να βολευτούμε με 64 άτομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το BF1942 έγινε επειδή ήταν PC exclusive. Αυτά όταν οι κονσόλες θα μπορούν να "σηκώσουν" τόσο πράγμα. Μέχρι τότε πρέπει να βολευτούμε με 64 άτομα.

Καμία σχέση με τις κονσόλες και τα pc. Μπες σε 64 server στο BF4 και δες πόσο συχνά έχει packet loss... Οι servers δε σηκώνουν το παιχνίδι, όχι οι clients. O client έτσι κι αλλιώς, δε σχεδιάζει/υπολογίζει όλη την ώρα για όλους τους παίκτες. Μόνο όσοι είναι στο οπτικό πεδίο και σε κάποια απόσταση. Δες τα videos του Battle(non)Sense στο YT για να δεις πως δουλεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Zaytsev χαίρομαι που δεν διαφωνείς με το πρώτο σκέλος, της αποτυχίας να δώσουν νέα καλύτερη αίσθηση πρώτου προσώπου   και  απαντάς θιγμένος από ανάγκη στα rest. 

 

Τα άλογα με την αναλογία παικτών δεν έχουν καμία απολύτως σχέση, ούτε με την πραγματικότητα έχουν. (με την λογική σου / φόρμουλα, δεν θα έπρεπε να έχει καθόλου οχήματα) . Όποιος γουστάρει μετά από 10+ χρόνια να παίζει ακόμα ένα BF  Mod, 90% το ίδιο αλλά με άλλα textures και άλλη μπάντα, δικαίωμά του. Αυτό δεν αλλάζει αυτό που είπα για την αίσθηση. Για την οικονομία της συζήτησης, τουλάχιστον αναλογικά θα έπρεπε να δίνουν περισσότερα άλογα από ότι οχήματα και δεν έχει να κάνει με το μέγεθος του server, ούτε με τις χιλιάδες troops κτλ . Μιλάμε για ΑΙΣΘΗΣΗ , τουλάχιστον εγώ για αυτό έγραψα. To RO ήταν σημείο αναφοράς για καινοτομίες και χαίρομαι που ξέρεις τι είναι, δεν είπα αν είναι καλύτερο συνολικά ως game.   

 

Τώρα αν εσύ δεν γουστάρεις την ατμόσφαιρα, δεν μου πέφτει λόγος. Δεν ανέφερα κάπου, να παίζουμε "σωστά"..  και μαζί με Το υφάκι "τι όχι ;" που έγραψες φανερώνουν προκατάληψη και κόμπλεξ, αλλά είμαι και γαμώ τα παιδιά, σε γράφω.

 

Panoc αυτό ακριβώς, τα thresholds σε μια εφαρμογή ή ένα παιχνίδι τα αλλάζεις στην πορεία βασιζόμενος στα στατιστικά που κρατάς και στο Feedback των παικτών. Τώρα σοβαρά δεν θα ήθελες μια ατμόσφαιρα σαν και αυτή (μέση και μετά) -> 


Φυσικά και άτοπο το ερώτημα .... 

 

Υ.Γ  και μερικά χιουμοριστικά 


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Zaytsev χαίρομαι που δεν διαφωνείς με το πρώτο σκέλος, της αποτυχίας να δώσουν νέα καλύτερη αίσθηση πρώτου προσώπου   και  απαντάς θιγμένος από ανάγκη στα rest. 

 

Τα άλογα με την αναλογία παικτών δεν έχουν καμία απολύτως σχέση, ούτε με την πραγματικότητα έχουν. (με την λογική σου / φόρμουλα, δεν θα έπρεπε να έχει καθόλου οχήματα) . Όποιος γουστάρει μετά από 10+ χρόνια να παίζει ακόμα ένα BF  Mod, 90% το ίδιο αλλά με άλλα textures και άλλη μπάντα, δικαίωμά του. Αυτό δεν αλλάζει αυτό που είπα για την αίσθηση. Για την οικονομία της συζήτησης, τουλάχιστον αναλογικά θα έπρεπε να δίνουν περισσότερα άλογα από ότι οχήματα και δεν έχει να κάνει με το μέγεθος του server, ούτε με τις χιλιάδες troops κτλ . Μιλάμε για ΑΙΣΘΗΣΗ , τουλάχιστον εγώ για αυτό έγραψα. To RO ήταν σημείο αναφοράς για καινοτομίες και χαίρομαι που ξέρεις τι είναι, δεν είπα αν είναι καλύτερο συνολικά ως game.   

 

1. Δεν έχω λόγο να θιχτώ, ούτε δουλεύω στη DICE/EA, ούτε έχω μετοχές.

2. Αναφέρθηκα παραπάνω σε αναλογίες. Στη μάχη του Kursk, ήταν ως επί το πλείστον άρματα. Μήπως να είχαμε 25 άρματα σε κάθε πλευρά; Ή χάρτες μόνο με άρματα; Κάτι σαν το Air Superiority mode του 4...

3. Δε γουστάρω να παίζω BF μετά από 10 χρόνια για αυτό και δεν το έχω πάρει (ακόμα). Πολλά με χαλάνε, αλλά αυτά δεν είναι τα άλογα.

4. Αν θέλεις αίσθηση, παίζεις ARMA. Το BF ήταν και είναι παιχνίδι, shooter. Καμία σχέση με την πραγματικότητα.

5 Τα άλογα παίζουν το ρόλο που είχαν οι μοτοσυκλέτες και τα AV στα προηγούμενα. 1-2 ανά χάρτη ανά πλευρά. Άλλωστε και στον πόλεμο, ελάχιστα άλογα βρέθηκαν στη μάχη, τα περισσότερα ήταν για μεταφορές: http://www.history.co.uk/shows/the-real-war-horse/articles/history-of-horses-during-wwi

Τα άλογα χρησιμοποιήθηκαν στις αραβικές χώρες και ήταν ουσιαστικά η τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκαν σε πόλεμο. Εκείς όμως, δεν είχαμε και άλογα, αλλά μάχες ιππικού. Οπότε πάλι με 2-4 ανά πλευρά, δε θα ήταν ρεαλιστικό ούτε, αναλογικό για να δίνει σωστή αίσθηση.

6. Αν τώρα, σε έχει κουράσει το ίδιο παιχνίδι, το ίδιο μοτίβο, το ότι είναι 90% αντιγραφή και απλά αγοράζουμε MODs τόσα χρόνια, γιατί δεν παίζεις κάποιο άλλο; Και δεν το λέω ειρωνικά, σοβαρά το λέω. Ούτε εγώ το πήρα και σκέφτομαι να το πάρω ή να μετακινηθώ αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μίλησα για ρεαλισμό (Επίσης έπαιζα και Arma -από Operation flashpoint), μίλησα για την ποσότητα των αλόγων  ingame σε σχέση με την Αίσθηση και συνάμα την ατμόσφαιρα που δίνει στο παιχνίδι.

 

Σε αναλογίες στις πρώτες μάχες ειδικά του ww1 στην Ευρώπη καθώς και συχνότερα στην Μ.Ανατολή, το ιππικό χρησιμοποιήθηκε σε πολλές μάχες ως στρατιωτική μονάδα εφόρμησης όταν στις μάχες αυτές δεν υπήρχαν tanks. Άρα το λογικό είναι και από άποψη balance να έχει περισσότερα άλογα το game από ότι αεροπλάνα και tanks.

Αν θέλω αίσθηση δεν παίζω Arma. Arma έπαιζα για ρεαλισμό. Το BF που είναι pew pew με πολλά κακά ακόμα κ όπως είναι έχει την αίσθηση του, που θα μπορούσε να είναι καλύτερη.  Αίσθηση έχουν όλα τα παιχνίδια, άλλα το καταφέρνουν καλύτερα άλλα χειρότερα.

Δεν με έχει κουράσει , δεν είμαι BF-άς, έχω αγοράσει bd2 , bf 3 και τώρα το 1 καθαρά λόγω theme .
Δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να το κρίνω και να γράψω την άποψή μου. Gamer είμαι , παίζω Rainbow six Siege, καινοτόμο
.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cheaters δεν έχω πετύχει ακόμα προσωπικά, σχεδόν σε ότι match παίζω είμαι πρώτος. Μερικοί γκρινιάζουν για cheaters επειδή είναι παίχτες του 0.5 K/D και δεν μπορούν να σταυρώσουν kill. Περίεργο kill δεν έχω φάει ακόμα εγώ, αλλά το Fairfight μπανάρει συνεχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cheaters υπάρχουν πολλοί (ΝΟΥΝΟΥ όμως, ένα)

Υπάρχει αυτός που θα μπει και θα μαχαιρώσει όλη την ομάδα μέσα από το CAP

Αυτός που θα πάρει το LMG και θα έχει 30% accuracy

Αυτός που θα παίξει sniper και θα κάνει 9/10 HS

Αυτός που έχει damage modifier ή health modifier.

 

Αυτούς τους πιάνει το Fairlight.

 

Αυτούς που δεν πιάνει, είναι παίκτες του 0.5K/D που το κάνουν 1.5

Αυτούς που έχουν wallhack και βλέπουν όλους τους αντιπάλους, αλλά το skill τους δεν τους επιτρέπει να είναι Νο 1

Αυτούς που με διάφορους τρόπους ανεβάζουν την επιδόσή τους από χάλια σε μέτρια, ή από μέτρια σε καλή.

Όσοι δεν προκαλούν, κλέβουν ελεύθερα επί μακρόν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...