Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, cpttony είπε

1. Και σήμερα πάλι, αυτό συζητούσαν στο chat. Εγώ πάντως δε βλέπω παράπονα ούτε στο bf forum, ούτε στο reddit, πουθενά.

2., 4. Hit reg, lag, προβλήματα απόδοσης πάντα θα υπάρχουν (και εγώ έχω μετά το προχθεσινό update). Μ' αρέσει που υπάρχει κόσμος που ζητάει servers με περισσότερα από 64 άτομα.

3. Τον απενεργοποίησαν τον mid round balancer, ό,τι κάνει αυτός που υπήρχε.

1. Έχει βαρεθεί ο κόσμος να κάνει παράπονα. Όποτε βλέπω cavalry απλά προσπαθώ να το αποφύγω, δεν χαραμίζω ούτε μία σφαίρα, εκτός εάν υπάρχουν γύρω μου και άλλοι οπότε προσπαθούμε να το ρίξουμε.

2. 4. Τους έχω ικανούς να αυξήσουν τον αριθμό των παιχτών, στο επόμενο BF, γιατί το ζητάει το "community".

3. Που αυτός που υπήρχε δεν έκανε και πολλά άρα πάλι στα ίδια είμαστε. Θυμάμαι σε server στο ΜΟΗΗΑ με το που έμπαινες σε έστελνε απο μόνος του στην ομάδα με τους λιγότερους παίχτες για να υπάρχει μία ισορροπία. Στο BF είναι λίγο δύσκολο να το αντιληφθούν.

Το smg 08/18 όντως θερίζει σε κοντινές αποστάσεις.

  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
30 minutes ago, nikos1984 said:

Θυμάμαι σε server στο ΜΟΗΗΑ με το που έμπαινες σε έστελνε απο μόνος του στην ομάδα με τους λιγότερους παίχτες για να υπάρχει μία ισορροπία. Στο BF είναι λίγο δύσκολο να το αντιληφθούν.

Όχι απλά είναι δύσκολο, αλλά στα προηγούμενα με το Procon είχαμε Plugins που βάζαμε στους δικούς μας servers με τους κανόνες που ρυθμίζαμε κι αυτός ήταν ένας από τους λόγους που αρκετοί παίκτες επέλεγαν ή απέφευγαν κάποιους servers. H DICE αποφάσισε να μας τα κόψει όλα αυτά και να απευθύνεται μόνο σε πιτσιρίκια που θέλουν "πίου-πίου". Φυσικό επακόλουθο, να φύγει ο κόσμος.

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα balancer είναι δύσκολο. Από το πως καθορίζεις το balance (skill γενικό; skill ομάδας; score;) μέχρι πως το υλοποιείς (ποιον κάνεις switch, γιατί και πότε;)

Χαουέβα, υπάρχουν στοιχειώδη πράγματα στα οποία το BF1 αποτυγχάνει τρελά.

  • Παιχνίδι 18-25 πχ και μπαίνει νέος παίχτης στην ομάδα των 25. Ακόμα κι αν έκανε join πάνω σε clansmate ή φίλο το παιχνίδι δε θα έπρεπε να το επιτρέπει. Ας τον αλλάξει στον επόμενο γύρο.
  • Ομάδα χάνει ένα παιχνίδι με 500+ tickets διαφορά. Ξεκινάει νέος γύρος, μηδενικό shuffle στους πρώτους 5-6 της αντίπαλης (παρότι δεν ήταν clan). Ξαναχάνει. Πάλι δεν γίνεται shuffle. Ξαναχάνει. Repeat. Μου έχει τύχει 5 φορές σερί, μετά έφυγα (ήμουν στην ομάδα που έχανε).
  • Ξεκινάνε παιχνίδια με 10+ παίκτες διαφορά. Αυτό πρέπει να το έχω γράψει 5-6 φορές στο thread. Όχι leavers στη μέση του γύρου, λόγω ήττας. ΞΕΚΙΝΑΝΕ. Δηλαδή η μόνη έγνοια της DICE είναι να συμπληρωθούν οι 10 απαραίτητοι σε κάθε πλευρά για να ξεκινήσει ο γύρος. Φαντάζομαι πως είναι γελοία η προσθήκη μιας συνθήκης: Αν είναι 4+ τα άτομα διαφορά, είτε να μην ξεκινάει ο γύρος, είτε να κάνει shuffle, είτε να βγάζει στην οθόνη της αντίπαλης ομάδας: Είστε x παραπάνω, θες να αλλάξεις side;
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos1984 είπε

1. Έχει βαρεθεί ο κόσμος να κάνει παράπονα. Όποτε βλέπω cavalry απλά προσπαθώ να το αποφύγω, δεν χαραμίζω ούτε μία σφαίρα, εκτός εάν υπάρχουν γύρω μου και άλλοι οπότε προσπαθούμε να το ρίξουμε.

2. 4. Τους έχω ικανούς να αυξήσουν τον αριθμό των παιχτών, στο επόμενο BF, γιατί το ζητάει το "community".

3. Που αυτός που υπήρχε δεν έκανε και πολλά άρα πάλι στα ίδια είμαστε. Θυμάμαι σε server στο ΜΟΗΗΑ με το που έμπαινες σε έστελνε απο μόνος του στην ομάδα με τους λιγότερους παίχτες για να υπάρχει μία ισορροπία. Στο BF είναι λίγο δύσκολο να το αντιληφθούν.

Το smg 08/18 όντως θερίζει σε κοντινές αποστάσεις.

1. Προφανώς το αποφεύγεις, αν δεν γίνεται, του ρίχνεις ό,τι έχεις και ελπίζεις στην ΤΥΧΗ. Τα παράπονα που λες τα βλέπω μόνο στο chat, πουθενά αλλού.

2.,4. Μπαίνουν αρκετοί παράγοντες στη μέση που το αποτρέπουν.

3. Ό,τι είπε saxos, Zaytsev

4. Μη τα ξαναγράφω.

Δημοσ.

Ειχα πολύ καιρό να μπω στο forum λόγο κάποιον προσωπικών προβλημάτων που είχα.

 

Διάβασα κάποιες σελίδες πίσω αφού το μόνο παιχνίδι που ασχολούμαι εδω και καιρό είναι το bf1 .

Διαβάζω όλο παράπονα και πως θα έπρεπε να είναι το παιχνίδι .

Η δική μου άποψη είναι η εξής.

Το παιχνίδι είναι αυτο και σε όποιον δεν αρέσει ας παιξει κάτι άλλο

Αλλάζοντας κάποια πράγματα και φέρνοντας το παιχνίδι εκεί που "θέλουμε" νομίζουμε οτι θα είναι καλύτερα τα πράγματα για εμάς (το εμας σημαίνει ¨εγω¨.¨εμένα¨ )

Η dice εχει κάνει κάτι πολύ σωστό για τα οπλα , λιγότερες σφαίρες και αργή γέμιση θαλάμης περισσότερο θανατηφόρο όπλο , όσο περισσότερες σφαίρες στην γεμιστήρα και όπλα γρήγορης θαλάμης λιγότερα θανατηφόρα και περισσότερο "άστοχα" . Αυτο είναι το σωστό και ετσι θα πρέπει να παραμείνει.

Διαφωνώ καθέτως με περισσότερους παίχτες απο 64 . Σηκώνει ολόκληρο σεντόνι το συγκεκριμένο θέμα και δεν εχω διάθεση αυτη την στιγμή να το αναπτύξω.

 

Ναι σε μαζικές διαμαρτυρίες για ενα σωστό anti-cheat μηχανισμό.

Ναι σε μαζικές διαμαρτυρίες αν υπάρχουν έντονα τεχνικά προβλήματα.     

 

Ολα τα άλλα ας μείνουν ως έχουν .

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, panoskatos said:

Το παιχνίδι είναι αυτο και σε όποιον δεν αρέσει ας παιξει κάτι άλλο

To κάναμε ήδη μερικές χιλιάδες παίκτες. Για αυτό ψοφάει τούτο εδώ.

 

Quote

Αλλάζοντας κάποια πράγματα και φέρνοντας το παιχνίδι εκεί που "θέλουμε" νομίζουμε οτι θα είναι καλύτερα τα πράγματα για εμάς (το εμας σημαίνει ¨εγω¨.¨εμένα¨ )

Το "εμάς" είναι μια κοινότητα που παίζει BF από το 1942 και βλέπει ένα εξαίρετο παιχνίδι (η παραμονή του στην επικαιρότητα τόσα χρόνια το αποδεικνύει) να καταστρέφεται από λάθος επιλογές.

 

Quote

Η dice εχει κάνει κάτι πολύ σωστό για τα οπλα , λιγότερες σφαίρες και αργή γέμιση θαλάμης περισσότερο θανατηφόρο όπλο , όσο περισσότερες σφαίρες στην γεμιστήρα και όπλα γρήγορης θαλάμης λιγότερα θανατηφόρα και περισσότερο "άστοχα" . Αυτο είναι το σωστό και ετσι θα πρέπει να παραμείνει.

Αυτό είναι δική σου άποψη κι όπως είπες ο ίδιος παραπάνω, μη νομίζεις ότι αυτό που θέλεις εσύ είναι καλύτερο για όλους.

 

Quote

Διαφωνώ καθέτως με περισσότερους παίχτες απο 64 . Σηκώνει ολόκληρο σεντόνι το συγκεκριμένο θέμα και δεν εχω διάθεση αυτη την στιγμή να το αναπτύξω.

Όταν έχεις να μας το πει κι εμάς. Εδώ θα είμαστε.

 

Quote

Ολα τα άλλα ας μείνουν ως έχουν .

Μωρέ τι μας λες. Αποφάσισες και διέταξες;

Δημοσ.

Το πιο εκνευριστικό με το ιππικό δεν είναι η αντοχή στις σφαίρες, αυτό παλεύεται. Είναι η αντοχή στις αντιαρματικές νάρκες. 
Ζημιά 2, και μου διαλύει και το καραούλι που στήνω για να φάω το ανυποψίαστο άρμα (75 ζημιά).
Παράδοξο είναι γιατί το άλογο τραυματίζεται από σφαίρες, ενώ τα οχήματα όχι.
Με τη χειροβομβίδα αερίων νομίζω είναι πιο εύκολο να το σκοτώσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, saxos55 είπε

Το θέμα balancer είναι δύσκολο. Από το πως καθορίζεις το balance (skill γενικό; skill ομάδας; score;) μέχρι πως το υλοποιείς (ποιον κάνεις switch, γιατί και πότε;)

Χαουέβα, υπάρχουν στοιχειώδη πράγματα στα οποία το BF1 αποτυγχάνει τρελά.

  • Παιχνίδι 18-25 πχ και μπαίνει νέος παίχτης στην ομάδα των 25. Ακόμα κι αν έκανε join πάνω σε clansmate ή φίλο το παιχνίδι δε θα έπρεπε να το επιτρέπει. Ας τον αλλάξει στον επόμενο γύρο.
  • Ομάδα χάνει ένα παιχνίδι με 500+ tickets διαφορά. Ξεκινάει νέος γύρος, μηδενικό shuffle στους πρώτους 5-6 της αντίπαλης (παρότι δεν ήταν clan). Ξαναχάνει. Πάλι δεν γίνεται shuffle. Ξαναχάνει. Repeat. Μου έχει τύχει 5 φορές σερί, μετά έφυγα (ήμουν στην ομάδα που έχανε).
  • Ξεκινάνε παιχνίδια με 10+ παίκτες διαφορά. Αυτό πρέπει να το έχω γράψει 5-6 φορές στο thread. Όχι leavers στη μέση του γύρου, λόγω ήττας. ΞΕΚΙΝΑΝΕ. Δηλαδή η μόνη έγνοια της DICE είναι να συμπληρωθούν οι 10 απαραίτητοι σε κάθε πλευρά για να ξεκινήσει ο γύρος. Φαντάζομαι πως είναι γελοία η προσθήκη μιας συνθήκης: Αν είναι 4+ τα άτομα διαφορά, είτε να μην ξεκινάει ο γύρος, είτε να κάνει shuffle, είτε να βγάζει στην οθόνη της αντίπαλης ομάδας: Είστε x παραπάνω, θες να αλλάξεις side;

Δεν διαφωνώ οτι είναι δύσκολο να γίνει balance με βάση το skill και το score, θα μπορούσε όμως να υπάρχει μία σχετική ισσοροπία στον αριθμό των παιχτών σε κάθε ομάδα, ανεξαρτήτως skill κλπ. Όσα παραθέτεις απο κάτω, όλα μου έχουν τύχει και όχι μία φορά. Όπως είπε ο Zaytsev υπήρχαν τα εργαλεία αλλά τα έκοψε η DICE και δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική.

 

15 ώρες πριν, panoskatos είπε

Διαβάζω όλο παράπονα και πως θα έπρεπε να είναι το παιχνίδι .

Η δική μου άποψη είναι η εξής.

Το παιχνίδι είναι αυτο και σε όποιον δεν αρέσει ας παιξει κάτι άλλο

 

 

 

 

 

 

Κοιτάς μόνο πόσα είναι τα παράπονα και όχι εάν είναι λογικά μερικά απο αυτά. Δηλαδή απλά είμαστε υπερβολικοί όπως το λές. Και στο παρακάτω να σου κάνω μία ερώτηση, μήπως να κλείσει και το νήμα;

Επεξ/σία από nikos1984
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Zaytsev είπε

To κάναμε ήδη μερικές χιλιάδες παίκτες. Για αυτό ψοφάει τούτο εδώ.

Το "εμάς" είναι μια κοινότητα που παίζει BF από το 1942 και βλέπει ένα εξαίρετο παιχνίδι (η παραμονή του στην επικαιρότητα τόσα χρόνια το αποδεικνύει) να καταστρέφεται από λάθος επιλογές.

 

Μίλα στον ενικό γιατην δική σου άποψη, εκπροσωπείς τον εαυτό σου και μόνο .

 

Ο μόνος λόγος που μπορεί να καταστραφεί το παιχνίδι είναι απο cheaters.

Παίζω παιχνίδια που μου αρέσουν και δεν παίζω άλλα που δεν μου αρέσουν.Απλά είναι τα πράγματα.

 

Γι'αυτο υπάρχουν οι beta και τα demo. Δεν μας αρέσει κάτι ,δεν το παίζουμε.

4 ώρες πριν, nikos1984 είπε

Δεν διαφωνώ οτι είναι δύσκολο να γίνει balance με βάση το skill και το score, θα μπορούσε όμως να υπάρχει μία σχετική ισσοροπία στον αριθμό των παιχτών σε κάθε ομάδα, ανεξαρτήτως skill κλπ. Όσα παραθέτεις απο κάτω, όλα μου έχουν τύχει και όχι μία φορά. Όπως είπε ο Zaytsev υπήρχαν τα εργαλεία αλλά τα έκοψε η DICE και δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική.

Κοιτάς μόνο πόσα είναι τα παράπονα και όχι εάν είναι λογικά μερικά απο αυτά. Δηλαδή απλά είμαστε υπερβολικοί όπως το λές. Και στο παρακάτω να σου κάνω μία ερώτηση, μήπως να κλείσει και το νήμα;

Δεν είπα να κλείσει το νήμα, την κλάψα δεν καταλαβαίνω !

Επεξ/σία από panoskatos
Δημοσ.
30 minutes ago, panoskatos said:

Μίλα στον ενικό γιατην δική σου άποψη, εκπροσωπείς τον εαυτό σου και μόνο .

Ο μόνος λόγος που μπορεί να καταστραφεί το παιχνίδι είναι απο cheaters.

Says who ?

Όσο για τους cheaters, έχουμε δει και παιχνίδια που παίζουν εκατομμύρια χρήστες με cheaters και συνεχίζουν, όπως κι άλλα χωρίς, που εξαφανίστηκαν.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Γι'αυτο υπάρχουν οι beta και τα demo. Δεν μας αρέσει κάτι ,δεν το παίζουμε.

Δεν είπα να κλείσει το νήμα, την κλάψα δεν καταλαβαίνω !

Την beta έπαιξα και για αυτό το πήρα. Μετά άρχησαν κάτι ωραία cpu usage 100%, heavy bomber στην στρατόσφαιρα κλπ.

Τώρα για την κλάψα δεν σχολιάζω.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, G.TH. είπε

Το πιο εκνευριστικό με το ιππικό δεν είναι η αντοχή στις σφαίρες, αυτό παλεύεται. Είναι η αντοχή στις αντιαρματικές νάρκες. 
Ζημιά 2, και μου διαλύει και το καραούλι που στήνω για να φάω το ανυποψίαστο άρμα (75 ζημιά).
Παράδοξο είναι γιατί το άλογο τραυματίζεται από σφαίρες, ενώ τα οχήματα όχι.
Με τη χειροβομβίδα αερίων νομίζω είναι πιο εύκολο να το σκοτώσεις.

Οι τρόποι που έχω βρει για να τρως cavalry είναι, πυροβολώντας την AT mine όταν βρίσκεται ακριβώς από πάνω της ή για τους scouts με Tripwire HE, με gas δε ξέρω κατά πόσο θα μείνει μέσα στην ακτίνα του αερίου.

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, nikos1984 είπε

Την beta έπαιξα και για αυτό το πήρα. Μετά άρχησαν κάτι ωραία cpu usage 100%, heavy bomber στην στρατόσφαιρα κλπ.

Τώρα για την κλάψα δεν σχολιάζω.

Αμα διαβάσεις πιο πάνω γράφω για τα τεχνικά προβλήματα και συμφωνώ απόλυτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια γιατι  τοσα πολλα fps drops?? Πεφτουν συνεχεια σε χαζα σημεια  και σε οποιοδηποτε χαρτη. Ειναι τοσο underpowered o cpu μου??? Εχω αρχισει να σκεφτομαι οτι αυτο φταει. Υπαρχει περιπτωση να δω καποια βελτιωση αν εχω το Power options στο high performance??

Επεξ/σία από Manoleros95

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...