v__g Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Αποφάσισα να μεταφέρω την γραμμή μου από hol σε forthnet για να βάλω το 3play που μου δώσανε σε τηλεφωνική προσφορά. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η παράνοια: 14/04 Έρχεται κούριερ για να υπογράψω το συμβόλαιο της forthnet. Υπογράφω - φεύγει. Συνεχίζεται ένα διήμερο προσφορών από hol μέχρι που τρώνε άκυρο και ξεκινάει η φορητότητα γραμμής μου στην Forthnet. 22/04 Έρχεται τεχνικός της Nova για να εγκαταστήσει το δορυφορικό πιάτο. Βρίσκει τα μπαλκόνια ακατάλληλα για λήψη σήματος και η πρόσβαση στην κεραμοσκεπή αδύνατη (λόγω του ότι βγαίνει από ιδιόκτητο σπίτι, στο οποίο δεν μου δόθηκε άδεια). Την ίδια κιόλας μέρα επικοινωνώ με Forthnet και ζητάω ακύρωση της φορητότητας μου. Μου λένε ότι δεν είναι εφικτό διότι έπρεπε να ενημερωθούν τουλάχιστον τρεις εργάσιμες νωρίτερα και η γραμμή θα ενεργοποιηθεί στις 26/04. Εξηγώ ότι με το που έφυγε ο τεχνικός τους ενημέρωσα αλλά και πάλι καταλήγουμε στο 3ημερο νωρίτερα. Μου αναφέρουν επιπλέον ότι έχω δικαίωμα 14 ημερών από την υπογραφή μου να ζητήσω να επιστρέψει η γραμμή στην εταιρία που ήταν (παρόλο που θα έχει γίνει η ενεργοποίηση στη forthnet). Επικοινωνώ κατευθείαν με hol μου κάνουν μία νέα προσφορά, την οποία και θα ενεργοποιήσουν από την επομένη, και με στέλνουν σε ένα κατάστημα vodafone για να στείλω fax στα κεντρικά της forthnet για ακύρωση φορητότητας (παρόλο που κι αυτοί μου εξήγησαν ότι ίσως να μην προλάβει να ακυρωθεί η ενεργοποίηση στην Forthnet) και υπαναχώρηση γραμμής. Πάω κατευθείαν σε ένα κατάστημα αλλά έχει πρόβλημα το fax τους, οπότε και δεν στέλνω το φαξ εκείνη την μέρα. 24/04 Ημέρα Κυριακή, με εορταστικό πρόγραμμα στα καταστήματα, πάω σ’ ένα άλλο κατάστημα και στέλνουμε την αίτηση στην forthnet. Η γραμμή δείχνει κατειλημμένη και υποθέτουμε ότι την Κυριακή τα γραφεία τους είναι κλειστά. Αφήνω την αίτηση στην κοπέλα για να τα στείλει Δευτέρα πρωί. 25/04 Δευτέρα πρωί η κοπέλα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι η γραμμή συνεχίζει να εμφανίζεται κατειλημμένη. 26/04 Ξημερώματα Τρίτης η γραμμή μου ενεργοποιείτε στην Forthnet. Πάω πάλι από το κατάστημα Vodafone και μου λένε να μιλήσω με forthnet για να εξηγήσω τι γίνεται με το φαξ. Μιλάω μαζί τους και μου λένε ότι σήμερα Τρίτη το φαξ μας έχει πρόβλημα. Στείλτε με email (εάν και είναι περιττό γιατί η γραμμή ήδη έχει ενεργοποιηθεί σ’ εμάς, και τώρα πρέπει η ίδια η vodafone να ζητήσει την γραμμή εντός 14ημέρου από την υπογραφή στο κούριερ δλδ μέχρι Σάββατο 30/04). Μιλάω με vodafone και μου εξηγούν ότι θα μου στείλουν email με συμβόλαιο και υπεύθυνη δήλωση για να τα υπογράψω και να τα στείλω πίσω, έτσι ώστε να προχωρήσουν και να ζητήσουν την γραμμή μου πίσω. Εντωμεταξύ εγώ στέλνω στην Forthnet email με την αίτηση ακύρωσης φορητότητας και υπαναχώρηση γραμμής, μαζί με καταγεγραμμένο αρχείο ότι δεν περνάνε το φαξ μου πριν την ενεργοποίηση (αυτό για τα τυπικά). 28/04 Ο υπεύθυνος (που έχει αναλάβει την υπόθεση μου) της vodafone με ενημερώνει ότι έχω λάβει email για να υπογράψω. Δεν το έχω λάβει, μου το ξαναστέλνει. Την ίδια μέρα υπογράφω και τα στέλνω πίσω. Τονίζοντας ότι η forthnet μου δίνει περιθώριο μέχρι το Σάββατο 30/04 για να ζητήσουν την γραμμή έτσι ώστε να μην έχω θέμα με τέλη ενεργοποίησης και απενεργοποίησης. 30/04 Ημέρα Σάββατο. Παίρνω τηλέφωνο σε forthnet να δω εάν έχουν πάρει σήμα από vodafone για επιστροφή της γραμμής. Αρνητική απάντηση. Μιλάω με Vodafone, ο υπεύθυνος που μ’ έχει αναλάβει απουσιάζει (λογικό, παραμονές Πάσχα), τους εξηγώ ότι “μέχρι σήμερα πρέπει να ζητήσετε την γραμμή από forthnet” και μου ζητάνε να ξαναστείλω το email στα κεντρικά να το δουν επιτόπου. Το στέλνω. Μ’ ενημερώνουν ότι το αρμόδιο τμήμα έχει δουλειά και είμαι σε σειρά προτεραιότητας για να επικοινωνήσουν μαζί μου… 04/05 Μετά από 3ήμερο αργίας επικοινωνούν μαζί μου! Μία κυρία μου εξηγεί ότι ο υπεύθυνος μου λείπει σε άδεια και με αναλαμβάνει αυτή. Μου ζητάει να ξαναστείλω το mail με τις υπογραφές στο δικό της email για να μην περιμένω στην “ουρά” με τις άλλες αιτήσεις. Το στέλνω. Το τσεκάρει επιτόπου. Μου λέει ότι ξεκινάει άμεσα την διαδικασία. (εντωμεταξύ την ίδια μέρα λαμβάνω κλήση από forthnet για να δουν τι γίνεται με την nova μου και λίγες ώρες αργότερα από τεχνικό της nova για να έρθει για εγκατάσταση και σε Κάθε κλήση εγώ να πρέπει να εξηγώ ότι ΔΕΝ μπορεί να γίνει εγκατάσταση - τόσο ανοργάνωτοι και ανενημέρωτοι στα τμήματα της forthnet) 05/05 Λαμβάνω μήνυμα που μου λέει ότι η διαδικασία ξεκίνησε και ημερομηνία ενεργοποίησης ορίζεται τρίτη 10/05. Με περνούν πριν από λίγο από την Forthnet και μου εξηγούν ότι η vodafone άργησε πολύ να τους στείλει το αίτημα και οι 14 μέρες πέρασαν. Εξηγώ όλη την ιστορία (ότι ζήτησα ακύρωση πριν την ενεργοποίηση - πήρα την απάντηση ότι χρειάζεται τρεις εργάσιμες πριν και αυτό ορίζεται από τον οργανισμό τηλεπικοινωνιών - επίσης είπα ότι κινητοποιήθηκα κατευθείαν μετά την ενημέρωση του τεχνικού της NOVA κτλ) μπας και βρω το δίκιο μου, αλλά ΔΕΝ βγάζει κάπου. Πέρα απ’ το ότι έχουν σπάσει τα νεύρα μου και με τις δύο εταιρίες, υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω στην Vodafone χωρίς να υποστώ το κόστος ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της Forthnet; Τι ακριβώς ισχύει; Να μείνω forthnet (ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ); Γιατί έχω την αίσθηση ότι τα μαγειρεύουν όπως τους βολεύει. Εγώ απλά στο δικό μου μυαλουδάκι έκλεισα ένα 3play στην Forthnet, η εταιρία δεν μπόρεσε να μου προσφέρει τις υπηρεσίες της και πολύ απλά θέλησα να επιστρέψω στον προηγούμενο πάροχο μου. Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα τόσες ώρες και ενέργεια χαμένες για μία γραμμή τηλεφώνου. (και στην τελική για να παλιμπαιδίσω - 3play δεν μου πλασάρατε τόσο όμορφα στο τηλέφωνο; Δεν προσπαθείτε να με κρατήσετε εκβιαστικά με τα τέλη ενεργοποίησης-απενεργοποίσης; Ε πάρτε γερανό και ανεβείτε στην κεραμοσκεπή να μου παρέχεται 3Play!!!) Πάντως μετά απ’ αυτήν την εμπειρία είμαι ένα τσικ να γίνω άνθρωπος των σπηλαίων και να κόψω κάθε τηλεπικοινωνία στο σπίτι μου!
`wearhint` Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 πολυ απλα κοιτα το συμβολαιο της forthnet, αναφερει οτι σου παρεχουν υπηρεσιες nova με το πακετο που πηρες, εφοσον δεν ειναι εφικτο αρα δεν πληρουν τις προυποθεσεις που και αυτοι υπογραψαν αρα εκει γινεται επαναδιαπραγματευση ορων η ακυρωση συμβολαιου αφου δεν μπορουν να σου παρεχουν υπηρεσιες τις οποιες ζητησες και συμφωνησαν να σου παρεχουν. Εαν υπαρξει ακομα προβλημα και δεν βαζουν μυαλο, πες ας ερχοσασταν απο nova 4 εργασιμες πριν την υπογραφη συμβολαιου ωστε να εχω 3 να σας ειδοποιησω κολωζωα... πες στον αρμοδιο της vodafone ακριβως οτι εχεις πει και εδω οτι γινεται να καταλαβουν οτι στην μερια της forthnet τον παιζουν και θα αναλαβει εκεινος οπου και λογικα δεν θα σε χρεωσουν για ενεργοποιηση και απενεργοποιηση αφου επιστρεφεις σε παλια γραμμη (λογικα) και αν σου κανουν μπελα πες οτι κανεις μυνηση για αθετηση συμβολαιου απο μεριας τους ωστε να μην σου λενε τις μπαρουφες οτι φταιει ο οργανισμος τηλεπικοινωνιων.... πανε το νομικα φιλε και καλη τυχη!
v__g Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 πολυ απλα κοιτα το συμβολαιο της forthnet, αναφερει οτι σου παρεχουν υπηρεσιες nova με το πακετο που πηρες, εφοσον δεν ειναι εφικτο αρα δεν πληρουν τις προυποθεσεις που και αυτοι υπογραψαν αρα εκει γινεται επαναδιαπραγματευση ορων η ακυρωση συμβολαιου αφου δεν μπορουν να σου παρεχουν υπηρεσιες τις οποιες ζητησες και συμφωνησαν να σου παρεχουν. Εαν υπαρξει ακομα προβλημα και δεν βαζουν μυαλο, πες ας ερχοσασταν απο nova 4 εργασιμες πριν την υπογραφη συμβολαιου ωστε να εχω 3 να σας ειδοποιησω κολωζωα... πανε το νομικα φιλε και καλη τυχη! Το συμβόλαιο μου αναγράφει 3play και αναφέρει Υπηρεσίες επικοινωνίας από τη forthnet (αστικές/ υπεραστικές κλήσεις/ Κλήσεις προς κινητά με αστική χρέωση/ Γρήγορο Ίντερνετ έως 24Mbps) και υπηρεσίες ψυχαγωγίας από Forthnet Media (Nova start pack). Επαναδιαπραγμάτευση προσπάθησαν να κάνουν δίνοντας μου μεγαλύτερο πάγιο απ' αυτό που μου δίνει η Hol για 2play (++ τα τέλη ενεργοποιήσεις, τα οποία δεν έχω στην Hol). Με ακύρωση συμβολαίου δεν ξέρω τι παίζει. Κάθε φορά που αναφέρω ότι δεν μπορείτε να μου παρέχεται την υπηρεσία για την οποία έχω υπογράψει και γι' αυτό επιθυμώ να γυρίσω στον προηγούμενο πάροχο μου, καταλήγουμε στη 14ήμερη προθεσμία. Εννοείται ότι τους είπα ότι ο τεχνικός τους θα μπορούσε να είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να έρχεται νωρίτερα από τις 3 ημέρες προθεσμίας ακύρωσης φορητότητας και η απάντηση που πήρα ήταν: Δεν μπορεί να ρυθμιστεί κάτι τέτοιο και δεν νομίζουμε ότι ο τεχνικός μας άργησε σε σχέση με την ημερομηνία που υπογράψατε. Θα μπορούσε να έχει έρθει και μετά την ενεργοποίηση της γραμμής σας. Είναι δύο ξέχωρες υπηρεσίες. Έτυχε να έρθει νωρίτερα.
10010010 00101110 10010001 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 To θέμα είναι να μην έχεις τέλη στην hol. Από την forthnet δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτα,πέρα από μύνηση για 35 ευρω.Δε θα το κάνουν. Κράτησε την αίτηση υπαναχώρησης.
v__g Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 To θέμα είναι να μην έχεις τέλη στην hol. Από την forthnet δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτα,πέρα από μύνηση για 35 ευρω.Δε θα το κάνουν. Κράτησε την αίτηση υπαναχώρησης. Τέλη δεν θα έχω στην Hol γιατί μέσα στην προσφορά τους ήταν και η επιστροφή μου χωρίς τέλη. Από forthnet δεν ξέρω εάν θα περιοριστούν μόνο στα τέλη ενεργοποίησης. Μπορεί να θέλουν και τέλη απενεργοποίησης πριν λήξη συμβολαίου, που εάν δεν κάνω λάθος είναι κοντά στα 70 ευρώ (τελείως αυθαίρετα αναφέρω το ποσό, δεν γνωρίζω)
10010010 00101110 10010001 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Ναι,πολύ πιθανόν να θέλουν και τον ένα μήνα,για τις ημέρες που παρέμεινες σε αυτούς. 'Εχεις αντίγραφο από την αίτηση που έστειλες;Καθώς και την αποτυχία αποστολής; Την αίτηση υπαναχώρησης έπρεπε να την παραλάβει το κατάστημα της φόρθνετ έτσι και αλλιώς,δεν είναι δουλειά σου να περιμένεις να πάει το φαξ,να φάει το κοράκι ή ό,τι. Το μόνο που έχεις να κάνεις ,όπως το βλέπω,είναι σε επόμενη επικοινωνία με την φορθνετ να δηλώσεις πως είχες υπαναχωρήσει της σύμβασης στις 22/04.Αν σου ζητήσουν να στείλεις το απόκομμα επιτυχούς αποστολής του φαξ,πες τους να ψάξουν στα αρχεία τους ,και να μην σε απασχολούν.Θα σου πουν θα σας καλέσει το νομικο τμήμα,κτλ. Θα σε καλέσει το νομικό τμήμα,θα πεις το ίδιο,θα σου ζαλίσουν τα αρχίδια κανα δυο φορές ακόμα,και αυτά.. Αν και μέχρι να σε πάνε στα δικαστήρια,θα έχει κλείσει.
v__g Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Ναι,πολύ πιθανόν να θέλουν και τον ένα μήνα,για τις ημέρες που παρέμεινες σε αυτούς. 'Εχεις αντίγραφο από την αίτηση που έστειλες;Καθώς και την αποτυχία αποστολής; Την αίτηση υπαναχώρησης έπρεπε να την παραλάβει το κατάστημα της φόρθνετ έτσι και αλλιώς,δεν είναι δουλειά σου να περιμένεις να πάει το φαξ,να φάει το κοράκι ή ό,τι. Το μόνο που έχεις να κάνεις ,όπως το βλέπω,είναι σε επόμενη επικοινωνία με την φορθνετ να δηλώσεις πως είχες υπαναχωρήσει της σύμβασης στις 22/04.Αν σου ζητήσουν να στείλεις το απόκομμα επιτυχούς αποστολής του φαξ,πες τους να ψάξουν στα αρχεία τους ,και να μην σε απασχολούν.Θα σου πουν θα σας καλέσει το νομικο τμήμα,κτλ. Θα σε καλέσει το νομικό τμήμα,θα πεις το ίδιο,θα σου ζαλίσουν τα αρχίδια κανα δυο φορές ακόμα,και αυτά.. Αν και μέχρι να σε πάνε στα δικαστήρια,θα έχει κλείσει. Την αίτηση στα κεντρικά της forthnet προσπάθησα να την στείλω από κατάστημα Vodafone και η γραμμή έδειχνε κατηλημενη όλες τις μέρες που προσπάθησα. Οπότε μετά σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν να την στείλω (αδικως βέβαια γιατί η γραμμή ήταν ήδη ενεργοποιημενη) στο email τους, όπως κι έκανα, στέλνοντας μαζί αποδεικτικό που δείχνει τις απόπειρες αποστολής του φαξ πριν την ενεργοποίηση. Όσον αφορά αυτη την αίτηση, αδιαφορουν από την forthnet διότι λένε, δεν έχει καμία αξία από την στιγμή που δεν την έκανα νωρίτερα από 3 εργάσιμες πριν την ενεργοποιηση. Από κει κ πέρα ηταν δουλειά της Vodafone να αιτηθει την γραμμή, κάτι το οποίο έκανε καθυστερημένα (ουσιαστικά σήμερα έφτασε στην forthnet το αίτημα της Vodafone),το οποίο είναι εκτός των 14 ημερών που δίνουν περιθώριο. Τρέχα γύρευε. Απλά θα καταλήξουμε να τσακωνομαστε στα τηλέφωνα για τα αυτονόητα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα