Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν είχατε στην κατοχή σας κάποια κονσόλα προηγούμενης γενιάς, τότε ενδεχομένως να έχετε να πείτε μία καλή ιστορία για κάποιο χαλασμένο Xbox 360, δικό σας, φίλου σας ή γνωστού.

Οι αριθμοί ικανοποίησης πελάτη της Microsoft, ποτέ δεν έπεσαν κατά την διάρκεια της χειρότερης περιόδου της εταιρείας από τότε που εισήλθε στην αγορά των παιχνιδομηχανών, με το Red Ring of Death του Xbox 360. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο προηγούμενος επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, Robbie Bach στο GamesBeat Summit στο Sausalito, στην California.

 

Το πρώην στέλεχος που άφησε την Microsoft και το τμήμα Xbox το 2010, επισήμανε ότι η Microsoft πήρε πολλά μαθήματα από την κυκλοφορία του πρώτου Xbox, που έκαναν την μεγάλη διαφορά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που εμφανίστηκαν στο Xbox 360. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές, ήταν για παράδειγμα, ότι το Xbox 360 ήταν ένα προϊόν που οι άνθρωποι πραγματικά ήθελαν να έχουν.

 

“Αν έχεις ένα προϊόν που αρέσει στους ανθρώπους και φροντίζεις τους πελάτες σου, τότε πρόκειται να σου δώσουν θα είναι κάπως επιεικείς” δήλωσε ο Bach. Ο ίδιος πιστεύει ότι το τμήμα Xbox δεν πρόκειται να επιβίωνε αν κάτι σαν το Red Ring of Death είχε συμβεί στην πρώτη κονσόλα της Microsoft. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με τον ίδιο, σε κανέναν δεν άρεσε πραγματικά η πρώτη κονσόλα της εταιρείας.

 

“Στους ανθρώπους άρεσε το Halo” είπε ο Bach “αλλά δεν τους άρεσε πραγματικά το ίδιο το σύστημα Xbox. Τους άρεσε το Xbox Live και μερικά από τα παιχνίδια” συμπλήρωσε. To Xbox 360 από την άλλη, ήταν κάτι που άρεσε στους ανθρώπους. “Όταν πήραμε την απόφαση να ξεγράψουμε 1 δισεκατομμύριο δολάρια (για το Red Ring of Death), οι πελάτες ανταποκρίθηκαν με κάποια απογοήτευση, όμως πραγματικά ήθελαν το Xbox 360 τους πίσω”.

 

Και αυτό πράγματι είναι αλήθεια, αν κάποιος σκεφτεί ότι ορισμένοι χρήστες πέρασαν, από δύο, τρία ή και περισσότερα συστήματα Xbox 360. Για τον Bach, αυτό αποδεικνύει ότι αν έχεις ένα εξαιρετικό προϊόν, μπορείς να επιβιώσεις αν είσαι έτοιμος να προσφέρεις υποστήριξη όταν ξεκινήσουν οι βλάβες. “Ότι και να συμβεί, φροντίστε τους πελάτες σας” είπε.

 

Link.png Site: VentureBeat

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα πρώτα (~2μηνιάτικα) παραγωγής είχαν/έχουν εφόρου ζωής εγγύηση αφού είχαν σχεδόν 100% πιθανότητες να καταστραφούν λόγο MOBO problems... και στα 2 η MS μου εστειλε courier σπίτι πήρα καινούρια και έδωσα πίσω το παλιό σε 24 ώρες :D

  • Like 12
Δημοσ.

Μακράν το καλύτερο Customer Support. 3 κονσόλες άλλαξα για φίλους που δεν το είχαν με email κλπ. Ήρθε FedEx πήρε τις κονσόλες και σε μια εβδομάδα είχανε καινούριες. Η μια μάλιστα είχε φύγει φλασαρισμένη (είχε όμως την ταινία ασφαλείας) και δεν μας είπαν τίποτα. Επίσης απο eBay είχα πάρει μια με 30€ την οποία έστειλα στην MS και μετά την μοσχοπούλησα μιας και μου είχαν στείλει με Jasper Mobo οι οποίες πλέον δεν βγάζανε πρόβλημα...

  • Like 8
Δημοσ.

Σίγουρα το support ήταν άψογο.

Απο την άλλη όμως ήθελε προσοχή εξ αρχής.Πως βγάζουν έτσι μια κονσόλα.? Δεν είναι κάνα μπακάλικο.

Για μένα μόνο η αναστάτωση και ο χρόνος που χάνω εγώ και ο καθένας μέχρι να βγάλουμε άκρη με emails και να γίνει και η αντικατάσταση είναι μεγάλο θέμα.

Οπότε εύχομαι να κάνει καλύτερο έλεγχο στο μέλλον η εταιρία.

  • Like 3
Δημοσ.

τελικα εχει γκαμα χρωματων of death η microsoft

απο την σημαιουλα της συμπερανω οτι πρεπει να εχει αλλα δυο , το green of death και τον yellωτα του θανατα . 

  • Like 4
Δημοσ.

Σίγουρα το support ήταν άψογο.

Απο την άλλη όμως ήθελε προσοχή εξ αρχής.Πως βγάζουν έτσι μια κονσόλα.? Δεν είναι κάνα μπακάλικο.

Για μένα μόνο η αναστάτωση και ο χρόνος που χάνω εγώ και ο καθένας μέχρι να βγάλουμε άκρη με emails και να γίνει και η αντικατάσταση είναι μεγάλο θέμα.

Οπότε εύχομαι να κάνει καλύτερο έλεγχο στο μέλλον η εταιρία.

 

Γιατί τέτοιο κράξιμο?? Και οι αντίστοιχες 3 πρώτες γενιές των Phat PS3 βγάζανε το αντίστοιχο Yellow Light of Death. Και σε αυτά τα PS3 ξεκολλούσαν οι GPU / CPU απο υπερθέμανση. Αλλά η Sony ούτε τα 2 υποχρεωτικά χρόνια τιμούσε (στην Ευρώπη) και έβγαζε και εκτός εγγύησης πολλές κονσόλες. Έχω διαβάσει περιπτώσεις για την MS οπού έχει αντικαταστήσει πάρα πολλές κονσόλες και μετά την διετία μιας και ήταν πλέον πρόβλημα το οποίο παραδέχθηκε. H Sony το έκανε γαργάρα...

 

Και στις 2 εταιρίες ο φταίχτης ήταν η λιθογραφία (ξεκίνησαν απο τα 90nm) και οι υψηλές θερμοκασίες που αναπτύσονταν με αποτέλεσμα το "warping" της Mobo και το σταδιακό "σπάσιμο" των κολλήσεων κάτω απο την GPU / CPU...

 

Επίσης, δεν νομίζω πως είναι κάτι που μπορούσε να είχε προβλεφθεί. Επειδή έχει τύχει να ανοίξω όλες τις γενιές Χbox 360, μπορώ να πω με σιγουριά πως το πάλεψαν για βελτίωση (έξτρα προσθήκη ψύκτρας, κλπ) αλλά το πρόβλημα εξαφανίστηκε όταν βγήκε η Jasper Mobo όπου είχαν πλέον πέσει στα 65nm για GPU / CPU...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_specifications#List_of_revisions

  • Like 8
Δημοσ.

Γιατί τέτοιο κράξιμο?? Και οι αντίστοιχες 3 πρώτες γενιές των Phat PS3 βγάζανε το αντίστοιχο Yellow Light of Death. Και σε αυτά τα PS3 ξεκολλούσαν οι GPU / CPU απο υπερθέμανση. Αλλά η Sony ούτε τα 2 υποχρεωτικά χρόνια τιμούσε (στην Ευρώπη) και έβγαζε και εκτός εγγύησης πολλές κονσόλες. Έχω διαβάσει περιπτώσεις για την MS οπού έχει αντικαταστήσει πάρα πολλές κονσόλες και μετά την διετία μιας και ήταν πλέον πρόβλημα το οποίο παραδέχθηκε. H Sony το έκανε γαργάρα...

 

Και στις 2 εταιρίες ο φταίχτης ήταν η λιθογραφία (ξεκίνησαν απο τα 90nm) και οι υψηλές θερμοκασίες που αναπτύσονταν με αποτέλεσμα το "warping" της Mobo και το σταδιακό "σπάσιμο" των κολλήσεων κάτω απο την GPU / CPU...

 

Επίσης, δεν νομίζω πως είναι κάτι που μπορούσε να είχε προβλεφθεί. Επειδή έχει τύχει να ανοίξω όλες τις γενιές Χbox 360, μπορώ να πω με σιγουριά πως το πάλεψαν για βελτίωση (έξτρα προσθήκη ψύκτρας, κλπ) αλλά το πρόβλημα εξαφανίστηκε όταν βγήκε η Jasper Mobo όπου είχαν πλέον πέσει στα 65nm για GPU / CPU...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_specifications#List_of_revisions

άρα φταίγαν οι intel-ati-nvidia και όχι οι sony-ms ? 

Δημοσ.

Έγινε και σε εμένα και δεν ασχολήθηκα καν με το service γιατί ήξερα ότι ήταν λάθος κατασκευή και θα ξαναγινόταν. Έτσι πουλήθηκε για ανταλλακτικά και δεν ασχολήθηκα ξανά με το xbox..... ούτε πρόκειται.

Δημοσ.

Γιατί τέτοιο κράξιμο?? Και οι αντίστοιχες 3 πρώτες γενιές των Phat PS3 βγάζανε το αντίστοιχο Yellow Light of Death. Και σε αυτά τα PS3 ξεκολλούσαν οι GPU / CPU απο υπερθέμανση. Αλλά η Sony ούτε τα 2 υποχρεωτικά χρόνια τιμούσε (στην Ευρώπη) και έβγαζε και εκτός εγγύησης πολλές κονσόλες. Έχω διαβάσει περιπτώσεις για την MS οπού έχει αντικαταστήσει πάρα πολλές κονσόλες και μετά την διετία μιας και ήταν πλέον πρόβλημα το οποίο παραδέχθηκε. H Sony το έκανε γαργάρα...

 

Και στις 2 εταιρίες ο φταίχτης ήταν η λιθογραφία (ξεκίνησαν απο τα 90nm) και οι υψηλές θερμοκασίες που αναπτύσονταν με αποτέλεσμα το "warping" της Mobo και το σταδιακό "σπάσιμο" των κολλήσεων κάτω απο την GPU / CPU...

 

Επίσης, δεν νομίζω πως είναι κάτι που μπορούσε να είχε προβλεφθεί. Επειδή έχει τύχει να ανοίξω όλες τις γενιές Χbox 360, μπορώ να πω με σιγουριά πως το πάλεψαν για βελτίωση (έξτρα προσθήκη ψύκτρας, κλπ) αλλά το πρόβλημα εξαφανίστηκε όταν βγήκε η Jasper Mobo όπου είχαν πλέον πέσει στα 65nm για GPU / CPU...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_specifications#List_of_revisions

:o Δεν νομίζω να έκραξα κάπου.Επίσης ούτε υποστίρηξα πως μόνο η microsoft έχει θέματα.

Aπο την άλλη το πάλεψαν για βελτίωση εμένα σαν καταναλωτή δεν μου αρκεί.

Εκτιμώ όμως που δέχτηκε την βλάβη και έκανε τρομερή δουλειά να το φτιάξει.

  • Like 2
Δημοσ.

Τους συγχωρεσα και εγώ μιας και ήταν κονσολαρα.. 3 άλλαξα..

 

Άσε που έγιναν πηγή έμπνευσης για ένα από τα κορυφαία Death Metal Songs ever!! :D

 

  • Like 5
Δημοσ.

Τους συγχωρεσα και εγώ μιας και ήταν κονσολαρα.. 3 άλλαξα..

 

Άσε που έγιναν πηγή έμπνευσης για ένα από τα κορυφαία Death Metal Songs ever!! :D

 

Ω ρε φιλε αχαχα το εχω λιωσει!!! \w/,   

και σε καλυτερη αναλυση!!! http://www.g4tv.com/attackoftheshow/blog/post/678540/red-ring-of-death-by-distended-warranty/ ξερει κανεις πως μπορω να το κατεβασω στο pc απο το link μου;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...