Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με την μίζα αυτοκινήτου.


AntiCambeR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω το αυτοκίνητο 9 χρόνια.Πριν κανα χρόνο ισως και παραπάνω (δεν θυμάμαι) ξαφνικά έπαιρνε μπρός με την δεύτερη μιζιά όταν ήταν κρύο.Αν ήταν ζεστό έπαιρνε με την πρώτη.Μετά απο λίγες ημέρες η μίζα άρχισε να κάνει θόρυβο σαν να ακουμπούν μεταξύ τους μεταλλικά μέρη,οπότε κατάλαβα οτι θα με αφήσει.Το πηγαίνω σε αντιπροσωπεία της Nissan.Μου είπαν οτι θα έλυναν την μίζα και ότι αν ήθελε μόνο συντήρηση και δεν χρειαστεί κάποιο ανταλλακτικό το κόστος θα ήταν 50€.Οταν ρώτησα τον μηχανικό πως γίνεται να έβγαλε πρόβλημα στα 25.000 χμ είπε διάφορα,ανάλογα τις πόσες μιζιές κάνεις κλπ.Εφτιαξαν την μίζα, το αυτοκίνητο έπαιρνε μπρός με την πρώτη,στην αρχή μου λέει θα κάνει αυτόν τον συγκεκριμένο θόρυβο που ακούς λόγω της συντήρησης,όντως έτσι ήταν.Ολα καλά ως εδώ.

 

Μετά απο κάνα χρόνο που εχω κάνει μόλις άλλα 3000 χμ περίπου έβγαλε πάλι το ίδιο πρόβλημα εδώ και κανά μήνα με την διαφορά οτι δεν έχει κάνει ακόμα τον θόρυβο που έκανε την πρώτη φορά και οτι αν κρατήσω το κλειδί γυρισμένο παίρνει μπρός αλλά μετά απο μερικά δευτερόλεπτα.Οπότε αναρωτιέμαι τι έκαναν οι τύποι;1)Δεν έγινε σωστή συντήρηση εσκεμμένα για να ξαναχαλάσει και να ξαναπληρώσω;2)Μήπως ξαναχάλασε γιατί χρειάζεται καρβουνάκια κάτι το οποίο δεν φαινόταν την πρώτη φορά;3)Μπορεί να φταίνε τα μπουζί;

 

Διάβασα περίπτωση που έφταιγε η βενζίνη(VPower-Shell) και μόλις την άλλαξε το πρόβλημα λύθηκε.Βάζω την ίδια,τι σχέση όμως έχει η βενζίνη;

 

Πήγα και σε συνεργείο να το δεί άλλος και είπε οτι η μίζα «πατάει».Είπε να τσεκάρω μήπως φταίει το κλειδί δοκιμάζοντας το καινούριο αντικλείδι.Το δοκίμασα αλλά τίποτα,δεν φταίει το κλειδί.

 

Κανονικά δεν πρέπει να βρώ το χαρτί με την εργασία που έκαναν το οποίο σίγουρα θα γράφει ημερομηνία,ίσως και χιλιόμετρα,να τους το πάω και να το φτιάξουν χωρίς χρέωση;

 

Ακόμα δεν εχω κάνει το service των 30.000χμ.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι?Έχει γίνει έλεγχος στο δυναμό.

Πάντως είναι λίγα τα χιλιομετρα για να σου βγάλει ζημιά.

Να φανταστείς στο Honda έκανα συντήρηση μίζας μετά απο 300.000 χιλιόμετρα που έχει γράψει.

Αλλαγή στα καρβουνάκια και καθαρισμα μου κόστισε 30 ευρώ.

Άλλαξε και 1 φίλτρο βενζίνης(μηδαμινό κόστος 5-10 ευρώ) , γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε και τις καλύτερες βενζίνες και μια 4 τετράδα μπουζί και παρακολούθησε το.

Σε ποιό μοντέλο αυτοκινήτου αναφέρεσαι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία είναι 1 χρόνου κάπου σε καλή κατάσταση,ίσως και λίγους μήνες παραπάνω,δεν είναι φθηνή και είναι παραπάνω Amber απο την μαμίσια.Το δυναμό το είχα τσεκάρει σε ηλεκτρολόγο πριν αλλάξω την μπαταρία και ηταν εντάξει.

 

Εφόσον δεν κάνει θόρυβο(κραδασμό)όπως την 1η φορά και παίρνει μπρος αν κρατήσω το κλειδί γυρισμένο για 3-5 δευτερόλεπτα ίσως να φταίει το δυναμό.Δεν αποκλείεται να χάλασε μεσα σε αυτό το διάστημα.Την πρώτη φορά ήταν χειρότερα,δεν έπαιρνε μπρός με την πρώτη.

 

Αν ξεκινήσω με την λογική να αλλάξω μπουζί κλπ χωρίς να χρειάζεται μπορεί να δώσω χρήματα τζάμπα.Τα μπουζί είναι να αλλαχτούν στις 30.000 χμ στο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...