tsou Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Καλησπέρα στην ωραία κοινότητα του ινσόμνια.Πρόβλημα με το κορσάκι που το έπαθα πριν 4 ώρες.Το βάζω μπρος, ακούω ένα συνεχές ελαφρύ βουϊτό στην εξάτμιση το οποίο μου κάνει εντύπωση.Το σβήνω το ξαναβάζω μπρος, ο ήχος ξανά εκεί. Ο ήχος δεν εξαρτάται από το μαρσάρισμα και τις στροφές. Είναι ένας σταθερός, σχετικά χαμηλός θόρυβος. Τελοσπάντων ξεκινάω κανονικά. Στη διαδρομή και ενώ είχα σβήσει ράδιο για να ακούω, μετά από 1000 μέτρα ο θόρυβος σταματάει. Λέω οκ κάτι θα κόλλησε.Φτάνω σπίτι μου, παρκάρω όλα καλά. Το σβήνω για να το ξαναβάλω μπρος να το δοκιμάσω και εκεί έγινε το ωραίο. Δεν ξαναπαίρνει μπρος. Ενώ η μίζα δίνει εντολή κανονικά και ακούγεται το φυσιολογικό βήξιμο πριν πάρει μπρος ο κινητήρας, το αυτοκίνητο μένει στο φυσιολογικό βήξιμο και δεν γίνεται το σκάσιμο για να πάρει μπρος.Υπάρχει πιθανότητα να σχετίζεται με το προηγούμενο ήχο της εξάτμισης ή ίσως και να ήταν ένα τυχαίο γεγονός;Tελοσπάντων, είχα πάρει πρόσφατα από EBAY τα γνωστά φθηνά διαγνωστικά OBD οπότε λέω να η ευκαιρία να το δοκιμάσω να δω τι βλάβη θα αναφέρει, υποθέτοντας ότι εφόσον ανάβουν όλα τα λαμπάκια του αμαξιού κανονικά και δίνει ρεύμα(πχ ο φορτιστής κινητού δουλεύει) θα δουλεύει και το OBD ώστε να συνδεθεί με το Bluetooth του κινητού. To διαγνωστικό ανάβει κόκκινο φωτάκι αλλά δεν γίνεται πράσινο για να είναι ανιχνεύσιμο από το κινητό, οπότε και εκεί πρόβλημα. Τα ερωτήματα μου προς κάποιον γκουρού των αυτοκινήτων είναι τα εξής.1. To OBD δουλεύουν μόνο αν το αυτοκίνητο έχει πάρει μπρος;2. Παίζει να απορρυθμίστηκε το ιμομπιλάιζερ του κλειδιού ή να τέλειωσε η μπαταρία και για αυτό να μην παίρνει μπρος; (Δυστυχώς έχω χάσει εδώ και αρκετά χρόνια το εφεδρικό κλειδί για να δοκιμάσω).3. Mπορεί να σχετίζεται το ελαφρύ βουϊτό της εξάτμισης με την μη εκκίνηση του κινητήρα ή μπορεί να είναι δύο ανεξάρτητα γεγονότα;Όποια γνώμη καλοδεχούμενη και προκαταβολικά ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για το μεγάλο ποστ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos903 Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 To OBD δουλεύει και με σβηστό αυτοκίνητο, βάλε την μίζα στην τελευταία σκάλα (πριν το μιζάρισμα δηλαδή που ανάβουν τα λαμπάκια) και πρέπει να το το δεις με το κινητό εκεί. Ο θόρυβος σίγουρα ήταν απο την εξάτμιση και όχι απο καμιά αντλία βενζίνας; Who knows βέβαια.... Ποιο OBD πήρες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsou Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Όταν άκουσα το θόρυβο βγήκα έξω και με το αυτί μου προσπαθούσα να ακούσω από που ακούγεται ο ήχος και τον εντόπισα στην εξάτμιση. Δεν νομίζω αλλά δεν το αποκλείω και σίγουρα να ήταν από αλλού.πήρα αυτό το διαγνωστικό που επισυνάπτω εδώ φίλε.Δυστυχώς μπορεί να φταίει ο τύπος διαγνωστικού; δεν ανάβει το πράσινο λαμπάκι και δεν γίνεται ανιχνεύσιμο από το Bluetooth του κινητού ούτε από το Torque(το σχετικό app).Το λαμπάκι απλά παραμένει κόκκινο. Eπειδή βλέπω δεν μπήκε εικόνα του OBD, επισυνάπτω το λινκ.(Link διαγνωστικού: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1iH2BLVXXXXbbXVXXq6xXFXXXz/New-OBD-V2-1-mini-ELM327-OBD2-Bluetooth-Auto-Scanner-OBDII-2-Car-ELM-327-Tester.jpg ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos903 Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 To ίδιο έχω και εγώ, δεν θυμάμαι όμως πότε είναι κόκκινο :/ Αλλά στην τελευταία σκάλα το έβλεπε το κινητό χωρίς αναμμένο κινητήρα.... Η αντλία είναι πάνω απο την εξάτμιση (κάτω απο το πίσω κάθισμα) για αυτό το λέω μπας και ήταν αυτή. Longshot βέβαια και δεν μπορείς να κάνεις και κάτι άρα πάμε παρακάτω Αν θες βγάλε τον πόλο της μπαταρίας για 2 λεπτά να κάνει reset ο εγκέφαλος μπας και τσαχτίσει μετά ή δει την OBD. ps αν δεν έχεις ξαναβγάλει τον πόλο άστο γιατί αν έχει τίποτα κωδικούς (cd player πχ) το αμάξι σου μετά και δεν τους ξέρεις θα ψάχνεσαι πιο πολύ άρα σκέψου το πρώτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 To obd θελει να ειναι ο διακόπτης ανοιχτός. Δεν απαιτεί να ειναι και η μηχανή αναμενη. Μην περιμένεις ωστοσο με αυτο το διαγνωστικό να κανεις δουλεια... Με κάπως ακριβότερο κατι γινεται. Τα φτηνά τα elm τα είχα και εγω και ειναι για πέταμα - πήρα ενα φθηνό επαγγελματικό και ησύχασα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsou Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 To ίδιο έχω και εγώ, δεν θυμάμαι όμως πότε είναι κόκκινο :/ Αλλά στην τελευταία σκάλα το έβλεπε το κινητό χωρίς αναμμένο κινητήρα.... Η αντλία είναι πάνω απο την εξάτμιση (κάτω απο το πίσω κάθισμα) για αυτό το λέω μπας και ήταν αυτή. Longshot βέβαια και δεν μπορείς να κάνεις και κάτι άρα πάμε παρακάτω Αν θες βγάλε τον πόλο της μπαταρίας για 2 λεπτά να κάνει reset ο εγκέφαλος μπας και τσαχτίσει μετά ή δει την OBD. ps αν δεν έχεις ξαναβγάλει τον πόλο άστο γιατί αν έχει τίποτα κωδικούς (cd player πχ) το αμάξι σου μετά και δεν τους ξέρεις θα ψάχνεσαι πιο πολύ άρα σκέψου το πρώτα. Νίκο είσαι τσάκαλος. Είναι η αντλία βενζίνης σε ευχαριστώ. Έχω βάλει υγραέριο πριν 4-5 χρόνια και μέσα στα πολλά που ψάχνω τώρα μετά από αυτό που μου είπες για την αντλία(που ούτε το είχα σκεφτει) θυμήθηκα που μου είχε πει ο τεχνικός του αερίου ότι αν έχει πρόβλημα η ηλεκτρική αντλία βενζίνης και δεν παίρνει μπρος πάτα συνεχόμενα το κουμπί ενεργόποιήσης του υγραέριου(και βάλε μπρος έτσι) και θα δεις ότι θα πάρει μπρος με το υγραέριο. Το έκανα λοιπόν και πήρε μπρος. Το άφησα λίγο να δουλέψει και ενώ το μάρσαρα στις 2.500 στροφές πάτησα δοκιμαστικά το κουμπί του υγραερίου ξανά(για να πάει στην βενζίνη) και τσουπ κατευθείαν γονάτισε και έσβησε. Οπότε η αντλία βενζίνης έκανε τον θόρυβο και πλέον είναι νεκρή και θέλει αλλαγή. Είσαι μεγάλος. Επίσης, τελικά το OBD δουλεύει και με κλειστό κινητήρα απλά ήθελε λίγο παίδεμα. Το θέμα είναι ότι όταν πάτησα να βρει τα Fault Codes για να μου δείξει την βλάβη(και να το δοκιμάσω και κάπου επιτέλους) κάνει αναζήτηση και μου γράφει ''No fault codes stored in ECU''. Oπότε δεν εντοπίζει τίποτα. Δεν θα έπρεπε να εμφανίζει τον κωδικό της αντλίας βενζίνης; To obd θελει να ειναι ο διακόπτης ανοιχτός. Δεν απαιτεί να ειναι και η μηχανή αναμενη. Μην περιμένεις ωστοσο με αυτο το διαγνωστικό να κανεις δουλεια... Με κάπως ακριβότερο κατι γινεται. Τα φτηνά τα elm τα είχα και εγω και ειναι για πέταμα - πήρα ενα φθηνό επαγγελματικό και ησύχασα. Nαι φίλε paylidis αυτό κοιτάω τώρα. Εφόσον βρήκα τι φταίει με την έμπνευση του Νίκου, προσπαθώ να δω αν θα με βοηθούσε το φθηνό κινέζικο OBD που έιχα πάρει από EBAY. Το δοκίμασα και όταν δούλεψε τελικά το αμάξι και όταν ήταν κλειστός ο κινητήρας(μήπως λόγω λειτουργίας με υγραερίο δεν αναγνώριζε την βλάβη αντλίας) αλλά και στις 2 περιπτώσεις μετά της σάρωση μου γράφει ''No fault codes stored in ECU''. Οπότε αυτό δεν θα μπορούσε να βρει την βλάβη. Μπορείς να ποστάρεις ποιο έχεις πάρει εσύ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Delphi ds150e και ειναι το απόλυτο. Εάν χρειαστείς καθοδήγηση στειλε κ πμ. Εγω μονο με αυτο κατάφερα να κάνω τη δουλεια μου και να ξερω τι να περιμένω σε ενα check engine..! Στην ουσία ειναι επαγγελματικό μηχάνημα που το βρίσκεις αρκετά φθηνά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2016 Τα Corsa έχουν μια ευαισθησία με την αντλία βενζίνης. Θυμάμαι στο Corsa C (μοντέλο 04) είχα αλλάξει 2 φορές.Δέν είχα σύστημα υγραερίου. Η Bosch κόστιζε 90-100 ευρώ. Στο ρεζερβουάρ δέν είχες βενζίνη πάνω απο τη μέση για να ψύχεται η αντλία? Γενικά τα obd ( συγκεκριμένα έχω το elm 327/ebay) κυκλοφορούν πολλά αντίγραφα.Σε εμένα δεν λειτουργει στο Honda Αccord(μοντέλο 03) , η εφαρμογή Torque κάνει συνεχώς αναζήτηση πρωτοκολλου και δέν συνδέεται με την ECU. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsou Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Τα Corsa έχουν μια ευαισθησία με την αντλία βενζίνης. Θυμάμαι στο Corsa C (μοντέλο 04) είχα αλλάξει 2 φορές.Δέν είχα σύστημα υγραερίου. Η Bosch κόστιζε 90-100 ευρώ. Στο ρεζερβουάρ δέν είχες βενζίνη πάνω απο τη μέση για να ψύχεται η αντλία? Γενικά τα obd ( συγκεκριμένα έχω το elm 327/ebay) κυκλοφορούν πολλά αντίγραφα.Σε εμένα δεν λειτουργει στο Honda Αccord(μοντέλο 03) , η εφαρμογή Torque κάνει συνεχώς αναζήτηση πρωτοκολλου και δέν συνδέεται με την ECU. Είχα πάνω από την μέση αλλά μάλλον δεν έπαιξε κάποιο ρόλο. Εμένα συνδέεται με τον κινητήρα αλλά τώρα που πχ έχω βεβαιωμένα πρόβλημα με την αντλία βενζίνης αυτό λέει πως δεν βρίσκει κάποιο κωδικό σφάλματος. Όποτε μια φορά το χρειάστηκα και αυτή δεν δείχνει την βλάβη. Γενικά στους υπόλοιπους σας έχει φανεί χρήσιμο δείχνει κανονικά τους κωδικούς των βλαβών ή απλά η χρησιμότητα του περιορίζετα στο να βλέπουμε τις στροφές και την θερμοκρασία του κινητήρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Highlander Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Εκτός από την αντλία έχουν και θέμα με το διακόπτη της αντλίας. Δεν ξέρω πως ακριβώς λέγεται. Είναι κάτω από το κάθισμα και κάποιες φορές κλείνει μόνος του. Είναι για θέμα ασφάλειας, το έχουν όλα τα αυτοκίνητα και διακόπτει την παροχή καυσίμου σε περίπτωση ατυχήματος. Δες μήπως είναι ο διακόπτης και γλιτώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Για την ιστορία πάντως, τα απλά ELM διαγνωστικά, εντοπίζουν σφάλματα που αφορούν τον κινητήρα και μόνο. Προβλήματα για τρόμπες, aircondition, καμμένες λάμπες, abs, φρένα κλπ, χρειάζεσαι είτε το επίσημο διαγνωστικό είτε κάποιο καλό aftermarket. Αν κάποιος θελήσει να προβεί σε αγορά aftermarket διαγνωστικού (σε σχετικά λογική τιμή), προτείνω το Multidiag της Actia, χρόνια μπροστά απο τα delphi/autocom. @Highlander Απο την στιγμή που άκουγε θόρυβο πριν τον αφήσει η τρόμπα, δεν είναι ο διακόπτης ασφαλείας. Άσε που αν δεν πέσεις σε καμιά βαρβάτη λακούβα (ή φέρεις τούμπες με το αμάξι) δεν έχει κανένα λόγο να ενεργοποιηθεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Για την ιστορία πάντως, τα απλά ELM διαγνωστικά, εντοπίζουν σφάλματα που αφορούν τον κινητήρα και μόνο. Προβλήματα για τρόμπες, aircondition, καμμένες λάμπες, abs, φρένα κλπ, χρειάζεσαι είτε το επίσημο διαγνωστικό είτε κάποιο καλό aftermarket. Αν κάποιος θελήσει να προβεί σε αγορά aftermarket διαγνωστικού (σε σχετικά λογική τιμή), προτείνω το Multidiag της Actia, χρόνια μπροστά απο τα delphi/autocom. Πολυ σωστό. Το ELM δε μπαινει σε αλλα υποσυστήματα οπως μπαινει π.χ. το delphi.. Το multidiag το δοκιμασα και αυτό πριν διαλεξω το delphi (εχω φιλο που πουλάει σχετικο διαγνωστικό εξοπλισμό) και δεν ειχε καν το ενα αμαξι μου με το τοσο απαρχαιωμένο προγραμμα που εχει!! Επισης για τις δουλειες που το θέλει ενας ιδιώτης το delphi ειναι υπεραρκετο και μακραν φθηνότερο απλα και εκει θέλει προσοχή απο που θα το πάρεις καθως υπάρχουν 150 παραλλαγές αντιγραφής (η μια χειρότερη της άλλης) - καποια μάλιστα δε δουλευουν καν με το τελευταιο software...! Όποτε μια φορά το χρειάστηκα και αυτή δεν δείχνει την βλάβη. Γενικά στους υπόλοιπους σας έχει φανεί χρήσιμο δείχνει κανονικά τους κωδικούς των βλαβών ή απλά η χρησιμότητα του περιορίζετα στο να βλέπουμε τις στροφές και την θερμοκρασία του κινητήρα; ακριβως αυτό το θέμα ειχα και εγω και το παρόπλισα και πηγα σε σοβαρότερο εξοπλισμο. Ξήλωσα και τις εφαρμογές ακομα απο το κινητό... δεν υπάρχει νόημα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Paylidis απο την στιγμή που μιλάμε για "σπασμένες" εκδόσεις τόσο του Multidiag όσο και των Wurth/Delphi/Autocom, μιλάμε για αυτοκίνητα μέχρι και το 2014 (εκεί σταματάνε οι σπασμένες). Ούτε το Actia έχει όλα τα αμάξια, ούτε το Autocom. Με οποιον επαγγελματία μιλήσεις όμως, θα σου πει οτι το Actia είναι περισσότερο ολοκληρωμένο σαν διάγνωση. Απο εκεί και πέρα ένας ερασιτέχνης, θα κάνει δουλειά και με το elm και με το autocom (σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 To multidiag που πουλαγαν εδω ήταν του 2011. Στο Delphi μου εδωσαν του 2015 και εχει μεσα τα παντα (πλην μοντελων απο μετα τα μεσα του '15)... Οπως και να εχει ουτε το actia ουτε το delphi ηταν ικανα να κανουν ουσιαστικο προγραμματισμό παρα μονο βασικά (το actia θεωρητικά ειναι καλύτερο και μπορεί αλλα επανω ειχε ταμπελακι μην προγραμματιζετε εγκεφάλους με αυτη τη συσκευη οποτε δωρον αδωρον). Για τα βασικά που χρειάζομαι εγω (π.χ. προγραμματισμο μπεκ αντλίες πεταλουδες) και το delphi ειναι σουπερ και το προτεινω ανεπιφύλακτα για οποιον ιδιώτη ή μικρο-επαγγελματια θελει να κανει σοβαρή διαγνωση με κόστος <150€ και αποφευγοντας τις παθογενειες του ELM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Οπως είπες και εσύ, υπάρχουν κλώνοι και κλώνοι. Αν ο κλώνος είναι σωστός κάνει ακριβώς ότι και ο original, αν δεν είναι σωστός (λείπουν τσιπάκια απο μέσα) κάποιες λειτουργίες, δεν θα είναι διαθέσιμες. Ότι πληρώνεις παίρνεις είναι βασικά. Βγαίνουμε off-topic όμως οπότε περισσότερα με pm. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα