Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλη ανασταση σε ολους..Δυστυχως χτες μεγαλη παρασκευη με ψιλοβροχο μου εφυγε το αμαξακι( renault megane sedan) και κοπανησε η ροδα του οδηγου στο πεζοδρομιο.....Αποτελεσμα να στραβωσει η ζαντα και να διπλωσει η ροδα που εκατσε πλεον πανω στομ θολο.Το πηγα με οδικη στο συνεργειο που θα το πιασει απο τριτη ελεω πασχα.Το τιμονι δεν νομιζω να υπακουει στον τροχο..

Η τραγικη ειρωνια ειναι οτι ειχα λαστιχα 2 μηνων και με πεταξε.Αλλα οταν βγαζεις τα κορυφαια σε βρεγμενο uniroyal rainexpert για 4 χρονια και βαζεις τα κακκιστα matador( και καλα θυγατρικη της continental συμφωνα με τα λεγομενα του λαστιχα) για να γλιτωσεις κανενα ευρω, τι να περιμενεις...Ατιμη κριση μας εχεις πιει το αιμα.Περαστικα μου....

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χρόνια Πολλά και αληθώς Ανέστη.Σημασία έχει που δεν υπήρξε τραυματισμός, οι λαμαρίνες φτιάχνονται.

Τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου σε τι κατάσταση ήταν?

  • Like 1
Δημοσ.

Αμορτισερ σε μετρια κατασταση εχοντας 80000 χιλιομετρα...Λες να επαιξαν τον ρολο τους?Παντως κτεο περασε κανονικα αν λεει αυτο κατι....

Δημοσ.

Έτυχε φίλε Στέφανε μη το ψάχνεις. Γλίτσα και μέτρια ελαστικά δε θέλει κ πολύ εσύ να σαι καλά. Ζάντα, τροχός, ψαλίδι αμορτισέρ, λάστιχα φτιάχνονται η ταλαιπωρία του νοσοκομείου είναι πολύ χειρότερη. Σου εύχομαι να βρείς φθηνά ανταλλακτικά και καλό μάστορα. Χρόνια πολλά! Γνώμη μου πάντως οδήγησε πιο συντηρητικά με τα ελαστικά που έχεις τώρα από εδώ και στο εξής.

Δημοσ.

Σιγουρα θα μπορουσαν τα πραγματα να ηταν πολυ χειροτερα, να ανοιγαν αεροσακοι,να εφευγα στην απεναντι βιτρινα, να τουμπαρε κοκ... Αλλα απο την αλλη δεν μπορω να πω οτι ετρεχα,απλα μπηκα σβελτα στην στροφη χωρις να κοκκαλωσω,οπως εχω κανει απειρες φορες περνωντας απο εκει γυριζοντας απο την δουλεια( κηφισσιας και φλοιας γωνια--ειναι ο δρομος που κοβει δεξια πηγαινοντας για δημαρχειο στο μαρουσι)....Mε την πρωτη ευκαιρια θα καψω τα ελαστικα....

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μου αρχικά πάλι καλά εφόσον δε χτύπησες και τ'αμαξι θα φτιαχτεί.

 

Στο τεχνικό κομμάτι, κανένα ελαστικό δε σε σώζει και με νορμαλ ταχύτητες δεν έχουν χαωτικες διαφορές μεταξύ τους, είτε κανει 200ε, είτε 500ε η 4άδα.

 

Σε συνθήκες πρωτου ψιλοβροχου,γλίτσας κτλ, θέλει απλώς μεγαλύτερη προσοχή, ότι ελαστικο και αν έχεις.

 

Υ.Γ. φέρνω παράδειγμα, πως επι 1.5 χρόνο φορουσα στο σαξό ραλλυτζίδικα λάστιχα (παράνομο φυσικά) με μηδενικές εγκοπές για βροχή. Και οδηγούσα υπο βροχή, αλλα ήμουν απίστευτα προσεκτικός.

Υ.Γ.2 αν εισαι απο θεσνικη μπορώ να προτείνω μηχανικο για γαλλικό (μιας και με τετοια ασχολείται κυρίως) αλλά και λαμαρινά.

  • Like 2
Δημοσ.

Όπως είπαν το ψιλόβροχο όταν έχει και λίγο καιρό να βρέξει θέλει πάρα πολύ προσοχή. Γλυστράει απίστευτα και με τρόπο που σε πιάνει ανυποψίαστο. Επίσης τα αμορτισέρ με 80.000 ίσως και να θέλουν αλλαγή. Κάποιος που ξέρει με μια βόλτα θα σου πει. Με τελειωμένα αμορτισέρ έχεις πολύ χειρότερο φρενάρισμα σε δρόμους με μικρές ακόμα ανωμαλίες. Αυτό γιατί αργεί να "ηρεμίσει" ο τροχός ώστε να προσφέρει καλή πρόσφυση...και αυτό είναι άσχετο με τα λάστιχα που έχεις. Το παράπονο που δείχνει αμορτισέρ από κάποιον μη έμπειρο είναι "δε φρενάρει/δουλεύει συνέχεια το ABS" ενώ τα λάστιχα είναι καλά.

 

ΥΓ δεν έχω άποψη για τα ελαστικά σου.

Δημοσ.

Ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον και την ψυχολογικη υποστηριξη αλλα εχω φιλο μηχανικο και εμπιστοσυνης εδω στην αθηνα(αγια βαρβαρα αιγαλεω)

Απλα σπαστηκα γιατι ακυρωσα την εκδρομη για το τριημερο και καθομαι σπιτι οντως ακινητοποιημενος...

Επισης αν μπορει να γινει καποια εκτιμηση κοστους μιας και θα το πιασει απο τεταρτη μπηκα σε δεξια στροφη με κανενα 40ρι χιλιομετρα αλλα λογω γλιτσας εφυγα αριστερα σαν τουβλο και χτυπησε η ροδα του οδηγου στο πεζοδρομιο.

Η ζαντα ζουληξε ελαφρως,λαστιχο δεν εσκασε αλλα η ροδα εχει μετατοπιστει ελαφρως πανω στο θολο οριζοντιως..τιμονι εχει μαλλον αλλα λογω στραβωματος ροδας δεν μπορει να τσουλησει.

Φανταστειτε οτι η οδικη τρομαξε να το βαλει στον γερανο.περα απο αυτο αλλη ζημια δεν εχει...

Δηλαδη χτυπησε τοσο ωστε να ακινητοποιηθει...

Δημοσ.

Όταν έχει γλίτσα στο δρόμο είναι σαν να οδηγείς σε πάγο, ελάχιστη διαφορά θα έκανε ένα καλύτερο λάστιχο. Όταν μπαίνεις σβέλτα στη στροφή ενώ έχει γλίτσα, είναι σίγουρο πως το αυτοκίνητο θα φύγει ευθεία.

 

Εκτίμηση κόστους δεν μπορεί να γίνει αν δεν διαπιστωθεί πρώτα τι ζημιά έχει γίνει.

Δημοσ.

Όπως είπαν το ψιλόβροχο όταν έχει και λίγο καιρό να βρέξει θέλει πάρα πολύ προσοχή. Γλυστράει απίστευτα και με τρόπο που σε πιάνει ανυποψίαστο. Επίσης τα αμορτισέρ με 80.000 ίσως και να θέλουν αλλαγή. Κάποιος που ξέρει με μια βόλτα θα σου πει. Με τελειωμένα αμορτισέρ έχεις πολύ χειρότερο φρενάρισμα σε δρόμους με μικρές ακόμα ανωμαλίες. Αυτό γιατί αργεί να "ηρεμίσει" ο τροχός ώστε να προσφέρει καλή πρόσφυση...και αυτό είναι άσχετο με τα λάστιχα που έχεις. Το παράπονο που δείχνει αμορτισέρ από κάποιον μη έμπειρο είναι "δε φρενάρει/δουλεύει συνέχεια το ABS" ενώ τα λάστιχα είναι καλά.

 

ΥΓ δεν έχω άποψη για τα ελαστικά σου.

Λίγα δεν είναι; Μετά τα 100-120 μου είπαν εμένα να τα δούμε.

Δημοσ.

Ολα είναι σχετικά με τη χρήση.

 

Πχ στο σαξό σχεδόν κάθε 50.000χλμ τα έκανα ανακατασκευή αφού είχα αλλάξει 3 σετ ήδη. Στο Ε200, δε τα έχω αλλάξει καν, (98.000χλμ) και στο κλιο (110.000χλμ) δεν τα άλλαξα επίσης.

 

Παίζει ρολο οι ταχύτητες που κινήσε, η καταπόνηση, οι λακούβες, ο τροπος οδήγησης.

Δημοσ.

Λίγα δεν είναι; Μετά τα 100-120 μου είπαν εμένα να τα δούμε.

Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να γνωρίζεις πραγματικά σε τι κατάσταση είναι τα αμορτισέρ . Δεν θα εξηγήσω τους λόγους. Υπαρχει μόνο ένας εμπειρικός κανόνας που λέει κατα μέσο όρο στα 80.000 χλμ αλλαγή. Απο κει και πέρα είναι φυσικά ανάλογα την χρήση. Εχω δει bilstein να αλλάζεται στο 2 μηνο 2 φορές λόγο ελαττώματος .

Όταν έχει γλίτσα στο δρόμο είναι σαν να οδηγείς σε πάγο, ελάχιστη διαφορά θα έκανε ένα καλύτερο λάστιχο. Όταν μπαίνεις σβέλτα στη στροφή ενώ έχει γλίτσα, είναι σίγουρο πως το αυτοκίνητο θα φύγει ευθεία.

 

Εκτίμηση κόστους δεν μπορεί να γίνει αν δεν διαπιστωθεί πρώτα τι ζημιά έχει γίνει.

Μην το λες ότι θα κανε ελάχιστη διαφορά. Σε αυτό κάνεις λάθος  και τα ελαστικά που φορούσε το megane είναι μέτρια !

 

Πάντως χθες που έβρεχε Αθήνα και ψιχάλιζε γλιστρούσε του θανατά . Συνειδητοποίησα ότι θέλω καινούρια λάστιχα τα οποία είναι 4ετίας (οι αυλακώσεις δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση) . Έγγραφα κάτω σε δρόμους που γνωρίζω με δευτέρα και λίγο γκάζι και αυτά με αμάξι 86hp  . Ε σε κάποια φάση μιας και πάνε για αλλαγή άρχιζα και έγγραφα λάστιχο για να περάσει η ώρα . Είχα βαρεθεί να οδηγάω χθες :P

 

Σε στεγνό έχω δει μειωμένες αποδόσεις αλλά απλά ένα κλικ .

  • Like 1
Δημοσ.

Το οτι ειναι μετρια λαστιχα δεν χωραει αμφισβητηση...Ισως το ατυχημα ηταν συνδιασμος σβελτης οδηγησης,γλιστερου δρομου κακκιας στιγμης μιας και ημουν αυπνος και των μετριων ελαστικων που ειχα...

Και οπως γινεται σε ολα τα πραγματα τα λαθη πληρωνονται...Να δουμε το κουστουμακι αυριο..

Δημοσ.

Μην το λες ότι θα κανε ελάχιστη διαφορά. Σε αυτό κάνεις λάθος  και τα ελαστικά που φορούσε το megane είναι μέτρια !

 

Πάντως χθες που έβρεχε Αθήνα και ψιχάλιζε γλιστρούσε του θανατά . Συνειδητοποίησα ότι θέλω καινούρια λάστιχα τα οποία είναι 4ετίας (οι αυλακώσεις δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση) . Έγγραφα κάτω σε δρόμους που γνωρίζω με δευτέρα και λίγο γκάζι και αυτά με αμάξι 86hp  . Ε σε κάποια φάση μιας και πάνε για αλλαγή άρχιζα και έγγραφα λάστιχο για να περάσει η ώρα . Είχα βαρεθεί να οδηγάω χθες :P

 

Σε στεγνό έχω δει μειωμένες αποδόσεις αλλά απλά ένα κλικ .

Λες πως κάνω λάθος, αλλά δεν εξηγείς το γιατί...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...