Προς το περιεχόμενο

Modenas Dinamik


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, το συγκεκριμένο παπι είναι 2χρονο. Το αγόρασα σε πολύ καλή κατάσταση με 14000 χλμ με μοτέρ που δεν έχει ανοιχτεί. Από όσο ξέρω και από προσωπική εμπειρία με ίδιο μηχανάκι είναι ένα πολύ γρήγορο παπί με αρκετή δύναμη. Το δικό μου δεν βγάζει καθόλου τελικές και κάπου στην 3η ταχύτητα νιώθεις ότι κρεμαει (είναι 6ταχυτο).

 

Θα ήθελα αν λοιπόν κάποιος γνωρίζει να μου πει τι φταιει.

 

ΥΓ: Δεν με ενδιαφέρουν οι κόντρες σε καμία περίπτωση απλα θέλω να ξέρω τι πάει λάθος με το μηχανάκι για να το φτιάξω και να μην προκληθεί κάποια ζημιά. Μήπως χρειάζεται ένα καθάρισμα το καρμπυρατερ?

Δημοσ.

Λοιπόν μεταχειρισμένο και δίχρονο. Κακός συνδιασμός.(Λατρεύω τα 2χρονα δύο έχω δικά μου). Κρέμασμα ή αλλιώς bogging.

Ξεκινάς πρώτα από μπουζί με σωστό διάκενο. Μετά πας καθάρισμα φίλτρο αέρα, αλλαγή φίλτρο βενζίνης (έαν δεν έχει βάζεις εσύ ένα απλό στο σωληνάκι τροδοφοσίας πριν το μπουζί. Μετά κοιτάς το μείγμα αέρα βενζίνης στο καρμπυρατέρ. Καθαρίζεις καρμπυρατέρ και μιας και θα το βγάλεις για να το καθαρίσεις κοιτάς πέταλα από reed (είναι ακριβώς κάτω από το καρμπυρατέρ εκεί που ενώνεται με τον κινήτηρα) πρέπει να σφραγίζουν ερμητικά, τα βγάζεις και τα κοιτάς στο φώς να κάθονται χωρίς κενά πάνω στη reediera. Τέλος κοιτάς εξάτμιση κ κάνεις αλλαγή κατευθείαν με μια καλή (Κόστος γύρω στα 150 ευρώ κ θα κοιτάξεις να ΕΙΝΑΙ για το συγκεκριμένο μηχανάκι, μη κάνεις πατέντες με λαιμούς κτλ). Γνώμη μου είναι να ψάξεις κ να βρείς από τώρα έναν καλό μάστορα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για δίχρονα.

Δημοσ.

Λοιπόν μεταχειρισμένο και δίχρονο. Κακός συνδιασμός.(Λατρεύω τα 2χρονα δύο έχω δικά μου). Κρέμασμα ή αλλιώς bogging.

Ξεκινάς πρώτα από μπουζί με σωστό διάκενο. Μετά πας καθάρισμα φίλτρο αέρα, αλλαγή φίλτρο βενζίνης (έαν δεν έχει βάζεις εσύ ένα απλό στο σωληνάκι τροδοφοσίας πριν το μπουζί. Μετά κοιτάς το μείγμα αέρα βενζίνης στο καρμπυρατέρ. Καθαρίζεις καρμπυρατέρ και μιας και θα το βγάλεις για να το καθαρίσεις κοιτάς πέταλα από reed (είναι ακριβώς κάτω από το καρμπυρατέρ εκεί που ενώνεται με τον κινήτηρα) πρέπει να σφραγίζουν ερμητικά, τα βγάζεις και τα κοιτάς στο φώς να κάθονται χωρίς κενά πάνω στη reediera. Τέλος κοιτάς εξάτμιση κ κάνεις αλλαγή κατευθείαν με μια καλή (Κόστος γύρω στα 150 ευρώ κ θα κοιτάξεις να ΕΙΝΑΙ για το συγκεκριμένο μηχανάκι, μη κάνεις πατέντες με λαιμούς κτλ). Γνώμη μου είναι να ψάξεις κ να βρείς από τώρα έναν καλό μάστορα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για δίχρονα.

φίλτρο βενζίνης πρίν τό μπουζί  ???? μάστορα δέν μάς τά λές καλά ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...