ParhsG Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Εγώ πάλι κακά αποτελέσματα είχα μόνο όταν ΔΕΝ το έκανα αυτό. Ζήτησες την άποψη του όταν σου είπε ότι πήρες μαλακίες? Αυτά γουστάρω να βάλω στο αμάξι μου, μπορείς να το κάνεις ή χάνω το χρόνο μου? Το "με βάρεσε με γερμανικό κλειδί" ασχολίαστο ότι και να εννοείς, όπως και το ότι έπαιζε τζόγο online μπροστά στον πελάτη. Ηταν περίεργος αλλά αυτός δεν ηταν αυτοκινήτων αλλά μοτο και του ειχα πάει ρουλεμάν koyo. Μολις το είδε λεει οτι ειναι μαλακία κινέζικο και πόσα πλήρωσα και μου το έβαλε επειτηδες χωρίς γράσσο (ανοιχτού τυπου και έλεγε δε θέλει). Εκει είχα πολύ κακες εμπειρίες απο μάστορες. Τελικά βρηκα 1-2 καλους αλλα μετα μου το κλέψαν μετα. Ενας μου ειχε γυρίσει βίδες μετα απο σερβις μου είπε αυτες εδω δε ξέρω που πάνε κρατα τες. Ενας αλλος μου εβαλε ζιγκλερ μεγάλο και έκαιγε 3πλασια βενζίνη. Ενας αλλος οταν έλυνε τα πλαστικά πήγε να τα βγάλει με λάθος σειρά ενώ εγώ απο το μανουαλ ηξερα οτι δεν γίνεται ετσι. Και του ειπα πως πρέπει να βγει το μπροστα αυτό 2 βιδες ειναι και μου λέει όχι έτσι βγαίνει. Φυσικά και μετα επειδη τα εβγαλε λάθος σπάσαν τα γατζάκια αλλα δεν ειπε τπτ μετα λέει έτσι ειναι της πλάκας.. Οσο για το τζόγο φυσικά και είχε εναν αλλο να δουλεύει και αυτός καθόταν και έπαιζε.Και η μ* ηταν πως ειχε κόσμο (ισως λογω του οτι ηταν σε κεντρικό σημείο) Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, σου ζήτησε να πληρώσεις εκτός από την εργασία του σέρβις άλλα 20€ μόνο και μόνο για να σου αλλάξει τα λάδια που θα του πήγαινες εσύ? Εγώ προσωπικά όταν εκτός από την αλλαγή λαδιών κάνει και άλλες εργασίες, για την ίδια την αλλαγή λαδιών δεν πληρώνω τίποτα. Αν πάω μόνο για λάδια/φίλτρο, δίνω 5€. Ναι ένας που ειναι 2 τετραγωνα απο το σπίτι μου. Ο μηχανικος που σου το ειπε αυτο στανταρ, αν τον ελεγες βαλε εσυ τα λαδια θα σε εβαζε μαρκα που δεν την ηξερες και θα σου ελεγε ειναι θυγατρική αυτης πχ ή ειναι παρα πολυ καλη, μπορει να σου εβαζε κι απο βαρελι που χε ενα αυτοκόλλητο πανω. Ολα τα συνεργεια δεχονται να πας εσυ τα ανταλλακτικά, αν δεν δεχτει οπως ειπαν οι απο πανω πας αλλου. Αλλωστε οταν τα πας εσυ οτι λαθος και να γινει ειναι δικο σου πανω στα ανταλλακτικά. Τωρα αυτος που εβαλε τα λαστιχα επρεπε να.σου προτεινει πρωτα να ισιωσεις την ζαντα και μετα να βαλεις το λαστιχο. Δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα επαγγελματιες ειναι αυτοι. Τωρα μπορει να θες και λαστιχο Οκ απο την επομενη φορα έτσι θα γινει. Οσο για το λαστιχα θεωρείται καλός.Τωρα τι να σου πω ελπιζω μετα που θα την ισιωσω να ειανι οκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ParhsG Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Για κάποιο λόγο το λάστιχο με τη στραβή ζάντα είχε πέσει στα 10psi. Απο τη παρασκευή που το φουσκώσαμε για το ταξίδι με 1500km δεν έχει χάσει περιέργως... Τώρα στην εθνική απο τα κοντερίσια 130-140 (120-130 πραγματικά) αρχίζει και τρέμει όλο το αυτοκίνητο και όχι το τιμόνι τόσο. Δηλαδή νιώθεις σα να τρυπάς με τρυπάνι. Επίσης στο φρενάρισμα απο τα 100-110 τρέμει πολύ το τιμόνι και δε ξέρω γιατί. Στραβη δισκόπλακα; Τίποτα άλλο; (Το ειχα πάει σε service και μου ειπε δεν έχει τίποτα και αυτός ο μάστορας) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Έχεις ρεζέρβα κανονική???Βγάλε την στραβή ζάντα αμα δεν μπορείς να την αντικαταστήσεις και βάλε την ρεζέρβα...μην κυκλοφορείς έτσι και με τέτοιες ταχύτητες....μόνο σε καλό δεν θα σου βγει... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ParhsG Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2016 Η ρεζέρβα ειναι άλλη διάσταση αλλά δεν ειναι για τέτοιες ταχύτητες και το λάστιχο της ειναι παλαιό. Θα πάω τη ζάντα για ίσιωμα να δούμε μπας και φταίει αυτό όπως ειπατε. Τωρα για το φρενάρισμα δε ξέρω τι μπορεί να φταίει και δυσυχώς οι μάστορες θα μου λένε : "πεταμένα λεφτά" , "δεν έχει τίποτα" , "πρέπει να το δω" και μετά οτι κάνουν να μην έχει αποτέλεσμα και απλά χάνεις χρόνο και χρήμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Θα συμφωνήσω, να φτιάξεις άμεσα την ζάντα εάν όντως έχει πρόβλημα.Τώρα για το θέμα των δισκόπλακων πρέπει να ζεστάνεις λίγο τα φρένα και να δείς εάν έχει τρέμουλο το τιμόνι.Εάν όντως χρειαστούν αλλαγή θές δισκόπλακες+τακάκια. Εάν δεν είσαι σίγουρος πάρε μια 2η γνώμη απο κάποιο άλλο συνεργείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Για κάποιο λόγο το λάστιχο με τη στραβή ζάντα είχε πέσει στα 10psi. Απο τη παρασκευή που το φουσκώσαμε για το ταξίδι με 1500km δεν έχει χάσει περιέργως... Το περίεργο για μένα είναι που δεν πήγες αμέσως στο βουλκανιζατέρ που σου έβαλε τα λάστιχα όταν διαπίστωσες πως κάποιο χάνει αέρα. Και πήγες και ταξίδι μάλιστα... Τώρα στην εθνική απο τα κοντερίσια 130-140 (120-130 πραγματικά) αρχίζει και τρέμει όλο το αυτοκίνητο και όχι το τιμόνι τόσο. Δηλαδή νιώθεις σα να τρυπάς με τρυπάνι. Φυσιολογικό είναι να στο κάνει εφόσον έχεις μια ζάντα στραβή, το είπαμε και παραπάνω. Επίσης στο φρενάρισμα απο τα 100-110 τρέμει πολύ το τιμόνι και δε ξέρω γιατί. Στραβη δισκόπλακα; Τίποτα άλλο; (Το ειχα πάει σε service και μου ειπε δεν έχει τίποτα και αυτός ο μάστορας) Φτιάξε πρώτα τη ζάντα που σίγουρα έχει πρόβλημα, κάνε ζυγοστάθμιση, και αν συνεχίσει να στο κάνει το ψάχνεις παραπέρα. Στο σέρβις αλήθεια τι περίμενες να σου πουν? Έχεις δει ποτέ σε σέρβις ο μηχανικός να μετράει με μικρόμετρο ακριβείας τις δισκόπλακες για να δει αν είναι στραβές? Ή να βάζει τους τροχούς πάνω στη ζυγοστάθμιση(που δεν έχουν τα συνεργεία) για να δει αν έχουν ισορροπία / αν οι ζάντες είναι στραβές? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Η ρεζέρβα ειναι άλλη διάσταση αλλά δεν ειναι για τέτοιες ταχύτητες και το λάστιχο της ειναι παλαιό. Θα πάω τη ζάντα για ίσιωμα να δούμε μπας και φταίει αυτό όπως ειπατε. Τωρα για το φρενάρισμα δε ξέρω τι μπορεί να φταίει και δυσυχώς οι μάστορες θα μου λένε : "πεταμένα λεφτά" , "δεν έχει τίποτα" , "πρέπει να το δω" και μετά οτι κάνουν να μην έχει αποτέλεσμα και απλά χάνεις χρόνο και χρήμα. Εντελώς φιλικά θα σου πω ένα πράγμα....θα πας σ ένα συνεργείο και θα κάνεις έναν έλεγχο αυτοκινήτου (λαστιχα ,ζάντες ,αμορτισέρ κτλ κτλ) και θα σου απαντήσουν υπεύθυνα τί προβλήματα έχει το αυτοκίνητο σου. Αν σε παίρνει οικονομικά να τα φτιάξεις κάντο χτες.... Το ότι εσύ ξεκίνησες ταξίδι 1500 χλμ εν γνώση σου με στραβωμένη ζάντα και μάλιστα πήγαινες και με 130-140 και απορείς κιόλας γτ τρέμει τ αμάξι.....νομίζω ότι σε καθιστά επικίνδυνο.... Και αν εσύ είσαι ζαμανφου για την πάρτυ σου....δεν φταίνε σε τίποτα ο υπόλοιπος κοσμάκης να τον πάρεις στον λαιμό σου... Αν δεν μπορεί να συντηρηθεί τ αμάξι...το αφήνεις στην άκρη και όταν έχεις το κάνεις... Νομίζω είναι πιο σημαντική η ακεραιότητα η δική σου και των γύρω σου... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ParhsG Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2016 Εντελώς φιλικά θα σου πω ένα πράγμα....θα πας σ ένα συνεργείο και θα κάνεις έναν έλεγχο αυτοκινήτου (λαστιχα ,ζάντες ,αμορτισέρ κτλ κτλ) και θα σου απαντήσουν υπεύθυνα τί προβλήματα έχει το αυτοκίνητο σου. Αν σε παίρνει οικονομικά να τα φτιάξεις κάντο χτες.... Το ότι εσύ ξεκίνησες ταξίδι 1500 χλμ εν γνώση σου με στραβωμένη ζάντα και μάλιστα πήγαινες και με 130-140 και απορείς κιόλας γτ τρέμει τ αμάξι.....νομίζω ότι σε καθιστά επικίνδυνο.... Και αν εσύ είσαι ζαμανφου για την πάρτυ σου....δεν φταίνε σε τίποτα ο υπόλοιπος κοσμάκης να τον πάρεις στον λαιμό σου... Αν δεν μπορεί να συντηρηθεί τ αμάξι...το αφήνεις στην άκρη και όταν έχεις το κάνεις... Νομίζω είναι πιο σημαντική η ακεραιότητα η δική σου και των γύρω σου... Εχεις δικαιο. Όμως πήγα σε τρια συνεργεία ζήτησα ελεγχο αυτών που λες και μου είπαν πως δεν βλέπουν κάτι. Το ότι κάνει θόρυβο ο μπιλιοφόρος όλοι μου ειπαν πως να μην ανησυχώ. Ενας μάστορας της παλαιάς σχολής που ξέρω αλλα ειναι πολυ μακριά μου ειχε πει οτι τα αμορτισέρ έχουν πρόβλημα και πιο πολλές λεπτομέρειες. Για τη ζάντα μου ειπαν στο βουλκανιζατέρ που πηγα και δευτερη φορά ότι δε πειράζει και να μην ανησυχώ και ότι αφού το έχω καημό να έρθω μετά τις γιορτές να μου την πάνε για ίσιωμα. Επίσης δε νομίζω πως ειναι τοσο επικίνδυνο από τη στιγμή που έβαλα ποιοτικά λάστιχα και το πέρασα γενικό service. Σε πολλά φόρα έχω διαβάσει πως δεν κάνουν ζυγοστάθμιση καν πίσω. Θα συμφωνήσω, να φτιάξεις άμεσα την ζάντα εάν όντως έχει πρόβλημα.Τώρα για το θέμα των δισκόπλακων πρέπει να ζεστάνεις λίγο τα φρένα και να δείς εάν έχει τρέμουλο το τιμόνι.Εάν όντως χρειαστούν αλλαγή θές δισκόπλακες+τακάκια. Εάν δεν είσαι σίγουρος πάρε μια 2η γνώμη απο κάποιο άλλο συνεργείο. Εχει με ζεστά φρένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmos000 Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2016 Μου είπε πως ειναι πολύ στραβή και δε παίρνει ζυγοστάθμιση. Μου την έδειξε και στο μηχάνημα που γύρναγε και φαινόταν οτι δεν ηταν καν ίσια με το μάτι (ανεβοκατέβαινε). Γνωστοί μου πάντως μου είπαν οτι δεν αξίζει να ισιωθεί και δεν έχει νόημα επειδή είναι πίσω.. Τι πιστεύετε; Μπορεί να οφείλεται το τρέμουλο εκεί ή δεν ειναι σίγουρο; Για κάποιο λόγο το λάστιχο με τη στραβή ζάντα είχε πέσει στα 10psi. Απο τη παρασκευή που το φουσκώσαμε για το ταξίδι με 1500km δεν έχει χάσει περιέργως... Τώρα στην εθνική απο τα κοντερίσια 130-140 (120-130 πραγματικά) αρχίζει και τρέμει όλο το αυτοκίνητο και όχι το τιμόνι τόσο. Δηλαδή νιώθεις σα να τρυπάς με τρυπάνι. Επίσης στο φρενάρισμα απο τα 100-110 τρέμει πολύ το τιμόνι και δε ξέρω γιατί. Στραβη δισκόπλακα; Τίποτα άλλο; (Το ειχα πάει σε service και μου ειπε δεν έχει τίποτα και αυτός ο μάστορας) Το αυτοκίνητο φίλε μου σε προειδοποιεί......τί περιμένεις??Να πετάξει τα μπουλόνια η στραβή ρόδα και να βρεθείς αγκαλιά με τον απέναντι....κανα χαντάκι ή καμιά κολώνα?? Με τόσο οφθαλμοφανές πρόβλημα απορώ που πηγαίνεις στα συνεργεία και σου λένε οι μάστορες ότι όλα είναι οκ... Και ναι είσαι πολύ επικίνδυνος .....και υποψήφιος για ατύχημα... Το ξαναλέω...σεβάσου και προστάτεψε τον εαυτό σου πρώτα απ όλα και τους γύρω σου... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα