Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας...

 

Άλλαξα τα λάστιχα σε dunlop bluresponse και έχει βελτιωθεί αρκετά το κράτημα του αυτοκινητου.

Πλέον που τα άλλαξα δε τρέμει στα 100-120 και στρίβει απείρως καλύτερα. Ομως νιώθω ακόμα ένα τρέμουλο και πάνω απο τα 110-120 ψιλοτρέμει η βελόνα και ελάχιστα το τιμόνι. (καμια σχέση με πριν)

Μπορεί να οφείλεται αυτό στο ότι ο μάστορας δε μου ζυγοστάθμισε τη μία πίσω ρόδα; Μου είπε πως ειναι πολύ στραβή και δε παίρνει ζυγοστάθμιση. Μου την έδειξε και στο μηχάνημα που γύρναγε και φαινόταν οτι δεν ηταν καν ίσια με το μάτι (ανεβοκατέβαινε). Γνωστοί μου πάντως μου είπαν οτι δεν αξίζει να ισιωθεί και δεν έχει νόημα επειδή είναι πίσω.. Τι πιστεύετε; Μπορεί να οφείλεται το τρέμουλο εκεί ή δεν ειναι σίγουρο;

 

 

Επίσης για γενικό σερβις (φίλτρα,λάδια) μου ζητάνε 150 ευρώ πάνω κάνω όσοι έχω ρωτήσει. Βιβλίο service δεν υπήρχε ποτέ. Το θέμα μου ειναι πάντως πως δε μπορώ να βρω κάπου να λέει τι δουλειές πρέπει να γίνονται και ανα ποτε. Στο manual δε γράφει τίποτα ούτε τι υαλοκαθαριστήρες παίρνει... παρά μονο τύπο λαδιού τίποτα άλλο... Το αυτοκίνητο ειναι megane του 2001. Επίσης θέλω να αλλάξω και μοτερ ρελαντί γιατι με το καλημέρα μου πάει στις 4.000 στροφές όταν έχει κρύο με το που παίρνει μπρος και κλωτσάει. (για αυτό βέβαια μου λένε κάποιοι και τι σε πειράζει; )

Είναι πολλά αυτά που ζητάνε; Για λάδια πάντως επώνυμα βρίσκω φτηνά το θέμα ειναι ποιος θα τα βάλει. 

Δημοσ.

Ζυγοστάθμιση μπορεί να μην παίρνει, αλλά ίσιωμα σίγουρα παίρνει. Και ναι, το πιθανότερο είναι να φταίει αυτό για το τρέμουλο.

 

Όσο για το γενικό σέρβις, τι ακριβώς εννοείς? Αν εννοείς κυριολεκτικά λάδια και φίλτρο, τότε ναι είναι πολλά. Το καλύτερο είναι να αγοράσεις μόνος σου τα υλικά, όσο για το ποιος θα τα βάλει όλα τα συνεργεία μπορούν.

 

Όσο για τις εργασίες συντήρησης, στο internet μπορείς πανεύκολα να βρεις το service manual.

 

Τους υαλοκαθαριστήρες μπορείς να τους αλλάζεις με δείγμα.

Δημοσ.

Ζυγοστάθμιση μπορεί να μην παίρνει, αλλά ίσιωμα σίγουρα παίρνει. Και ναι, το πιθανότερο είναι να φταίει αυτό για το τρέμουλο.

 

Όσο για το γενικό σέρβις, τι ακριβώς εννοείς? Αν εννοείς κυριολεκτικά λάδια και φίλτρο, τότε ναι είναι πολλά. Το καλύτερο είναι να αγοράσεις μόνος σου τα υλικά, όσο για το ποιος θα τα βάλει όλα τα συνεργεία μπορούν.

 

Όσο για τις εργασίες συντήρησης, στο internet μπορείς πανεύκολα να βρεις το service manual.

 

Τους υαλοκαθαριστήρες μπορείς να τους αλλάζεις με δείγμα.

Και μπουζί μαζί. Το φτηνότερο που βρήκα ήταν στα 120 ευρώ αλλά ψιλοβιάζομαι.

Όσο για τα λάδια και να τα πάρω εγώ και να πάω να ζητήσω να μου τα βάλουν ειναι σα να πας σε ταβέρνα με τα δικά σου κρέατα.Εχω βρει ένα μαγαζί βέβαια αλλά λόγω πίεσης χρόνου δε προλαβαίνω.

Service manual όσο και να έψαξα δε βρήκα. Θα δοκιμάσω το λογισμικό της εταιρίας μπας και έχει μέσα manualia.

Υαλοκαθαριστήρες βρήκα τις διαστάσεις αλλά μου βάζαν λάθος (600 αντι για 550)

Δημοσ.

Γεια σας...

 

Άλλαξα τα λάστιχα σε dunlop bluresponse και έχει βελτιωθεί αρκετά το κράτημα του αυτοκινητου.

Πλέον που τα άλλαξα δε τρέμει στα 100-120 και στρίβει απείρως καλύτερα. Ομως νιώθω ακόμα ένα τρέμουλο και πάνω απο τα 110-120 ψιλοτρέμει η βελόνα και ελάχιστα το τιμόνι. (καμια σχέση με πριν)

Μπορεί να οφείλεται αυτό στο ότι ο μάστορας δε μου ζυγοστάθμισε τη μία πίσω ρόδα; Μου είπε πως ειναι πολύ στραβή και δε παίρνει ζυγοστάθμιση. Μου την έδειξε και στο μηχάνημα που γύρναγε και φαινόταν οτι δεν ηταν καν ίσια με το μάτι (ανεβοκατέβαινε). Γνωστοί μου πάντως μου είπαν οτι δεν αξίζει να ισιωθεί και δεν έχει νόημα επειδή είναι πίσω.. Τι πιστεύετε; Μπορεί να οφείλεται το τρέμουλο εκεί ή δεν ειναι σίγουρο;

 

 

Επίσης για γενικό σερβις (φίλτρα,λάδια) μου ζητάνε 150 ευρώ πάνω κάνω όσοι έχω ρωτήσει. Βιβλίο service δεν υπήρχε ποτέ. Το θέμα μου ειναι πάντως πως δε μπορώ να βρω κάπου να λέει τι δουλειές πρέπει να γίνονται και ανα ποτε. Στο manual δε γράφει τίποτα ούτε τι υαλοκαθαριστήρες παίρνει... παρά μονο τύπο λαδιού τίποτα άλλο... Το αυτοκίνητο ειναι megane του 2001. Επίσης θέλω να αλλάξω και μοτερ ρελαντί γιατι με το καλημέρα μου πάει στις 4.000 στροφές όταν έχει κρύο με το που παίρνει μπρος και κλωτσάει. (για αυτό βέβαια μου λένε κάποιοι και τι σε πειράζει; )

Είναι πολλά αυτά που ζητάνε; Για λάδια πάντως επώνυμα βρίσκω φτηνά το θέμα ειναι ποιος θα τα βάλει. 

Καταρχάς στραβή ζάντα έβαλες καινούρια λάστιχα και δεν έφτιαξες πρώτα την ζάντα; !!!!;;;;; !!!!!

Λάθος . Ναι 99.9 % αυτό είναι το πρόβλημα σου αλλά και υπάρκτό να μην ήταν δεν αφήνουμε στραβή ζάντα στο αμάξι .

 

Όσο για αυτό που σου παν για τις 4000 στροφές μάλλον δεν έχουν ιδέα απο κινητήρες. Ο κινητήρας έτσι φθείρεται . Να το φτιάξεις σύντομα . 

 

 

Για το service book πήγαινε στη αντιπροσωπεία και ζήτα τους ή να σου δώσουν το βιβλίο ή να σου πουν κάθε πότε πρέπει να αλλάζεται κάτι .

 

Όχι δεν σου ζητάνε πολλά για μικρό service . 

Δημοσ.

Και μπουζί μαζί. Το φτηνότερο που βρήκα ήταν στα 120 ευρώ αλλά ψιλοβιάζομαι.

Όσο για τα λάδια και να τα πάρω εγώ και να πάω να ζητήσω να μου τα βάλουν ειναι σα να πας σε ταβέρνα με τα δικά σου κρέατα.Εχω βρει ένα μαγαζί βέβαια αλλά λόγω πίεσης χρόνου δε προλαβαίνω.

Service manual όσο και να έψαξα δε βρήκα. Θα δοκιμάσω το λογισμικό της εταιρίας μπας και έχει μέσα manualia.

Υαλοκαθαριστήρες βρήκα τις διαστάσεις αλλά μου βάζαν λάθος (600 αντι για 550)

 

Διαφωνώ με τα bold, η δουλειά της ταβέρνας είναι να πουλάει μαγειρεμένα κρέατα, η δουλειά του συνεργείου όμως είναι να κάνει εργασίες πάνω στο αυτοκίνητο και όχι να πουλάει ανταλλακτικά.

 

Εγώ έτσι κάνω και γλιτώνω λεφτά, εσύ κάνε ότι θέλεις :)

  • Like 1
Δημοσ.

Διαφωνώ με τα bold, η δουλειά της ταβέρνας είναι να πουλάει μαγειρεμένα κρέατα, η δουλειά του συνεργείου όμως είναι να κάνει εργασίες πάνω στο αυτοκίνητο και όχι να πουλάει ανταλλακτικά.

 

Εγώ έτσι κάνω και γλιτώνω λεφτά, εσύ κάνε ότι θέλεις :)

Όταν το είχα πει σε μάστορα πάντως μου λέει οκ φερε οτι θες αλλά θέλω +20 ευρώ για την αλλαγή (πέρα του service)

Σε περιπτωση που θέλεις μόνο λαδια και όχι κατι αλλο πόσα δίνεις εσυ;

Καταρχάς στραβή ζάντα έβαλες καινούρια λάστιχα και δεν έφτιαξες πρώτα την ζάντα; !!!!;;;;; !!!!!

Λάθος . Ναι 99.9 % αυτό είναι το πρόβλημα σου αλλά και υπάρκτό να μην ήταν δεν αφήνουμε στραβή ζάντα στο αμάξι .

 

Όσο για αυτό που σου παν για τις 4000 στροφές μάλλον δεν έχουν ιδέα απο κινητήρες. Ο κινητήρας έτσι φθείρεται . Να το φτιάξεις σύντομα . 

 

 

Για το service book πήγαινε στη αντιπροσωπεία και ζήτα τους ή να σου δώσουν το βιβλίο ή να σου πουν κάθε πότε πρέπει να αλλάζεται κάτι .

 

Όχι δεν σου ζητάνε πολλά για μικρό service . 

Το αυτοκινητο το είχε ο πατέρας μου και ότι αυτοκίνητο είχε ,είχε κόψει ιμάντα (γιατι ποτε δεν τον άλλαζε και είχε λιώσει κυριολεκτικά τη μίζα μετα για να το βάλει μπρος!!). Επίσης έβαζε και λάστιχα χωρις καν ζυγοστάθμιση για να μη πληρώσει τα έξτρα που ζήταγε ο μάστορας.

 

Θα τη πάω για φτιάξιμο αλλά μετά (δε το ήξερα οτι ηταν στραβή). Αλλά είχα αμφιβολίες γιατι μου λέγαν οτι δε χρειάζεται.

Οσο για το ρελαντί το κακό είναι πως δε φαίνεται αν ειναι ζεστό τόσο και άντε να αποδείξω στο μάστορα μετά ότι οντως συμβαίνει αυτό. Αλλά το χειμώνα με τα κρύα με το που το έβαζες μπρος επιανε 4000 στροφες και μετα και χωρις γκάζι αν κουμπωνες 1/2 πήγαινες με 20-40km/h χωρις να πατας γκάζι. Στα φανάρια πήγαινε πάνω κάτω 4k-2k...

Θα το πάω αύριο και ελπίζω να μου το φτιάξουν....

Δημοσ.

Όταν το είχα πει σε μάστορα πάντως μου λέει οκ φερε οτι θες αλλά θέλω +20 ευρώ για την αλλαγή (πέρα του service)

Σε περιπτωση που θέλεις μόνο λαδια και όχι κατι αλλο πόσα δίνεις εσυ;

Το αυτοκινητο το είχε ο πατέρας μου και ότι αυτοκίνητο είχε ,είχε κόψει ιμάντα (γιατι ποτε δεν τον άλλαζε και είχε λιώσει κυριολεκτικά τη μίζα μετα για να το βάλει μπρος!!). Επίσης έβαζε και λάστιχα χωρις καν ζυγοστάθμιση για να μη πληρώσει τα έξτρα που ζήταγε ο μάστορας.

 

Θα τη πάω για φτιάξιμο αλλά μετά (δε το ήξερα οτι ηταν στραβή). Αλλά είχα αμφιβολίες γιατι μου λέγαν οτι δε χρειάζεται.

Οσο για το ρελαντί το κακό είναι πως δε φαίνεται αν ειναι ζεστό τόσο και άντε να αποδείξω στο μάστορα μετά ότι οντως συμβαίνει αυτό. Αλλά το χειμώνα με τα κρύα με το που το έβαζες μπρος επιανε 4000 στροφες και μετα και χωρις γκάζι αν κουμπωνες 1/2 πήγαινες με 20-40km/h χωρις να πατας γκάζι. Στα φανάρια πήγαινε πάνω κάτω 4k-2k...

Θα το πάω αύριο και ελπίζω να μου το φτιάξουν....

Ποιός χρεώνει την ζυγοστάθμιση?!?! Όπου έχω πάει είναι μέσα στη τιμή αγοράς των ελαστικών . 

 

Ένα αμάξι όταν είναι κρύος ο κινητήρας ανεβάζει στροφές για μερικά λεπτά για να ζεσταθεί γρηγορότερα ο κινητήρας  Όχι τόσες στροφές όμως. Αν πχ το ρελαντί του είναι 850 rpm πάει στις 1100 rpm πχ . 

 

Ποιόν ιμάντα έκοψε ; Χρονισμού ;

Δημοσ.

Φίλε οι καλές εξηγήσεις κάνουν τις καλές δουλειές...

Πας στον μάστορα και τους λες...θα σου φέρω λαδια-μπουζί-φίλτρο....πόσα θες για να να μου τα περάσεις??Σου λέει...αν σ αρέσει μένεις ..αν όχι πας αλλού...

Μπες και στο greekrenaultclub.gr   θα βρεις πολλές πληροφορίες και άτομα να σε βοηθήσουν στις απορίες που έχεις..

Δημοσ.

Φίλε οι καλές εξηγήσεις κάνουν τις καλές δουλειές...

Πας στον μάστορα και τους λες...θα σου φέρω λαδια-μπουζί-φίλτρο....πόσα θες για να να μου τα περάσεις??Σου λέει...αν σ αρέσει μένεις ..αν όχι πας αλλού...

Μπες και στο greekrenaultclub.gr   θα βρεις πολλές πληροφορίες και άτομα να σε βοηθήσουν στις απορίες που έχεις..

Ευχαριστώ για το site :) 

Το είχα δοκιμάσει αυτό που λες και είχα κακά αποτελέσματα. Ισως έτυχα σε περίεργους.

Ο ένας μου έλεγε οτι πήρα μαλακίες κτλ και με βάρεσε με γερμανικό κλειδί (ενοείται πως εφυγα ,είχε νεύρα επειδή στο pc έπαιζε είδα τζόγο online και μαλλον θα έχασε)

 

Απλά το θέμα ειναι οτι δε ξέρω τι χρειάζεται το αμάξι δεν έχω καν το book οπότε ειναι λίγο περίεργη η φάση..

Ποιός χρεώνει την ζυγοστάθμιση?!?! Όπου έχω πάει είναι μέσα στη τιμή αγοράς των ελαστικών . 

 

Ένα αμάξι όταν είναι κρύος ο κινητήρας ανεβάζει στροφές για μερικά λεπτά για να ζεσταθεί γρηγορότερα ο κινητήρας  Όχι τόσες στροφές όμως. Αν πχ το ρελαντί του είναι 850 rpm πάει στις 1100 rpm πχ . 

 

Ποιόν ιμάντα έκοψε ; Χρονισμού ;

Ηταν μεταχειρισμένα λάστιχα που πούλαγε και εκεί χρέωνε έξτρα. Χμ και τώρα πάντως που δεν ειναι τόσο πολυ το πρόβλημα πάει το πρωί στις 2-2.5 

Δημοσ.

Καλησπέρα.Πρώτα απο όλα να έπρεπε να επισκευάσεις τη ζάντα και μετά να τοποθετήσεις νέα ελαστικά.

Τώρα για το κομμάτι του Service.

O κινητήρας πόσα χιλιομετρα έχει.

Λάδια & Φ.λαδιού συνθετικά ανα 10.000 χιλιόμετρα με 1 έλεγχο στην στάθμη στα πρώτα 1000 χιλιομετρα.

Μπουζί 35.000-40.000 χιλιομετρα

Φίλτρα αέρος καθάρισμα ανά 30.000 .

Ιμάντας Χρονισμού ανα 70.000-80.000.

Όσο για τις στροφές του κινητήρα στην πρωινη εκκίνηση να το επισκευάσεις αμέσως,

έχει ανάψει μήπως το λαμπάκι του check?.Δές μήπως είναι η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης.

Τώρα για τα διαστήματα χιλιομέτρων συντήρησης καλύτερα θα σε κατατοπίσει το Service Manual του μοντέλου σου.

Να γνωρίζεις οτι τα συνεργεία την 1 εργωτώρα την χρεώνουν 35 εως 40 ευρώ, ανάλογα το συνεργείο.

Δημοσ.

Καλησπέρα.Πρώτα απο όλα να έπρεπε να επισκευάσεις τη ζάντα και μετά να τοποθετήσεις νέα ελαστικά.

Τώρα για το κομμάτι του Service.

O κινητήρας πόσα χιλιομετρα έχει.

Λάδια & Φ.λαδιού συνθετικά ανα 10.000 χιλιόμετρα με 1 έλεγχο στην στάθμη στα πρώτα 1000 χιλιομετρα.

Μπουζί 35.000-40.000 χιλιομετρα

Φίλτρα αέρος καθάρισμα ανά 30.000 .

Ιμάντας Χρονισμού ανα 70.000-80.000.

Όσο για τις στροφές του κινητήρα στην πρωινη εκκίνηση να το επισκευάσεις αμέσως,

έχει ανάψει μήπως το λαμπάκι του check?.Δές μήπως είναι η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης.

Τώρα για τα διαστήματα χιλιομέτρων συντήρησης καλύτερα θα σε κατατοπίσει το Service Manual του μοντέλου σου.

Να γνωρίζεις οτι τα συνεργεία την 1 εργωτώρα την χρεώνουν 35 εως 40 ευρώ, ανάλογα το συνεργείο.

Δε γνώριζα πως είχε πρόβλημα.. Αν τη φτιάξω τώρα θα υπάρχει θέμα;

Χιλιομετρα 260.000 περιπου.

Λαμπάκι όχι δε φαίνεται κάτι... Το πήγα σε μαστορα ελπίζω να το φτιάξει γιατι από ότι διαβασα θέλει πολλες επισκέψεις.

Δυστυχως δεν έχω service manual... αν παω στην αντιπροσωπια που ειναι κοντα θα μου δώσουν; 

Δημοσ.

Όταν το είχα πει σε μάστορα πάντως μου λέει οκ φερε οτι θες αλλά θέλω +20 ευρώ για την αλλαγή (πέρα του service)

Σε περιπτωση που θέλεις μόνο λαδια και όχι κατι αλλο πόσα δίνεις εσυ;

Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, σου ζήτησε να πληρώσεις εκτός από την εργασία του σέρβις άλλα 20€ μόνο και μόνο για να σου αλλάξει τα λάδια που θα του πήγαινες εσύ?

 

Εγώ προσωπικά όταν εκτός από την αλλαγή λαδιών κάνει και άλλες εργασίες, για την ίδια την αλλαγή λαδιών δεν πληρώνω τίποτα. Αν πάω μόνο για λάδια/φίλτρο, δίνω 5€.

Δημοσ.

Ο μηχανικος που σου το ειπε αυτο στανταρ, αν τον ελεγες βαλε εσυ τα λαδια θα σε εβαζε μαρκα που δεν την ηξερες και θα σου ελεγε ειναι θυγατρική αυτης πχ ή ειναι παρα πολυ καλη, μπορει να σου εβαζε κι απο βαρελι που χε ενα αυτοκόλλητο πανω.

 

Ολα τα συνεργεια δεχονται να πας εσυ τα ανταλλακτικά, αν δεν δεχτει οπως ειπαν οι απο πανω πας αλλου. Αλλωστε οταν τα πας εσυ οτι λαθος και να γινει ειναι δικο σου πανω στα ανταλλακτικά.

 

Τωρα αυτος που εβαλε τα λαστιχα επρεπε να.σου προτεινει πρωτα να ισιωσεις την ζαντα και μετα να βαλεις το λαστιχο. Δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα επαγγελματιες ειναι αυτοι. Τωρα μπορει να θες και λαστιχο

Δημοσ.

Το είχα δοκιμάσει αυτό που λες και είχα κακά αποτελέσματα. Ισως έτυχα σε περίεργους.

Ο ένας μου έλεγε οτι πήρα μαλακίες κτλ και με βάρεσε με γερμανικό κλειδί (ενοείται πως εφυγα ,είχε νεύρα επειδή στο pc έπαιζε είδα τζόγο online και μαλλον θα έχασε)

 

Εγώ πάλι κακά αποτελέσματα είχα μόνο όταν ΔΕΝ το έκανα αυτό.

 

Ζήτησες την άποψη του όταν σου είπε ότι πήρες μαλακίες? Αυτά γουστάρω να βάλω στο αμάξι μου, μπορείς να το κάνεις ή χάνω το χρόνο μου? Το "με βάρεσε με γερμανικό κλειδί" ασχολίαστο ότι και να εννοείς, όπως και το ότι έπαιζε τζόγο online μπροστά στον πελάτη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...