Προς το περιεχόμενο

Graffiti


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Tέτοια πράγματα ας πούμε:

 

Salt-london1_2486196a-large.jpg

 

images?q=tbn:ANd9GcTdqoXT1eJKTZ-5Elw5L0q

 

Γενικά θα προτιμούσα να γίνονται οργανωμένα σε χώρους γι'αυτό το λόγο όμως, όχι σε όποιον τοίχο θέλει ο καθένας.

ναι αυτα ξεφευγουν απο το παραδοσιακο γκραφφιτι οποτε πανε προς το street art πιο πολυ

Από τα παραπάνω 3 που έβαλες, κανένα δεν είναι καλοδουλεμένο, αν και έχω να ασχοληθώ πολλά χρόνια, δεν είναι κάτι που θα μου τραβούσε την προσοχή. Ούτε το cmk, ούτε κανένα. Τεχνικά και οπτικά, υπάρχουν όχι μόνο καλύτερα από αυτά αλλά μίλια μπροστά και σε bombing αλλά και σε ''κανονικά'' κομμάτια.

το cmk και το lifo το εβαλα για να δω αντιδρασεις.το κομματι του σονεκ αν δεν σου φαινεται δουλεμενο τοτε καλα εκανες που δεν συνεχισες να ασχολησε.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν και με προσβάλεις, προσωπικά χέστηκα...  :-D

 

To ότι δεν το βρίσκω δουλεμένο καλά και τίποτα δεν έχει να μου πει, με κάνει άσχετο με το άθλημα ε; Μάλιστα...

Δημοσ.

Αν και με προσβάλεις, προσωπικά χέστηκα...  :-D

 

To ότι δεν το βρίσκω δουλεμένο καλά και τίποτα δεν έχει να μου πει, με κάνει άσχετο με το άθλημα ε;;;;

ασχετος σαν τους αλλους μπορει και να μην εισαι οπως λες,μπορει να σου αρεσουν τα wildstyles του αρτεμη η τα idiots των amigos δεν ξερω..παρολαυτα καλο θα ηταν να αναγνωριζεις ενα τεχνικα ολοσωστο κομματι οσο και να μην γουσταρεις το style του

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα δεν είναι το θέμα άσχετος ξε άσχετος (ούτε όλοι που βλέπουν τα κομμάτια πρέπει να είναι σχετικοί, αλλιώς και τα tattoo θα έπρεπε μόνο να τα κρίνουν οι tattouατζήδες και κανείς άλλος που βλέπει ένα σχέδιο στο σώμα κάποιου), απλά χρησιμοποίησα τη λέξη άσχετος γιατί με αυτή νόμιζα με χαρακτήριζε το από πάνω πόστ σου.

 

Όπως και να έχει, δεν έχω να χωρίσω κάτι μαζί σου, τη γνώμη μου είπα απλά και ωραία.. 

 

Για βάλε κανένα ακόμα από sonek να δω (γιατί δεν βρίσκω, εκτός και αν εννοείς sonke..). Αυτό που είδα, αν και το λες τεχνικά ολόσωστο, εγώ δεν βλέπω κάτι τέτοιο ούτε στις γραμμές του, ούτε στον χρωματισμό του, ούτε στον σχεδιασμό των γραμμάτων του, ούτε τίποτα.

Επεξ/σία από stratigos24
Δημοσ.

Σταχυολογώντας από διάφορα ποσταρίσματα στο παρόν νήμα καταλήγουμε ότι:

 

Το γκράφιτι είναι τέχνη (no objection)

 

Δεν είναι κακό που δεν είναι κατανοητή ή αρεστή από όλους (no objection).

 

Το κάνουμε από εμάς για εμάς (no objection).

 

Το κάνουμε όπου γουστάρουμε (no objection).

 

Και αν κάποιος μας στραβοκοιτάξει (που κάνουμε ότι γουστάρουμε και όπου γουστάρουμε) τρώει και τις φάπες του (no objection).

  • Like 6
Δημοσ.

ασχετος σαν τους αλλους μπορει και να μην εισαι οπως λες,μπορει να σου αρεσουν τα wildstyles του αρτεμη η τα idiots των amigos δεν ξερω..παρολαυτα καλο θα ηταν να αναγνωριζεις ενα τεχνικα ολοσωστο κομματι οσο και να μην γουσταρεις το style του

 

Τέχνη με εγχειρίδιο χρήσης... :P  Απο αυτά που έβαλες το τελευταίο κάτι λέει, παίζει και να ξεγελάει ο φωτισμός όμως.

 

 

Αδεια είχανε;

 

Τα γκραφιτι ειναι μορφη τεχνης ειτε μας αρεσει ειτε οχι, και απο την μουνταδα του τσιμεντου ειναι πολυ καλυτερα.

Αυτα που δεν χωνευω ειναι τα tags.Οπουδηποτε.Μουντζουρες σε αγαλματα, σπιτια, μαγαζια.Απαραδεκτα.

 

Πες τα ρε φίλε! Προσυπογράφω και με τα τέσσερα.

  • Like 2
Δημοσ.

ο κομματι του σονεκ αν δεν σου φαινεται δουλεμενο τοτε καλα εκανες που δεν συνεχισες να ασχολησε.

 

Σου ερχονται οι μαπες στρατηγε, προσεχε ειναι αγριος αυτος

  • Like 1
Δημοσ.

αν θελεις δειξε μου ενα κομματι που θεωρεις κακογουστη μουτζουρα..απο τα παρακατω ας πουμε πιο σου αρεσει και πιο οχι για να καταλαβω λιγο.

 

Το ζήτημα δεν είναι ποιος θεωρεί τι, «κακόγουστη μουτζούρα», ή όχι.

 

Το ζήτημα είναι, ποιος δίνει το δικαίωμα στο κάθε αρχίδι να βάφει πάνω στην περιουσία τού άλλου (όπως π.χ. το ρολό τής cosmodata που φαίνεται εδώ).

 

Το γεγονός δε πως η απάντηση είναι «το παίρνει μόνος του το δικαίωμα» - διότι αν δεν το έπαιρνε μόνος του, δε θα έβαφε... - αποδεικνύει ότι ο χαρακτηρισμός που αποδίδω πιο πάνω σ' αυτούς που το κάνουν, είναι ακριβέστατος.

  • Like 6
Δημοσ.

Το ζήτημα δεν είναι ποιος θεωρεί τι, «κακόγουστη μουτζούρα», ή όχι.

 

Το ζήτημα είναι, ποιος δίνει το δικαίωμα στο κάθε αρχίδι να βάφει πάνω στην περιουσία τού άλλου (όπως π.χ. το ρολό τής cosmodata που φαίνεται εδώ).

 

Το γεγονός δε πως η απάντηση είναι «το παίρνει μόνος του το δικαίωμα» - διότι αν δεν το έπαιρνε μόνος του, δε θα έβαφε... - αποδεικνύει ότι ο χαρακτηρισμός που αποδίδω πιο πάνω σ' αυτούς που το κάνουν, είναι ακριβέστατος.

 

Εεε, δυο παρατηρήσεις:

 

Αφήνουμε κατα μέρους το ερώτημα πού βρήκε ο άλλος το δικαίωμα στην περιουσία (ο πρώτος φράχτης που μπήχτηκε στην γη δεν στερούσε/έκλεβε αυτο το κομμάτι γης απο τους άλλους και ούτω καθ' εξής ;).

 

Εστώ οτι πήραν την άδεια του κοσμοντάτα (που μάλλον νοικιασμένο το' χει κι' αυτός), είναι και πάλι όρχεις;

Δημοσ.

Εεε, δυο παρατηρήσεις:

 

Αφήνουμε κατα μέρους το ερώτημα πού βρήκε ο άλλος το δικαίωμα στην περιουσία (ο πρώτος φράχτης που μπήχτηκε στην γη δεν στερούσε/έκλεβε αυτο το κομμάτι γης απο τους άλλους και ούτω καθ' εξής ;).

 

Εστώ οτι πήραν την άδεια του κοσμοντάτα (που μάλλον νοικιασμένο το' χει κι' αυτός), είναι και πάλι όρχεις;

 

Για την πρώτη παρατήρηση :

 

Κοινοκτημοσύνη, μη αναγνώριση ιδιοκτησίας (φράχτες που ...στερούν/κλέβουν) , αγάπη, σεξ και μπάφοι στην αμμουδιά = Χάσμα μεταξύ κοσμοθεωριών και απόψεων = Δεν ασχολούμαι.

 

Για τη δεύτερη παρατήρηση:

 

Όχι δεν είναι, αλλά:

 

1) Δεν την πήραν, κόβω το κεφάλι μου γι' αυτό και

 

2) Το αν το ακίνητο είναι ιδιόκτητο ή ενοικιαζόμενο δεν κάνει καμιά διαφορά, στο αν είναι «περιουσία» ή όχι η επιχείρηση, την οποία ο καλλιτέχνης τού κώλου καθιστά καραγκιόζη.

 

Σύνοψις:

 

όχι απλώς όρχεις, αλλά άπλυτοι, ιδρωμένοι και με τσιμπούρια από πάνω...

  • Like 2
Δημοσ.

Εεε, δυο παρατηρήσεις:

 

Αφήνουμε κατα μέρους το ερώτημα πού βρήκε ο άλλος το δικαίωμα στην περιουσία (ο πρώτος φράχτης που μπήχτηκε στην γη δεν στερούσε/έκλεβε αυτο το κομμάτι γης απο τους άλλους και ούτω καθ' εξής ;).

 

Εστώ οτι πήραν την άδεια του κοσμοντάτα (που μάλλον νοικιασμένο το' χει κι' αυτός), είναι και πάλι όρχεις;

Εσύ δεν έχεις κάτι που να το θεωρείς δικό σου;

Δημοσ.

Εσύ δεν έχεις κάτι που να το θεωρείς δικό σου;

 

Εχω. Είναι μια μεγάλη κουβέντα που μπορεί άνετα να βγει εκτός θέματος γι' αυτό και απλώς ανέφερα το πρώτο θέμα για ενδεχόμενη μελλοντική χρήση.

 

Κυρίως ήθελα να σταθώ στο οτι όταν δεν ξέρουμε κάτι με 100% βεβαιότητα καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι στην κρίση μας και να αποφεύγουμε τους χαρακτηρισμούς όσο κι' αν δεν συμπαθούμε τους άλλους. Διαφορετικά μπορεί κι' η άλλη πλευρα να μιλάει, εν προκειμένω, για πουλημένους, τσανακογλείφτες, σφουγγοκωλάριους και άλλα ηχηρά παρόμοια και να εξάπτονται τα πάθη δίχως να βγαίνει άκρη ποτέ.

 

 

Ασε που ήξερα κάποτε έναν τύπο που θα έπρεπε να είχε μείνει χωρίς αναπαραγωγική σκουληκαντέρα καμιά εικοσαριά φορές άμα σοβαρολογούσε. :)

 

Δημοσ.

Νταξ ο άλλος αναρωτιέται γιατί είναι παράνομο με το επιχείρημα "αφού είναι ήδη γεμάτο".

 

Μνημόνιο μέχρι να παγώσει η κόλαση.

 

Υπομονή, το 2059 είναι 43 χρόνια μακρυά, αν δεν γίνει κανένα μπαμ ή συνεχίσουν να λένε "ευρώ και ας τρώμε πέτρες", θα δεις πως θα βγει αληθινό αυτό που έγραψες.

 

-------------------------

 

 

@ΟΡ, είσαι βάνδαλος και παραβαίνεις την σχετική νομοθεσία. Τί δεν μπορείς να καταλάβεις;

Και αν πιάσω αυτόν που έγραψε Ολυμπιακός στο πατρικό μου, το επόμενο πρωί θα είναι στον γύψο. Αν έγραφε ΠΑΟΚ ίσως να την γλύτωνε με μία μπούφλα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...