Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Η γιορτή της ημέρας πλησιάζει, και ανάμεσα σε διάφορες προσφορές που προωθούν τα καταστήματα, δε λείπουν και οι προτάσεις για ηλεκτρονικά είδη.
 
Το γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα gearbest, «τρέχει» ήδη μία παρόμοια προσφορά για όσους πελάτες του καταχωρήσουν τα στοιχεία αγορών τους στην ειδική φόρμα, κερδίζοντας σε πολλές περιπτώσεις έως και 100 φορές περισσότερους πόντους αγορών, που μεταφράζονται σε χρήματα.
 
Στις διαθέσιμες προσφορές ξεχωρίζουν τα μοντέλα smartphone Mi4S και Redmi 3 της Xiaomi με τιμές €301 και €131 αντίστοιχα, πολλά Windows 10 tablets μεταξύ των οποίων των εταιρειών Chuwi, Onda και Cube, όπως επίσης και αρκετά έξυπνα ρολόγια χωρίς όμως αυτά να στηρίζονται σε κάποια δημοφιλή πλατφόρμα πχ Android Wear.
 
Εκτός από smartphones και tablets, οι εκπτώσεις περιλαμβάνουν ασύρματα router από τη Xiaomi και την Asus, media players, κάμερες τύπου GoPro αλλά και ακουστικά. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα στην οποία περιλαμβάνονται όλες οι προσφορές και οι απαραίτητες πληροφορίες.

post-1-0-05963700-1461654780_thumb.jpg

Δημοσ.

έχει καλές τιμές αλλα ο χρόνος να το παραλαβής είναι πολύ μεγάλος,προς θεού μην βάλετε εξπρές....τσάμπα λεφτά,ίσως κάνει και περισσότερο από το κανονικό...έβαλα 2 παραγγελιες ,η μια expess και η άλλη κανονικά,την κανονική μετά από 2 μέρες ,μου έχει έρθει η παραγγελια με normal ταχυδρομείο και ακόμα περιμένω την express,tsanmpa λεφτά!

Δημοσ.

Εγώ πάλι για το gearbest διαβάζω τα χειρότερα σχόλια και review στο internet.Ένα απλό google search φανερώνει πόσο χάλια είναι η εξυπηρέτηση και για αυτό δεν πήρα κάτι ακόμα από εκεί όπως κάτι φθηνά κινέζικα windows tablets.

Δημοσ.

Παθών και ορκισμένος εχθρός τους.
Θα τους δυσφημώ και θα αποτρέπω όσο περισσότερο κόσμο γίνεται.

Long story short...
At Black Friday παράγγειλα ένα Xiaomi Mi4C, επειδή πλησίαζε ο καιρός για τα χριστούγεννα όπου θα επέστρεφα Ελλάδα (ήμουν Αγγλία) έβαλα την παραγγελία να έρθει ως express delivery με την DHL.
Έφτασε η τελευταία εβδομάδα πριν φύγω και μάλιστα ήταν εβδομάδα εξεταστικής και είχα να παραδώσω ένα κάρο εργασίες, οπότε είχα και αυτό το άγχος.
Πετούσα Δευτέρα χαράματα από Αγγλία, οπότε η παράδοση έπρεπε να γίνει το αργότερο μέχρι το Σάββατο.
Τρίτη τους στέλνω mail, γιατί το κινητό από το tracking number το έβλεπα ακόμη Σιγκαπούρη!!!
Απάντηση καμία, 2ο email, απάντηση καμία... 
Πέμπτη, 1ο email στην DHL, απάντηση καμία, 2ο email... απάντηση καμία...
Πέμπτη, τους βρίσκω στο Facebook και βλέπω ότι έχουν support και εκεί, τους στέλνω εκεί message και μου απαντούν ότι απλά να κάνω υπομονή και ότι το κινητό θα έρθει μέσα στην επόμενη εβδομάδα...
Τους λέω, δεν είστε σοβαροί, έχω πληρώσει και express γιατί βιάζομαι!!! 
(Μια μέρα πριν το black friday το κινητό μου έπεσε και έσπασε, τυχερός μέσα στην ατυχία μου!)
Αυτοί τον χαβά τους, υπομονή.
Ζητάω refund, σταματούν την επικοινωνια!!
Σάββατο, στέλνω email σε έναν CEO, Manager ή κάτι τέτοιο της DHL (τα παράπονα τα κάνεις στον πιο ψηλά στην ιεραρχία).
Ο άνθρωπος μου ζήτησε συγνώμη, την ίδια μέρα και ότι θα επιμελληθεί του θέματος προσωπικά την Δευτέρα.
Είχα ζητήσει να αλλάξω τον τόπο παράδοσης, να πάει για Ελλάδα και μάλιστα με δικά τους έξοδα γιατί είναι καθαρά δικό τους το φταίξιμο.
Την Δευτέρα μου στέλνει email και μου λέει ότι είναι ακόμη στην Σιγκαπούρη το κινητό και ότι δεν μπορεί να κάνει και πολλά, για λόγους ασφαλείας τον τόπο παράδοσης πρέπει να τον αιτηθεί η gearbest.
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την gearbest, facebook, tickets.. όπως μπορούσα...
Μετά από 5 μέρες προσπάθειας και συνεχούς πρηξήματος από εμένα. 
Μου απάντησαν ότι το κινητό είναι προς παράδοση και ότι να μην ανυσηχώ...
Τους ξαναστέλνω στον διάολο, γιατί με το που άκουσαν για refund έκαναν τις πάπιες και περίμεναν εσκεμένα να έρθει το κινητό στην Αγγλία για να μου απαντήσουν. (Σε φάση, έλα τώρα ήρθε, ότι έγινε-έγινε)
Τους ζητάω να μου το φέρουν Ελλάδα γιατί θα πήγαινα στην Αγγλία σε 2-3 εβδομάδες!
Επίσης υπήρχε η πιθανότητα να πάνε στην εστία της σχολής και να βρουν κλειστή την ρεσεψιόν με αποτέλεσμα να γυρίσει πίσω το κινητό.
Εκεί ξανα-επικοινώνησα με την DHL και τους εξήγησα την κατάσταση και κατάλαβαν, το κράτησαν και όταν πήγα πάλι πίσω έκανα το delivery προς εμένα.
Απάντηση καμία από το gearbest... το κινητό το πήρα αφότου επέστρεψα στην Αγγλία.
Ευτυχώς χωρίς κάποιο πρόβλημα η συσκευή γιατί αλλιώς δεν ξέρω τι τρεχάματα θα είχα.

Τους στέλνω ένα τελευταίο email εξηγώντας τους πόσο αντιεπαγγελματική ήταν η συμπεριφορά τους, απαράδεκτο support και ότι είναι απλά απατεώνες, ότι έκανα σφάλμα που τους εμπιστεύτηκα και έπρεπε πρώτα να κάνω ένα μικρό search στο google όπου τους κράζει όλος ο πλανήτης.
Τους είπα ότι προσωπικά θα προσπαθήσω να αποτρέψω όσους περισσότερους μπορώ από το να κάνουν το ίδιο λάθος με μένα.

Το ποστ αυτό είναι ένα τεράστιο flame προς την gearbest και όσο professional και credible δείχνει το site τους άλλο τόσο απατεώνες είναι.
Το ότι δεν δίνει κάποιο email ή κάποιο live chat για support θα έπρεπε να μας βάζει σε υποψίες.

Αυτά, συγνώμη αν κούρασα.
Προσωπικά, τζάμπα να μου έδιναν από αυτούς δεν θα το έπαιρνα! 
(Έχουν περάσει 3-4 μήνες από τότε και ακόμη βράζω όταν σκέφτομαι την ταλαιπωρία που πέρασα)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω αγοράσει 21 φορές απο gearbest, συνολικό ποσό 959.6$ και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Πάντα βάζω insurance και αποστολή με PostNL. Χρόνος αποστολής απο 15-30 μέρες. Πάντα με tracking.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...