Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γεια σας, εχω μια εργασια για τη σχολη και θα ηθελα λιγη βοηθεια. Το σεναριο της εργασιας ειναι : υπαρχουν ναρκες σε μια περιοχη και εχουμε ενα ρομποτ το οποιο δεν μπορει να περασει αναμεσα απο τις ναρκες αλλα μονο περιμετρικα. Δηλαδη να πλησιασει τις ναρκες αλλα να μην τις ακουμπησει. Θα μας δινεται η αρχική , ητελικη θεση και οι συντεταγμενες απο τις ναρκες. Ο αλγοριθμος σε μεση περιπτωση πρεπει να εχει πολυπλοκοτητα (nlogn). Το ερωτημα ειναι¨: αν χρησημοποιησω τον quick hull για το κυρτο περιβλημα και convexhull για την συντομη διαδρομη , μπορω να το κανω ωστε η πολυπλοκοτητα να βγαινει παλι O(nlog)?Η εργασια πρεπει να ειναι σε java.

ευχαριστώ

Δημοσ.

Για δες εδω:

 

 

Για τις πολυπλοκοτητες θα σε αφησω  να σκεφτεις και να ψαξεις.

Αφου καταλάβεις το πώς λειτουργούν αν είναι σε java, c++, python λίγη σημασία έχει, μετά εξαρτάται από το πόσο ξέρεις την γλώσσα.

  • Like 2
Δημοσ.

καταρχας ευχαριστώ για την βοηθεια, αλλα ο καθηγητης μας ειπε οτι το προβλημα λυνεται με convexhull γι αυτο ρωταω πως μπορω να το υλοποιησω, δηλ αν μπορω να εφαρμοσω μαζι με τον bfs τον αλγοριθμο του convexhull

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...