Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 9 μήνες μετά...
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα, ισχύει το αντίστροφο; Να αγοράσω μεταχειρισμένο όχημα από Ελλάδα, με ιστορικές πινακίδες και να αποκτήσω ξανά κανονικές;

Με ενδιαφέρει για αυτοκίνητο 1600cc, οπότε προτιμώ να έχω κανονικές πινακίδες και ασφάλιση και να κυκλοφορώ όσο θέλω παρά να έχω μια σειρά περιορισμών.

Δημοσ.

Καλησπέρα, ισχύει το αντίστροφο; Να αγοράσω μεταχειρισμένο όχημα από Ελλάδα, με ιστορικές πινακίδες και να αποκτήσω ξανά κανονικές;

Με ενδιαφέρει για αυτοκίνητο 1600cc, οπότε προτιμώ να έχω κανονικές πινακίδες και ασφάλιση και να κυκλοφορώ όσο θέλω παρά να έχω μια σειρά περιορισμών.

Αν δεν έχει γίνει οριστική διαγραφή και δεν έχει κοπεί το πλαίσιο μπορείς να βγαλεις ξανά πινακίδες υπουργείου.

 

Προσοχή αν έχει εισαχθεί το αμάξι που έχεις βρει με ιστορικές να το ταξινομήσεις με κανονικές πινακίδες θα είναι αρκετά ασύμφορο λόγο παλαιός τεχνολογίας.

 

Τι όχημα έχεις βρει;

Δημοσ.

Αν δεν έχει γίνει οριστική διαγραφή και δεν έχει κοπεί το πλαίσιο μπορείς να βγαλεις ξανά πινακίδες υπουργείου.

 

Προσοχή αν έχει εισαχθεί το αμάξι που έχεις βρει με ιστορικές να το ταξινομήσεις με κανονικές πινακίδες θα είναι αρκετά ασύμφορο λόγο παλαιός τεχνολογίας.

 

Τι όχημα έχεις βρει;

Ευχαριστώ για την απάντηση, έχω βρει μια Porsche 914 του 1980 (στην Ελλάδα). Θα το ρωτήσω για να βεβαιωθώ. 

Δημοσ.

Ωραιο το 914 κάποτε είχα βρει ένα αλλά τελευταία στιγμή δεν το πήραν και τώρα βλέπω τις τιμές να ξεφεύγουν.

Καλά θα κανεις που αποφεύγεις τις ιστορικές γιατί με την καινούργια υπουργική απόφαση τα ιστορικά είναι στη μπούκα . Και γω στα δικά μου προτιμώ να έχω κανονικές πινακίδες υπουργείου αλλά έχω και μερικά με ιστορικές επειδή τα έφερα από εξωτερικό και δεν συμφέρει ο εκτελωνισμός.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Και γω στα δικά μου προτιμώ να έχω κανονικές πινακίδες υπουργείου αλλά έχω και μερικά με ιστορικές επειδή τα έφερα από εξωτερικό και δεν συμφέρει ο εκτελωνισμός.

Hello, αν έχεις κάποιο contact που να ειδικεύεται σε εισαγωγές αυτοκινήτων, μπορείς να μου το στείλεις με p.m; Ευχαριστώ!

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Δεν καταργήθηκαν, αλλά άλλαξε ο νόμος και τα πράγματα είναι πιο αυστηρά, με μεγάλο πρόστιμο αν σε πιάσουν να κυκλοφορείς κανονικά...

Δημοσ.

Ισχύουν αλλά έχουν μπει περισσότεροι περιορισμοί στην κυκλοφορία τους. Πριν λίγες ημέρες σύμφωνα με την ΚΥΑ που ανακοινώθηκε επιτρέπεται η ελευθερη κυκλοφορία μόνο τις κυριακες και μόνο εκτός νομού. Ελευθερη κυκλοφορία τις καθημερινές μόνο από και προς συνεργείο για το οποίο μπορείς να μετακινηθείς και σε όμορο νομό. Γενικά καλύτερη ΚΥΑ σε σχέση με την προγουμενη του 2017 η οποία σχεδόν απαγόρευε την κυκλοφορία των ιστορικών αλλά απέχει έτη φωτός με το καθεστώς πριν το 2017 που δεν υπήρχαν περιορισμοί για τα χιλιόμετρα συντήρησης. 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Κάποιος που γνωρίζει πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα μεταξύ ΕΛΠΑ/ΦΙΛΠΑ/ΕΟΟΕ/ΟΜΑΕ; Ποιά να προτιμήσει κάποιος;

Πρακτικά δεν υπάρχουν διαφορές αφού  όλες εκδίδουν πινακίδες και κάρτα Fiva.  Η ομαε είναι μόνο για τα αγωνιστικά.

Ένα καλό κριτήριο για να επιλέξεις είναι ο αριθμός εκδηλώσεων της κάθε λέσχης αν σε ενδιαφέρουν και το κλικ που θα σου κάνουν προσωπικά γιατί μερικοί νομίζουν ότι αν δεν έχεις αμάξι 200 χιλιάδων είσαι παρακατιανός ;) 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mansora είπε

Πρακτικά δεν υπάρχουν διαφορές αφού όλες εκδίδουν πινακίδες και κάρτα Fiva. Η ομαε είναι μόνο για τα αγωνιστικά.

Ένα καλό κριτήριο για να επιλέξεις είναι ο αριθμός εκδηλώσεων της κάθε λέσχης αν σε ενδιαφέρουν και το κλικ που θα σου κάνουν προσωπικά γιατί μερικοί νομίζουν ότι αν δεν έχεις αμάξι 200 χιλιάδων είσαι παρακατιανός ;) 

Έχω διαβάσει ότι η ΦΙΛΠΑ είναι πιο αυστηρή και "ελιτίστικη", άρα σίγουρα βάζω αυτή μέσα.;)

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έπεσα τυχαία στο αθρο επειδή έχω 2 ιστορικα αυτοκίνητα ή κατάσταση έχει ως εξης:

πλεον ιστορικές πινακίδες βγάζει ομαε και φιλπα. η ελπα έχει κλείσει άρα οποίος έχει πινακίδες ΙΟ να ρθει να μας πει τι γίνεται αμα τρακαρουν. ειχα ένα μικρό ατύχημα με ΙΟ το 2014 αλλά τότε η ελπα ήταν ενεργή. με κάλυψαν κανοκινα. 

Κυκλοφορουμε ΜΌΝΟ ΚΥΡΙΑΚΕΣ και καθημερινά ΜΌΝΟ για να πάμε συνεργείο. Οποιαδήποτε μετακινηση Δευτέρα με Παρασκευή άνευ λόγου αν το οργανο γνωρίζει έχεις πρόστιμο τσουχτερο. Συνεργείο μόνο μετά από συνεννόηση με το  μηχανικό η αν έχεις απόδειξη Ότι το πηγές σερβις . 

βγάζουμε κάρτα Fiva ΠΆΝΤΑ. 100 ΕΥΡΏ έχει άλλα είσαι καλυμμένος γιατί άμα σε τρακάρει η κυρα Μαρίκα με το accent δεν θα σου πουν το αμαξι είναι παλιό παρε 500 ευρώ. πας με τη  κάρτα τους την τρίβεις στα μούτρα και είναι υποχρεωμένοι να στο επισκευασουν όπως ήταν. 

Κόστος 100 ευρω fiva για 10 χρονια, 130 συνδρομή στην λέσχη συν ασφάλεια και 50 φορά την πρώτη φορά που παίρνεις ιστορικές (το 50αρικο είναι για να σου τυπωσουν τις πινακιδες) και μετα κάθε χρόνο πληρώνεις 130 ευρώ. άρα την πρώτη χρονιά δίνεις 280 και κάθε επόμενη χρονιά 130. αν έχεις 2 ιστορικα πχ στο δεύτερο σου χρεώνουν 30 ευρω ακόμα όχι το 130αρι. δλδ για 2 οχηματα το χρόνο θες 160 ευρώ. 

τωρα πάνε να περάσουν ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΌΣΜΟΥ το μοτίβο το αγγλικό που έχεις κρατικές πινακίδες με ένα διακριτικό Η όπως είναι στην Γερμανία. Μακάρι να το κάνουν γιατί είμαστε πολύ πίσω στο θέμα αυτοκίνητο. Αλλά επειδή πολλοί μπερδεύονται η κυκλοφορία είναι μόνο Κυριακη όπως έχουν τα πράγματα εκτός αν υπάρχουν εκδηλώσεις που επιτρέπεται κυκλοφορία την ημέρα των εκδηλώσεων έξτρα. 

 

Ελπίζω να σας κάλυψα τις απορίες. 

Επεξ/σία από xydte
  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, xydte είπε

Έπεσα τυχαία στο αθρο επειδή έχω 2 ιστορικα αυτοκίνητα ή κατάσταση έχει ως εξης:

πλεον ιστορικές πινακίδες βγάζει ομαε και φιλπα. η ελπα έχει κλείσει άρα οποίος έχει πινακίδες ΙΟ να ρθει να μας πει τι γίνεται αμα τρακαρουν. ειχα ένα μικρό ατύχημα με ΙΟ το 2014 αλλά τότε η ελπα ήταν ενεργή. με κάλυψαν κανοκινα. 

Κυκλοφορουμε ΜΌΝΟ ΣΆΒΒΑΤΑ ΚΥΡΙΑΚΕΣ και καθημερινά ΜΌΝΟ για να πάμε συνεργείο. Οποιαδήποτε μετακινηση Δευτέρα με Παρασκευή άνευ λόγου αν το οργανο γνωρίζει έχεις πρόστιμο τσουχτερο. Συνεργείο μόνο μετά από συνεννόηση με το  μηχανικό η αν έχεις απόδειξη Ότι το πηγές σερβις . 

βγάζουμε κάρτα Fiva ΠΆΝΤΑ. 100 ΕΥΡΏ έχει άλλα είσαι καλυμμένος γιατί άμα σε τρακάρει η κυρα Μαρίκα με το accent δεν θα σου πουν το αμαξι είναι παλιό παρε 500 ευρώ. πας με τη  κάρτα τους την τρίβεις στα μούτρα και είναι υποχρεωμένοι να στο επισκευασουν όπως ήταν. 

Κόστος 100 ευρω fiva για 10 χρονια, 130 συνδρομή στην λέσχη συν ασφάλεια και 50 φορά την πρώτη φορά που παίρνεις ιστορικές (το 50αρικο είναι για να σου τυπωσουν τις πινακιδες) και μετα κάθε χρόνο πληρώνεις 130 ευρώ. άρα την πρώτη χρονιά δίνεις 280 και κάθε επόμενη χρονιά 130. αν έχεις 2 ιστορικα πχ στο δεύτερο σου χρεώνουν 30 ευρω ακόμα όχι το 130αρι. δλδ για 2 οχηματα το χρόνο θες 160 ευρώ. 

τωρα πάνε να περάσουν ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΌΣΜΟΥ το μοτίβο το αγγλικό που έχεις κρατικές πινακίδες με ένα διακριτικό Η όπως είναι στην Γερμανία. Μακάρι να το κάνουν γιατί είμαστε πολύ πίσω στο θέμα αυτοκίνητο. Αλλά επειδή πολλοί μπερδεύονται η κυκλοφορία είναι μόνο ΣΚ όπως έχουν τα πράγματα εκτός αν υπάρχουν εκδηλώσεις που επιτρέπεται κυκλοφορία την ημέρα των εκδηλώσεων έξτρα. 

 

Ελπίζω να σας κάλυψα τις απορίες. 

Όλα αυτά που έγραψες πλέον δεν ισχύουν, εδώ και μερικές ημέρες ψηφίστηκε νέο νομοσχέδιο που τα αλλάζει όλα. Προς το καλύτερο κιόλας.

https://www.4troxoi.gr/4t-classic/ti-provlepei-to-neo-schedio-nomoy-gia-ta-istorika-ochimata/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...