Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Τι ειναι αυτες οι πινακιδες και τι διαφορες εχουν ; Τι μετατροπες μπορει να εχουν γινει στο αμαξι ; Σημερα ειδα μια παλια ...Μπεμπα με τετοιες πινακιδες ΦΙΛΠΑ να γεμιζει με υγραεριο .
zio10 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Νομίζω ότι τις βγάζουν από μια χρονολογία και πίσω, δεν πρέπει να έχει πειραχτεί το αμάξι και γλιτώνεις τέλη κυκλοφορίας. Δεν μπορείς όμως να το κυκλοφορείς ελεύθερα όσο και όπου θες. Χοντρικά αυτά πρέπει να είναι. 1
Thanos1972 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Λογικα τις ειχε τις πινακιδες τις αντικας και μετα το εβαλε το υγραεριο.
meletis_m Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Απο όσο γνωρίζω οι συγκεκριμένες πινακίδες βγαίνουν σε οχήματα ηλικίας 30 ετών και πάνω. Θυμάστε ποιό μοντέλο ήταν η BMW ήταν μεγάλου κυβισμού?
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δεν εγραφε τιποτα για μοντελο αλλα απο το μεγεθος δεν πρεπει να ηταν μεγαλου κυβισμου.
vectorone Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 Οι πινακιδες ιστορικου οχηματος χωριζονται σε 4 κατηγοριες/ομαδες, οι οποιες ειναι οι:1) Γνησια οχηματα: Ενα Ιστορικο οχημα, ΑΚΡΙΒΩΣ οπως βγηκε απο το εργοστασιο (ακομα και τα κουμπακια δηλαδη εντος οχηματος ιδια) και με ελαχιστη φθορα (ουτε λογος για στουκο και σκουριες). 2) Αυθεντικα οχηματα: Ενα οχημα που κυκλοφορουσε κανονικα, αλλα ποτε δεν πειραχτηκε, ανακαινιστηκε. Επιτρεπεται η αλλαγη εξαρτηματων (σερβις δηλαδη) με ανταλλακτικα προδιαγραφων εργοστασιου (μαμα δηλαδη ανταλλακτικα). Μικροεπισκευες οπως βαψιματα, νικελωματα και εσωτερικα επιτρεπονται.3) Αποκατεστημενα οχηματα: Ενα οχημα, ανακατασκευασμενο. Επιτρεπονται αποκλισεις σε μερη του οχηματος, σε περιπτωση που δεν εντοπιζονται τα απαραιτητα ανταλλακτικα του εργοστασιου (παντα βεβαια με ιδιων προδιαγραφων ανταλλακτικα). Το οχημα πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο κοντα, στην εργοστασιακη του κατασταση (Μεσα-Εξω).4) Επανακατασκευασμενα οχηματα: Ενα οχημα που ειναι συναρμολογημενο απο μερη αλλων οχηματων ιδιου μοντελου/τυπου και φυσικα οσο το δυνατον πιο σωστα στην εργοστασιακη του κατασταση. Γνησια ανταλλακτικα προτιμωνται, αλλα επιτρεπεται η αντικατασταση καποιων με ιμιτασιον ιδιων προδιαγραφων. Παλι το Μεσα-Εξω πρεπει να ειναι οσο πιο κοντα γινεται, στην εργοστασιακη του κατασταση.Ισχυει το γεγονος οτι δε μπορεις να κυκλοφορεις οποτε γουσταρεις, ασχετως που πολλοι δεν το τηρουν (δυστυχως). Επιτρεπονται χιλιομετρα συντηρησης/σερβις/αγωνων. Τελη κυκλοφοριας (δεν ξερω εαν εχει αλλαξει κατι) δεν πληρωνεις, αλλα αυτοματως χανεις το δικαιωμα χρησης των δρομων (γι'αυτο και δεν το κυκλοφορεις οποτε γουσταρεις). Η ΦΙΛΠΑ ασφαλιζει το πρωτο σου οχημα δωρεαν στην ALLIANZ και για τα επομενα οχηματα εχεις μεγαλη εκπτωση...Θελω και εγω ομως απο την μερια μου, να κανω μια ερωτηση: Απο την στιγμη που καταθετω πινακιδες υπουργειου για να βγαλω ιστορικες, γινεται διαγραφη του οχηματος μου? Μπορω πχ να αγορασω ενα ιστορικο οχημα, να καταθεσω τις ιστορικες πινακιδες και να βγαλω ξανα υπουργειου και να κυκλοφορω και να φχαριστιεμαι την εργαλειαρα μου χωρις περιορισμους (και ας πληρωνω τελη και ασφαλεια) ? 1
Thanos1972 Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 καλα δεν ξερω εαν αυτα τα διαβασες σε καποιον νομο,μπορει να ισχυουν τυπικα αλλα...4 φωτογραφιες θελει το αυτοκινητο σε 3/4 και απο τον χωρο της μηχανης,τον αριθμο πλαισιου σε ριζοχαρτο,φωτοτυπια της ακινησιας και υποβολη της αιτησης. οσο για το τελευταιο,μπορεις να καταθεσεις τις πινακιδες σου και δεν διαγραφεται τιποτα.οποτε θελεις τις παιρνεις πισω και μπορεις να το εχεις ταυτοχρονα και ιστορικο.αλλα θα φορας τις πινακιδες του υπουργειου για καθε μερα. αυτο με την πρωτη σφαλεια πρωτη φορα το ακουω.αλλα σε καθε περιπτωση ειναι πολυ φθηνη η ασφαλιση του.προσωπικα δινω 35 για 1 χρονο. να συμπληρωσω οτι δεν χρειαζεται να το περνας κτεο,δεν πληρωνεις φυσικα τελη εαν εχεις μονο ιστορικες και δεν πιανεται σαν τεκμηριο στην δηλωση σου.
tsourakis13 Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 Καλησπέρα, θέλω να βγάλω πινακίδες φιλπα σε ένα spider του 84 μιας και με τη χρήση που του κάνω δεν αξίζει να πληρώνω τέλη και ασφάλεια (κυκλοφορεί 4-5 φορές το μήνα). Το θέμα είναι θα μπορώ να το κυκλοφορώ λίγες φορές το μήνα ώστε να μην πιασει αράχνες; Φυσικά δεν αναφέρομαι σε ταξίδια και μεγάλες αποστάσεις. Επίσης η ασφάλεια που θα έχει μετά το αμάξι, σε ποιες περιπτώσεις σε καλύπτει; (ατύχημα/κλοπή/φωτιά/κτλ)
Thanos1972 Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 Δημοσ. 13 Μαΐου 2016 Δεν θα μπορεις να το κυκλοφορεις και δεν θα εχεις ασφαλεια σε περιπτωση ατυχηματος εαν γινει κατι και αποφασισεις να το κυκλοφορισεις. ο νομος λεει βεβαια χιλιομετρα συντηρησης και σε αγωνες. το πως ερμηνευει ο καθενας τα χιλιομετρα συντηρησης ειναι ενα θεμα...... παντως 4-5 φορες τον μηνα ειναι πολλες.
vectorone Δημοσ. 14 Μαΐου 2016 Δημοσ. 14 Μαΐου 2016 καλα δεν ξερω εαν αυτα τα διαβασες σε καποιον νομο,μπορει να ισχυουν τυπικα αλλα...4 φωτογραφιες θελει το αυτοκινητο σε 3/4 και απο τον χωρο της μηχανης,τον αριθμο πλαισιου σε ριζοχαρτο,φωτοτυπια της ακινησιας και υποβολη της αιτησης. οσο για το τελευταιο,μπορεις να καταθεσεις τις πινακιδες σου και δεν διαγραφεται τιποτα.οποτε θελεις τις παιρνεις πισω και μπορεις να το εχεις ταυτοχρονα και ιστορικο.αλλα θα φορας τις πινακιδες του υπουργειου για καθε μερα. αυτο με την πρωτη σφαλεια πρωτη φορα το ακουω.αλλα σε καθε περιπτωση ειναι πολυ φθηνη η ασφαλιση του.προσωπικα δινω 35 για 1 χρονο. να συμπληρωσω οτι δεν χρειαζεται να το περνας κτεο,δεν πληρωνεις φυσικα τελη εαν εχεις μονο ιστορικες και δεν πιανεται σαν τεκμηριο στην δηλωση σου. Με βαση παλιας αναρτησης της ΦΙΛΠΑ, τα εγραψα και ειναι τα τυπικα οπως ειπες. Το τι ελαστικοτητα παιζει για αυτες τις κατηγοριες ΔΕΝ το ξερω, αλλα βαση τα λεγομενα του μαστορα μου που ειναι εξειδικευμενος φορντακιας, εαν δεν πας "συστημενος" να βγαλεις πινακιδες, τοτε ψειριζουνε τη μαϊμου στο οχημα σου. Γι'αυτο υπαρχουν και οι κατηγοριες. Η ασφαλιση υποτιθεται ισχυε, δεν ξερω εαν ισχυει τωρα ή εαν ποτε ισχυε πρακτικα, γιατι δεν εχω ιστορικο οχημα. Επειδη σε βλεπω πιο ενημερωμενο απο μενα (τι εργαλειο εχεις, παρεπιπτοντως?), μπορεις να με διαφωτισεις το τι ακριβως παιζει με τις πινακιδες? Δηλαδη εαν πχ εγω αγορασω οχημα με ΦΙΛΠΑ/ΕΛΠΑ/ΕΟΟΕ, θα μπορεσω να βγαλω παλι τις συμβατικες, εχωντας ΚΑΙ τις ιστορικες? Εαν ναι, πως λειτουργει αυτο πρακτικα? Φανταζομαι επισης, πως αλλαζει η μορφη της αδειας, ξεκιναω παλι να πληρωνω τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια και ως αποτελεσμα αυτου, παυουν να ισχυουν οι περιορισμοι για το οχημα μου? Δηλαδης θα παιρνω την Cortina μου και θα σουλατσαρω κανονικα και αφοβα, οποτε μου καπνισει?
Thanos1972 Δημοσ. 14 Μαΐου 2016 Δημοσ. 14 Μαΐου 2016 εαν αγορασεις αυτοκινητο με πινακιδες ιστορικου μονο και δεν υπαρχουν τα χαρτια του υπουργειου (κατατεθημενη αδεια και πινακιδες) τοτε δεν θα μπορεις να βγαλεις πινακιδες υπουργειου. εαν υπαρχουν τα χαρτια του τοτε κανεις την ιδια διαδικασια οπως ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο που εχει παραδωμενες πινακιδες. δηλαδη πληρωνεις τελη-κτεο-ασφαλεια και το κυκλοφορεις οποτε θελεις με τις κανονικες πινακιδες. μπορεις να εχεις και τις ιστορικες οταν πηγαινεις σε αγωνες η εκδηλωσεις. για να καταλαβεις,η αδεια του ιστορικου ειναι ενα βιβλιαρακι ουσιαστικα με τα στοιχεια του αυτοκινητου. η κανονικη αδεια ειναι η κανονικη αδεια. καλο ειναι να ψειριζουνε και την μαιμου οταν βγαζουν ιστορικες πινακιδες.δεν γινεται να παω εγω με ενα σαπιο που του εχω αλλαξει κινητηρα απο οτι ναναι μοντελο και να του βγαλω ιστορικη πινακιδα.ειναι λαθος.εχει να κανει και με το θεμα της ασφαλειας. τα πιο πολλα ειναι ανακατασκευασμενα,ξερεις ποσα ειναι που απεξω δειχνουν οκ αλλα εαν βγαλεις το χρωμα δεν θα βρισκεις λαμαρινα αλλα στοκο λογω κακης ανακατασκευης?
vectorone Δημοσ. 14 Μαΐου 2016 Δημοσ. 14 Μαΐου 2016 εαν αγορασεις αυτοκινητο με πινακιδες ιστορικου μονο και δεν υπαρχουν τα χαρτια του υπουργειου (κατατεθημενη αδεια και πινακιδες) τοτε δεν θα μπορεις να βγαλεις πινακιδες υπουργειου. εαν υπαρχουν τα χαρτια του τοτε κανεις την ιδια διαδικασια οπως ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο που εχει παραδωμενες πινακιδες. δηλαδη πληρωνεις τελη-κτεο-ασφαλεια και το κυκλοφορεις οποτε θελεις με τις κανονικες πινακιδες. μπορεις να εχεις και τις ιστορικες οταν πηγαινεις σε αγωνες η εκδηλωσεις. για να καταλαβεις,η αδεια του ιστορικου ειναι ενα βιβλιαρακι ουσιαστικα με τα στοιχεια του αυτοκινητου. η κανονικη αδεια ειναι η κανονικη αδεια. καλο ειναι να ψειριζουνε και την μαιμου οταν βγαζουν ιστορικες πινακιδες.δεν γινεται να παω εγω με ενα σαπιο που του εχω αλλαξει κινητηρα απο οτι ναναι μοντελο και να του βγαλω ιστορικη πινακιδα.ειναι λαθος.εχει να κανει και με το θεμα της ασφαλειας. τα πιο πολλα ειναι ανακατασκευασμενα,ξερεις ποσα ειναι που απεξω δειχνουν οκ αλλα εαν βγαλεις το χρωμα δεν θα βρισκεις λαμαρινα αλλα στοκο λογω κακης ανακατασκευης? Καταρχας σε ευχαριστω για τις απαντησεις. Σαφως συμφωνω στον εξονυχιστικο ελεγχο, αλλα για διαφανεις και προβλεπομενους λογους και οχι λογο δολου και απλα να ταλαιπωρησουν κοσμο. Το να εχεις σωστο κινητηρα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ και το αυτοκινητο να ειναι και εξωτερικα, αυτο που γραφει στην αδεια και οχι πατεντομετατροπη, πιστευω ειναι κατι που εξυπακουεται. Ουκ ολιγες φορες εχω δει χρεπια, με ιστορικες πινακιδες και φυσικα αυτοι πρεπει να "κοβονται", αλλα τωρα για διακοπτακια ή για αμορτισερ που δεν ηταν μαμα, ε αυτο θεωρω πως ειναι υπερβολικος λογος για να κοπεις. Την διαδικασια της αποπληρωμης τελων κτλ, την κανω εγω σαν νεος ιδιοκτητης του οχηματος ή ειναι υποχρεωμενος να κανει την διαδικασια ο πωλητης-ιδιοκτητης (αφου συνεννοηθω εγω σαν αγοραστης για χρηματα, αυτων των υποχρεωσεων που λογικο ειναι να επιβαρυνουν εμενα)?
tsourakis13 Δημοσ. 15 Μαΐου 2016 Δημοσ. 15 Μαΐου 2016 Thanos ευχαριστω για την απάντηση και τις χρήσιμες πληροφορίες. Οι 4-5 φορές που λέω είναι σχετικό, μπορεί δηλαδή να χρησιμοποιηθει 1 φορά το μήνα, 1 το δίμηνο αλλά αν χρειαστεί ενδεχομένως και 5. Δεν έχω σκοπό ούτε να προκαλώ ούτε να εκμεταλλεύομαι καταστάσεις. Και μια ερώτηση, υπάρχει άραγε κάποια πίστα στην Αθήνα όπου να μπορείς να κάνεις εκεί με ασφάλεια τα χιλιόμετρα συντήρησης; Που να την παρέχει κάποιος σύλλογος δηλαδή ή έστω να πληρώνεις κάποιο -λογικό- ποσο. Γιατί το να έχει κάποιος ένα ιστορικό όχημα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα το πηγαίνει σε αγώνες και επιδείξεις. Επομένως, αφού δεν θα μπορείς να χρησιμοποιείς τους δρόμους, η συντήρηση σε κάποια πίστα θεωρητικά είναι μονόδρομος.
tsourakis13 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Δημοσ. 25 Μαΐου 2016 Ξεθάβω το θέμα γιατί έχω μπερδευτεί. Θα πάω αυτές τις μέρες να κάνω κατάθεση(προσωρινή) τις πινακίδες του υπουργείου ενός αμαξιού ωστόσο διάβασα ότι μετά από 2 χρόνια τις καταστρέφουν. Αν δηλαδή στο μέλλον θελήσω να τις πάρω πίσω δεν θα μπορώ; Και επίσης στην περίπτωση της οριστικής διαγραφής έχεις το δικαίωμα να κρατήσεις το αμάξι με πινακίδες ιστορικού οχήματος ή σε υποχρεώνουν για ανακύκλωση/καταστροφή;
Thanos1972 Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 Δημοσ. 28 Μαΐου 2016 υποτιθεται οτι μετα απο 2 χρονια τις καταστρεφουν αλλα δεν πρεπει να ισχυει στην πραξη στις μερες μας λογω κοστους.αλλα και να καταστραφουν,απλα απο την στιγμη που υπαρχει ο φακελος του αυτοκινητου,βγαζεις ξανα καινουργιες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα