Προς το περιεχόμενο

Επιλογή πολυμηχανήματος μέχρι 100 ευρώ


sotiris920

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,
ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα πολυμηχάνημα για το σπίτι και σκέφτομαι να διαθέσω γύρω στα 100 ευρώ.

Είμαι άσχετος από εκτυπωτές-πολυμηχανήματα οπότε δεν ξέρω πιο ακριβώς να επιλέξω. Στην αρχή σκεφτόμουν να πάρω αυτόν εδώ, http://www.e-shop.gr/polymixanima-epson-workforce-wf-2650dwf-wifi-p-PER.404083?utm_campaign=newsletter160330&utm_medium=email&utm_source=newsletter-all&utm_term=6-polimixanimata&utm_content=6.1-polymixanima+epson+workforce+wf+2650dwf+wifi&uid=184507 , που τον έχει προσφορά το e-shop στα 77 ευρώ. Τώρα γλυκοκοιτάζω τον https://www.skroutz.gr/s/4874729/Canon-Pixma-MX725.html, στα 99. Να διευκρινήσω ότι δεν καίγομαι να έχει fax.
Μπορείτε να βοηθήσετε λίγο να καταλάβω σε αυτές τις τιμές ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές;

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και  τα δύο μοντέλα έχουν αποδείξει την αξία τους στον εμπορικό στίβο, ενώ παράλληλα έχουν τις ίδιες φθηνές τιμές σε συμβατά μελάνια. Όποιον απο τους δύο και να επιλέξεις δεν θα το μετανιώσεις, αρκεί να ξέρεις ότι και οι δύο είναι εκτυπωτές που θέλουν συχνές εκτυπώσεις για να μην βουλώνει η κεφαλή τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσες εκτυπωσεις κανεις μεσα στην ημερα? 

 

καθε ποσες φορες εκτυπωνεις εγχρωμα?

 

σε ρωταω γιατι με τα τερτιπια που ειχουν οι inkjet ισως να αξιζει να πας σε lazer

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά έχω χτυπήσει εδώ και ένα εξάμηνο αυτόν τον hp. Πολύ φτηνά μελάνια, εκτύπωση από κινητό με wifi, καλό scanner. Για 50€ πιστεύω είναι μια τίμια λύση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω.
Ευχαριστώ για όσα έχετε γράψει μέχρι τώρα.
 

 

ποσες εκτυπωσεις κανεις μεσα στην ημερα? 

 

καθε ποσες φορες εκτυπωνεις εγχρωμα?