Vasilis 07 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Έχετε καταλάβει λάθος. Μου απάντησαν να μου το αλλάξει το amazon. Και όταν τους είπα ότι δεν το έχουν διαθέσιμο και εγώ θέλω το ίδιο από εσάς (όπως μου είπε το amazon) μου απάντησε αν δεν το έχει το amazon να μου γυρίσουν τα χρήματα...
La_MoRt Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Καταρχήν αυτό σε όλο το νήμα τώρα το λες αλλά και έτσι να είναι θα πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό σου και μπορείς να πάρεις κάτι άλλο. Δηλαδή η logitech τι να σου κάνει αφού δε πουλάει λιανική να το δώσει σε σένα κατ'εξαίρεση;
Vasilis 07 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Δεν έχει νόημα η κουβέντα. Άλλα λέω άλλα λέτε, λες και δεν έχω ψάξει πρόσφατα θέματα που έγινε αντικατάσταση προϊόντων πολλαπλάσιας αξίας χωρίς να ζητήσουν τίποτα στοιχεία ούτε επιστροφή του προϊόντος. Προφανώς είναι σε ποιόν υπάλληλο θα πέσεις..
Whitefanged Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Για να κάνεις επιστροφή στο amazon: https://www.amazon.co.uk/gp/orc/returns/homepage.html/ref=orc_surl_ret_hp?fg=1 Σύμφωνα με τον κανονισμό επιστροφών του amazon δεν χρεώνεσαι μεταφορικά https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=orc_hp_s_retpol?ie=UTF8&nodeId=1161002# Εδώ είναι η πολιτική για επιστροφή χρημάτων. https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=orc_hp_s_retest?ie=UTF8&nodeId=1161018# Όπως το περίμενες να έρθει έτσι θα περιμένεις να στο αλλάξουν ή να σου πιστώσουν τα χρήματα.
La_MoRt Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Δεν έχει νόημα η κουβέντα. Άλλα λέω άλλα λέτε, λες και δεν έχω ψάξει πρόσφατα θέματα που έγινε αντικατάσταση προϊόντων πολλαπλάσιας αξίας χωρίς να ζητήσουν τίποτα στοιχεία ούτε επιστροφή του προϊόντος. Προφανώς είναι σε ποιόν υπάλληλο θα πέσεις.. Πες από την αρχή πως αυτό ήθελες να τελειώνουμε. Ρε φίλε η κάθε εταιρεία έχει πολιτική που λειτουργεί και αν θέλει να παραμένει εταιρεία δε τη καταστρατηγεί και δε κάνει εξαιρέσεις. Φυσικά και αυτή η κουβέντα δεν έχει νόημα από τη στιγμή που δε σου αρνήθηκε κανείς τίποτα. Απλά εσύ θέλεις να λήξει αύριο και να είναι όλα οκ. Δε μπορεί φυσικά να γίνει αυτό όπως καταλαβαίνεις. Για αυτό υπομονή και να λες και ευχαριστώ που δεν έχεις μπλέξει με κανένα μαγαζί ότι να'ναι όπως θα μπορούσες πολύ εύκολα να έχεις πάθει εδώ Ελλάδα. 1
Vasilis 07 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Πες από την αρχή πως αυτό ήθελες να τελειώνουμε. Ρε φίλε η κάθε εταιρεία έχει πολιτική που λειτουργεί και αν θέλει να παραμένει εταιρεία δε τη καταστρατηγεί και δε κάνει εξαιρέσεις. Φυσικά και αυτή η κουβέντα δεν έχει νόημα από τη στιγμή που δε σου αρνήθηκε κανείς τίποτα. Απλά εσύ θέλεις να λήξει αύριο και να είναι όλα οκ. Δε μπορεί φυσικά να γίνει αυτό όπως καταλαβαίνεις. Για αυτό υπομονή και να λες και ευχαριστώ που δεν έχεις μπλέξει με κανένα μαγαζί ότι να'ναι όπως θα μπορούσες πολύ εύκολα να έχεις πάθει εδώ Ελλάδα. Τι εννοείς και για ποιο λόγο έχει κάνεις bold μια πρόταση. Μια τελευταία κουβέντα λέω (μάλλον τα λέω πολύ επιστημονικά και δεν με πιάνεται ). Ναι θέλω η υπόθεση να τελειώσει σε μια εβδομάδα (όπως έγινε στο παρελθόν). Από αυτή την υποστήριξη συνεχίζω και επιλέγω τα προϊόντας τους και δεν με ένοιαζε άπο όπου και να ήταν αφού θα μίλαγα απευθείας με αυτούς. Αν τώρα ξέρω ότι πρέπει να μιλάω πλέον με καταστήματα ε τότε υπάρχουν και άλλες περτικαλίες με ποιοτικότερα πορτοκάλια.
La_MoRt Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Τι εννοείς και για ποιο λόγο έχει κάνεις bold μια πρόταση. Μια τελευταία κουβέντα λέω (μάλλον τα λέω πολύ επιστημονικά και δεν με πιάνεται ). Ναι θέλω η υπόθεση να τελειώσει σε μια εβδομάδα (όπως έγινε στο παρελθόν). Από αυτή την υποστήριξη συνεχίζω και επιλέγω τα προϊόντας τους και δεν με ένοιαζε άπο όπου και να ήταν αφού θα μίλαγα απευθείας με αυτούς. Αν τώρα ξέρω ότι πρέπει να μιλάω πλέον με καταστήματα ε τότε υπάρχουν και άλλες περτικαλίες με ποιοτικότερα πορτοκάλια. Καλέ μου άνθρωπε πραγματικά δε σε καταλαβαίνω και για ποιο λόγο έχει ανοιχτεί αυτό το θέμα... Δε σου έχει αρνηθεί κανείς τίποτα, ακόμα και νομικά να το πάρεις φίλε μου το πράγμα είναι πολύ απλό. Όταν αγόρασες το προϊόν συμφώνησες με κάποιους όρους τους οποίους δεν έκατσε προφανώς ποτέ να διαβάσεις. Το Amazon και η Logitech λειτουργούν βάσει αυτών, από εκεί και πέρα αν εσύ δε θες να το δεχτείς δικό σου πρόβλημά. Πάντως το έχεις δεχτεί ηλεκτρονικά όταν συμφώνησες με αυτούς τους όρους όταν έκανες τη παραγγελία. Το μόνο λοιπόν που μπορείς να κάνεις είναι να κινηθείς βάσει αυτών και να λύσεις το θέμα σου. Φυσικά και υπάρχουν και άλλες εταιρείες και δε μπορούν όλοι να είναι ευχαριστημένοι από μια εταιρεία, σίγουρα θα υπάρχουν και δυσαρεστημένοι για τους δικούς τους λόγους. Φιλικά πάντα μη σε πιάνει τρέλα να το λύσεις χθες το θέμα εσύ επέλεξες να κάνεις αγορά από έξω!!
Fulgore Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Δημοσ. 20 Απριλίου 2016 Τι εννοείς και για ποιο λόγο έχει κάνεις bold μια πρόταση. Μια τελευταία κουβέντα λέω (μάλλον τα λέω πολύ επιστημονικά και δεν με πιάνεται ). Ναι θέλω η υπόθεση να τελειώσει σε μια εβδομάδα (όπως έγινε στο παρελθόν). Από αυτή την υποστήριξη συνεχίζω και επιλέγω τα προϊόντας τους και δεν με ένοιαζε άπο όπου και να ήταν αφού θα μίλαγα απευθείας με αυτούς. Αν τώρα ξέρω ότι πρέπει να μιλάω πλέον με καταστήματα ε τότε υπάρχουν και άλλες περτικαλίες με ποιοτικότερα πορτοκάλια. Ειμαστε ολοι αυτια να ακουσουμε για τις αλλες πορτοκαλιες με ποιοτικοτερα πορτοκαλια btw,καθως για να την εμπιστευεσαι οπως λες την εταιρια σημαινει οτι τα πορτοκαλια ή και οι πορτοκαλιες οι ιδιες ηταν σαπιες. Τραβα δες φιλο συμφορουμιτη που εσκασε 150ευρω για το Razer Ouroboros και περιμενε κοντα 2μηνες απλα για να του εγκριθει πιστωτικο(αφου για αγνωστο λογο η razer δεν ενεκρινε νεο ποντικι ή δεν εφερνε πια το καταστημα). Απο την στιγμη λοιπον που το ποντικι αυτο οπως σου λεει το amazon,αλλα και απο Ελληνικο καταστημα αν το επαιρνες οπως εγω το G600 απο το Πλαισιο,σου χρεωνεται πιστωτικο αναλογο με το αναγραφομενο ποσο αγορας να παρεις οτι θελεις. Αυτο θα σου ελεγε ειτε το amazon ειτε το Πλαισιο,ειτε το Public και παει λεγοντας για οποιοδηποτε ποντικι οποιασδηποτε εταιριας. Τι εννοείς και για ποιο λόγο έχει κάνεις bold μια πρόταση. Μια τελευταία κουβέντα λέω (μάλλον τα λέω πολύ επιστημονικά και δεν με πιάνεται ). Ναι θέλω η υπόθεση να τελειώσει σε μια εβδομάδα (όπως έγινε στο παρελθόν). Από αυτή την υποστήριξη συνεχίζω και επιλέγω τα προϊόντας τους και δεν με ένοιαζε άπο όπου και να ήταν αφού θα μίλαγα απευθείας με αυτούς. Αν τώρα ξέρω ότι πρέπει να μιλάω πλέον με καταστήματα ε τότε υπάρχουν και άλλες περτικαλίες με ποιοτικότερα πορτοκάλια. Σου ξαναλεω οτι και εγω ειχα το G600 που μου ειχε ενα θεματακι,αγορασμενο απο το γνωστο Πλαισιο,μιλησα πρωτα με την εταιρια και μου απαντησε ο ενας υπευθυνος οτι αφου προκειται για προβλημα που δεν αφορα το software δεν μπορει να κανει κατι,αλλα μου βεβαιωνει(για να μην αρχισει το καταστημα τα μα μου σου ξου)οτι ειτε να μου αλλαξουν το ποντικι με αλλο(αν υπαρχει)ή επιστροφη χρηματων(οπως και εγινε). Δεχεσαι λοιπον το πιστωτικο(αφου βεβαιωθουν οτι δεν εκανες εσυ την ζημια)και τις επομενες μερες αγοραζεις οποιο ποντικι γουσταρεις,οποιασδηποτε εταιριας και εχεις και παλι ξεμπερδεψει εντως εβδομαδας. Το να καθεσαι και να κατηγορεις την εταιρια για κατι που δεν εκανε,και αφου στο εξηγουμε και εμεις(που γιαυτο ανοιξες και το θεμα υποθετω)οτι ετσι γινεται απο οποιαδηποτε εταιρια(και οπως σου ειπα παλι καλα να λες που σου απαντησαν και συντομα γιατι οπως ειπα ο αλλος συμφορουμιτης περιμενε κοντα 2 μηνες ισως και παραπανω για το προβληματικο ποντικι του). Σε λιγο θα κατηγορησεις και το Amazon επειδη σταματησε να εχει αποθεμα σε σειρα που εχει σταματησει αν καταλαβα σωστα,πχ κανενα G500s κλπ. Το ξαναλεω οτι με βαση τον τιτλο του θεματος και αυτα που γραφτηκαν στο πρωτο θεμα η αρνηση εγγυησης σημαινει οτι σου βγαζουν το προιον εκτως εγγυησης. Αρα εμεις μια χαρα καταλαβαινουμε τι θες να γραψεις,εσυ μαλλον αρνεισαι καποια πραγματα. Φιλικα παντα αγαπητε 1
10010010 00101110 10010001 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Όλοι καταλάβαμε ακριβώς τι συμβαίνει,φίλε θεματοθέτη. Αγόρασες ένα προιόν,ήταν χαλασμένο,και η αντιπροσωπεία σε προέτρεψε να το επιστρέψεις στο κατάστημα αγοράς για αντικατάσταση ή πίστωση,σε περίπτωση που δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο. Εσύ θες αντικατάσταση σε προιόν που δεν υπάρχει,από την ελληνική αντιπροσωπεία,για προιόν που δεν αγοράστηκε από αυτούς. Γελάνε οι πέτρες,και μας απασχολείς άδικα. Προφανώς δεν έχεις ιδέα για το πλαίσιο που διέπει τις αγορές,πόσω μάλλον για αυτές από εξωτερικό,φαίνεται όταν ρωτάς για έξοδα επιστροφής,οπότε στο μέλλον ή κάτσε διάβασε τους όρους χρήσης με τους οποίους συμφωνείς ελαφρά την καρδία,ή προτίμησε ελληνικά καταστήματα. Άλλαξε και τον τίτλο,γιατί αυτό που κάνεις λέγεται συκοφαντική δυσφήμηση,και είναι ποινικά κολάσιμο.
Runner25 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 γενικα η logitech εχει αλλαξει πολιτικη παλια θυμαμαι μου ειχαν δωσει πιστωτικο και αγορασα το Logitech dinovo edge στα 70 ευρω αφου ειχα χαλασει το dinovo desktop με δικη μου υπαιτιοτητα μετα ομως οταν παραπονεθηκα για το γνωστο double clicking σε ενα logitech mx revolution εφαγα ασχημο ακυρο
Moderators Inuyasha Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Εγώ μια άλλη ερώτηση εφόσον η αγορά έγινε από Αγγλία τι δουλειά έχει η logitech Ελλάδας? Δοκίμασε την τύχη σου με τι αγγλικό παράρτημα τους αλλά και πάλι εφόσον το κατάστημα ήδη σου δίνει λύση δεν υπάρχει λόγος, καλός η κακός καμιά εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να έχει απόθεμα σε όλα τα προϊόντα ώστε να μπορεί να σε καλύψει άμεσα ακόμα και όταν είσαι στο τέλος της εγγύησης Αν δεν βγαίνει πλέον το πληκτρολόγιο που έχεις θα δεχτείς το πιστωτικο και θα ψάξεις να βρεις κάτι ανάλογο με τα λεφτά που θα πάρεις, το Amazon πολλές φορές δίνει εκτωτικα κουπόνια σε τέτοιες περιπτώσεις που δεν υπάρχει κάτι ανάλογο στην αγορά στα ίδια χρήματα Στην ουσία όπως λένε και παραπάνω κάνεις δεν σου αρνήθηκε την επιστροφή για να σε καλύψει η εγγύηση απλά δεν γίνεται αυτό που θέλεις εσύ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα