Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1η φορά συμβαίνει και θέλω την αποψή σας. Το προϊόν αγοράστηκε από το αγγλικό amazon. Εξαρχής παρουσίασε πρόβλημα.Αφού χρειάστηκε να περάσουν 4-5 μέρες για να απαντήσουν στο support ticket και αφού διαπιστώθηκε ότι όντως έχει πρόβλημα και χρήζει αντικατάστασης επιμένουν να το γυρίσω στο amazon ενώ εγώ ήρθα σε επαφή με αυτούς για άμεση και ταχύτερη εξυπηρέτηση. Τι έγινε χάλασε η Logitech ? 1η φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο.

 

Για πείτε πως μπορώ να κινηθώ.

Δημοσ.

οταν λες πρωτη φορα συμβαινει κατι τετοιο? Εχεις ξαναπαρει προιον Logitech απο Αμαζον και οταν παρουσιαστηκε προβλημα, σου το αλλαξε κατευθειαν η logitech?

Δημοσ.

Να το γυρίσεις στο Amazon δε σε κρεμάνε απλά σου λένε να το γυρίσεις στο κατάστημα από όπου το πήρες και θα ακολουθηθούν οι διαδικασίες από εκεί. Γιατί είναι πρόβλημα να το γυρίσεις στο Amazon;

  • Like 1
Δημοσ.

1) Δεν υπάρχει. Θέλω το ίδιο

 

2) Δεν θέλω να χρεωθώ με επιπλέον μεταφορικά

 

3) Θέλω να λυθεί το θέμα σύντομα. Αν είναι να περιμένω μια εβδομάδα να πάει Αγγλία,άλλη μία να το στείλουν αυτή Logitech και μετά δεν ξέρω εγώ πόσο να το ξαναστείλουν έ καλό καλοκαίρι.


Να το γυρίσεις στο Amazon δε σε κρεμάνε απλά σου λένε να το γυρίσεις στο κατάστημα από όπου το πήρες και θα ακολουθηθούν οι διαδικασίες από εκεί. Γιατί είναι πρόβλημα να το γυρίσεις στο Amazon;

 

 

Επιλέγω τα προιόντα τους (τα οποία έχουν πέσει σε ποιότητα από ότι φαίνεται)  με νο1 κριτήριο την άμεση υποστήριξη. Αν είναι να κάνω αυτή την διαδικασία να γυρίσω εν έτη 2016 να ψάχνω το κατάστημα, τότε να κοιτάξω κάποια άλλη εταιρεία πχ Corsair 

Δημοσ.

Οι καθυστερήσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα όταν αγοράζεις από εξωτερικό και αυτό το γνώριζες. Από εκεί και πέρα σου λένε να σε καλύψουν με το τρόπο τους και εσύ θες να το έχεις έτοιμο σε 2-3 μέρες. Ε μάλλον θέλει λίγο υπομονή το θέμα και δε χρειάζεται να το βιάζεσαι τόσο. Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας άλλωστε εσύ το επέλεξες να το αγοράσεις από εκεί αν συνέβαινε κάτι στραβό δεν είχες σκεφτεί ότι κάπως έτσι θα γίνει η διαδικασία;

 

Οι αγορές από εξωτερικό έχουν τα καλά τους αλλά έχουν και τα μειονεκτήματα τους.

  • Like 2
Δημοσ.

οταν λες πρωτη φορα συμβαινει κατι τετοιο? Εχεις ξαναπαρει προιον Logitech απο Αμαζον και οταν παρουσιαστηκε προβλημα, σου το αλλαξε κατευθειαν η logitech?

 

 

Δηλ. παίζει ρόλο το κατάστημα ? Πριν μια 3ετία αγορά από eshop αλλάχθηκε από αυτούς χωρίς πολλές κουβέντες. Από το amazon τι παίζει δηλ ? να είναι κλεμμένο ? Εγώ νομίζω είναι θέμα υπαλλήλου και αν θέλει να σε βοηθήσει ή όχι (ελληνικό ticket ανοίχτηκε).

Δημοσ.

1) Δεν υπάρχει. Θέλω το ίδιο

 

2) Δεν θέλω να χρεωθώ με επιπλέον μεταφορικά

 

3) Θέλω να λυθεί το θέμα σύντομα. Αν είναι να περιμένω μια εβδομάδα να πάει Αγγλία,άλλη μία να το στείλουν αυτή Logitech και μετά δεν ξέρω εγώ πόσο να το ξαναστείλουν έ καλό καλοκαίρι.

 

 

Επιλέγω τα προιόντα τους (τα οποία έχουν πέσει σε ποιότητα από ότι φαίνεται)  με νο1 κριτήριο την άμεση υποστήριξη. Αν είναι να κάνω αυτή την διαδικασία να γυρίσω εν έτη 2016 να ψάχνω το κατάστημα, τότε να κοιτάξω κάποια άλλη εταιρεία πχ Corsair 

Τοτε δεν φταιει η Logitech δυστηχως αλλα εσυ που αγορασες απο καταστημα του εξωτερικου,οσον αφορα τα μεταφορικα και το ξενο site.

 

Οχι οτι απο Ελλαδα θα ηταν αριστα τα πραγματα αλλα τουλαχιστον δεν θα ειχες να σκεφτεσαι τα παραπανω 2 και 3 που αναφερεις.

 

Καλα και την Corsair μην την εχεις τοσο ψηλα γιατι εκει να δεις τι RMA πεφτει.

 

Απο amazon το αγορασες και σου δινουν πρασινο φως για εγγυηση το ''αρνηση εγγυησης'' του τιτλου που κολλαει???

 

Αυτα ειναι τα καλα και κακα του εξωτερικου,αν και απο οσο γνωριζω στο amazon δεν κανουν πολυ καιρο αν εγκριθει το RMA.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι καθυστερήσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα όταν αγοράζεις από εξωτερικό και αυτό το γνώριζες. Από εκεί και πέρα σου λένε να σε καλύψουν με το τρόπο τους και εσύ θες να το έχεις έτοιμο σε 2-3 μέρες. Ε μάλλον θέλει λίγο υπομονή το θέμα και δε χρειάζεται να το βιάζεσαι τόσο. Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας άλλωστε εσύ το επέλεξες να το αγοράσεις από εκεί αν συνέβαινε κάτι στραβό δεν είχες σκεφτεί ότι κάπως έτσι θα γίνει η διαδικασία;

 

Οι αγορές από εξωτερικό έχουν τα καλά τους αλλά έχουν και τα μειονεκτήματα τους.

 

 

Οι καθυστερήσεις σε λογικά πλαίσια 1 εβδομάδας. Πως θα λειτουργήσει το σύστημα χωρίς πχ πληκτρολόγιο 1 μήνα αν πάρει η διαδικασία ? Ξέρω 10 ευρώ να πάρω ένα δεύτερο. Αν έχω δώσει ήδη 100 για μηχανικό μου περισσεύουν άλλα 10 για δεύτερο ? Και ποιος μου εξασφαλίζει ότι και το άλλο που θα πάρω δεν θα έχει πρόβλημα  ?

Δημοσ.

1) Δεν υπάρχει. Θέλω το ίδιο

 

2) Δεν θέλω να χρεωθώ με επιπλέον μεταφορικά

 

3) Θέλω να λυθεί το θέμα σύντομα. Αν είναι να περιμένω μια εβδομάδα να πάει Αγγλία,άλλη μία να το στείλουν αυτή Logitech και μετά δεν ξέρω εγώ πόσο να το ξαναστείλουν έ καλό καλοκαίρι.

 

 

Επιλέγω τα προιόντα τους (τα οποία έχουν πέσει σε ποιότητα από ότι φαίνεται)  με νο1 κριτήριο την άμεση υποστήριξη. Αν είναι να κάνω αυτή την διαδικασία να γυρίσω εν έτη 2016 να ψάχνω το κατάστημα, τότε να κοιτάξω κάποια άλλη εταιρεία πχ Corsair 

απο την στιγμη που δεν εχουν παγκοσμια εγγυηση τα προιοντα που αγορασες δεν γινοντα αυτα που θελεις δεν το κανει καμια εταιρια

Δημοσ.

Μισό λεπτό γιατί νομίζω έχεις μπερδευτεί και τα λες λίγο όλα μαζί. Αγόρασες κάτι και είπες ότι είναι χαλασμένο, ενημέρωσες τη Logitech και σου είπανε να το γυρίσεις Amazon για να το πιστοποιήσουν και αυτοί ότι όντως αυτό που λες είναι σωστό και ότι είναι μέσα στους όρους της εγγύησης σου. Από τη στιγμή που δε σου αρνήθηκαν κάτι και σου δώσανε λύση εσένα το πρόβλημα σου είναι η καθυστέρηση; Και αν είναι αυτό τότε γιατί αγόρασες ρε συ από το Amazon δε το ήξερες ότι θα έχεις καθυστέρηση αν κάτι πάει στραβά;

Δημοσ.

Δηλ. παίζει ρόλο το κατάστημα ? Πριν μια 3ετία αγορά από eshop αλλάχθηκε από αυτούς χωρίς πολλές κουβέντες. Από το amazon τι παίζει δηλ ? να είναι κλεμμένο ? Εγώ νομίζω είναι θέμα υπαλλήλου και αν θέλει να σε βοηθήσει ή όχι (ελληνικό ticket ανοίχτηκε).

Οπως και στο eshop αν ηταν το rma ετσι και στο Amazon τωρα σου λενε να απευθυνθεις απο εκει που το πηρες. Που ειναι το προβλημα δηλαδη.

 

Μηπως το προβλημα ειναι οτι πηρες απο εξωτερικο σε χαμηλη τιμη το εν λογω προιον και ηλπιζες οτι δεν θα σου παρουσιασει προβλημα εντος εγγυησης????Λεω εγω τωρα...

 

Αρα και ο τιτλος δυστηχως δεν ισχυει.

Δημοσ.

Οι καθυστερήσεις σε λογικά πλαίσια 1 εβδομάδας. Πως θα λειτουργήσει το σύστημα χωρίς πχ πληκτρολόγιο 1 μήνα αν πάρει η διαδικασία ? Ξέρω 10 ευρώ να πάρω ένα δεύτερο. Αν έχω δώσει ήδη 100 για μηχανικό μου περισσεύουν άλλα 10 για δεύτερο ? Και ποιος μου εξασφαλίζει ότι και το άλλο που θα πάρω δεν θα έχει πρόβλημα  ?

Ρε συ αυτά να τα ρωτούσες στον εαυτό σου όταν αγόραζες από εξωτερικό. Οι εταιρείες τι φταίνε στη περίπτωση σου όταν δε σου αρνούνται τίποτα;

Δημοσ.

Τοτε δεν φταιει η Logitech δυστηχως αλλα εσυ που αγορασες απο καταστημα του εξωτερικου,οσον αφορα τα μεταφορικα και το ξενο site.

 

Οχι οτι απο Ελλαδα θα ηταν αριστα τα πραγματα αλλα τουλαχιστον δεν θα ειχες να σκεφτεσαι τα παραπανω 2 και 3 που αναφερεις.

 

Καλα και την Corsair μην την εχεις τοσο ψηλα γιατι εκει να δεις τι RMA πεφτει.

 

Απο amazon το αγορασες και σου δινουν πρασινο φως για εγγυηση το ''αρνηση εγγυησης'' του τιτλου που κολλαει???

 

Αυτα ειναι τα καλα και κακα του εξωτερικου,αν και απο οσο γνωριζω στο amazon δεν κανουν πολυ καιρο αν εγκριθει το RMA.

 

 

Άρνηση είναι, όταν παλαιότερα η αντικατάσταση έχει γίνει από αυτούς και τώρα λένε βρες τα με το amazon ί είναι ?

 

Τι σχέση έχει το πόσο RMA πέφτει στην Corsair ? Ότι πάρεις σε προτρέπουν να τους το στείλεις πίσω.

Δημοσ.

Νομίζω ότι γίνεσαι υπερβολικός και μιλάμε χωρίς λόγο. Ακολούθησε τις διαδικασίες όπως σου είπανε και άλλη φορά μη ξανά πάρεις από έξω, πήγαινε e-shop να σου αρνούνται να σε βοηθήσουν και να κάνει όντως ένα μήνα και να είναι Ελλάδα να γουστάρεις κιόλας...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...