REVOLVER1 Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 To ζητούμενο : Να μπορώ να ανάβω τον ανεμιστήρα ανεξάρτητα από την φούσκα/αισθητήρα μέσω έξτρα διακόπτη. Ο διακόπτης όταν κλείνει κύκλωμα να έχει αναμμένο το led του για να μην το ξεχνάω. Ουσιαστικά βραχυκυκλώνω την φούσκα για να ανάψει ο ανεμιστήρας. Το πρόβλημα : Αφού σύνδεσα το διακόπτη και ανοιγοκλείνει κανονικά ο ανεμιστήρας, δε μπορώ να το κάνω να ανάβει και το ενδεικτικό led ταυτόχρονα. Σημ: Έχω καταλάβει πως ο διακόπτης / φούσκα είναι στο αρνητικό (-) και όχι στο ρεύμα (+). Όταν γειώνω το καλώδιο απο τον διακόπτη ο ανεμιστήρας δουλεύει. Άν βάλω τον διακόπτη μου στο θετικό (+) θα απομονώσω την φούσκα στην ουσία και δεν το θέλω αυτό Ο διακόπτης είναι αυτός: http://www.cleanmpg.com/photos/data/500/rocker_switch.jpg Επίσης, χρειάζεται ρελέ στο κύκλωμα?
Liverpool89 Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Γινεται, απλα θελει ηλεκτρολογο. Να αναβεις τον ανεμιστήρα, οποτε κρινεις απαραιτητο. Πολλοι το κανουν, ειδικα σε παλια αμαξια.
aristos12 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 σέ ενα μετ/νο nissan micra πού ειχα αγοράσει υπήρχε τοποθετημένο από τόν πρώην ιδιοκτήτη , πιστεύω ειναι απαραίτητο σέ ολα τά αμάξια ειδικά από 5 ετίας κ πίσω κ οταν βρίσκεσαι σέ κίνηση τρελή τό καλοκαίρι τό ανάβεις, στό δικό μου ηταν ακριβώς ο ιδιος διακόπτης πού εχεις βάλει φωτο μέ φωτειζόμενο λαμπάκι (κόκκινο) τό οποίο αναβε κ οταν λειτουργούσε τό βεντιλατέρ από μόνο του (μέσω τής βαλβίδας θερμοκρασίας τού αυτοκινήτου) η οταν τό εβαζες τό βεντιλατέρ σέ λειτουργία χειροκίνητα μέ τόν διακόπτη , τό εβαλα κ πρόσφατα σε corolla 1400 κ ολη η ιστορία κόστισε κάτω από 20 euro μέ τοποθέτηση από ηλεκτρολόγο κ μέ δικό του διακόπτη .τό συνιστώ σέ ολους ειναι υπερ απαραίτητο
Dare-Devil Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 σέ ενα μετ/νο nissan micra πού ειχα αγοράσει υπήρχε τοποθετημένο από τόν πρώην ιδιοκτήτη , πιστεύω ειναι απαραίτητο σέ ολα τά αμάξια ειδικά από 5 ετίας κ πίσω κ οταν βρίσκεσαι σέ κίνηση τρελή τό καλοκαίρι τό ανάβεις, στό δικό μου ηταν ακριβώς ο ιδιος διακόπτης πού εχεις βάλει φωτο μέ φωτειζόμενο λαμπάκι (κόκκινο) τό οποίο αναβε κ οταν λειτουργούσε τό βεντιλατέρ από μόνο του (μέσω τής βαλβίδας θερμοκρασίας τού αυτοκινήτου) η οταν τό εβαζες τό βεντιλατέρ σέ λειτουργία χειροκίνητα μέ τόν διακόπτη , τό εβαλα κ πρόσφατα σε corolla 1400 κ ολη η ιστορία κόστισε κάτω από 20 euro μέ τοποθέτηση από ηλεκτρολόγο κ μέ δικό του διακόπτη .τό συνιστώ σέ ολους ειναι υπερ απαραίτητο Εγώ δεν βρίσκω κανένα λόγο . Για ποιο λόγο δηλαδή να δουλεύεις χειροκίνητα το βεντιλατέρ και να μην το αφήνεις να αναβει όταν χρειάζεται ; Άσκοπη χρήση και άσκοπη κατανάλωση βλέπω. Τίποτα άλλο . 1
aristos12 Δημοσ. 22 Απριλίου 2016 Δημοσ. 22 Απριλίου 2016 Εγώ δεν βρίσκω κανένα λόγο . Για ποιο λόγο δηλαδή να δουλεύεις χειροκίνητα το βεντιλατέρ και να μην το αφήνεις να αναβει όταν χρειάζεται ; Άσκοπη χρήση και άσκοπη κατανάλωση βλέπω. Τίποτα άλλο . ειναι ο μόνος σχετικά πολύ φθηνός τρόπος (εγκατάσταση διακόπτη) γιά νά ελέγχεις ανά πάσα στιγμή αν τό βεντιλατέρ σου λειτουργεί η οχι προτού νά ξεκινήσεις π.χ. ενα ταξίδι η απλά γιά νά πάς στήν δουλειά σου ( π.χ. αν εχει καεί τό βεντιλατέρ η η ασφάλεια ) κ νά προλάβεις αμεσα δυσάρεστες οικονομικές καταστάσεις .... ειδικά σέ αμάξια δεκαετίας κ πίσω μέ ιστορικό προβλημάτων σέ βεντιλατέρ (ιταλικά - γαλλικά) οπως μού ελεγε φίλος ηλεκτρολόγος, στήν τελική οποιος θέλει βάζει ... σίγουρα μόνο καλό θά κάνει ....
Dare-Devil Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 ειναι ο μόνος σχετικά πολύ φθηνός τρόπος (εγκατάσταση διακόπτη) γιά νά ελέγχεις ανά πάσα στιγμή αν τό βεντιλατέρ σου λειτουργεί η οχι προτού νά ξεκινήσεις π.χ. ενα ταξίδι η απλά γιά νά πάς στήν δουλειά σου ( π.χ. αν εχει καεί τό βεντιλατέρ η η ασφάλεια ) κ νά προλάβεις αμεσα δυσάρεστες οικονομικές καταστάσεις .... ειδικά σέ αμάξια δεκαετίας κ πίσω μέ ιστορικό προβλημάτων σέ βεντιλατέρ (ιταλικά - γαλλικά) οπως μού ελεγε φίλος ηλεκτρολόγος, στήν τελική οποιος θέλει βάζει ... σίγουρα μόνο καλό θά κάνει .... Και πάλι γιατί διακόπτη για να τον αναβεις ; θες να βάλεις ενα διακόπτη με ledaki για να βλέπεις αν λειτουργεί ; Οκ αν και το θεωρώ περιττό . Αυτό όμως που δεν έχει κανένα νόημα είναι αυτο που λες να το ανάβεις όταν έχει κίνηση . Δεν θα καταφέρεις τίποτα με αυτό . Άσε το βεντιλατέρ σου να ανοίγει ΟΤΑΝ χρειάζεται όχι όταν πιστεύεις εσύ ότι χρειάζεται . Θα κάνεις άσκοπη καταναλωση καυσίμου με αυτή την μέθοδο . Θα στο πω πολύ απλά . Είσαι σε κίνηση . Το βεντιλατέρ θα ανάψει όταν χρειαστεί και όσο χρειάζεται για να επανέλθει η θερμοκρασία σε λογικά επίπεδα λειτουργίας . Αμα εσύ θες να έχεις ανοιχτό το βεντιλατέρ σε κίνηση καμία διαφορά δεν θα κάνει γιατί πάλι ο θερμοστάτης θα σταματήσει την ροή ψυκτικού υγρού στο ψυγείο . Θα κλείσει το κύκλωμα ροής και θα γίνεται εσωτερική ανακύκλωση στον κινητήρα του ψυκτικού υγρού . Στην ουσία θα ψύχεις το ψυγείο δαπανώντας άσκοπα ενεργεια και όχι τον κινητήρα . Η ένδειξη θερμοκρασίας στο αυτοκίνητο είναι ενας τρόπος για να δεις ότι λειτουργούν όλα καλά . Δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω. 1
Alxnks Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 ... Η ένδειξη θερμοκρασίας στο αυτοκίνητο είναι ενας τρόπος για να δεις ότι λειτουργούν όλα καλά . Δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω. Αν και συμφωνω εν μερει, θα μπορούσε να υπάρξει κι αντίλογος ότι δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα ένδειξη θερμοκρασίας. Μπορεί να έχουν μόνο ένα λαμπάκι προειδοποίησης, το οποίο όμως συνήθως ανάβει όταν ήδη είναι θερμοκρασιακα και "φλατζικα" (στους έξτρα άτυχους μπορει μέχρι και "κορμικα") αργά για τον κινητήρα. 2
Joshua21 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Αν και συμφωνω εν μερει, θα μπορούσε να υπάρξει κι αντίλογος ότι δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα ένδειξη θερμοκρασίας. Μπορεί να έχουν μόνο ένα λαμπάκι προειδοποίησης, το οποίο όμως συνήθως ανάβει όταν ήδη είναι θερμοκρασιακα και "φλατζικα" (στους έξτρα άτυχους μπορει μέχρι και "κορμικα") αργά για τον κινητήρα. Όντως, μερικά παλιά αυτοκίνητα(όπως πχ τα απλά saxo/106) δεν έχουν όργανο θερμοκρασίας, αλλά ο χειροκίνητος διακόπτης βεντιλατέρ σε αυτά δεν θα βοηθήσει και πολύ. Το μόνο που μπορείς να ελέγξεις έτσι είναι απλά αν δουλεύει το βεντιλατέρ, δεν θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τις συνηθισμένες αιτίες που ανεβαίνει η θερμοκρασία όπως αν η αντλία νερού δουλεύει σωστά, αν κολλήσει ο θερμοστάτης, αν χαλάσει η βαλβίδα βεντιλατέρ, αν έχεις απώλεια ψυκτικού υγρού κτλ.
Alxnks Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Όντως, μερικά παλιά αυτοκίνητα(όπως πχ τα απλά saxo/106) δεν έχουν όργανο θερμοκρασίας, αλλά ο χειροκίνητος διακόπτης βεντιλατέρ σε αυτά δεν θα βοηθήσει και πολύ. Το μόνο που μπορείς να ελέγξεις έτσι είναι απλά αν δουλεύει το βεντιλατέρ, δεν θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τις συνηθισμένες αιτίες που ανεβαίνει η θερμοκρασία όπως αν η αντλία νερού δουλεύει σωστά, αν κολλήσει ο θερμοστάτης, αν χαλάσει η βαλβίδα βεντιλατέρ, αν έχεις απώλεια ψυκτικού υγρού κτλ. Γι αυτό είπα ότι συμφωνω εν μέρει. Σε αυτά συμφωνω, αλλά υπάρχει ο αντίλογος στην "παρακολούθηση θερμοκρασίας" που προτάθηκε, η οποια δεν είναι πάντα εφικτή.
Joshua21 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Γι αυτό είπα ότι συμφωνω εν μέρει. Σε αυτά συμφωνω, αλλά υπάρχει ο αντίλογος στην "παρακολούθηση θερμοκρασίας" που προτάθηκε, η οποια δεν είναι πάντα εφικτή. Εγώ απλά εστίασα στο κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει ένας τέτοιος διακόπτης. Αν είχα πχ 106 που διαθέτει απλά λαμπάκι υπερθέρμανσης, θα προτιμούσα να δώσω τα ίδια(ή και κάτι παραπάνω) για να βάλω ένα φτηνό όργανο ώστε να καταφέρω να κάνω "παρακολούθηση θερμοκρασίας". 2
Dare-Devil Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Το να συζητάμε για κάποιο αξιόπιστο τρόπο παρακολούθησης της θερμοκρασίας έχει νόημα. Ακόμα και ο δείκτης θερμοκρασίας μπορεί να μην δείξει σωστά ή να κολλήσει . Το να συζητάμε πως να ανάβουμε και να σβήνουμε τη φτερωτή του εναλλάκτη δεν έχει κανένα νόημα. Τίποτα δεν κερδίζεις. Αυτό ήθελα να τονίσω κυρίως . 1
De@th L0rd Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Παρεπιπτόντως αυτά που βάζουν οι κάγκουρες για εφέ (θερμοκρασίας λαδιού, και ψυκτικού υγρού) εγώ τα βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμα σε αυτοκίνητα που έχουν μόνο λαμπάκι για υπερθέρμανση.(πχ κάτι opel astra). Πες πως το λαμπάκι κάηκε ή έχει φύγει από τη θέση του, αν για ένα λαμπάκι του μισού ευρώ να χάσεις τον κινητήρα; Δε λέει. Ποτέ θα εμπιστευόμουν αυτοκίνητο που έχει μόνο λαμπάκι για τη θερμοκρασία...
aristos12 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 μιλάμε γιά τήν απόλυτη γυφτιά σέ πολλά (μικρά κυρίως) αυτοκίνητα νά μήν βάζουν οργανο θερμοκρασίας .... εκτός αν ειναι τόσο σίγουρες γιά τούς κινητήρες τους αυτές οι εταιρείες ... τούς προτείνω νά καταργήσουν κ τό οργανο βενζίνης κ νά βάλουν απλά εναν βομβητή μέ φωνή κ οταν εχεις βενζίνη 10 λίτρα νά σού λέει @αλάκα βάλε βενζίνα γιατί θά μείνεις κ θά σπρώχνεις .... νά καταργήσουν κ τό χειρόφρενο τί χρειάζεται αυτό ? μιά χαρά τό αμάξι στέκεται ανετα παρκαρισμένο μέ ταχύτητα μέσα , αν παρκάρεις σέ κατηφόρα εκτός από ταχύτητα θά εχουμε κ 2 τσιμεντόλιθους ετοιμοπόλεμους μέσα στό πορτ μπαγκάζ γιά περισσότερη ασφάλεια βαζοντάς τους στίς ρόδες (ασε πού θά κάνουμε κ μπράτσα ) κ μή χειρότερα ... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα