Nemo Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2003 http://www.beyond3d.com/articles/directxnext/ to mono pou menei einai na arxisoun na sxoliazoun My8o$ ,epote kai toyfas ....
epote Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Περιμενα το μυθο, αλλα θα κανω την αρχη. λοιπον παντος ειναι μια ματια στο τι μας περιμενει στο R500 ε? εννοποιηση στους vertex και pixel shaders (displacement mapping στο hardware κανεις?) ρουτινες τοπολογιας (το κολπακι που υπολογιζεις τα textures και το bump mapping στο high poly count μοντελο και τα περνας στο μικρο μοντελο, στο hardware, και φυσικα πολυ απλοποιημενο (ενδεχομενος μερικες συναρτησεις και κλασεις απλα)) απεριοριστο integrer precision (καναλια αλφα και stencil shadows πιο ευκολα δηλαδη) και απο οτι καταλαβα καινουριος τροπος με τον οποιο αντιμετοπιζει τα textures και τους shaders, θα του "βλεπει" πλεων σαν μικρα πακετα δεδομενων ωστε να μπορει να τα περνα σημπιεσμενα τοσο απο το AGP οσο και απο το bus της καρτας, πρακτικα απελευθερονοντας τελειως τα resources των γραφικων. Αν αυτο μας λεει κατι ειναι οτι οι καρτες γραφικων εφτασαν το ουσιωδες λειτουργικο οριο μνημης στα 256 MB, πολυ αμφιβαλω μετα απο αυτη την κινηση της microsoft καρτες με πανω απο 256 VRAM. πρακτικα βρηκαν μια μεθοδο να χρησημοποιουν την μνημη του υπολογιστη χωρις να πευτει τραγικα το frame rate οταν προσπαθει να αντλησει απο το "στενο" AGP ενα texture, αυτο απλα θα τραβαει πακετακια των 48 kb τα οποια θα "συντηθονται" σε texture η shader απο το directX. οψωμεθα αλλα τι παιχνιδια να περιμενουμε στο XBOX2? λοιπον ολες τις τεχνικες του doom 3, απλα σε περισοτερα πολυγωνα και τους υπεροχους shaders του half life 2. Θα μου πειτε αυτα τα κανουν ηδη, ναι, αλλα οχι τοσο ευκολα....
MY80- Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Unified shader model, akougetai edw kai arketo kairo gia nv40/r400 (an kai proswpika den pisteyw na to doume se auth th genia), malista akougotane oti autos htan o logos pou h nvidia apofasise na xrhsimopoihsei fp32 stous ps sto nv30 (otan tha einai unified, tha moirazontai kai tous registers opote prepei na paizei pantou idio precision). Oson afora to virtual video memory/paging, aporw pws tous phre toso kairo na to skeftoune...ektws an thelane na sympesoune me thn ylopoihsh tou pci-express. Integer processing xreiazomaste opwsdhpote....opws exoune ta prammata, 1/3*3 = 1 borei na to petaxei false (gia na dwsw ena aplo paradeigma...auto an einai exypnos o compiler tha to aplopoihsei alla katalavainete ti ennow ). Exoume thn nvidia na paizei opote thelei me fp32 h me fp16 kai thn ati me fp24...me liga logia, o monos tropos na xereis ti apotelesma tha dwsoune ta calculations sou einai na ta trexeis se kathe karta xexwrista (na grapseis allo code gia kathe karta an einai anagaio) kai meta na pareis xabari oti valane/vgalane ena "optimization" sto compiler pou sou xalaei olh th douleia... Genika olo to I/O model (gia na mh valw kai tous shader mesa) moiazoune arketa general purpose-like. De lew, kalo einai gia mas...alla den xerw ti epiptwsh tha exei sta transistor counts (kai kat epektash sthn timh twn kartwn). IMO ta polla lefta paizoun ston topology processor kai thn tesselation unit (enw o Per Primitive Processor pou akougotane gia nv40/r400 logika ta kanei kai ta 2 monos tou). Syntoma tha boroume na exoume programmatisimo dynamiko tesselation/geometria kai alla tetoia kaloudia. Oso gia thn prosvash ston framebuffer apo ps, de nomizw na to doume se polles kartes. H nvidia kai h ati hdh piezoun tous devs na mhn asxolountai me to framebuffer (eidika me fb reads). O xronos tha deixei vevaia...
grigas Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Opws leei kai o kapsis - mitsikwstas : Omologw oti den sas katalavainw....
MY80- Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Hmm, twra pou to xanavlepw, ousiastika dinei sthn nvidia (kai sthn ati, an kai den exei dhlwsei vlepseis pros auto ton tomea) oti xreiazetai gia na boresei, sth theoria toulaxiston, na paei kontra sthn intel...
unreal Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 aman!!! einai terastio to arthro!!! tha to diavaso mia alli fora kai tha apadiso giati tora einai vrady! os tote ena exo na po!!! FWTIA sto Direct3D!! Zhto to OPENGL!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.