SuBDiViSioN Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 a xexasa sosta!-Final Fantasy!! Opoios asxoleitai me graphics,i tou aresoun 3d tainies na to dei opos k dipote. Ta kalytera grafika ever..
fractal Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2003 Ma einai dynaton na xehname to FINAL FANTASY???? File subdivision symfonoume apolyta!!! Kai fysika 2o vazo to SHREK
epote Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2003 το final fantasy εφερε το maya στα ορια του, αλλα ηταν απαραδεκτη ταινια... και εν πασι περιπτοση δεν καταλαβαινω γιατι τα γραφικα του ηταν καλυτερα απο του toy story εμενα μου αρεσαν περισοτερο. Και το Key framed animation ειναι ΠΟΛΥ πιο ομωρφο απο την Motion captured extravagantza του final fantasy. βαλε κανονικους ηθοποιους στη τελικη!
fractal Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2003 nomizo oti to Final fantasy apedeixe polu apla poso realistiki mporei na einai mia tainia xoris katholou ithopoious. Ekei vrisketai i mageia tis kai fysika oxi sto senario i se kati allo(an kai den me xalase oute to senario). To na sygkrineis mia tetoia tainia me to Toy Story i me to Shrek i me to Antz i me opoiadipote alli tainia pou xrisimopoiise 3d animation, aplos den ginetai! Einai teleios diaforetiko to concept tis mias tainias me tin alli. Milame gia 2 diaforetikes katigories tainion pou aplos xrisimopoioun paromoia texniki (3d).
epote Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2003 fractal, συγνωμη, δηλαδη ειναι αδοκιμο να συγκρηνω τις ταινιες σε επιπεδο χαρακτηρων, μονταζ, φωτογραφιας, μουσικης, σεναριακης δομης, ερμηνιων (ναι ερμηνιων!) με μια λεξη στην καλιτεχνικη της αποδοση? δεν μπορουμε στο βομο του τεχνικου επιτευγματος να θυσιαζουμε ολα τα υπολοιπα. Αλλοστε σιγα το επιτευγμα! 70.000 ξεχωριστες τριχες, με ενα ειδικο προγραμα προσομοιοσης φυσικης, περιεργους shaders και 2 μερες καθε καρε rendering. ΟΥΑΟΥ! Lets brute force our way through realism. μεταξυ μας η τεχνικη με την οποια γυρηστικε μια ταινια δεν μου λεει τιποτα. Αν θελω εντυποσιακο character animation θα κοιταξω το golum με το απιστευτο subsurface scatering
SuBDiViSioN Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 epote,na xereis mono oti to Final Fantasy pire 4 xronia douleias mexri na oloklirothei k fantasou oti stin arxi,diladi to 1996 an den kano lathos ta grafika tous itan poly ipsilou epipedou k kataferan epipleon na kratisoun to idio yfos k tin idia poiotita mexri to telos, asxeta apo tin exelixi ton programaton k tis texnologias genikotera..K to na les siga to epiteygma den ton theoro k poly sosto..den einai mono motion capture i tainia,bale kato ta modela!,fotismous trelous,cameres,effe apistefta..Alla symfono me fractal,den mporoume na sygrinoume tis tainies edo,i kathe mia exei telios diaforetiko yfos k concept genikotera.An thes na sygrineis 3d tainies pare to shrek+monsters+nemo k arxise..Exoun to idio yfos de nomizeis?
epote Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 SuBDiViSioN, πηρε 4 χρονια, αυτο δεν λεει κατι περα απο το οτι ηταν δυσκολο να φτιαχτει (παροτι η τεχνολογια ουσιαστικα υπηρχε) τα μοντελα? να σου πω για τα μοντελα, η aki ross ειχε 900.000 πολυγωνα κοντα, χωρια οι 60.000 τριχες για τα μαλια της. Ειχε 90-κατι textures μονο στο πρωσοπο της για να μοιαζει ανθρωπινο. Φυσικα η aki προεκυψε απο 3d scanner, δεν ειναι κανενας τοσο ανωμαλος ωστε να φτιαξει απο την αρχη στο houdini το μοντελo (γιατι στο maya δεν κανουν εκτενος modeling) Global ilumination προφανως δεν χρησημοποιησαν εκτενως (δεν γινεται, θα ηθελε αλλα 10 χρονια rendering). τα εφφε δεν ειναι τιποτα, μερικοι shaders παραπανω πηραν ετοιμη τεχνολογια (maya, renderman, CFD προγραμματα, προσομοιοτες φυσικης) και τα εκαναν ταινια. την εποχη που εβγαινε το final fantasy αν εψαχνες διαφορα site για 3d στο ιντερνετ θα εβρισκες ανθρωπους που εχουν φτιαξει εξ αρχης μοντελα με πολυ πολυ λιγοτερα λευτα το ιδιο ρεαλιστικα (φυσικα οχι animation αλλα αυτο επειδη ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ) και ναι ολο το animation της ταινιας εγινε με motion capture. θες τεχνολογικο επιτευγμα? παρε το toy story στο οποιο πρακτικα ΕΦΤΙΑΞΑΝ τα προγραματα τους απο την αρχη, επινοησαν τροπους να προσομοιαζουν Global ilumination με scanline renderer και ολη η ταινια εχει γινει με key frame animation. εν πασι περιπτοση να συγκρινουμε το FF με ποια ταινια? Χμμμμμ....με το ματριξ? Post apocalyptic fantasy ειναι και τα δυο, με καποια αλλη ταινια δρασης ισως? το FF περα απο τα εντυποσιακα (οσο και ανουσια) γραφικα του δεν ειχε ΤΙΠΟΤΑ
KaizerSoze Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 Na pw pantws epeidi ekana key frame animation sto 3d Studio-entaxy 2-3 videaki 90 '' itan,den itan tainies- einai arketa xronovoro kai polyploko.Eidika se ena pou thelame -kai petyxame - ena apotelesma se styl Matrix(pou moiazei san na pagwnei i eikona kai gyrizei i kamera) mas efyge o patos,1 evdomada kaname mono auto gia apotelesma 5'' kai synolika 1,5 leptou
Dreamstorm Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2003 pali ksefige to thema...!finding nemo (den ksanatroo psari) kai shrek...to toy story den to thimamai gmt!
fractal Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 Kala re boys as min analisei o kathe enas tis texnikes animation pou xrisimopoiei i pou gnorizei (toulaxiston oxi se afto to topic) kai as minoume stin ousia tou thematos... Opos kai na exei apopsi mou einai pos to Final Fantasy einai mia ksexoristi katigoria tainion animation pou den mporei na sygkrithei me kapoia alli paromoia, kathos den exei gyristi kapoia paromoia tainia. Kai ayto pou tin kanei ksexoristei einai to oti prospathei na ftasei se epipedo realismou tis ermineies pragmatikon itopoion. Mono kai mono pou milame pleon gia themata ermineias stin tainia, einai epiteygma apo mono tou.
Toufas Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 paidia... osoi lete gia animation tou ff as dite to macross zero kai ta leme meta
epote Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 Mono kai mono pou milame pleon gia themata ermineias stin tainia, einai epiteygma apo mono tou. εχμμμμ....? το Finding nemo ειχε θεσπεσιες ερμηνιες, το αλαντιν ειχε φοβερη ερμηνια απο το τζινι, λιγο επιπεδη ομως απο τον αλαντιν. Ο βασηλιας τον λιονταριων ειχε τον σκαρ που εδινε ρεστα αλλα ο μουφασα ηταν αποσταλαγμα αμερικανικης ψευδοηθικης σε ολες τις ταινιες μιλαμε για ερμηνιες
dim_b Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2003 Γιά να μη μιλήσουμε γιά ερμηνίες στο Shrek (Mike Myers, Eddie Murphy, Cameron Diaz), τα δύο Toy Story (Tom Hanks, Tim Allen) και το Antz (όπου ο Woody Allen δίνει ρέστα ως ψυχωτικό μυρμήγκι).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.