Gigixx Δημοσ. 16 Απριλίου 2016 Δημοσ. 16 Απριλίου 2016 Καλησπερα,εδω και δυο μερες περιπου εχω παρατηρησει οτι τα μειλ που μου ερχονται απο το insomnia δεν μου χτυπανε notification στο κινητο οτι εχω καινουριο μειλ κ παραλληλα αντι να αποθηκευονται στο inbox,αποθηκευονται στα junk (Π.χ. οταν μου ερθει ενα προσωπικο μηνυμα δν μου ερχεται ειδοποιηση στο κινητο - οπως εκανε πριν - και πλεον πρεπει να μπαινω καθε λιγο να δω αν εχω καποιο μηνυμα) Που μπορω να βρω καποια ρυθμιση ωστε να το επαναφερω? Ευχαριστω.
parsifal Δημοσ. 17 Απριλίου 2016 Δημοσ. 17 Απριλίου 2016 3 κινήσεις, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις ΚΑΙ τις 3 για να έχεις οριστικό αποτέλεσμα: 1. Θεωρώντας ότι χρησιμοποιείς κάποια υπηρεσία email με διαθέσιμο web interface, θα κάνεις login σε αυτό από browser κανονικού Η/Υ (desktop ή laptop), θα επιλέξεις τα χαρακτηρισμένα ως "Junk/Spam" emails και θα τα αποχαρακτηρίσεις (συνήθως με κλικ σε κάποιο κουμπί με τίτλο του στυλ "This is not spam", "Mark as Not Spam" κλπ). Μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις μερικές φορές ακόμη και για τα επόμενα τέτοια emails 2. Επίσης, από το ίδιο web interface πρόσθεσε τη διεύθυνση email από την οποία προέρχονται τα mails ως επαφή/contact σου 3. Αν δεν πιάσουν τα παραπάνω (μου έχει τύχει σε Gmail), η μόνη λύση είναι να ορίσεις κάποιο custom φίλτρο που θα ορίζει ότι «τα emails που έχουν ως αποστολέα τη διεύθυνση email ΤΑΔΕ@insomnia.gr ΜΗΝ τα βάζεις ποτέ στον φάκελο Junk/Spam»
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα