zourman1981 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Ναι αλλα για να διαπιστώσει αν φταίει ειναι πιο φθηνό απλά να το βγάλει και να δοκιμάσει. Και να γίνει καμία υπέρταση και να καεί εχει εγγύηση
atheatos Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Ναι αλλα για να διαπιστώσει αν φταίει ειναι πιο φθηνό απλά να το βγάλει και να δοκιμάσει. Και να γίνει καμία υπέρταση και να καεί εχει εγγύηση Δεν διαφωνώ για δοκιμαστικους λόγους, απλά μην το κάνει σύστημα γιατί το τροφοδοτικό του δεν είναι κάτι που αλλάζει εύκολα. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2016 από atheatos
_filippos_ Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Λοιπον επέστρεψα και πάλι με νεα. Έγινε δεύτερο service με αντικατάσταση του Fusion drive (που μου το είχαν χαλάσει στο πρώτο σερβις). Πήρα το μηχάνημα πίσω στην κατάσταση που ήταν οταν το πρωτοαγόρασα. Πέρασα χθες ολη τη μερα τις εφαρμογές κ τις ρυθμίσεις απο την αρχή και τώρα περιμένω να δω τι κι εαν εμφανίσει πρόβλημα με την καθημερινή χρήση. Να αναφέρω πως ενω η επικοινωνία μεσω email με την υποστήριξη της apple Ελλάδος ήταν σχετικά άμεση οσο ήταν σε εξέλιξη το σερβις, στα τελευταία 2 email που τους ζήτησα να μου διευκρινίσουν την διαδικασία για να αιτηθώ αντικατάσταση του iMac με καινούργιο δεν πήρα απάντηση καν! Κάναν τον κινέζο! Επίσης παρατήρησα πως στο χαρτί παραλαβής το service αναφέρει πως κάνουν μονο επισκευή και οχι αντικατάσταση ενώ στην εγγύηση της apple στον πρώτο χρόνο (και σε περίπτωση που επεκταθεί με apple care) υποστηρίζεται η αντικατάσταση ακόμα κι οταν το μηχάνημα ειναι σε άλλη χώρα απο την χώρα αγοράς. Σ'αυτό νομίζω πως χρειάζεται γνώμη νομικού... 1
KINGLUCAS Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Λοιπον επέστρεψα και πάλι με νεα. Έγινε δεύτερο service με αντικατάσταση του Fusion drive (που μου το είχαν χαλάσει στο πρώτο σερβις). Πήρα το μηχάνημα πίσω στην κατάσταση που ήταν οταν το πρωτοαγόρασα. Πέρασα χθες ολη τη μερα τις εφαρμογές κ τις ρυθμίσεις απο την αρχή και τώρα περιμένω να δω τι κι εαν εμφανίσει πρόβλημα με την καθημερινή χρήση. Να αναφέρω πως ενω η επικοινωνία μεσω email με την υποστήριξη της apple Ελλάδος ήταν σχετικά άμεση οσο ήταν σε εξέλιξη το σερβις, στα τελευταία 2 email που τους ζήτησα να μου διευκρινίσουν την διαδικασία για να αιτηθώ αντικατάσταση του iMac με καινούργιο δεν πήρα απάντηση καν! Κάναν τον κινέζο! Επίσης παρατήρησα πως στο χαρτί παραλαβής το service αναφέρει πως κάνουν μονο επισκευή και οχι αντικατάσταση ενώ στην εγγύηση της apple στον πρώτο χρόνο (και σε περίπτωση που επεκταθεί με apple care) υποστηρίζεται η αντικατάσταση ακόμα κι οταν το μηχάνημα ειναι σε άλλη χώρα απο την χώρα αγοράς. Σ'αυτό νομίζω πως χρειάζεται γνώμη νομικού... Χαίρομαι που πήγαν όλα καλά. απαράδεκτο το service εάν όντως το χάλασαν και δεν το έλεγχαν πριν καν στο παραδώσουν. να πας άλλη φορα σε άλλο σέρβις Σου είπα τι θα κανεις στο μέλλον εάν θες άμεση βοήθεια. Θα καλείς μονο στα κεντρικά τις Apple , δύσκολο να σου δώσουν καινούργιο. Τώρα που έχεις 2 σέρβις κάτι γίνετε... 0800 107 62 85 UK Applecare
haHa Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Επίσης παρατήρησα πως στο χαρτί παραλαβής το service αναφέρει πως κάνουν μονο επισκευή και οχι αντικατάσταση ενώ στην εγγύηση της apple στον πρώτο χρόνο (και σε περίπτωση που επεκταθεί με apple care) υποστηρίζεται η αντικατάσταση ακόμα κι οταν το μηχάνημα ειναι σε άλλη χώρα απο την χώρα αγοράς. Σ'αυτό νομίζω πως χρειάζεται γνώμη νομικού... Δεν ειναι υποχρεωμενοι για αντικατασταση. Η εγγυηση της apple μιλαει για επισκευη ή αντικατασταση και ειναι στο χερι της εταιρειας τι απο τα 2 θα κανεις. Εισαι λαθος αν περιμενες βασει των ορων αντικατασταση. Ενδεικτικα: http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η APPLE ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΙΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ; Εάν εγείρετε μια έγκυρη απαίτηση βάσει της παρούσας εγγύησης, η Apple, κατά τη διακριτική της ευχέρεια: (i) θα επισκευάσει το Προϊόν Apple χρησιμοποιώντας καινούργια ή μεταχειρισμένα ανταλλακτικά εξαρτήματα τα οποία ισοδυναμούν με καινούργια ως προς την απόδοση και την αξιοπιστία. (ii) θα αντικαταστήσει το Προϊόν Apple με ένα προϊόν το οποίο είναι κατ' ελάχιστον λειτουργικά ισοδύναμο με το Προϊόν Apple και το οποίο έχει κατασκευαστεί από καινούργια ή/και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά εξαρτήματα τα οποία ισοδυναμούν με καινούργια ως προς την απόδοση και την αξιοπιστία. (iii) θα σας επιστρέψει το τίμημα της αγοράς έναντι της επιστροφής του Προϊόντος Apple.
_filippos_ Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Εμμ αυτό που καταλαβαίνω ειναι πως το παίζεις ρουλέτα. Εαν το μηχάνημα βγεί κομπλέ (όπως ήταν το προηγούμενο imac μου) τότε δεν χρειάζεσαι ουτε applecare και κάνεις την δουλειά σου άνετα για πολλα χρόνια Εαν το μηχάνημα βγεί ελαττωματικό τότε δυστυχώς δεν βρισκεις το δίκιο σου κ γινεσαι μπαλάκι ή ελέφαντας! Στην δική μου περίπτωση πάντως το hardware ελάττωμα προκλήθηκε απο τους ίδιους στο πρώτο σερβις. Anyway Θα δείξει στις επόμενες μερες εαν θα κλαίω τα χρήματα ή οχι. 1
amp829 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2016 με ενδιαφερει η αγορα imac 5k , ειμαι ιδιοκτητης ενος mac pro 4.1 αναβαθμισμενου αρκετα με ενα καλο wide gamut μονιτορ dell . ο λογος που θελω να παω σε 5K ειναι ευνοητος αλλα το σημαντικοτερο δεν θελω να χασω την ευκολια που εχω με το παλιο tower εχω διαβασει διαφορα για το νεο μηχανημα στο lightroom πχ κανει κολπα , εγω το θελω για lightroom photoshop kai final cut 4Κ βιντεο . επισης δεν μπορω να παω στη λυση 'ι7 επεξεργαστης και 4gb καρτα γραφικων . εχει κανεις εμπειρια για τετοια δουλεια ?
Staferno Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2016 <p>Γεια σας.</p> <p>Απο τα μεσα Ιανουαρίου ειμαι κάτοχος ενός iMac 27inch 5k Retina Display και δεν μπορώ να πω... πάει σφαίρα ΑΛΛΑ...</p> <p>Κατα διαστήματα κάνει reboots κι εκεί που δουλεύω παγώνει στιγμιαία κ μετά βλέπω την login screen (ζήτημα να διαρκεί η διαδικασία ενα δευτερόλεπτο , αντε δυο)</p> <p>και ίσως το πιο παράξενο... εμφανίζει Kernel Panic screen που ενημερώνει πως υπήρξε πρόβλημα κ χρειάστηκε να κάνει επανεκκίνηση.</p> <p> </p> <p>Το θέμα ειναι πως η συχνότητα που γινεται αυτό δεν δικαιολογείται. </p> <p>Στον προηγούμενο imac 7ετίας ζήτημα να είχα μια φορά Kernel Panic black screen κ τώρα νομίζω πως τα έχω όλα μαζεμένα!</p> <p> </p> <p>Πάνω στο μηχάνημα έχω συνδέσει απευθείας ενα σκληρο My Book (WD) για το Time Machine, ένα εξωτερικό usb DVDR Samsung κι ένα USB3 HUB TP-Link στο οποίο έχω συνδέσει τον εκτυπωτή HP και το UPS APC. Έχω και δυο εξωτερικούς σκληρούς τους οποίους κ δεν συνδέω συχνά γιατί φαινεται να επιδεινώνεται η κατάσταση.</p> <p>Τα μόνα που εχω μονιμα πλεον συνδεδεμένα ειναι ο σκληρός του Time Machine, το UPS (που το εχω χρόνια κ ίσως να φταίει αυτό για την αστάθεια; ) και ο εκτυπωτής (που κι αυτός παλιός ειναι αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτός). Στις επόμενες μέρες θα αποσυνδέω κι απο ένα και θα δω τι γινεται...</p> <p> </p> <p>Το μηχάνημα μου ήρθε απο Γερμανία με 5ετή εγγύηση, ξέρω πως κι εδώ μπορεί να γινει το service απο τον επίσημο αντιπρόσωπο και το σκέφτομαι σοβαρά γιατί εαν το στείλω Γερμανία θα αργήσει να έρθει.</p> <p> </p> <p>Κανενας άλλος με iMac retina 5k να μου πει εαν αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα;</p> Εχεις βαλει μνημες;;
Staferno Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Φιλε να πας με κλειστά μάτια. Κανένα πρόβλημα δεν έχουν εχω τον imac 27 " late 2015 i7 skylake 4 ghz με την 395χ 4g ram και 32 g ram....το μηχάνημα ειναι ΤΕΡΑΣ!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα