Προς το περιεχόμενο

iMac 5k Retina: Reboot & Kernel Panic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

@ozelot: την θεωρώ χρήσιμη (αγορασμένη) εφαρμογή. θα ήταν κρίμα να φταίει αυτή κ να αναγκαστώ να την απεγκαταστήσω. Ήδη έβγαλα το Elgato EyeTV.app κ έμεινα χωρίς tv & radio   :cry:

 

 

Φίλε μου τι να πω,  εγώ να δεις τι αγορασμένες εφαρμογές έχω κατά καιρούς πετάξει. 

 

Δες το και σαν περιττό (που όντως είναι). :)

Δημοσ.

Λοιπον... σήμερα είχα 2 kernel panic (με καμια συσκευή usb συνδεδεμένη πάνω και με little snitch uninstalled) οπότε κι επικοινώνησα με την apple.

Χρειάζεται να πάει για service asap.

Περιμένω απάντηση απο τον υπάλληλο στο email αυριο γιατί δουλεύουν μέχρι τις 17:00.

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μετά απο μια βδομαδα στο service της apple πήρα πίσω τον υπολογιστή χωρις να έχουν βρει κάποιο hardware πρόβλημα κ σήμερα που τον συνέδεσα παρατηρώ πως ο σκληρός δίσκος εμφανίζεται απο το disk utility ως corrupt κ δεν τον λειτουργεί το μηχάνημα. Format έκανα αλλα και πάλι δεν κάνει install το el capitan , λέει πως έχει σφάλμα ο σκληρος δισκός. 

Μα καλά, στο service αυτό δεν το είδαν; Όταν τους το άφησα δεν ειχε τέτοιο θέμα. 

40λεπτά μετά έχω τον ακριβό υπολογιστή μπροστά μου για σουβενιρ. Δεν λειτουργεί... έτσι απλά.

  • Like 1
Δημοσ.
Ελλαδιστάν φιλε μου.

 

λεπών εάν μιλάς καλά αγγλικά θα καλέσεις την Apple στην Ιρλανδία 0800 107 62 85 , αλλιώς θα πάρεις Ελλάδα και θα ζητήσεις να μιλήσεις με manager

 

μην το αφήσεις

 

αίσχος είναι όλα τα πράγματα στην Ελλάδα!

Δημοσ.

βάση αυτά που σου είπαν ΟΧΙ , είναι software υποτίθεται

 
ΤΩΡΑ εάν έχεις HW issues όπως είπες πρέπει να το δει κάποιος πάλι.
 
εγώ θα έπαιρνα καλύτερα 0800 107 62 85 ΤΗΛ γιατί στην Ελλάδα δεν εμπιστεύομαι κανέναν.
 
το λέω γιατί το μηχάνημα είναι από Άλλη χωρα
Δημοσ.

ναι αλλα υποτίθεται πως η εγγύηση ειναι παγκόσμια.

anyway... θα το κοιτάξω... το έβαλα μεσα στην κουτα κ το εχω εκει να περιμένει

Δημοσ.

είναι παγκόσμια ΝΑΙ αλλα Ελλάδα στα κάναν χειρότερα φιλε

 
το έβαλες στην κούτα ωραία και τώρα? 
 
θα καλέσεις την Apple στην Ιρλανδία 0800 107 62 85
Δημοσ.

Λοιπόν, το πήγα στο iStorm Κολονακίου οπου και το άφησα για να το δουν στο service.

Τους είπα πως ζητάω αντικατάσταση του iMac κ η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει παρα μονον επισκευή.

 

Στους όρους εγγύησης η apple αναγράφει: 

 

 

Following warranty service your Apple Product or a replacement product will be returned to you as your Apple Product was configured when originally purchased, subject to applicable updates.  

 

 

Που σημαίνει πως στο πρώτο service θα έπρεπε να μου παραδώσουν ενα λειτουργικό μηχάνημα και δεν το πράξαν.

Υποψιάζομαι πως θα αρνηθούν να το αντικαταστήσουν.

 

Τι επιλογές εχω πλέον;

Συνήγορο του πολίτη; Δικηγόρο;

 

Στην σελίδα της apple δεν έχουν κάποιο κεντρικό email να επικοινωνήσω παρα μονον τηλέφωνα ανα χώρα. Στο δικό μας apple support νούμερο δεν βρήκα άκρη.

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν, το πήγα στο iStorm Κολονακίου οπου και το άφησα για να το δουν στο service.

Τους είπα πως ζητάω αντικατάσταση του iMac κ η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει παρα μονον επισκευή.

 

Στους όρους εγγύησης η apple αναγράφει: 

 

 

 

Που σημαίνει πως στο πρώτο service θα έπρεπε να μου παραδώσουν ενα λειτουργικό μηχάνημα και δεν το πράξαν.

Υποψιάζομαι πως θα αρνηθούν να το αντικαταστήσουν.

 

Τι επιλογές εχω πλέον;

Συνήγορο του πολίτη; Δικηγόρο;

 

Στην σελίδα της apple δεν έχουν κάποιο κεντρικό email να επικοινωνήσω παρα μονον τηλέφωνα ανα χώρα. Στο δικό μας apple support νούμερο δεν βρήκα άκρη.

 

Δεν ειναι υποχρεωμενοι να σου κανουν αντικατασταση.

 

Αν στον επισκευασουν ειναι μια χαρα καλυμμενοι.

 

Οποτε εστιασε να στον επισκευασουν και μην κυνηγας αντικατασταση που δεν ειναι υποχρεωμενοι να κανουν.

Δημοσ.

για να δικαιουσε αντικατασταση πρεπει να εχεις 3 η παραπανω βλαβες κατα το διαστημα της εγγυησης

αλλιως επισκευη..

Δημοσ.

Λοιπόν, το πήγα στο iStorm Κολονακίου οπου και το άφησα για να το δουν στο service.

Τους είπα πως ζητάω αντικατάσταση του iMac κ η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει παρα μονον επισκευή.

 

Στους όρους εγγύησης η apple αναγράφει: 

 

 

 

Που σημαίνει πως στο πρώτο service θα έπρεπε να μου παραδώσουν ενα λειτουργικό μηχάνημα και δεν το πράξαν.

Υποψιάζομαι πως θα αρνηθούν να το αντικαταστήσουν.

 

Τι επιλογές εχω πλέον;

Συνήγορο του πολίτη; Δικηγόρο;

 

Στην σελίδα της apple δεν έχουν κάποιο κεντρικό email να επικοινωνήσω παρα μονον τηλέφωνα ανα χώρα. Στο δικό μας apple support νούμερο δεν βρήκα άκρη.

ζητα να μιλήσεις με διεύθυνση

Δημοσ.

Βγάλε το ups απο τη γραμμη τροφοδοσίας, εχουν κάψει κόσμο αυτά τα μηχανήματα. Ένα μήνα ψάχναμε το πρόβλημα σε μηχάνημα και τελικά ήταν ups. Εταιρεία στα Καμένα Βούρλα είχε καλέσει 5 τεχνικούς να βρούν το πρόβλημα σε σέρβερ που είχε και τελικά μόλις ξήλωσε το ups λύθηκαν και τα προβλήματα. Βγάλτο εκτός δούλεψε το μηχάνημα χωρις ups και μετά αποφασίζεις.

Δημοσ.

Βγάλε το ups απο τη γραμμη τροφοδοσίας, εχουν κάψει κόσμο αυτά τα μηχανήματα. Ένα μήνα ψάχναμε το πρόβλημα σε μηχάνημα και τελικά ήταν ups. Εταιρεία στα Καμένα Βούρλα είχε καλέσει 5 τεχνικούς να βρούν το πρόβλημα σε σέρβερ που είχε και τελικά μόλις ξήλωσε το ups λύθηκαν και τα προβλήματα. Βγάλτο εκτός δούλεψε το μηχάνημα χωρις ups και μετά αποφασίζεις.

Αν το ups έχει πρόβλημα δεν είναι η καλύτερη λύση να τον αφήσει χωρίς ups . Μπορεί να βρει ένα άλλο καλύτερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...