NT1G Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 παίρνεις ένα τέτοιο, και άσε τα ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ του υπουργείου να ψάχνουν κυβικά για τεκμήρια, φόρους πολυτελείας, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, και κάθε είδους.... "φορολογίσιμους ΙΠΠΟΥΣ" Όντως. Θα πελαγώσουν τόσο πολύ που δεν θα μπορούν να σκεφτούν τρόπο να το φορολογήσουν και αυτό... 2
Black Demis Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Όντως. Θα πελαγώσουν τόσο πολύ που δεν θα μπορούν να σκεφτούν τρόπο να το φορολογήσουν και αυτό... βάση αρχικής άξιας κλασσικά θα το κανουν εκεί να δεις τέλη κυκλοφορίας.... η ακομη καλητερα θα κανουν κατηγορίες κλπ ετσι οστε η παντες θα πληρώσουν
Haldol Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Καλά, η φορολόγηση με βάση την τρέχουσα (ή ακόμα και αρχική) αξία αγοράς είναι έτη φωτός πιο δίκαια από ότι με cc / kW / whatevah. Αλλά μη νομίζετε. Με ένα συντελεστή, άνετα μετατρέπουν τα kW του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε "αντίστοιχα" cc και συνεχίζουν να φορολογούν με αυτά. 2
Alx1 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 παίρνεις ένα τέτοιο, και άσε τα ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ του υπουργείου να ψάχνουν κυβικά για τεκμήρια, φόρους πολυτελείας, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, και κάθε είδους.... "φορολογίσιμους ΙΠΠΟΥΣ" Αν πουληθούν δυο - τρία, κανείς δεν θα ασχοληθεί μαζί τους.. Αν πουληθούν δεκάδες χιλιάδες, θα φορολογηθούν, και λόγω κόστους θα φορολογηθούν άγρια με την λογική «ώστε έχεις 80 χιλιάδες ευρώ να πάρεις το νέο Τέσλα, ε; Άρα έχεις και για φόρο». Γενικώς η βασική αρχή είναι «ό,τι κινείται, φορολογείται». Αν δεν υπάρξει κίνηση στην αγορά στα ηλεκτροκίνητα, οι φόροι θα επιβληθούν εκεί που υπάρχει κίνηση, δηλαδή σε όλα τα υπόλοιπα. 2
sugardad78 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Καλά, η φορολόγηση με βάση την τρέχουσα (ή ακόμα και αρχική) αξία αγοράς είναι έτη φωτός πιο δίκαια από ότι με cc / kW / whatevah. Αλλά μη νομίζετε. Με ένα συντελεστή, άνετα μετατρέπουν τα kW του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε "αντίστοιχα" cc και συνεχίζουν να φορολογούν με αυτά. Εκλαψα λιγο, πραγματικά θα είναι σα να τετραγωνιζουν τον κύκλο, θα είμαστε κατηγορία από μόνοι μας, που αντί να έχουμε ξεχωριστή κατηγορία/συντελεστη για αμιγώς ηλεκτροκίνητα, δια της ατοπου κυβισης θα τα τσουβαλιαζουμε όλα σε μία κατηγορία με σκοπό τα φορολογικά έσοδα, μία κατηγορία από μόνοι μας σου λέω, ένα πράμα σαν τη björk
dimos47ki7 Δημοσ. 16 Απριλίου 2016 Δημοσ. 16 Απριλίου 2016 Καλά, η φορολόγηση με βάση την τρέχουσα (ή ακόμα και αρχική) αξία αγοράς είναι έτη φωτός πιο δίκαια από ότι με cc / kW / whatevah. Αλλά μη νομίζετε. Με ένα συντελεστή, άνετα μετατρέπουν τα kW του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε "αντίστοιχα" cc και συνεχίζουν να φορολογούν με αυτά. δεν υπαρχει ομως τετοιος συντελεστης που να ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. αν δλδ το tesla αποδιδει 300 αλογα, σε τι κυβικα αναλογει αυτο? σε 3500 ατμοσφαιρικα ή σε 2000 turbo πχ παντως ο ο νομος προς το παρων λεει οτι για υβριδικα μεχρι 1549κεκ δεν υπαρχουν τελη, αρα τα ηλεκτρικα προφανως εμπιπτουν εκει. μια αλλη λυση ειναι να υπολογισουν ποσο ρευμα χρειαζεται ανα χιλιομετρο, και απο εκει να βγαλουν ποσο CO2 παραγει η ΔΕΗ για να παραξει αυτο το ρευμα, και με βαση αυτο να πληρωσει τελη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα