Dinos_12345 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Καλησπέρα. Φτάνει ο καιρός να πάρω laptop. Σκέφτομαι να γυρίσω πάλι σε Mac, είχα Hackintosh και λέω να πάω σε κάτι native. Σκέφτομαι 11άρι air, αλλά... 1)Δεν έχει 8 Ραμ και 2 δεν ξέρω αν με βολευει. Είμαι προγραμματιστής, και θα το έχω μόνο για έξω και για ταξίδια. Σπίτι έχω τέρας σταθερό ο οποίος θα έχει και αυτός Mac μόλις πάρω το macbook. Αξίζει ή να προσπαθήσω να πάω σε κάτι πιο καλό; 13" air νομίζω είναι καλύτερη επιλογή αλλά πάλι 4 Ραμ.
forgotten Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 ως πρωην κατοχος macbook σου λεω ελαφρα την καρδια οχι ,και για ενα προγραμματιστη δεν ξερω τι διαφορετικο θα προσφερει σε εμπειρια χρησης . με τα λεφτα που θα δωσεις θα παρεις ενα μοντελο αψογο και αν το ψαξεις πριν την αγορα θα βρεις και μοντελο που τραβαει mac os . 1
kingjulien11_ Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Καλησπέρα. Φτάνει ο καιρός να πάρω laptop. Σκέφτομαι να γυρίσω πάλι σε Mac, είχα Hackintosh και λέω να πάω σε κάτι native. Σκέφτομαι 11άρι air, αλλά... 1)Δεν έχει 8 Ραμ και 2 δεν ξέρω αν με βολευει. Είμαι προγραμματιστής, και θα το έχω μόνο για έξω και για ταξίδια. Σπίτι έχω τέρας σταθερό ο οποίος θα έχει και αυτός Mac μόλις πάρω το macbook. Αξίζει ή να προσπαθήσω να πάω σε κάτι πιο καλό; 13" air νομίζω είναι καλύτερη επιλογή αλλά πάλι 4 Ραμ. 13" Pro δεν το σκέφτεσαι? Για μένα είναι ότι καλύτερο. Φαντάσου έχω το χοντρό μοντέλο του 2012 και πετάει μετά από τόσα χρόνια (του έχω SSD και 4GB RAM) Επίσης το συγκεκριμένο είναι upgradeable οπότε θα μπορούσες μόνος σου να του βάλεις 16GB RAM και SSD στο λεπτο (δυο βίδες μόνο βγάζεις). Τώρα βέβαια καλύτερα να πάρεις ένα από τα καινούρια με Retina και καλύτερους επεξεργαστές. Τέλος, θα σου πρότεινα να περιμένεις μέχρι το WWDC γιατί φέτος περιμένουμε μεγάλες αλλαγές στα Mac και νέους επεξεργαστές. 1
Prof_Chaos Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 οχι. Δες το dell xps το 13άρι που εχει το μέγεθος του air 11 ιντσών.. Ειναι ποίημα..