Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως στην Αμερική με μίλια στο οδόμετρο και στις πινακίδες, και με ξένο αμάξι, ήταν πολύ εύκολο και το gps να κοιτάξω, και τα όρια να τηρήσω. Μου κάνει εντύπωση να μην μπορεί κάποιος να οδηγήσει με βάση τα όρια. Αν θέλει δηλαδή 

  • Like 2
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, dionisisl είπε

Το οριο των 30 ηταν παντου, σε δρομους κεντρικους που για μενα δεν υπηρχε κανενας λογος να ειναι τοσο χαμηλο.

Παντού δεν είναι,είναι σε ελάχιστα σημεία και υπάρχει πάντα κάποιος λόγος.Τωρα εσένα σου φάνηκε έτσι.Σε κεντρικούς δρόμους εντος πόλης το όριο είναι 50.Σε πιο μικρούς δρόμους όπου υπάρχουν σχολεία,παιδικές χαρές,πριν από διαβάσεις πεζών κλπ είναι 30.Μπορει να μπει έκτακτα αυτό το όριο για κάποιο λόγο.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Δεν πιστεύω ότι δε μπορεί κάποιος να ελέγχει την ταχύτητά του σε οποιοδήποτε δρόμο. Απλώς είναι απόρροια της ελληνικής νοοτροπίας ότι 30=40, είναι αποδεκτό περιθώριο σφάλματος. Εδώ ισχύει, στη Γερμανία όχι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, tzotzo said:

Πάντως στην Αμερική με μίλια στο οδόμετρο και στις πινακίδες, και με ξένο αμάξι, ήταν πολύ εύκολο και το gps να κοιτάξω, και τα όρια να τηρήσω. Μου κάνει εντύπωση να μην μπορεί κάποιος να οδηγήσει με βάση τα όρια. Αν θέλει δηλαδή 

Μέχρι ένα σημείο εύκολο είναι το δισκολο είναι εκεί που οδηγας με 120 πχ που είναι όριο (Ελβετία) σε καμία κατηφόρα να πάει αυτοκινιτο παραπάνω πχ 130 χωρίς να το καταλάβεις ε την τρως στρεφωνικα, το ίδιο στην πόλη το 60 χωρίς να καταλάβεις μπορείς να το κάνεις 65 πάλι την τρως

Πρακτικά ο μόνος τρόπος είναι να οδηγας κοιτώντας το καντράν με ότι συνεπάγεται ότι αφορά την προσοχή στον δρόμο

Και στην Ελβετία κάμερες είναι παντού πρπει να είσαι πολύ τυχερός να μην πετύχεις

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

Το θέμα είναι για Γερμανία αλλά μιας και αναφέρθηκαν τα 30χμ εξαιρετική προσοχή σε όσους αποφασίσουν να οδηγήσουν Βρυξέλλες και δεν έχουν εμπειρία να κρατάνε ταχύτητα κάτω από 30χμω.

Σχεδόν σε όλη την πόλη το όριο είναι 30 και απλά πρέπει να το ξέρεις, σπάνια αναφέρεται. Εξαίρεση κάποιοι μεγάλοι δρόμοι σαν την Βουλιαγμένης ή την Ποσειδώνος που το όριο είναι...50. 

Ξέρω πολλές περιπτώσεις που οδηγούσαν με 32χμω και έφαγαν πρόστιμο.  Για οδήγηση από 31 μέχρι 40 το πρόστιμο είναι 63 ευρώ κι από κει και πάνω ανεβαίνει.

Επίσης σχεδον στο σύνολο των δρόμων πρέπει να πληρώσεις για πάρκινγκ αλλιώς ρισκάρεις 35 ευρώ πρόστιμο κάθε φορά που θα περάσει ο ελεγκτής.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dionisisl είπε

Το οριο των 30 ηταν παντου, σε δρομους κεντρικους που για μενα δεν υπηρχε κανενας λογος να ειναι τοσο χαμηλο.

Αλλα δεν εξεταζω αυτο. Προφανως και προσπαθουσα να το τηρησω, αναφερω την τεχνικη δυσκολια να γινει αυτο σε εναν αγνωστο δρομο και με ενα αγνωστο αυτοκινητο. Ξαναλεω πηγαινα με 40 το πολυ, οχι με 50 ή 60.

Οσον αφορα την χρεωση την Sixt, οποιος την θεωρει λογικη οκ. Εγω την αναφερω για να εχει καποιος που θα δει το post μια πιο καλη εικονα απο την γενικουρα που αναφερεται στους ορους ενοικιασης - λεει κατι σε στυλ οτι τα τελη διαχειρησης βαρυνουν τον ενοικιαστη χωρις κατι πιο συγκεκριμενο ή εστω καποια παραδειγματα.

Αν έχεις τόσο πρόβλημα να τηρήσεις τα όρια τότε να βρεις άλλους τρόπους μετακίνησης.

 

Δημοσ.
2 hours ago, dionisisl said:

Το οριο των 30 ηταν παντου, σε δρομους κεντρικους που για μενα δεν υπηρχε κανενας λογος να ειναι τοσο χαμηλο.

Αλλα δεν εξεταζω αυτο. Προφανως και προσπαθουσα να το τηρησω, αναφερω την τεχνικη δυσκολια να γινει αυτο σε εναν αγνωστο δρομο και με ενα αγνωστο αυτοκινητο. Ξαναλεω πηγαινα με 40 το πολυ, οχι με 50 ή 60.

Οσον αφορα την χρεωση την Sixt, οποιος την θεωρει λογικη οκ. Εγω την αναφερω για να εχει καποιος που θα δει το post μια πιο καλη εικονα απο την γενικουρα που αναφερεται στους ορους ενοικιασης - λεει κατι σε στυλ οτι τα τελη διαχειρησης βαρυνουν τον ενοικιαστη χωρις κατι πιο συγκεκριμενο ή εστω καποια παραδειγματα.

ε χρέωση ειναι καθαρά τιμωρητική για να μην το ξανά κανείς δεν ειναι για να βγάλουν λεφτά
όσο αφορά τα όρια κλπ σέβεσαι το κοκ της κάθε χώρα τώρα αν θεωρείς εσύ ότι ειναι χαμηλό δεκτό αλλά μεχρι εκεί το μόνο που μπορείς να κάνεις να πάρεις ταξί μμμ κλπ αν υπάρχει δυσκολία στο να κρατάς ταχύτητα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, dionisisl said:

Απο που εχει παρει το δικαιωμα η Sixt να τιμωρει?

από το κράτος προφανώς γιατι παιρνει αδεια λειτουργίας.... αλλα τα 30 ευρώ δεν ειναι κατι σε σχέση με το πρόστιμο που ερθει θα ειναι ψιχουλα σηνηθος γιατι μερικά πρόστιμα δεν ειναι εισπρακτικά αλλά τιμωρητικα, δλδ στην ελβετια τι θα έκανες? που μια τρως δυο τρως μετά σου αφαιρούν το δίπλωμα, στην γερμάνια ειναι άπλα καθώς δεν σου το παιρνουν με την μια, γενικός αυτο με την γρίνια και όριο και κοκ το εχω ακούσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές από ελληνες που πάνε στο εξωτερικό ειδικά για μονημα , μια δύο τρις προσαρμόζονται , και ετσι ειναι προσαρμόζεσαι ανάλογα με τους νόμους του καθε κράτους αν δεν μπορείς απλα δεν πας

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

Η Sixt ειναι η εταιρια ενοικιασης. Το προστιμο δεν περιλαμβανεται σε αυτα τα 30 ευρω.

"This explains the costs that are included in your invoices. The fine amount itself is not included."

Δημοσ.
11 minutes ago, dionisisl said:

Απο που εχει παρει το δικαιωμα η Sixt να τιμωρει?

Δεν τιμωρεί. Είναι έξοδα για την διαχείριση της κλήσης. Είναι κομματι των όρων της σύμβασης που υπογράφεις κατά την ενοικίαση. 

Δημοσ.

όλα αυτά η Sixt τα γράφει μέσα στο συμβόλαιο που υπογράφει ο κάθε πελάτης.
Εαν το έχεις υπογράψει τότε έχεις συμφωνήσει σε αυτά.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, _filippos_ είπε

όλα αυτά η Sixt τα γράφει μέσα στο συμβόλαιο που υπογράφει ο κάθε πελάτης.
Εαν το έχεις υπογράψει τότε έχεις συμφωνήσει σε αυτά.

Οχι δεν το γραφει, γραφει κατι γενικο και αοριστο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...