.:Cabal:. Δημοσ. 18 Απριλίου 2016 Δημοσ. 18 Απριλίου 2016 Τα συγκεκριμένα αρχεία που θέλεις να κάνεις decompile είναι γραμμένα σε UnrealScript και μπορείς να δεις εδώ πως γίνεται το decompile τους. Εάν τώρα θέλεις να κάνεις decompile ένα .u file για να κάνεις modding τότε το ανοίγεις απλά με τον UT3 Editor. Εξ ορισμού θα στο ανοίξει με τον Generic Browser του UT3 Editor. Αν δεν το κάνει τότε πατάς View-> Browser Windows -> Generic Browser και μετά πατάς στην καρτέλα Actor Classes. Από εκεί πας File -> Export All Scripts. Ακόμη και να τα κάνεις export βέβαια πολύ αμφιβάλω πως θα καταλάβεις τίποτα διότι υπάρχουν πάρα πολλά custom scripts που έχουν γίνει embed τον κώδικα που δίνει η Epic για την Unreal Engine, και εσύ δεν γνωρίζεις ούτε τα βασικά από κώδικα. Αν έμπαινες στον κόπο να προσπαθήσεις να ψάξεις στο google, θα έβρισκες τα περισσότερα από αυτά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα