Προς το περιεχόμενο

GLA180 vs X1 18i?


Yannis1976

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

έχω τη δυνατότητα να πάρω μέσω leasing για τα επόμενα 4 χρόνια ένα από τα δύο αυτοκίνητα, το GLA μέτρια εξοπλισμένο και το Χ1 πολύ καλά εξοπλισμένο. Έχοντας οδηγήσει το Χ1, αν και μέσα είναι πολύ όμορφο, με ξενίζει λίγο το ότι πλέει και γέρνει περισσότερο στις στροφές από άλλα πιο συμβατικά και χαμηλά αυτοκίνητα, ενώ στην εθνική μου φάνηκε ότι κάνει και περισσότερο θόρυβο (αεροδυναμικό). Από την άλλη διαβάζω ότι το GLA έχει περισσότερο συμπεριφορά hatchback παρά suv, καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (λιγότερο θόρυβο?) οπότε ίσως να μου αρέσει και περισσότερο.

 

Οι επιλογές είναι οι παρακάτω:

1) GLA Style μαζί με Thermotronic, cruise control, dynamic select (μη μεταλλικό)

2) GLA Urban με cruise control, dynamic select (μη μεταλλικό)

3) Χ1 πολύ καλά εξοπλισμένη συν μεταλλικό. Από εξοπλισμό έχει όλα τα παραπάνω...

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η GLA 180 ειναι πετρελαιοκινητη,ενω η x1 βενζινοκινητη,οποτε πρεπει να καταληξεις και σε ποιο καυσιμο θες,εκτος αν εννοεις την βενζινοκινητη gla 200

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

X1 χαλαρα απο μενα. Ειδικα το καινουργιο μοντελο εχει αρκετα μεγαλυτερους χωρους απο την gla, και φαινεται αρκετα πιο ομορφο. 

 

Επιπλεον συμφωνα με αυτα που λες το ενα ειναι 122 ΗP ενω η X1 ειναι 150.

 

Το παλιο μοντελο δεν θεωρω οτι εχει προβλημα με τον θορυβο ακομη και στα 200+ km/h, και σιγουρα δεν εχει το παραμικρο θεμα στις στροφες. Δεν ειναι αλλωστε ιδιαιτερα ψηλο αμαξι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"2016 BMW sDrive18i

The entry-level gasoline-powered X1 is the new sDrive18i which uses a familiar engine from the MINI Cooper: the B38 three-cylinder petrol with 136 HP and 220 Nm (162 lb-ft) of torque. BMW offers both a six-speed manual and a six-speed automatic.

It needs 9.7 seconds to run from standstill to 100 km/h. The consumption varies depending on transmission and tires from 5.1 to 5.6 liters per 100 kilometers."

 

http://www.bmwblog.com/2015/06/04/2016-bmw-x1-sdrive18i-is-powered-by-a-three-cylinder-engine/

 

Eπισης εάν μιλάμε γι αυτήν την Χ1 δεν είναι τετρακινητη το ιδιο και η gla 180 petrol με τα 121hp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα 2 είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα. Απευθύνονται όμως σε ελαφριά διαφορετικό κοινό. Το merc είναι λίγο πιο hatch από ότι suv. 

Οδήγησέ τα και αποφασίζεις πιο σου ταιριάζει περισσότερο. Δεν υπάρχει καλό και κακό (ειδικά ανάμεσα σε αυτά τα 2). Υπάρχουν γούστα.

Εννοείται φυσικά ότι και τα 2 αυτά δεν έχουν την οδηγική συμπεριφορά και το κράτημα/ευθυβολία/στρίψιμο που έχουν τα χαμηλά αδερφάκια τους (A class, 1 series). Αν αυτό σε χαλάει (εμένα προσωπικά πάρα πολύ) μήπως να δεις για κανένα sedan ή hatchback;

Το μεταλλικό τι σε νοιάζει και το αναφέρεις συνεχώς; Το αμάξι θα το κρατήσεις 4 χρόνια, άρα; Ή θεωρείς ότι είναι πιο όμορφα τα μεταλλικά χρώματα; Εγώ πάντως δε βλέπω σημαντική διαφορά, τέτοια που να αποτελούσε κριτήριο στο leasing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...