Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από ότι φαίνεται, η Tesla θα πρέπει άμεσα να ανεβάσει τον ρυθμό στα σχέδια παραγωγής του Model 3 –το capacity των εργοστασίων της μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 500 χιλιάδες οχήματα ετησίως πάντως- αφού η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι προ-παραγγελίες για το νέο της Model 3 ξεπέρασαν τις 325.000.

Το νέο, και πιο οικονομικό, μοντέλο της Tesla δεν αναμένεται να ξεκινήσει να παραδίδεται σε ιδιοκτήτες πριν τα τέλη του 2017, ωστόσο αυτό δεν σταμάτησε χιλιάδες από το να μπουν στην λίστα αναμονής. Μάλιστα, περισσότεροι από 100 χιλιάδες κατέθεσαν τα $1000 της προκαταβολής πριν καν δουν το αυτοκίνητο.

 

Σύμφωνα με τον Elon Musk και την Tesla, οι 325 χιλιάδες κρατήσεις ισοδυναμούν με περίπου $14 δισεκατομμύρια σε μελλοντικές πωλήσεις. Οι καταθέσεις μπορούν βεβαίως να επιστραφούν, αν κάποιοι από τους αγοραστές αλλάξουν γνώμη ή αποφασίσουν ότι δεν μπορούν να πληρώσουν ολόκληρο το ποσό για την αγορά του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, ακόμα και αν πολλοί από αυτούς αλλάξουν γνώμη, η εταιρεία θα συνεχίσει να απολαμβάνει ένα από τα μεγαλύτερα launches στην ιστορία του αυτοκινήτου, ενώ οι δρόμοι αναμένεται να γεμίσουν με πολλά περισσότερα αυτοκίνητα Tesla σε σχέση με το παρελθόν.


Ο Elon Musk πρόσφατα και μέσω του λογαριασμού του στο Twitter έκανε γνωστό ότι από όσους κατέθεσαν τα $1000 για να ενεργοποιήσουν την κράτηση τους, μόνο το 5% έκανε κράτηση για δύο αυτοκίνητα (τον μέγιστο αριθμό αυτοκινήτων που επιτρέπεται να κρατηθεί ανά άτομο), κάτι που σημαίνει ότι ορισμένοι ενδεχομένως να είδαν μία ευκαιρία για να πουλήσουν το ένα από τα δύο, αν διαπιστωθεί ότι η διαθεσιμότητα είναι περιορισμένη και η ζήτηση μεγάλη.

 

Link.png Site: SlashGear

 

http://o.aolcdn.com/...sla-model-3.jpg

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

"μικρος ο αριθμος παραγγελιων" θα πουν οι αλλες παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες. οι οποιες εκτος των αλλων λογικα θα χρηματοδοτουν? τις φωνες εκεινες που λενε οτι η κατασκευη των μπαταριων αυτων των αυτοκινητων μολυνουν τοσο το περιβαλλον οσο τα αμαξια που καινε καυσιμα καθ' ολη τη δειαρκεια ζωης τους!

Ενα εχω να τους πω, ιστορικα οσοι επαναπαυτηκαν στο βολεμα τους ή και προσπαθησαν να εμποδισουν την προοδο, απλα εξαφανιστηκαν!

  • Like 4
Δημοσ.

Αν έχει κάποιος λεφτά και δει και το παρακάτω video ειδικά από το 4:30 και μετά απλά δεν το σκέφτεται και το αγοράζει.

  • Like 3
Δημοσ.

Ποια κριση? ποια αμστελ?

οι αμερικανοι δεν εχουν κριση, πλεον.

και προφανως ουτε ολοι "εκεινοι" με τις offshore Και ειναι πολλες χιλιαδες ανα τον κοσμο!

Δημοσ.

Η ιστορία της Apple επαναλαμβάνεται...με την TESLA τώρα στην αγορά των αυτοκινήτων ;) Silicone Valey awakens once again!

 

Άραγε ποιες να 'ναι οι εταιρίες που θα έχουν την τύχη της  ΝΟΚΙΑ και ERICSSON εδώ...................????

 

Mέχρι τότε απολαύστε ένα model s  να σώζει την ζωή του οδηγού σε λειτουργία autopilot:

 

  • Like 2
Δημοσ.

"μικρος ο αριθμος παραγγελιων" θα πουν οι αλλες παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες. οι οποιες εκτος των αλλων λογικα θα χρηματοδοτουν? τις φωνες εκεινες που λενε οτι η κατασκευη των μπαταριων αυτων των αυτοκινητων μολυνουν τοσο το περιβαλλον οσο τα αμαξια που καινε καυσιμα καθ' ολη τη δειαρκεια ζωης τους!

 

Το μεγάλο όπλο των «παλιών» παικτών δεν είναι η φιλικότητα στο περιβάλλον, υποτιθέμενη ή μη. Το μεγάλο τους όπλο είναι είναι το κόστος, κι εννοώ τόσο το κόστος απόκτησης όσο και το κόστος συντήρησης. Όσο αυτά τα δυο είναι στο ΘΕΟ για τα κάθε Tesla, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι πάντα οι κυρίαρχοι. Και όταν θα πάψουν να είναι οι κυρίαρχοι, τίποτα δεν εμποδίζει τους παλιούς να αρχίσουν και αυτοί να βγάζουν μαζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Προς το παρόν είναι επενδύσεις με τεράστιο ρίσκο που οι μέτοχοι απλά δεν εγκρίνουν. Δεν πουλάνε όλοι αποκλειστικά στο US of A.

 

Στο δια ταύτα βέβαια το κατά πόσο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μολύνει είναι μεγάλη συζήτηση που ξεφεύγει από όποιες σκοπιμότητες εκατέρωθεν. Το βέβαιο είναι ότι το ηλεκτρικό θέλει ηλεκτρισμό για να κινηθεί  ο οποιός ηλεκτρισμός δεν έρχεται out of thin air, κάπου παράγεται και για την παραγωγή του χρησιμοποιούνται ορυκτά καύσιμα και πυρηνική ενέργεια. Αν όλα τα αυτοκίνητα γίνονταν ηλεκτροκίνητα, η παραγωγή ενέργειας θα πολλαπλασιαζόταν. Αν λοιπόν το πετρέλαιο δεν καίγεται στο αυτοκίνητο, αλλά στο εργοστάσιο και αν το καυσαέριο δεν παράγεται στην πόλη αλλά κάπου αλλού, δεν καθιστά το ηλεκτροκίνητο φιλικό στο περιβάλλον. Πιο φιλικό ίσως. Φιλικό γενικώς σε καμία περίπτωση. Το πόσο είναι μάλλον άγνωστο και αν έβγαινε μία μελέτη ως προς αυτό, όσο εμπεριστατωμένη και αν ήταν, όλοι θα την αμφισβητούσαν.

 

Στις ΗΠΑ ίσως η tesla να έχει βρει την λύση μέχρι ένα σημείο με τα φωτοβολταϊκά πάρκα. Στον υπόλοιπο πλανήτη;

 

Ενα εχω να τους πω, ιστορικα οσοι επαναπαυτηκαν στο βολεμα τους ή και προσπαθησαν να εμποδισουν την προοδο, απλα εξαφανιστηκαν!

 

Οι καινοτόμοι πρωτοπόροι που εξαφανίστηκαν επειδή το προϊόν τους ήταν είτε δυσανάλογα μπροστά από την εποχή του είτε εμπορικά μη βιώσιμο, είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που επιβίωσαν και έγιναν θρύλοι.

  • Like 4
Δημοσ.

Αν έχει κάποιος λεφτά και δει και το παρακάτω video ειδικά από το 4:30 και μετά απλά δεν το σκέφτεται και το αγοράζει.

αν δεν ακούς την εξάτμιση ελευθέρας αν δεν ακούς τον κόφτη να βαράει αν δεν ακοής την σκαστρα να σκάει και τουρμπίνα να ουρλιάζει απλά δεν το γουστάρεις τπτ λιγότερο τπτ περισσότερο

 

  • Like 1
Δημοσ.

@Alx1: Σωστά, και βέβαια να προσθέσω οτι ούτε και τα φωτοβολταϊκά δεν φτιάχνονται απο thin air. Γενικά το ζήτημα θέλει τις γνωστές lifecycle analyses cradle-to-grave, για τις οποίες δεν υπάρχει κάποια ομοφωνία ως προς την βαρύτητα των δεικτών, τους ίδιους τους δείκτες κτλ.

 

Οπως κάθε τεχνικός, έτσι και τα EVs εχουν pros & cons. Καλό ειναι να έχουμε κριτικό μάτι και βα μην πηδάμε στο hype train ;)

Δημοσ.

@Alx1: Σωστά, και βέβαια να προσθέσω οτι ούτε και τα φωτοβολταϊκά φτιάχνονται απο thin air. Γενικά το ζήτημα θέλει τις γνωστές lifecycle analyses cradle-to-grave, για τις οποίες δεν υπάρχει κάποια ομοφωνία ως προς την βαρύτητα των δεικτών, τους ίδιους τους δείκτες κτλ.

 

Οπως κάθε τεχνολογία, έτσι και τα EVs εχουν pros & cons. Καλό ειναι να έχουμε κριτικό μάτι και βα μην πηδάμε στο hype train ;)

Δημοσ.

 

αν δεν ακούς την εξάτμιση ελευθέρας αν δεν ακούς τον κόφτη να βαράει αν δεν ακοής την σκαστρα να σκάει και τουρμπίνα να ουρλιάζει απλά δεν το γουστάρεις τπτ λιγότερο τπτ περισσότερο

 

 

Δεν ξέρω γιατι να θέλω να ακουω φασαρία απο εναν πρωτογονο κινητηρα εσωτερικης καυσης, οταν μπορω να έχω εκρηκτικες επιδόσεις σε απολυτη ησυχία ακουγοντας ιδανικά τον Vivaldi η τον Γονίδη ή τους συνεπιβάτες μου.

 

Φαν των υπουλων αμαξιων που δεν "φαινονται" αλλα κάνουνε...

  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...