Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πηρα ναι.. μου ειπαν οτι πρεπει να κανω καταγγελια.. δεν το χωραει παντως το μυαλο μου οτι μου απαντησαν οτι ειναι φυσιολογικο.. αν μπορει κανεις ας κανει κανενα σχολιο στο βιντεο που εχω ανεβασει στο youtube γιατι το βιντεο θα το παραθεσω στην καταγγελια

Δημοσ.

Για να το τραβάνε τόσο τους κόβω να μην έχουν το ανταλλακτικό που έχει θέμα (είτε κάρτα γραφικών είτε πάνελ είτε ταινία) και να προσπαθούν να το τρενάρουν όσο πάει μπας και... Αν σου δώσουν πιστωτικό εν τέλει αυτό θα ήταν το θέμα τους :P

 

Σχόλια μην κάνεις, δεν σημαίνουν κάτι, το πρόβλημα φαίνεται άστους να το δούνε και αυτοί και μετά περιμένεις απάντηση απο το μαγαζί όταν επικοινωνήσει μαζί τους η ΓΓ. Είτε θα στο επισκευάσουν είτε θα πάρεις πιστωτικό, να σου δώσουν άλλο δύσκολο... Ποιος ξέρει όμως...

 

HD graphics έχει αυτό ε; Του επεξεργαστή δηλαδή, σωστά;

Δημοσ.

Φίλε γενικότερα είναι μπλέξιμο όταν παίρνεις προϊόντα τα οποία είναι branded από Ελληνικό κατάστημα όπως είναι τα turbo-x. Αν κατάλαβα καλά κάτι τέτοιο είναι και το δικό σου. Επιπλέον η επεκτάσεις εγγύησης είναι μεγάλη απάτη αλλά τεσπά. Σκοπός είναι να είσαι καλυμμένος με χαρτιά για την εγγύηση καθώς και την επέκτασή της να μην πέφτεις σε τίποτα μικρά γραμματάκια και να βγάλεις εύκολα άκρη. Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα και μη τους αφήσεις ότι περνάει από το χέρι σου κάντο

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

εκανα την καταγγελια αλλα δεν βλεπω κατι ακομα.. πηγα απο το καταστημα και επιμενουν οτι ειναι φυσιολογικο αυτο που κανει.. βρηκα και αλλο βιντεο στο κινητο μου απο το προβλημα και ανεβασα και αυτο..

Δημοσ.

Καλά τώρα Πάσχα κιόλας μην περιμένεις τίποτα, αφού την έκανες την καταγγελία τώρα περίμενε.

 

Τώρα στο κατάστημα αφού δεν βγάζεις άκρη μην τρέχεις, δεν έχει νόημα, άσε να κάνουν οι άλλοι την δουλειά... Μόνο αν πας σε άλλο υποκατάστημα μπας και την δεχτούνε, στο ίδιο δεν.... Αλλά και πάλι αφού έχει γίνει καταγγελία.... Υπομονή...

Αν δεν έχεις ενημέρωση σε 1-2 βδομάδες πάρε στην ΓΓ να δεις τι γίνεται. Όπως και να έχει όμως μετά το Πάσχα...

Δημοσ.

3 πράγματα περνάνε μέχρι να πάρεις την εικόνα, GPU, καλωδιοταινία και panel.Η κάρτα γραφικών αν είναι HD δύσκολο να χάλασε, πρέπει να δούνε το πάνελ και την καλωδιοταινία σε πρώτη φάση. Δεν είναι τίποτα σίγουρο βέβαια, θέλει τσεκάρισμα.

 

Για κατέβασε το CPU-z και ανέβασε τις καρτέλες cpu - memory -  graphics να δούμε απο τι αποτελείται το pc.

Μετά βάλε το GPUz και δες αν σου κάνει τα νερά κατα την μετάβαση απο 3D σε 2D ρολόγια.

Δημοσ.

δεν τον εχω παραλαβει τον υπολογιστη ειναι στο service απλα εχω κρατησει video απο το προβλημα..εγω νομιζω επειδη ειναι παλιο πανελ αφης δεν εχουν ανταλακτικο

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Προϊόν αντικατάστασης δικαιούσαι αν έχεις το δικό σου στο service για πάνω απο 15 εργάσιμες μέρες πάντως. Το μαγαζί το έχει στείλει για φτιάξιμο ή ακόμα σε περιμένει να το παραλάβεις όπως είναι;

Απο ΓΓ τίποτα; Νέκρα; Χτύπα τους κανένα τηλέφωνο μπας και ξέρουν τίποτα επιπλέον αυτοί απο τότε που έγινε η καταγγελία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...