makis269 Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Αυτά τα μηνυματα οτι βάλε τον αριθμο του κινητου σου γιατί εχεις κερδίσει δωροεπιταγη απο τα ικεα,και μόλις βάζεις το κινητό σου ξεκινά η απάτη ,τι στο καλό είναι,πρωτα μας ταιζουν άλογο και τώρα μας χρεώνουν 3 ευρώ το μηνυμα με απάτη.που είναι ο εισαγγελέας ??? Όεο !!!
Alx1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2016 Δημοσ. 10 Απριλίου 2016 Δεν είναι λίγα τα άτομα που επιθυμούν να επισκεφτούν ένα κατάστημα Ikea, όμως το θεωρούν κουραστικό και χρονοβόρο. Γι'αυτό η Ikea, που είχε πειραματιστεί παλαιότερα με την επαυξημένη πραγματικότητα, στρέφεται προς την εικονική πραγματικότητα. Το κουραστικό δεν είναι η επίσκεψη. Το κουραστικό είναι ότι για να βρεις ένα συγκεκριμένο πράγμα, είναι υποχρεωτικό να διασχίσεις το σύνολο του καταστήματος. Αν κόπτονται στην ικεα για την κούραση και το χάσιμο χρόνου των δυνητικών πελατών τους είναι περισσότερο λογικό και λιγότερο πόντιο να αλλάξουν την σάπια διαρρύθμιση των καταστημάτων τους παρά να πάνε να φτιάξουν εφαρμογή VR με αυτήν την δικαιολογία.
V for Vagelis Δημοσ. 10 Απριλίου 2016 Δημοσ. 10 Απριλίου 2016 Το κουραστικό δεν είναι η επίσκεψη. Το κουραστικό είναι ότι για να βρεις ένα συγκεκριμένο πράγμα, είναι υποχρεωτικό να διασχίσεις το σύνολο του καταστήματος. Αν κόπτονται στην ικεα για την κούραση και το χάσιμο χρόνου των δυνητικών πελατών τους είναι περισσότερο λογικό και λιγότερο πόντιο να αλλάξουν την σάπια διαρρύθμιση των καταστημάτων τους παρά να πάνε να φτιάξουν εφαρμογή VR με αυτήν την δικαιολογία. Δεν ισχύει αυτό που λες απαραίτητα...
Alx1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2016 Δημοσ. 10 Απριλίου 2016 (επεξεργασμένο) Αν θέλεις και να πληρώσεις για να το πάρεις ναι ισχύει. Αλλιώς δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω. Επίσης αν συμπτωματικά αυτό που θες είναι κοντά στο τέλος, μπορείς να μπεις από τα ταμεία. Η ουσία όμως είναι ότι η λογική δεν είναι στην εξυπηρέτηση του πελάτη, αλλά στον εξαναγκασμό του να διασχίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του καταστήματος, αν είναι δυνατόν και όλο. Αν η λογική αυτή δεν υπήρχε θα δεχόμουν οποιαδήποτε ένσταση, τώρα μιλάμε για την υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης. Επεξ/σία 12 Απριλίου 2016 από Alx1
badbad Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Το κουραστικό δεν είναι η επίσκεψη. Το κουραστικό είναι ότι για να βρεις ένα συγκεκριμένο πράγμα, είναι υποχρεωτικό να διασχίσεις το σύνολο του καταστήματος. Αν κόπτονται στην ικεα για την κούραση και το χάσιμο χρόνου των δυνητικών πελατών τους είναι περισσότερο λογικό και λιγότερο πόντιο να αλλάξουν την σάπια διαρρύθμιση των καταστημάτων τους παρά να πάνε να φτιάξουν εφαρμογή VR με αυτήν την δικαιολογία. Αυτό προστάζει το marketing... Είναι κάτι σαν κατευθυνόμενη πώληση. Σε ολα τα εμπορικά κέντρα του κόσμου σε "αναγκάζουν" με έξυπνα τρίκ να περάσεις απο όλα τα καταστήματα πριν βγεις απο το εμπορικο. Στο ικεα μάλιστα αν βαριέσαι μπορείς να πας απευθειας να παραλάβεις τα προιόντα που έχεις παραγγειλει ήδη άπο το ιντερνετ και να μην επισκεφτεις την "σάπια" διαρρυθμιση... Μπορείς επίσης αν δεν θες να κάνεις on line αγορες, να ενημερωθείς για το που είναι το προιόν που ψάχνεις και να κόψεις δρόμο σε κάθε κατάστημα. Επίσης αυτο που δεν εχεις καταλάβει μάλλον ειναι πως τα Ικεα λειτουργούν σαν εκθετήρια προιόντων και για τους λάτρεις της διακόσμησης , κάθε επίσκεψη είναι και μια μοναδική εμπειρία καθώς προσφέρει δωρεάν ιδέες και λύσεις, άκομα και αν δεν αγοράσεις απο αυτούς... 1
Alx1 Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Αυτό προστάζει το marketing... Είναι κάτι σαν κατευθυνόμενη πώληση. Δεν ξέρω αν σε ενημέρωσαν, αλλά χ€€€€€κα για το τι προστάζει το μάρκετινγκ. Σαν καταναλωτής πάντα. Σαν πρόβατο ναι μπορεί και να με ενδιέφερε. Σε ολα τα εμπορικά κέντρα του κόσμου σε "αναγκάζουν" με έξυπνα τρίκ να περάσεις απο όλα τα καταστήματα πριν βγεις απο το εμπορικο. Στο ικεα μάλιστα αν βαριέσαι μπορείς να πας απευθειας να παραλάβεις τα προιόντα που έχεις παραγγειλει ήδη άπο το ιντερνετ και να μην επισκεφτεις την "σάπια" διαρρυθμιση... Μπορείς επίσης αν δεν θες να κάνεις on line αγορες, να ενημερωθείς για το που είναι το προιόν που ψάχνεις και να κόψεις δρόμο σε κάθε κατάστημα. Το ότι γίνεται και αλλού, είναι απόδειξη ότι πρόκειται για επιτυχημένο εμπορικό μοντέλο. Δεν είναι απόδειξη ότι είναι μοντέλο που εξυπηρετεί τον καταναλωτή. Άσχετο εντελώς το ένα με το άλλο. Η όλη ουσία είναι να πάω εκεί, να δω αυτό που θέλω και αν κι εφόσον με πείσει και μου αρέσει, τότε να το αγοράσω κι όλας. Μάντεψε: Μέσω ίντερνετ αυτό δεν γίνεται. Οπότε ποιος ο λόγος και να το αναφέρεις; Μάλλον για να πεις κάτι. Επίσης αυτο που δεν εχεις καταλάβει μάλλον ειναι πως τα Ικεα λειτουργούν σαν εκθετήρια προιόντων και για τους λάτρεις της διακόσμησης , κάθε επίσκεψη είναι και μια μοναδική εμπειρία καθώς προσφέρει δωρεάν ιδέες και λύσεις, άκομα και αν δεν αγοράσεις απο αυτούς... Το γράφεις με έναν τρόπο σαν να με ενδιαφέρει ως τι ακριβώς αυτοπαρουσιάζονται τα ικέα και τι ακριβώς οι CEO τους φαντασιώνονται ότι είναι. Δεν ξέρω τι σε οδήγησε σε αυτό το λάθος συμπέρασμα. Τα ικέα είναι μία ακόμα αλυσίδα επίπλων, με κάποιες επιπλέον παροχές και ποιότητα αρκετά κάτω από το μέσο όρο στα περισσότερα προϊόντα τους. Σιγά τη μοναδική εμπειρία. Για κάποιον που μπαίνει πρώτη φορά μέσα ναι μπορεί και να ψαρώσει, για κάποιον που έχει δει και 2-3 άλλα πράγματα αλλού μετά την πρώτη φορά απλά θα αναρωτιέται γιατί να χάσει τόσο χρόνο γυρνώντας όλους αυτούς τους διαδρόμους για να δει τα ίδια πράγματα με άλλο περιτύλιγμα.
badbad Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Προφανώς δεν ανήκεις στο κοινό των ΙΚΕΑ και δεν σε κατηγορεί και κανένας γι αυτό. Δεν έχω καμία σχέση με την εταιρεία και σε καμία περίπτωση δεν την εκπροσωπώ. Απλά ως καταναλωτής με αγορές άνω των 3000 ευρώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την ποιότητα των προϊόντων της και ξέρω κάθε φορά , τι αγοράζω και σε τι τιμή το αγοράζω. Αν αγοράσεις την ακριβή σειρά των προϊόντων της που είναι σε τιμές χαμηλότερες των άλλων εγχώριων εταιριών θα πάρεις συνήθως και 15-20 χρόνια εγγύηση. Η καραμέλα της "χάλια" ποιότητας ξεκίνησε αφενός από την ανικανότητα κάποιων να συναρμολογήσουν σωστά ένα έπιπλο με επακόλουθο να ξεχαρβαλώνεται εύκολα, και αφετέρου από την εγχώρια αγορά επιπλοποιών που τους χάλασε την πιάτσα και έτσι ο κόσμος δεν αγόραζε της κάθε σαβούρα τους για επιπλάρα... Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν οι εξαιρέσεις αλλά οι περισσότεροι επιπλοποιοί έφτιαχναν και φτιάχνουν βαρετά άσχημα έπιπλα χωρίς κανόνες ασφαλείας και χωρίς έλεγχο για τοξικές βαφές. Ακόμα θυμάμαι το πανάκριβο σκρίνιο της γιαγιάς μου αγορασμένο από τον επιπλά της γειτονιάς που βρώμαγε για χρόνια τοξικό βερνίκι και κάθε φορά που έμπαινα στο σαλόνι της με έπιανε λιποθυμία. Αυτόν τον τσαρλατάνο ποιος τον έλεγξε ; Ποιος του έδωσε την άδεια στο βωμό του κέρδους του να χρησιμοποιεί τα χειρότερα υλικά; Έχεις ακούσει για "άρρωστα" σπίτια; Έχεις ακούσει πως το τοξικό περιβάλλον που ζούμε στο σπίτι κυρίως από βερνίκια είναι υπεύθυνο για πολλές ασθένειες. Αυτό που ξέρω για την ΙΚΕΑ είναι πως τειρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας , τόσο σε βερνίκια, όσο και σε ενδεχόμενους τραυματισμούς "κρύσταλλα ασφαλείας"κτλ η ποιότητα τους είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και επίσης ότι έχουν φανατικούς οπαδούς. Δεν είναι τυχαίο πως σε κάθε ελληνικό σπίτι υπάρχει έστω και ένα έπιπλο αγορασμένο από ΙΚΕΑ για σκέψου... Επίσης φίλε , όταν ξαναπάς , λίγο πριν βγείς δεξιά, υπάρχει ένα κουτάκι που αφήνουν παράπονα. Γράψε τους το πρόβλημά σου και που ξέρεις, μπορεί στο επόμενο κατάστημα να σε φωνάξουν να κάνετε μαζί τα σχέδια...
Alx1 Δημοσ. 12 Απριλίου 2016 Δημοσ. 12 Απριλίου 2016 Προφανώς δεν ανήκεις στο κοινό των ΙΚΕΑ και δεν σε κατηγορεί και κανένας γι αυτό. Δεν έχω καμία σχέση με την εταιρεία και σε καμία περίπτωση δεν την εκπροσωπώ. Απλά ως καταναλωτής με αγορές άνω των 3000 ευρώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την ποιότητα των προϊόντων της και ξέρω κάθε φορά , τι αγοράζω και σε τι τιμή το αγοράζω. Αν αγοράσεις την ακριβή σειρά των προϊόντων της που είναι σε τιμές χαμηλότερες των άλλων εγχώριων εταιριών θα πάρεις συνήθως και 15-20 χρόνια εγγύηση. Η καραμέλα της "χάλια" ποιότητας ξεκίνησε αφενός από την ανικανότητα κάποιων να συναρμολογήσουν σωστά ένα έπιπλο με επακόλουθο να ξεχαρβαλώνεται εύκολα, και αφετέρου από την εγχώρια αγορά επιπλοποιών που τους χάλασε την πιάτσα και έτσι ο κόσμος δεν αγόραζε της κάθε σαβούρα τους για επιπλάρα... Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν οι εξαιρέσεις αλλά οι περισσότεροι επιπλοποιοί έφτιαχναν και φτιάχνουν βαρετά άσχημα έπιπλα χωρίς κανόνες ασφαλείας και χωρίς έλεγχο για τοξικές βαφές. Ακόμα θυμάμαι το πανάκριβο σκρίνιο της γιαγιάς μου αγορασμένο από τον επιπλά της γειτονιάς που βρώμαγε για χρόνια τοξικό βερνίκι και κάθε φορά που έμπαινα στο σαλόνι της με έπιανε λιποθυμία. Αυτόν τον τσαρλατάνο ποιος τον έλεγξε ; Ποιος του έδωσε την άδεια στο βωμό του κέρδους του να χρησιμοποιεί τα χειρότερα υλικά; Έχεις ακούσει για "άρρωστα" σπίτια; Έχεις ακούσει πως το τοξικό περιβάλλον που ζούμε στο σπίτι κυρίως από βερνίκια είναι υπεύθυνο για πολλές ασθένειες. Αυτό που ξέρω για την ΙΚΕΑ είναι πως τειρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας , τόσο σε βερνίκια, όσο και σε ενδεχόμενους τραυματισμούς "κρύσταλλα ασφαλείας"κτλ η ποιότητα τους είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και επίσης ότι έχουν φανατικούς οπαδούς. Δεν είναι τυχαίο πως σε κάθε ελληνικό σπίτι υπάρχει έστω και ένα έπιπλο αγορασμένο από ΙΚΕΑ για σκέψου... Επίσης φίλε , όταν ξαναπάς , λίγο πριν βγείς δεξιά, υπάρχει ένα κουτάκι που αφήνουν παράπονα. Γράψε τους το πρόβλημά σου και που ξέρεις, μπορεί στο επόμενο κατάστημα να σε φωνάξουν να κάνετε μαζί τα σχέδια... Εγώ δεν έχω δώσει 3000 ευρώ στην ΙΚΕΑ, έχω δώσει πολύ λιγότερα. Έχω δώσει όμως, σε πολύ στοχευμένες αγορές και συγκεκριμένα πράγματα, και στο μέλλον μπορεί να ξαναδώσω. Όταν ψάχνω π.χ. για κάποιο έπιπλο, και η ΙΚΕΑ βγάζει αυτή αυτό το έπιπλο, φυσικά θα εξετάσω και αυτό. Και επειδή το έπιπλο δεν θα μου το δώσει τζάμπα αλλά με τα λεφτά μου θα το πληρώσω, τότε ναι απευθύνεται και σε εμένα. Εκτός αν εννοείς ότι επειδή δεν προορίζομαι για άρμεγμα δεν είμαι και στο κοινό της ΙΚΕΑ, καμία αντίρρηση. Προσωπικά και να συναρμολογώ έπιπλα ξέρω, και ορισμένα έπιπλα μόνος μου τα έχω φτιάξει και δυο πράγματα παραπάνω έχω δει. Η χάλια τους ποιότητα - αλλά δικαιολογημένη κι αποδεκτή ως ένα βαθμό με βάση το κόστος - δεν είναι καθόλου καραμέλα. Κάθε φορά που τελειώνει φοιτητικό εξάμηνο και ξενοικιάζονται σπίτια, όλοι οι κάδοι σκουπιδιών είναι με ικεοέπιπλα απ' έξω. Φυσικά και δεν είναι τυχαίο, απλώς αντιμετωπίζονται ως αυτό που είναι: αναλώσιμα. Και τέλος, για την τελευταία σου πρόταση, μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει ΙΚΕΑ για να γράφεις ακόμα και για πλάκα ότι αν γράψω μπιλιέτο στο κουτί παραπόνων θα αλλάξει η πολιτική τους σ' αυτό το κομμάτι. Θα άλλαζε μόνο αν η εταιρεία έκρινε ότι θα έβγαζε περισσότερα χρήματα από αυτό. Και πριν που άλλαξε και τα καταστήματά τους εσωτερικά έγιναν one way δεν ήταν ασφαλώς επειδή γέμιζαν τα κουτιά παραπόνων, οι πελάτες δεν είναι μαζοχιστές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα