Προς το περιεχόμενο

Suzuki Jimny cabrio or not


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα, 

 

Εδω και καιρο ψαχνω για αυτοκινητο, μεταχειρισμενο το οποιο θεμα μια το αφηνω και μια το πιανω. Σκεφτομουν να παω στο Mitsubishi Pajero Pinin αλλα το οτι ειναι 1.8 σε μονιμη τετρακινηση μου ειπαν πως θα καιει πολυ και γενικα θα εχει εξοδα σαν αυτοκινητο. Θελω τζιπακι οποτε η επομενη επιλογη μου ειναι το Suzuki Jimny, ειτε 1.3 ειτε 1.6. Με χαλαει πολυ προφανως που δεν ειναι γρηγορο και θα με κουραζει στα ταξιδια αλλα το θυσιαζω για την αισθηση του τζιπ. Κανω καθημερινα αρκετα χλμ λογω αλλα σε ασφαλτο. Το ερωτημα μου ομως ειναι cabrio or not? Και αυτο το λεω γιατι ο θειος μου εχοντας παλιοτερα cabrio με ειπε πως θα με ταλαιπωρησει πολυ η τεντα του, ακομα και το hard top. Οικογενεια κλπ δεν εχω οποτε δεν ειναι θεμα οι χωροι, κατι μεγαλουτσικες τσαντες κουβαλαω για τη δουλεια αλλα αυτο βολευεται. 

 

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Αχ τι θυμήθηκα τώρα με το pinin, τρομερό αμαξάκι άμα βρεις 1.8GDI παρ το με κλειστά μάτια, άλλα μπορείς να κάνεις και το άλλο να πάρεις το 1.8ΜPI και να αγοράσεις σασμάν + superselect κάνα ~500 ευρώ και να τα βάλεις πάνω

 

Να υπολογίζεις το 1.8 ΜPI 9-10 λ/100 μικτη

Δημοσ.

αν θες cabrio πας σε hardtop το soft προσωπικά μου φαίνεται απαίσιο, αλλά. επειδή ενδιαφερόμουν και εγώ για jimny και την έψαχνα την δουλειά, έκανα ένα μια βόλτα με ένα του 2004 και  είναι κουραστικό σε άσφαλτο. δεν ξέρω αν είναι γενικό θεμα των jimny ή του συγκεκριμένου μοντέλου, αλλά το συγκεκριμένο σε οδό ταχείας με 80-90 με το παραμικρό χοροπηδούσαμε μέσα.

κάτι διάβασα και για μοντέλα μετά του 10 οτι τα τέλη πλησιάζουν 400άρι αλλά δεν το έψαξα οπότε δεν είμαι και σίγουρος...

Δημοσ.

Να ξέρεις ότι το jimny βγαίνει μόνο 1.3 η 1.5 πετρέλαιο, και στο δρόμο είναι σαν κατσίκι , εκτός δρόμου αρκετά καλό με ενα σετ λάστιχα + αναρτήσεις 

Δημοσ.

αμα θελεις αυτοκινητο για να κανεις χιλιμετρα σε ασφαλτο τοτε το jimny δεν θα σε ικανοποιησει καθολου.εαν το παρεις ομως σιγουρα να του βαλεις λαστιχα για ασφαλτο και οχι για εκτος...

Δημοσ.

Τα cabrio νομιζω φτιαχνονται Ισπανια και γενικα ειναι χειροτερα σε πιοτητα απο τα απλα+οτι μπλεκεις με τεντες και μουσαμαδες. Το κλειστο ειναι πιο ανετο αλλα δεν παυει να ειναι Jimny, δηλαδη ταλαιπωρια σε μεγαλα ταξιδια αλλα απολαυση εκτος δρομου.

Δημοσ.

καταρχην ευχαριστω. 
αυτο που καταλαβαινω απο εδω μεσα ειναι πως καλυτερα να το αποφυγω το jimny?! Εχω κ@βλα να παρω τζιπακι, οχι suv και ιστοριες, θελω τζιπ,οχι γιατι θα ανεβαινω τα βουνα αλλα γιατι ειναι ωραια να εισαι εκει μεσα. δυστυχως ναι, θα ειναι 99% χρηση σε ασφαλτο και κανω περιπου 50χλμ καθημερινα σχεδον 300 μερες τον χρονο και για αυτο στην αρχη σκεφτομουν για ενα απλο αυτοκινητακι, πετρελαιο αλλα αν δεν παρεις ενα αυτοκινητο να το οδηγας και να το γουσταρεις ποιο το νοημα? και οχι cabrio λοιπον, το σημειωσα. το pajero το γουσταρω περισσοτερο βεβαια αλλα φαινεται πως εχει γενικα παραπανω εξοδα. τωρα απο κει και περα δεν μπορω να σκεφτω αλλη επιλογη. 

Δημοσ.

Τα pinin τα βρίσκεις ποιο φθηνά, και αφού δεν σε ενδιαφέρει να πατάς χώμα, πάρε το 1.8 με την μόνιμη τετρακίνηση. Κατανάλωση τα ίδια με το jimny θα έχει πάνω κάτω

Στο λέω ειλικρινά , το jimny με άξονα μπρος πίσω θα σε κουράσει αφάνταστα στα ταξίδια...

Δημοσ.

καταρχην ευχαριστω. 

αυτο που καταλαβαινω απο εδω μεσα ειναι πως καλυτερα να το αποφυγω το jimny?! Εχω κ@βλα να παρω τζιπακι, οχι suv και ιστοριες,

 

 

Μα τα τζιπακια ειναι SUV

Δημοσ.

Μα τα τζιπακια ειναι SUV

Ουσιαστικα ναι, αλλα με τον ορο SUV εχω στο μυαλο μου τα πιο καινουργια τα οποια ναι μεν ειναι τζιπακια αλλα δεν ειναι το κλασσικο τζιπ. Εχει ο πατερας μου το Suzuki SX4 με το οποιο δουλευω γιατι χρειαζομαι αυτοκινητο και δεν εχω αλλο, το οποιο ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο, ειναι τζιπ/suv αλλα δεν ειναι αυτο το ειδους τζιπ που θελω. Στο μυαλο μου τζιπ ειναι τα pajero, jimny, wrangler. Αυτο εννοω. 

 

Τα pinin τα βρίσκεις ποιο φθηνά, και αφού δεν σε ενδιαφέρει να πατάς χώμα, πάρε το 1.8 με την μόνιμη τετρακίνηση. Κατανάλωση τα ίδια με το jimny θα έχει πάνω κάτω

Στο λέω ειλικρινά , το jimny με άξονα μπρος πίσω θα σε κουράσει αφάνταστα στα ταξίδια...

με βαζεις φωτια  :P το pinin το ονειρευομαι απο μικρο παιδι, κι εχω και λατρεια με τα mitsubishi γενικα.

 

Υ.Γ. προφανως μια ακομα επιλογη ειναι ακομα και το vitara. 1.6 και πιο ευχαριστο σε ασφαλτο μαλλον απο οτι καταλαβαινω.

Δημοσ.

Ουσιαστικα ναι, αλλα με τον ορο SUV εχω στο μυαλο μου τα πιο καινουργια τα οποια ναι μεν ειναι τζιπακια αλλα δεν ειναι το κλασσικο τζιπ. Εχει ο πατερας μου το Suzuki SX4 με το οποιο δουλευω γιατι χρειαζομαι αυτοκινητο και δεν εχω αλλο, το οποιο ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο, ειναι τζιπ/suv αλλα δεν ειναι αυτο το ειδους τζιπ που θελω. Στο μυαλο μου τζιπ ειναι τα pajero, jimny, wrangler. Αυτο εννοω. 

 

με βαζεις φωτια  :P το pinin το ονειρευομαι απο μικρο παιδι, κι εχω και λατρεια με τα mitsubishi γενικα.

 

Τα GDI είχαν κάποια θέματα με το μοτέρ , κυρίως με την πεταλούδα, τα MPI από την άλλη δεν έβγαζαν τίποτα,εγω έχω το μεγάλο το pajero και στο θέμα της αξιοπιστίας είναι  τερας

 

Το pinin και το jimny ειναι εντελως διαφοτερικα αμαξια , το πρωτο εχει ον/οφφ χαρακτηρα ενω το δευτερο ειναι καθαρα οφφ (εχει και αργα)

Δημοσ.

θα πας να πάρεις εκτός δρόμου όχημα και θα το κινείς 99% σε άσφαλτο;

οκ.

λες θα είναι ωραία να είσαι μέσα.

ναι αλλά που στην άσφλατο;

η ομορφιά είναι να είσαι εκτός δρόμου.

 

 

τέσπα όπως γουστάρει κανείς

Δημοσ.

για την χρήση που το θες θα σε κουράσει το jimny...κοίτα κάτι που να έχει ψαλίδια μπροστά...suzuki grand vitara 1.6 πολύ καλύτερο για χρήση εντός δρόμου ακόμα και το προηγούμενο!

 

κάτοχος του grand vitara 2.0 μοντέλο του 2004

Δημοσ.

Και εγω κανα gran vitara θα ελεγα να δεις.

Απο κει και περα αν βαλεις λιγο παραπανω ισως να μπορεσεις να βρεις κανα suv

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...