Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ειναι θεμα περιεργου ή μη,ειναι θεμα οτι πολυ απλα μπορει να σου πει ο αλλος''οκ πηγαινε παρτο απο εκει τοτε,εμενα τι μου το λες''.

 

Δε χρειάζονται ντροπές όταν αγοράζεις κάτι, πχ Electronet πάντα θα σου κάνει τιμή skroutz (τουλάχιστον στα 2 καταστήματα που έχει ηράκλειο κρήτης). ΑΡΑ με την λογική αυτή ΧΑΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ.

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δε χρειάζονται ντροπές όταν αγοράζεις κάτι, πχ Electronet πάντα θα σου κάνει τιμή skroutz (τουλάχιστον στα 2 καταστήματα που έχει ηράκλειο κρήτης). ΑΡΑ με την λογική αυτή ΧΑΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ.

Πρωτη φορα ακουω οτι μπορεις να εκβιασεις ενα καταστημα να σου πουλησει στην τιμη που εχεις δει στο Skroutz.  Αυτα που γραφεις δεν ισχυουν.

 

Το καθε καταστημα χρεωνει με βαση τις τιμες που του δινει ο προμηθευτης του.Οσο πιο μικρο καταστημα εισαι και οσο πιο λιγες παραγγελιες εχεις, τοσο πιο ακριβες θα ειναι  οι τιμες σου σε συγκριση με τους υπολοιπους. Αν ριχνεις τις τιμες για να ικανοποιεις τον καθενα που σου λεει οτι το ειδε φτηνοτερο ,θα χασεις,θα μπεις μεσα.Απλα δεν γινεται.

 

Για αυτο ενα τοπικο μαγαζι στην εποχη μας δεν ειναι ευκολο να επιβιωσει. Μονο service ,καλη υποστηριξη,συνεπεια,ενδιαφερον για τον πελατη στην  γειτονια και οχι αδιαφορια,αυτα μονο μπορει να το κρατησουν ανοιχτο και ελαφρα επικερδες και τιποτε αλλο. Στην ουσια το μονο που μπορει να κρατησει ενα τοπικο καταστημα ειναι η καλη και συνεπης υποστηριξη στους πελατες του.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν ειναι θεμα περιεργου ή μη,ειναι θεμα οτι πολυ απλα μπορει να σου πει ο αλλος''οκ πηγαινε παρτο απο εκει τοτε,εμενα τι μου το λες''.

 

Αυτο που μου λες το ειχε γραψει και ενας για τον Κωτσοβολο οτι πηγαινε ελεγε τα περι σκρουτζ οτι του αφηνανε σε χαμηλοτερη τιμη και οσοι το διαβαζαμε(και εχουμε αγορασει απο Κωτσοβολο και ξερουμε τις τιμες)μας πιασανε τα γελια γιατι πολυ απλα δεν παιζει(αν σκεφτουμε οτι ειναι απο τους ακριβοτερους).

 

 

Και τι έγινε αν σου πει αυτό ? Πιστεψέ με, ξέρεις πως αισθάνονται όταν τους λες κάτι το βρίσκεις αλλού φτηνότερο και σηκώνεσαι και φεύγεις ? . Πρέπει εν έτη 2016 να δείχνουμε ότι έχουμε καταναλωτική συνείδηση.

Πρωτη φορα ακουω οτι μπορεις να εκβιασεις ενα καταστημα να σου πουλησει στην τιμη που εχεις δει στο Skroutz.  Αυτα που γραφεις δεν ισχυουν.

 

Το καθε καταστημα χρεωνει με βαση τις τιμες που του δινει ο προμηθευτης του.Οσο πιο μικρο καταστημα εισαι και οσο πιο λιγες παραγγελιες εχεις, τοσο πιο ακριβες θα ειναι  οι τιμες σου σε συγκριση με τους υπολοιπους. Αν ριχνεις τις τιμες για να ικανοποιεις τον καθενα που σου λεει οτι το ειδε φτηνοτερο ,θα χασεις,θα μπεις μεσα.Απλα δεν γινεται.

 

Για αυτο ενα τοπικο μαγαζι στην εποχη μας δεν ειναι ευκολο να επιβιωσει. Μονο service ,καλη υποστηριξη,συνεπεια,ενδιαφερον για τον πελατη στην  γειτονια και οχι αδιαφορια,αυτα μονο μπορει να το κρατησουν ανοιχτο και ελαφρα επικερδες και τιποτε αλλο. Στην ουσια το μονο που μπορει να κρατησει ενα τοπικο καταστημα ειναι η καλη και συνεπης υποστηριξη στους πελατες του.

 

Έχεις προσωπική εμπειρία (κατάστημα) και τα γράφεις αυτά ? 1η φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ο προμηθευτής φίλε μου έχει μια τιμή για όλους είτε είσαι μεγάλη αλυσίδα είτε συνοικιακό κατάστημα. Αν είναι να χρεώνει τα μικρά μαγαζιά παραπάνω τότε ποιός θα άνοιγε μικρό κατάστημα. Αυτό είναι αθέμιτος ανταγωνισμός αφού στην ουσία με αυτά που λες ο μεγαλοκαρχαρίας έχει καλές τιμές από τον προμηθευτή και η μαρίδα τις υψηλές.

 

Καλά για το service που λες τι να πω. Και τα μικρά μαγαζιά τον ενδιάμεσο κάνουν. Τους πας το προβληματικό προϊόν ,το ελέγχουν και το στέλνουν στον αντιπρόσωπο.Και μετά περίμενε. Δηλ. ο μικρός μαγαζάτορας τι παραπάνω κάνει, παίρνει στο χέρι την κάρτα γραφικών ή την μητρική και πάει silicon valley ή Ταιβάν ?

  • Like 2
Δημοσ.

Έχεις προσωπική εμπειρία (κατάστημα) και τα γράφεις αυτά ? 1η φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ο προμηθευτής φίλε μου έχει μια τιμή για όλους είτε είσαι μεγάλη αλυσίδα είτε συνοικιακό κατάστημα. Αν είναι να χρεώνει τα μικρά μαγαζιά παραπάνω τότε ποιός θα άνοιγε μικρό κατάστημα. Αυτό είναι αθέμιτος ανταγωνισμός αγφού στην ουσία με αυτά που λες ο μεγαλοκαρχαρίας έχει καλές τιμές από τον προμηθευτή και η μαρίδα τις υψηλές.

 

Καλά για το service που λες τι να πω. Και τα μικρά μαγαζιά τον ενδιάμεσο κάνουν. Τους πας το προβληματικό προϊόν ,το ελέγχουν και το στέλνουν στον αντιπρόσωπο.Και μετά περίμενε. Δηλ. ο μικρός μαγαζάτορα παίρνει στο χέρι την κάρτα γραφικών ή την μητρική και πάει silicon valley ή Ταιβάν ?

Ασφαλως εχω προσωπικη εμπειρια γιατι εχω φιλους 2 ιδιοκτητες τοπικων καταστηματων σε Πατησια και Γαλατσι και ασχολουμαι με αυτα εδω και 20 χρονια.Εσυ τι εμπειρια εχεις για πες να δουμε? Περιμενω με αγωνια.

 

Ο προμηθευτης δεν εχει μια τιμη για ολους. Τοτε γιατι υπαρχει καν το Skoutz? Ποιος ο λογος? Θα πηγαιναμε ολοι σε ενα καταστημα και θα παιρναμε υλικο στις ιδιες τιμες. Εννοειται οτι ο ανταγωνισμος ειναι αθεμιτος και παντα ηταν. Ποσο χρονων εισαι?Εχεις δουλεψει καθολου? Ο μεγαλεμπορος κανει μεγαλες παραγγελιες η εισαγωγες και απαιτει τις καλυτερες τιμες.

 

Ο μικρος μαγαζατορας βασιζεται στην τεχνικη υποστηριξη ,σε επιδιορθωσεις υλικου που δεν καλυπτεται απο εγγυηση πλεον και ο πελατης θελει να φτιαχτει,και στο σεταρισμα του υπολογιστη,μιας και οι περισσοτεροι ανθρωποι δεν ξερουν να το κανουν μονοι τους. Σε προβληματα software που παλι ο μεσος πελατης ειναι αδαης και δεν μπορει να τα επιλυσει και σε περιπτωσεις οπως βλεπουμε καμμια φορα εδω στο ινσομνια που καποιος εχει προβλημα και ακομη και αν ειναι εντος εγγυησης το υλικο του,βαριεται να περιμενει μια εβδομαδα η περισσοτερο να του βρει λυση το e-shop για παραδειγμα, η το εχει αναγκη αμεσα για επαγγελματικους λογους,οποτε πληρωνει το τοπικο καταστημα που εχει τεχνικο η ειναι ο ιδιος τεχνικος για να του βρει τι φταιει οσο το δυνατο γρηγοροτερα και να κινηθει αναλογα με το που θα του πουνε τι φταιει.

  • Like 3
Δημοσ.

 

Καλές είναι οι αγορές στο εξωτερικό δε λέω αλλά υπάρχουν και αξιόλογα καταστήματα. Για τη συγκεκριμένη οθόνη που μιλάς εγώ χρειάστηκε να την αλλάξω 2 φορές και το κατάστημα ήταν το polytope. Τα παιδιά πολύ εξυπηρετικοί και οι διαδικασίες όπως ορίζονται. Σωστά από την εγγυηση δε καλύπτονται αλλά καλύπτονται από το DOA το οποίο χρησιμοποίησα μια χαρά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

 

Σου δέχτηκαν doa για ένα ή δύο μαύρα (μη συνεχόμενα) ή για πάνω από πέντε?

Μήπως βγήκε doa για bright pixel?

 

Δεν έχω καμία διάθεση να αμφισβητήσω αυτό που λες, απλά απορώ γιατί εγώ ρώτησα

στο Polytope για την εγγύηση της PG348Q (ίδια σειρά) και μου είπε ότι για ένα δύο 

μαύρα διάσπαρτα δεν υπάρχει DOA.

 

Πάντως ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο παράδειγμα αυτό που ήθελα να τονίσω

είναι ότι μπορείς να αλλάξεις κάτι απλά επειδή δε σου αρέσει (ή που δεν κάνει qualify για DOA).

 

Διάβασες 10 reviews, σου είπανε και τη γνώμη τους 10 φίλοι εδώ μέσα και

αγόρασες το monitor των 900 ευρώ. Πας σπίτι σου και δεν είναι αυτό που

περίμενες. Δεν έχει καμένα pixel, δεν έχει κανένα πρόβλημα απολύτως.

Σε ποιο μέρος στην Ελλάδα θα το πάρουν πίσω έτσι, χωρίς λόγο?

Ή θα το δεχτούν πίσω χαλασμένο από το χρήστη (βλέπε ασφάλιση τοποθέτησης του scan).

 

Απλά δεν υπάρχουν πουθενά αυτά, γι αυτό και προτείνω όλες τις ακριβές αγορές απ'έξω.

Για αγορές του κατοστάρικου κι απ το παζάρι να πάρεις, πόσο να το κλάψεις το κατοστάρικο.

Δημοσ.

Σου δέχτηκαν doa για ένα ή δύο μαύρα (μη συνεχόμενα) ή για πάνω από πέντε?

Μήπως βγήκε doa για bright pixel?

 

Δεν έχω καμία διάθεση να αμφισβητήσω αυτό που λες, απλά απορώ γιατί εγώ ρώτησα

στο Polytope για την εγγύηση της PG348Q (ίδια σειρά) και μου είπε ότι για ένα δύο 

μαύρα διάσπαρτα δεν υπάρχει DOA.

 

Πάντως ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο παράδειγμα αυτό που ήθελα να τονίσω

είναι ότι μπορείς να αλλάξεις κάτι απλά επειδή δε σου αρέσει (ή που δεν κάνει qualify για DOA).

 

Διάβασες 10 reviews, σου είπανε και τη γνώμη τους 10 φίλοι εδώ μέσα και

αγόρασες το monitor των 900 ευρώ. Πας σπίτι σου και δεν είναι αυτό που

περίμενες. Δεν έχει καμένα pixel, δεν έχει κανένα πρόβλημα απολύτως.

Σε ποιο μέρος στην Ελλάδα θα το πάρουν πίσω έτσι, χωρίς λόγο?

Ή θα το δεχτούν πίσω χαλασμένο από το χρήστη (βλέπε ασφάλιση τοποθέτησης του scan).

 

Απλά δεν υπάρχουν πουθενά αυτά, γι αυτό και προτείνω όλες τις ακριβές αγορές απ'έξω.

Για αγορές του κατοστάρικου κι απ το παζάρι να πάρεις, πόσο να το κλάψεις το κατοστάρικο.

Ναι δέχτηκαν κανονικά DOA και όχι μια φορά αλλά 2 κιόλας. Και τις 2 φορές από ένα ήταν, τη μια μάυρο και την άλλη πράσινο.

Τώρα αυτό δε ξέρω πως το εννοείς εμένα δε μου περισσεύει το κατοστάρικο και την έχω πατήσει από απ'έξω 1 φορά, βέβαια ήταν από e-bay και όχι Amazon αλλά θα προτιμούσα να το αποφύγω. Στη τελική αν εδώ δε βγάλω άκρη με κάποιο κατάστημα μιλάω κατευθείαν με τη κατασκευάστρια εταιρεία για RMA αν και εφόσον χρειαστεί κάτι τέτοιο.

 

Όσο αναφορά για το αν θα αγοράσεις ένα προϊόν το οποίο τελικά δε σου κάνει και θες να το επιστρέψεις γίνεται και εδώ και το κάνει ακόμα και το e-shop που όλοι κατηγορούμε. Απλά θα πρέπει να πάρεις κάτι αντίστοιχα στη τιμή γιατί δε κάνουν επιστροφή στα χρήματα.

 

Συμπερασματικά λοιπόν καταλήγουμε πως ο καθένας κάνει ότι πιστεύει καλύτερο. Εγώ έχω σκοπό σε λίγο καιρό να αγοράσω ένα τροφοδοτικό από EVGA το οποίο τελικά είδα ότι από έξω μου έρχεται πιο φθηνά και να θα το πάρω από έξω. Προτιμώ όμως να αγοράζω από έξω από τη κατασκευάστρια κατευθείαν για να έχω πιο ήσυχο το κεφάλι μου. Αν και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω προφανώς για να το λες έτσι θα είναι και το Amazon. Ίσως το δοκιμάσω κάποια στιγμή αν χρειαστεί.

Δημοσ.

Τώρα αυτό δε ξέρω πως το εννοείς εμένα δε μου περισσεύει το κατοστάρικο και την έχω πατήσει από απ'έξω 1 φορά, βέβαια ήταν από e-bay και όχι Amazon αλλά θα προτιμούσα να το αποφύγω.

 

Ναι βρε ούτε μένα μου περισεύει. Δε το παίζω μπρούκλης, ούτε μου τρέχουν λεφτά από πουθενά.

Αναφερόμουν στις αγορές εσωτερικού που κάνω. Από το εσωτερικό ψωνίζω μέχρι 50 βία 100 ευρώ

αξία (προσπαθώ να είναι από polytope ή msystems αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό) και στο πίσω

μέρος του μυαλού μου έχω ότι αν προκύψει κάτι θα πρέπει να βγάλω άκρη μόνος με αντιπροσωπείες κλπ.

 

Όσο αναφορά για το αν θα αγοράσεις ένα προϊόν το οποίο τελικά δε σου κάνει και θες να το επιστρέψεις γίνεται και εδώ και το κάνει ακόμα και το e-shop που όλοι κατηγορούμε. Απλά θα πρέπει να πάρεις κάτι αντίστοιχα στη τιμή γιατί δε κάνουν επιστροφή στα χρήματα.

 

 

Το e-shop αποσυσκευασμένο προϊόν δεν το αλλάζει. Τουλάχιστον εμένα δεν μου το έχουν κάνει ποτέ.

Το e-shop δέχεται επιστροφή (αναντήρητα είναι η αλήθεια) προϊόντων που δεν έχουν αποσυσκευαστεί.

Αυτό δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το να δοκιμάσεις ένα προϊόν και να το ξανασυσκευάσεις (άψογα).

 

 Προτιμώ όμως να αγοράζω από έξω από τη κατασκευάστρια κατευθείαν για να έχω πιο ήσυχο το κεφάλι μου.

 

Μεγάλο +1 και κακώς δεν το έχω αναφέρει νωρίτερα. Εννοείται ότι αν πουλάει λιανική μια

εταιρία ψωνίζω από εκεί. Αν και οικονομικά συνήθως δεν συμφέρει, αν η τιμή είναι κοντά προτιμώ

το μαγαζί της εταιρίας.

Δημοσ.

Και τι έγινε αν σου πει αυτό ? Πιστεψέ με, ξέρεις πως αισθάνονται όταν τους λες κάτι το βρίσκεις αλλού φτηνότερο και σηκώνεσαι και φεύγεις ? . Πρέπει εν έτη 2016 να δείχνουμε ότι έχουμε καταναλωτική συνείδηση.

 

Έχεις προσωπική εμπειρία (κατάστημα) και τα γράφεις αυτά ? 1η φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ο προμηθευτής φίλε μου έχει μια τιμή για όλους είτε είσαι μεγάλη αλυσίδα είτε συνοικιακό κατάστημα. Αν είναι να χρεώνει τα μικρά μαγαζιά παραπάνω τότε ποιός θα άνοιγε μικρό κατάστημα. Αυτό είναι αθέμιτος ανταγωνισμός αφού στην ουσία με αυτά που λες ο μεγαλοκαρχαρίας έχει καλές τιμές από τον προμηθευτή και η μαρίδα τις υψηλές.

 

Καλά για το service που λες τι να πω. Και τα μικρά μαγαζιά τον ενδιάμεσο κάνουν. Τους πας το προβληματικό προϊόν ,το ελέγχουν και το στέλνουν στον αντιπρόσωπο.Και μετά περίμενε. Δηλ. ο μικρός μαγαζάτορας τι παραπάνω κάνει, παίρνει στο χέρι την κάρτα γραφικών ή την μητρική και πάει silicon valley ή Ταιβάν ?

Μάλλον δεν έχεις καμμία ιδέα πως λειτουργεί το εμπόριο, ας πούμε μερικά βασικά όχι πολύ σύνθετα 

υπάρχουν προιόντα όπως οι επεξεργαστές ας πούμε τη intel όπου το εργοστάσιο ανακοινώνει μια αρχική τιμή διαθεσιμότητας και είναι περίπου η ίδια σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου και οι τιμές οι τελικές διαμορφώνονται ανάλογα με το νόμισμα τις ισοτιμίες και η πώληση γίνεται απο τον κατασκευαστή όπότε τα όποια περιθώρια κέρδους για το κατάστημα είναι μικράκαι αν ζητήσεις καλύτερη τιμή σε εναν ι7 5930Κ για παράδειγμα μόνο αν σου κόψει τιμολόγιο και πάλι η έκπτωση θα είναι μικρή

Πάμε σε μια άλλη κατηγορία π.χ. κάρτες γραφικών, εδώ δεν ψωνίζει το κατάστημα απο την nvidia π.χ. αλλά απο εργοστάσια που κατασκευάζουν τις κάρτες γραφικών, εδώ υπάρχουν περιθώρια και ποικιλία στις τιμές υλοποιήσεις κλπ. Οι μεγάλες αλυσίδες π.χ. plaisio, e-shop στην Ελλάδα έχουν άτομα (buyers) που ασχολούνται μόνο με την εξασφάλιση καλύτερης χαμηλότερης τιμής απο τους προμηθευτές, βγαίνει νεα gpu π.χ. gtx 950 μιλάει με asus δηλώνει ποσότητα και περιμένει να πάρει μια προσφορά για τιμή και διαθεσιμότητα, αν δεν συμφέρει χτυπάει την πόρτα της msi και μπορεί να καταλήξει στην palit, επίσης μπορεί η αλυσίδα να έχει συνάψει ειδική εμπορική συμφωνία ώστε για κάποια χρόνια να παίρνει συγκεκριμένες εκπτώσεις με συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών, παίζουν και αποκλειστικότητες στο sevice κοκ.

Η αλυσίδα δε είναι καταζωρημένη στο μητρώο εισαγωγέων και μπορεί να εισάγει νόμιμα προιόντα απο χώρες εκτός ΕΕ δηλαδή Κίνα όπου και παράγεται το 100% των εξαρτημάτων των υπολογιστών, για να κάνει μια εισαγωγή η αλυσίδα ΠΡΟΦΑΝΩΣ το καταλαβαίνει ο καθένας δεν παραγγέλνει 3 κάρτες γραφικών, ΑΛΛΑ 100 κάρτες απο ενα κωδικό για να πάρει και την ανάλογη τιμή δεν γίνεται αλλιώς, Ο λόγος που ορισμένες αλυσίδες δεν προμηθεύονται απ ευθείας απο το εργοστάσιο και κάνουν τις λεγόμενες παράλληλε εισαγωγές στα όρια αρκετές φορές της νομιμότητας με θέματα εγγυήσεων είναι οτι μπορεί μια αλυσίδα να μην μπορεί να χρηματοδοτήσει ενα μίνιμουμ ποσότητας απο ενα κωδικό, ή να μην μπορεί να πάρει ανταγωνιστική τιμή είτε να μην δίνει κάποιο εργοστάσιο σε κάποια αλυσίδα ανταγωνιστή λόγω αποκλειστικής συνεργασίας κλπ. φυσικά όλα αυτά εν αγνοία του πελάτη όπου μπορεί να βρεθεί εκτεθημένος απο θέμα εγγύησης

Δεν φαντάζομαι να χρειάζεται να αναλύσω αφου το αντιλαμβάνεται και ο ποιο αδαής ΟΤΙ ΕΝΑ συνοικιακό κατάστημα δεν μπορεί να πάει να αγοράσει απ ευθείας εκτός ΕΕ, νόμιμα γιατί προφανώς τα κόστη είναι εξωπραγματικά, μπορεί όμως να προμηθευτεί νόμιμα εντός χωρών της ΕΕ και να είναι κατα το δυνατό νόμιμος και επικερδής

ΔΕΝ μιλάμε παρήγγειλε το ανηψάκι μου 3 κινέζικα κινητά απο ebay κλπ καγγουριές τιμολόγιο έτσι νόμιμο δεν κόβεται, Τα κινέζικα προιόντα που βλέπεται κατα κόρον απο κινητά ρούχα κλπ, πάμφθηνα τριγύρω είναι νομότυπά καθώς ΔΕΝ εκτελωνίζονται στην Ελλάδα αλλά π.χ. Βόρεια Ιταλία και γίνονται επανεισαγωγή στην Ελλάδα

Και αν έχει κάποιος την απορία αν ενα συνοικιακό κατάστημα μπορεί να είναι ανταγωνιστικό η απάντηση είναι ΟΧΙ με κανένα τρόπο γι αυτό και θα επιβιώσουν ΜΟΝΟ οι αλυσίδες σε όλους τους τομείς και θα εργάζονται όσοι είναι ως υπάλληλοι με αστείους μισθούς, αυτό είναι το μέλλον όπου το χτίζουμε ΟΛΟΙ μας καθημερινά με την καταναλωτική μας συμπεριφορά

  • Like 8
Δημοσ.

τα εχουμε πει πολλες φορες με το μινι μαρκετ e-shop.ετσι ειναι.απορώ γιατι δεν εχει γινει τελικά κατι με τοσα θεματα για το συγκεκριμένο και ακομα ψωνίζουν ατομα απο εκει.

Δημοσ.

Εγώ λέω να χαλαρωσετε μερικοί που τα ισωπεδωνετε όλα και όλους και λέτε να κλεισουν, ή οτιδήποτε άλλο. Υπάρχουν και μερικοί που προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Διάβασα μερικά ποστ πιο πάνω που φανερώνει ότι κάποια παιδιά γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει με την χονδρική αγορά και τις τιμές, κι όμως μιλάνε σωστά με επιχειρήματα και δεν ξεστομιζουν ότι τους έρθει στο μυαλό εκείνη τη στιγμή. Σταματειστε μερικοί να μισείτε τα πάντα, ακόμα και τους ίδιους σας τους εαυτούς. Βούτηξε τη γλώσσα στο μυαλό σας πριν μιλήσετε, είναι τραγικό αυτό που συμβαίνειεδω μέσα. Μίλησε με επιχειρήματα, μάθετε να σεβεστε και να κρινετε σωστά.

  • Like 5
  • Moderators
Δημοσ.

Προς καθε κατευθυνση:

Δεν με απασχολει ποσο δικιο πιστευεις οτι εχεις και ποσο αδικο πιστευεις οτι εχει ο συνομιλητης σου, προσωπικες επιθεσεις και χαρακτηρισμοι οι οποιοι ως μονο στοχο εχουν να μειωσουν το x ή το y μελος, δεν θα συνεχιστουν. Και ξαναλεω, απευθυνομαι σε ολους και οχι μονο σε posts που σβηστηκαν, καθως καποια απο αυτα σβηστηκαν για να διατηρηθει η συνοχη του thread.

Κοσμια συζητηση με επιχειρηματα επι του θεματος και μπορειτε να λετε οτι αγαπατε.

Δυστυχως εχω παρει μπολικες αναφορες για το thread, εδω και μερικες μερες. Θα ειναι κριμα για οσους εκαναν τον κοπο στα προηγουμενα posts να γραψουν μακροσκελεις και εμπεριστατωμενες αποψεις, να κλειδωθει εξαιτιας τετοιων συμπεριφορων.

 

Cheers

 

/posts deleted, offtopic over

  • Like 3
Δημοσ.

 

 

Φίλε μου Crimson_Sky (και αυτό πάει και προς τους άλλους συμφορουμίτες που αναφέρθηκα),ειλικρινά δεν έχω σκοπό να ειρωνευτώ κανέναν,αν το παρεξήγησες σου ζητώ συγνώμμη(και από τα άλλα παιδιά),αντιθέτως να σας τσιγκλίσω λίγο ήθελα για να σταματήσουν αυτά τα ντροπής πράγματα που γράφόταν (ιδίως από σένα και τον φίλο arrows,για τον Σπύρο δεν ξέρω,που λέτε ότι έχετε και μια ηλικία) .

Αυτά από μένα καλημέρα σε όλους.

Υ.Γ Κύριε διαχειριστά συγνώμμη για το post μάλλον γράφαμε ταυτοχρόνως(δεν είμαι δα και κανάς σβέλτος)

 

 

Δημοσ.

 

 

Φίλε μου Crimson_Sky (και αυτό πάει και προς τους άλλους συμφορουμίτες που αναφέρθηκα),ειλικρινά δεν έχω σκοπό να ειρωνευτώ κανέναν,αν το παρεξήγησες σου ζητώ συγνώμμη(και από τα άλλα παιδιά),αντιθέτως να σας τσιγκλίσω λίγο ήθελα για να σταματήσουν αυτά τα ντροπής πράγματα που γράφόταν (ιδίως από σένα και τον φίλο arrows,για τον Σπύρο δεν ξέρω,που λέτε ότι έχετε και μια ηλικία) .

Αυτά από μένα καλημέρα σε όλους.

Υ.Γ Κύριε διαχειριστά συγνώμμη για το post μάλλον γράφαμε ταυτοχρόνως(δεν είμαι δα και κανάς σβέλτος)

 

 

Εγω μια αποψη εγραψα για τα εγχωρια μαγαζια, αν δεν σου αρεσε για καποιο λογο πιστευω υπαρχουν καλυτερα επιχειρηματα για να την αντικρουσεις απο το πως βγαζω και αν βγαζω λεφτα.

Και θα την ξαναπω γιατι κακως παρθηκε σβαρνα στα delete:

Στην ελευθερη αγορα που εχουμε δεν εχει λογο υπαρξης το "ρομαντικο" συνοικιακο μαγαζι, αν δεν θελει η δεν μπορει να δωσει τις τιμες του αντιστοιχου ον λαιν μαγαζιου ας κλεισει, σε κανεναν επιχειρηματια δεν εβαλε κανεις το πιστολι στον κροταφο να ανοιξει μαγαζι.

 

Τωρα απο αυτο πως βγηκε συμπερασμα οτι εγω τρωω τα λεφτα του μπαμπα μου και δεν εχω δουλεψει ποτε, μονο εσυ ξερεις.

 

Δημοσ.

Είπα να μην συνεχίσω να συμμετάσχω στο θέμα καθώς σε άτομα που ρίχνουν το επίπεδο με επιθετικούς και προσωπικούς χαραχτηρισμούς δε αξίζει να τους δίνεις σημασία αλλά οκ. 

 

Το μόνο που έχω να πω, σε μια συζήτηση, υποτίθεται μπήκαν "γνώστες της αγοράς" και με αυστηρό ύφος ξεκίνησαν τις προσβολές και τους επιθετικούς χαραχτηρισμούς χωρίς κανένα λόγο. Αλλά από τα υπόλοιπα μέλη απαιτούν σεβασμό και μιλάνε για ήθος και αξιοπρέπεια (ας το τρελό στην τρέλα του που λέει το λαϊκό άσμα) . Με κάτι τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι τυχαίο στην κατάσταση που βρισκόμαστε ως χώρα γενικά και σαν αγορά ειδικά.   

Δημοσ.

Γιατί το συνεχίζετε; TS ενημέρωσε μας αν θέλεις σε παρακαλώ πολύ τι έκανες τελικά και ποια ήταν η κατάληξη να ξέρουμε σε αντίστοιχη περίπτωση τι κάνουμε και εμείς.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...