Vasilis 07 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Τι ακριβως πηγες να ρωτησεις τοτε αφου ηξερες τι τιμη παιζει η εν λογω καρτα????Και απο την στιγμη που καλως ή κακως εχουν αυτη την τιμη τι περιμενες να σου πουνε???Οτι θα ριξουν την τιμη???Και αν σου λεγανε οτι οντως θα μειωνανε την τιμη,μετα με τι κριτιρια θα προκυψει η μειωμενη τιμη??? Πλάκα μου κάνεις ? Πήγα σε ένα τοπικό κατάστημα (που είχα πάνω από 2ετία να μπώ) να δω τι τιμές έχει ? Δεν σου ακούγεται λογικό ? Και στην τελική όλοι όσοι λέτε ότι είστε ευχαριστημένη από ένα μικρό μαγαζί γράφτε τι ακριβώς σας έκαναν. Γιατί αν κάποιος η εμπειρία του είναι να πάει σε μαγαζί γνωστού ή συγγενή και να του κάνει άλλες τιμές αυτό είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
Whitefanged Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Μικρά, μεγάλα το ίδιο χάλι είναι (στην Ελλάδα).
Ntenteras Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Εγώ δεν καταλαβαίνω από που και ως που δεν σε καλύπτει η εγγύηση για το καμμενο κύκλωμα, αφού προφανώς δεν κάηκε από δικό σου λάθος. Στην θέση σου θα το κυνηγουσα περισσότερο
Fulgore Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Πλάκα μου κάνεις ? Πήγα σε ένα τοπικό κατάστημα (που είχα πάνω από 2ετία να μπώ) να δω τι τιμές έχει ? Δεν σου ακούγεται λογικό ? Και στην τελική όλοι όσοι λέτε ότι είστε ευχαριστημένη από ένα μικρό μαγαζί γράφτε τι ακριβώς σας έκαναν. Γιατί αν κάποιος η εμπειρία του είναι να πάει σε μαγαζί γνωστού ή συγγενή και να του κάνει άλλες τιμές αυτό είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Πηγες σε ενα τοπικο καταστημα που ειχες να πατησεις καιρο να δεις τι τιμες εχει.Δεκτο.Φανταζομαι αυτο το τοπικο καταστημα δεν θα ειναι μεσα στο Skroytz αλλιως θα εβλεπες τι τιμες ειχε. Αλλα και παλι οταν ρωτησες και εμαθες την τιμη της καρτας για ποιο λογο το συνεχισες λεγοντας τους οτι την πουλανε ακριβοτερα απο αλλα καταστηματα??? Ακούω κάποιους και λέτε ότι πάτε σε μικρά μαγαζιά για καλύτερη εξυπηρέτηση και λέω ώρε π... τι λένε. Προ 15νθημέρου πάω σε τοπικό κατάστημα να ρωτήσω για μια GTX 750 ti. Τιμή 180 παρακαλώ (και ούτε λόγος για ευκολίες-δόσεις). Όταν του ανάφερα ότι η τιμή είναι εξωφρενική και στο skrutz του είπα ξεκινά από 127 μόνο που δεν με έδειρε ακούγωντας τη λέξη skrutz ... Η εμπειρία μου είναι ου μπλέξεις. Γι αυτό και πλέον αν χρειαστώ support κατευθείαν με την μαμά εταιρεία. Για τον φίλο θα έλεγα να στείλει το παραπάνω στόρυ στα κεντρικά και εκείνει θα τα χώσουν στο υποκατάστημα που δεν γουστάρει να κάνει το αυτονόητο. Είναι θέμα του εκάστοτε υπευθύνου αν γουστάρει να σε εξυπηρετήσει ή όχι.
Vasilis 07 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Πηγες σε ενα τοπικο καταστημα που ειχες να πατησεις καιρο να δεις τι τιμες εχει.Δεκτο.Φανταζομαι αυτο το τοπικο καταστημα δεν θα ειναι μεσα στο Skroytz αλλιως θα εβλεπες τι τιμες ειχε. Αλλα και παλι οταν ρωτησες και εμαθες την τιμη της καρτας για ποιο λογο το συνεχισες λεγοντας τους οτι την πουλανε ακριβοτερα απο αλλα καταστηματα??? Όχι βρε άμα ήξερα σε τι τιμή την έχει γιατί να πάω ? Και τι έγινε δηλ. που τους είπα ότι την πουλάνε ακριβότερα ? Να σου πω και το άλλο και ο καθένας βγάζει τα συμπερασματά του, τους ζήτησα υλοποίηση σε MSI και μου είπε ο υπάλληλος ότι δεν φέρνουν. Στην Ελλάδα λέει επίσημα δεν κυκλοφορεί και όποιος φέρνει είναι είτε παραεισαγωγή είτε ειδική παραγγελία...
Zergoulini Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Ρε παιδια πραγματικα δεν ξερω τι παιζει, ισως εγω ειμαι απο τους τυχερους. Στο e-shop χρονια πελατης και τρελα ευχαριστημενος δεν τους αλλαζω με τιποτα. Ναι τα εχουνε λιγο τσιμπιμενα αλλα εγγυηση εγγυηση. Οσες φορες τους χρειαστηκα με εξυπηρτησανε και με το παραπανω (αντκατασταση-πιστωση τα παντα ολα).
benign Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Καλημέρα στα μέλη, 29-3-2016 αγόρασα από το stockhouse του e-shop μία μητρική http://www.e-shop.gr/show_used.phtml?id=PER.528759&oem=4BM0XE320469 (και εγώ σε αυτήν την τιμή την πήρα με 6 μήνες εγγύηση) και ένα επεξεργαστή G1820 (καινούργιο αυτόν) τα συναρμολογώ όλα καλά αλλά 3-4-2016 πάω να συνδέσω ένα φλασάκι usb 3.0 (και αυτό από το ίδιο κατάστημα ήταν) για να πάρω ένα αρχείο από e-mail για να το εκτυπώσω και με το που το συνδέω κάνει ''τσάφ'' σβήνει η οθόνη και κάνει επανεκκινήσεις.Κλείνω το τροφοδοτικό το ανοίγω μετά από λίγο αλλά πάλι τα ίδια.Βγάζω τα υπόλοιπα αφήνω μόνο τον επεξεργαστή και την ψύκτρα στην μητρική τα βάζω στην αρχική τους συσκευασία και τα πάω πίσω την επομένη 4/4 στο κατάστημα Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης.Το βλέπουν εκεί γράφουν αυτά που τους λέω ανοίγει ο ένας υπάλληλος την ψύκτρα βγάζει τον επεξεργαστή βλέπει να pins μου λέει ''είναι εντάξει τα pins οπότε και ο επεξεργαστής πάρτον πίσω''.Κρατάνε την μητρική μου δίνουν και ένα χαρτί ότι η μητρική πάει για service στον τεχνικό και μου λένε θα ενημερωθείς.Πράγματι σήμερα 6/4 μου έρχεται μήνυμα ότι το προϊόν έχει βλάβη εκτός εγγύησης και ότι μπορώ να το παραλάβω.Πάω να την πάρω και να δω το πρόβλημα,βλέπω αρχικά τον υπάλληλο που έβγαλε τον επεξεργαστή μου φέρνει την μητρική και μου λέει ότι η μητρική έχει ένα στραβωμένο pin(ήταν 2 αυτά που έλλειπαν και τουλάχιστον 1 στραβωμένο στην πραγματικότητα) το οποίο και αφαιρέθηκε από τον τεχνικό οπότε δεν καλύπτει η εγγύηση.Τον ρώτησα πως έγινε αυτό και μου λέει ότι έγινε όταν έβαλα τον επεξεργαστή.Στην συνέχεια μου είπε και το δεύτερο πρόβλημα της μητρικής που προήλθε από το "τσάφ" που ήταν ένα καμένο κύκλωμα που φαίνεται στην φώτο(έχει άσπρο χρώμα).Προσπαθώντας να του εξηγήσω ότι δεν μπορεί να στράβωσα εγώ τα pins αφού ο επεξεργαστής μπαίνει μόνο με ένα τρόπο ο οποίος είναι προφανής δεν βγάλαμε άκρη και ζήτησα να δω τον τεχνικό.Τον ρώτησα πως στράβωσαν τα pins και μου λέει ότι έγινε όταν έβαλα η όταν έβγαλα τον επεξεργαστή του εξηγώ ότι τον έβγαλε ο συνάδελφος του ο οποίος ήταν δίπλα και δεν το αρνήθηκε.Στην συνέχεια μου είπε γιατί φαγώθηκα για τα pins αφού η μητρική είχε και άλλο πρόβλημα,του εξήγησα ότι τα pins είναι ο λόγος που δεν με καλύπτει η εγγύηση σύμφωνα με τον υπάλληλο και μου λέει ότι όχι ούτε το κύκλωμα καλύπτει η εγγύηση.Συμπέρασμα:Ξέρω ότι η εγγύηση δεν πρόκειται να με καλύψει,ωστόσο είμαι σίγουρος ότι τα pins δεν τα στράβωσα εγώ γιατί ήμασταν μαζί με τον υπάλληλο όταν έβγαλε τον επεξεργαστή και δεν είδαμε τίποτα ενώ τώρα δεν χρειάζεται και πολύ προσπάθεια για να δεις ότι λείπουν pins ακόμη και από φώτο που ανέβασα.Επίσης επειδή φαίνεται και το στραβό pin δοκιμάσω να βάλω τον επεξεργαστή και απλά όπως το περίμενα δεν κάθεται!!Για το άσπρο χρώμα και το κύκλωμα δεν αμφισβητώ κάτι γιατί απλά δεν το παρατήρησα εκείνο το σημείο πριν το πάω-μάλλον υπήρχε και δεν το είδα.Όμως για να μην μας περνάνε για χαζούς και μας βγάζουν τρελούς θα ήθελα να κάνω μία καταγγελία η κάτι τουλάχιστον να μην περάσει έτσι το θέμα γιατί μπορεί αύριο να την πατήσει κάποιος άλλο και με προϊόν μεγαλύτερης αξίας.Κάποιοι τα λέγατε για το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά δυστυχώς τα είδα σήμερα δεν ήξερα ότι κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.Περιμένω από πιο έμπειρους να με κατευθύνουν τουλάχιστον να μην περάσει έτσι το θέμα γιατί θα κάνουν όλο και μεγαλύτερες απατεωνιές.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας Το προβλημα ειναι οτι αυτοι που παραλαμβανουν το υλικο που επιστρεφεται,συγκεκριμενα για σενα το motherboard,δεν ειναι τεχνικοι και το μονο που μπορουν να βεβαιωσουν ειναι οτι δεν υπαρχει καποιο χοντρο,οφθαλμοφανες προβλημα,γιατι αν υπηρχε,τοτε απλα δεν θα δεχονταν να παραλαβουν το προιον. Αρα πρεπει να βασιστεις στην ετυμηγορια του τεχνικου τους που το ελεγχει σε αλλο μερος στον χωρο εργασιας του. Τα στραβωμενα pins ειναι κατι που καμμια φορα μεσα στα νευρα σου και το αγχος που σου ετυχε ζημια,μπορει να σου ξεφυγει. Δηλαδη ,για να κανω τον συνηγορο του διαβολου,μπορει θεωρητικα οντως να τα στραβωσες εσυ,αν δεν εβαλες καλα την ψυκτρα η αν πιεσες το cpu λιγο δυνατα πριν κατεβασεις τον μοχλο εγκαταστασης πανω στη μητρικη. Κανονικα,απο εμπειρια που εχω απο Μ.Βρεττανια,οταν επιστρεφεις μια μητρικη ,ερχεται κεινη την στιγμη ενας τεχνικος που υπαρχει στο καταστημα,κοιταει προσεκτικα την μητρικη,βλεπει οτι δεν υπαρχει υπαιτιοτητα του πελατη που να ακυρωνει την εγγυηση,και μετα δινει το οκ για να παραλαβουν το προιον.Το ελεγχει μπροστα σου,ωστε αν καποιος εχει κανει μακακια,να του την υποδειξει ωστε να μην υπαρχουν και υποψιες στον πελατη. Εδω στην Ελλαδα,απο οσο ξερω,δεν υπαρχει αυτη η πρακτικη ,αρα η μονη καλυψη σου θα ηταν να ειχες φωτογραφησει με ικανο κινητο ομως ωστε να φαινεται πολυ καθαρα,την μητρικη και το μερος που μπαινει ο επεξεργαστης,μαζι με την εγγυηση.Επισης να ενημερωσεις τους υπαλληλους την στιγμη της παραδοσης οτι εχει κανεις αυτο το πραγμα. Δεν βλεπω αλλο τροπο. Αυτο με το κυκλωμα,σου εξηγησαν γιατι δεν σε καλυπτει? Ρε παιδια πραγματικα δεν ξερω τι παιζει, ισως εγω ειμαι απο τους τυχερους. Στο e-shop χρονια πελατης και τρελα ευχαριστημενος δεν τους αλλαζω με τιποτα. Ναι τα εχουνε λιγο τσιμπιμενα αλλα εγγυηση εγγυηση. Οσες φορες τους χρειαστηκα με εξυπηρτησανε και με το παραπανω (αντκατασταση-πιστωση τα παντα ολα). Και εγω ετσι ειμουν μεχρι περσι και μαλιστα εχω φτιαξει για γνωστους με λιγα χρηματα αρκετα συστηματα με στοκ υλικο ,χωρις ποτε το παραμικο προβλημα.Αλλα περσι μου ειπαν κατι παρομοιο οτι στραβωσα 2 πινακια.Τελικα σπιτι μου,με μεγαλη προσοχη τα ισιωσα και λυθηκε το προβλημα. Απο τοτε ξαναγοραζω απο αυτους γιατι απλα λογω κρισης δεν υπαρχει αλλο καταστημα στην Ελλαδα με ποικιλια σε hardware,ουτε ενα δυστυχως. Εν τω μεταξυ κατα καιρους μικροπροβληματα και δυσαρεσκεια,ειδικα απο την οικονομικη κριση και μετα,ειχα απο σχεδον ολα τα γνωστα καταστηματα. Δεν εχουν στοκ εκει νομιζω ειναι η πηγη του προβληματος. 1
jimmyfis Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Πηγες σε ενα τοπικο καταστημα που ειχες να πατησεις καιρο να δεις τι τιμες εχει.Δεκτο.Φανταζομαι αυτο το τοπικο καταστημα δεν θα ειναι μεσα στο Skroytz αλλιως θα εβλεπες τι τιμες ειχε. Αλλα και παλι οταν ρωτησες και εμαθες την τιμη της καρτας για ποιο λογο το συνεχισες λεγοντας τους οτι την πουλανε ακριβοτερα απο αλλα καταστηματα??? Έχω βρεθεί σε εξαιρετικό τοπικό κατάστημα ηλεκτρονικών στην Αγ. Παρασκευή και περιμένοντας στην ουρά για να πληρώσω ακούω πελάτη να ρωτάει τιμή από κάτι και να λέει στον καταστηματάρχη ότι στο skroutz έχει τόσο. Αφού το έλεγξε του απάντησε "δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, θα στο αφήσω στην τιμή του skroutz". Μετά από αυτό και τσίχλες να θέλω που λέει ο λόγος πάω και ρωτάω αν έχει εκεί πρώτα. 1
conkal Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Polytope δεν έχω λόγια, ότι καλύτερο, είναι το μοναδικό μαγαζί στην Ελλάδα που θα κάνω αγορά πάνω από 50 ευρώ. Το ότι συγχέεις το amazon με το ebay (τσιπούρες με σαφρίδια ένα πράμα) με κάνει να υποθέσω ότι δεν έχεις εμπειρία από αγορές στο εξωτερικό. για το πρωτο ειναι εξαιρετικα ατομα τους εχω γνωρισει απο κοντα και το ξερουν καλα το θεμα. Απο amazon και ebay εχω κανει παμπολες αγορες. Για εγγυηση δεν χρειαστηκα κανενα απο τα δυο αλλα και παλι με τα μεταφορικα πηγαινε-ελα δεν θα συμφερει να την χρησιμοποιησεις
spy94 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Καλησπέρα παιδιά σορρυ που δεν απάντησα νωρίτερα δεν μπορούσα να μπω και σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.Το αν άξιζε για λίγα χρήματα να πάρω μεταχειρισμένο απ'ότι αποδείχθηκε δεν άξιζε ωστόσο βασίστηκα σε προηγούμενες καλές αγορές και στο γεγονός ότι υπήρχε εγγύηση.Η μητρική δεν είχε δικό της κουτί ωστόσο ίσως ήταν και αχρησιμοποίητη είχε προστατευτικό στον επεξεργαστή και γενικά δούλεψε για 5 μέρες.Να είχε pins στραβωμένα και να μην το είδα παίζει,ωστόσο τώρα δεν μπορεί καν να κάτσει επεξεργαστής σωστά πάνω οπότε σίγουρα κάτι πείραξαν.Να τα στράβωσα εγώ δεν παίζει γιατί απλά όλα έγιναν όπως έπρεπε δεν ζορίστηκε κάπου και επιπλέον όταν βγάλανε την ψύκτρα θα φαινόταν(εδώ από την φωτό φαίνεται) .Δεν ξέρω αν για καμένο κύκλωμα σε καλύπτουν η όχι,εμένα μου είπαν ότι πιθανώς να έγινε κάτι με το κουτί κάτι να ακούμπησε και διάφορα τέτοια.Για το αν κανονικά καλύπτει διαφωτίστε με.Ότι δεν πρόκειται να βρω άκρη για μένα το έχω αποδεχτεί απλά να μην τα τρώμε και όλα γιατί όσο θάρρος τους δίνουμε χειρότερα θα κάνουν..
Whitefanged Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δεν ξέρω αν για καμένο κύκλωμα σε καλύπτουν η όχι,εμένα μου είπαν ότι πιθανώς να έγινε κάτι με το κουτί κάτι να ακούμπησε και διάφορα τέτοια.Για το αν κανονικά καλύπτει διαφωτίστε με. Σε παρόμοια περίπτωση (overvoltage σε usb θύρα) η αντιπροσωπεία της ASUS είχε αρνηθεί την αντικατάσταση. Απο amazon και ebay εχω κανει παμπολες αγορες. Για εγγυηση δεν χρειαστηκα κανενα απο τα δυο αλλα και παλι με τα μεταφορικα πηγαινε-ελα δεν θα συμφερει να την χρησιμοποιησεις Να επισημάνω ότι ebay και amazon είναι δυο διαφορετικοί κόσμοι. Το ebay οι περισσότεροι το αντιμετωπίζουν σαν να μην υπάρχει καθόλου υποστήριξη (και καλά κάνουν), το amazon είναι η επιτομή της υποστήριξης στον πελάτη λιανικής. Είναι μεγάλο λάθος να μπαίνουν στην ίδια παράγραφο πόσω μάλλον πρόταση αυτά τα δύο. Αν βέβαια αγοράζεις ψιλολοϊδια και από τα δύο, το μικρό κόστος του προϊόντος σε αποτρέπει να ασχοληθείς με επιστροφές κλπ. Όσων αφορά την εγγύηση, τυχερός είσαι και μακάρι να μην χρειαστείς ποτέ. Πάντως στο Amazon για ελαττωματικό προϊόν δεν χρεώνεσαι μεταφορικά. Μηδέν ( 0 ) ευρώ μεταφορικά. Ναι είναι τόσο μαγικό. Σου χαλάει κάτι, το στέλνεις πίσω και μαζί με την αντικατάσταση σου πιστώνουν τα μεταφορικά ή μπορεί να μη στα χρεώσουν καθόλου, ανάλογα τη συνεννόηση. Μα θα μου πεις ούτε σε Ελληνικό μαγαζί έχω μεταφορικά. Ναι μόνο που σε Ελληνικό μαγαζί πολλές φορές είναι σαν να μην έχεις και εγγύηση και δεν μπορείς να απολαύσεις τα νόμιμα δικαιώματά σου (doa, 14ήμερη αλλαγή) παρά μόνο μετά από καταγγελίες και πάλι όχι πάντα. Ψωνίζοντας (ακριβότερα κιόλας) από Ελληνικό μαγαζί έχεις την ψευδαίσθηση ότι άμα γίνει κάτι θα σε καλύψουν και δεν θα περιμένεις επειδή είναι κοντά και δεν θα πληρώσεις και μεταφορικά. Δυστυχώς κάποτε κάτι γινόταν. Πλέον είναι hit or miss η εξυπηρέτηση πελατών. Θα περιμένεις πααααααρα πολύ στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων και το αν θα ικανοποιηθείς φαίνεται νομίζω από τα αμέτρητα threads εδώ και σε άλλα forums και φαντάσου και πόσοι δεν γράφουν τίποτα. Μεταφορικά στο Amazon θα χρεωθείς αν θες να αλλάξεις προϊόν που δεν σου αρέσει. Φυσικά και γίνεται να αλλάξεις προϊόν που δεν σου αρέσει, τι εννοείς δεν γίνεται? Πχ. Ψωνίζεις μια οθονάρα. Ας πούμε την PG279Q της Asus ή την Z35 της Acer. Σου έρχεται με 1 ή δύο μαύρα pixel ή Asus ή η Acer. Α) Αν έχεις ψωνίσει από Ελλάδα ανοίγεις καινούριο νήμα στο section με τις οθόνες και παίρνεις συμβουλές από τον XMorsX για bias lighting και πως να μην ψάχνεις με το μάτι τα μαύρα στίγματα ή την σκοτώνεις στις αγγελίες, γιατί 1-2 μαύρα pixel δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Αν έχεις ψωνίσει (φτηνότερα) από το Amazon την πακετάρεις, τους γράφεις πάνω στο κουτί ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, ΘΕΛΩ ΑΛΛΗ με το κραγιόν της γκόμενας, κοτσάρεις και το κουπόνι απάνω στο κουτί και την στέλνεις (εντάξει τώρα θα χρεωθείς μεταφορικά) και παίρνεις πίσω άλλη καινούρια. Αυτά το ολίγα για το αν συμφέρουν τα μεταφορικά ή όχι. *πολύ φιλικά και με χιουμοριστική διάθεση το σεντόνι * 4
alkis13 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Τι ακριβως πηγες να ρωτησεις τοτε αφου ηξερες τι τιμη παιζει η εν λογω καρτα????Και απο την στιγμη που καλως ή κακως εχουν αυτη την τιμη τι περιμενες να σου πουνε???Οτι θα ριξουν την τιμη???Και αν σου λεγανε οτι οντως θα μειωνανε την τιμη,μετα με τι κριτιρια θα προκυψει η μειωμενη τιμη??? Αρκετες φορες μου εχουν ριξει την τιμη ετσι. πολυ απλα, skroutz τοσο, το δινεις τοσο η φευγω; Που ειναι το περιεργο;
spy94 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Ο μόνος λόγος που δεν παραγγέλνω από εξωτερικό είναι το ότι δεν ξέρω και ότι δεν έχω πιστωτική.Δεν ξέρω αν γίνετε αλλιώς.Συμφωνώ ότι υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι αγοράζοντας από Ελλάδα καλυπτόμαστε από εγγύηση..
La_MoRt Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Πχ. Ψωνίζεις μια οθονάρα. Ας πούμε την PG279Q της Asus ή την Z35 της Acer. Σου έρχεται με 1 ή δύο μαύρα pixel ή Asus ή η Acer. Α) Αν έχεις ψωνίσει από Ελλάδα ανοίγεις καινούριο νήμα στο section με τις οθόνες και παίρνεις συμβουλές από τον XMorsX για bias lighting και πως να μην ψάχνεις με το μάτι τα μαύρα στίγματα ή την σκοτώνεις στις αγγελίες, γιατί 1-2 μαύρα pixel δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Καλές είναι οι αγορές στο εξωτερικό δε λέω αλλά υπάρχουν και αξιόλογα καταστήματα. Για τη συγκεκριμένη οθόνη που μιλάς εγώ χρειάστηκε να την αλλάξω 2 φορές και το κατάστημα ήταν το polytope. Τα παιδιά πολύ εξυπηρετικοί και οι διαδικασίες όπως ορίζονται. Σωστά από την εγγυηση δε καλύπτονται αλλά καλύπτονται από το DOA το οποίο χρησιμοποίησα μια χαρά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Fulgore Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Αρκετες φορες μου εχουν ριξει την τιμη ετσι. πολυ απλα, skroutz τοσο, το δινεις τοσο η φευγω; Που ειναι το περιεργο; Δεν ειναι θεμα περιεργου ή μη,ειναι θεμα οτι πολυ απλα μπορει να σου πει ο αλλος''οκ πηγαινε παρτο απο εκει τοτε,εμενα τι μου το λες''. Αυτο που μου λες το ειχε γραψει και ενας για τον Κωτσοβολο οτι πηγαινε ελεγε τα περι σκρουτζ οτι του αφηνανε σε χαμηλοτερη τιμη και οσοι το διαβαζαμε(και εχουμε αγορασει απο Κωτσοβολο και ξερουμε τις τιμες)μας πιασανε τα γελια γιατι πολυ απλα δεν παιζει(αν σκεφτουμε οτι ειναι απο τους ακριβοτερους). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα