spy94 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Καλημέρα στα μέλη, 29-3-2016 αγόρασα από το stockhouse του e-shop μία μητρική http://www.e-shop.gr/show_used.phtml?id=PER.528759&oem=4BM0XE320469 (και εγώ σε αυτήν την τιμή την πήρα με 6 μήνες εγγύηση) και ένα επεξεργαστή G1820 (καινούργιο αυτόν) τα συναρμολογώ όλα καλά αλλά 3-4-2016 πάω να συνδέσω ένα φλασάκι usb 3.0 (και αυτό από το ίδιο κατάστημα ήταν) για να πάρω ένα αρχείο από e-mail για να το εκτυπώσω και με το που το συνδέω κάνει ''τσάφ'' σβήνει η οθόνη και κάνει επανεκκινήσεις.Κλείνω το τροφοδοτικό το ανοίγω μετά από λίγο αλλά πάλι τα ίδια.Βγάζω τα υπόλοιπα αφήνω μόνο τον επεξεργαστή και την ψύκτρα στην μητρική τα βάζω στην αρχική τους συσκευασία και τα πάω πίσω την επομένη 4/4 στο κατάστημα Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης.Το βλέπουν εκεί γράφουν αυτά που τους λέω ανοίγει ο ένας υπάλληλος την ψύκτρα βγάζει τον επεξεργαστή βλέπει να pins μου λέει ''είναι εντάξει τα pins οπότε και ο επεξεργαστής πάρτον πίσω''.Κρατάνε την μητρική μου δίνουν και ένα χαρτί ότι η μητρική πάει για service στον τεχνικό και μου λένε θα ενημερωθείς.Πράγματι σήμερα 6/4 μου έρχεται μήνυμα ότι το προϊόν έχει βλάβη εκτός εγγύησης και ότι μπορώ να το παραλάβω.Πάω να την πάρω και να δω το πρόβλημα,βλέπω αρχικά τον υπάλληλο που έβγαλε τον επεξεργαστή μου φέρνει την μητρική και μου λέει ότι η μητρική έχει ένα στραβωμένο pin(ήταν 2 αυτά που έλλειπαν και τουλάχιστον 1 στραβωμένο στην πραγματικότητα) το οποίο και αφαιρέθηκε από τον τεχνικό οπότε δεν καλύπτει η εγγύηση.Τον ρώτησα πως έγινε αυτό και μου λέει ότι έγινε όταν έβαλα τον επεξεργαστή.Στην συνέχεια μου είπε και το δεύτερο πρόβλημα της μητρικής που προήλθε από το "τσάφ" που ήταν ένα καμένο κύκλωμα που φαίνεται στην φώτο(έχει άσπρο χρώμα).Προσπαθώντας να του εξηγήσω ότι δεν μπορεί να στράβωσα εγώ τα pins αφού ο επεξεργαστής μπαίνει μόνο με ένα τρόπο ο οποίος είναι προφανής δεν βγάλαμε άκρη και ζήτησα να δω τον τεχνικό.Τον ρώτησα πως στράβωσαν τα pins και μου λέει ότι έγινε όταν έβαλα η όταν έβγαλα τον επεξεργαστή του εξηγώ ότι τον έβγαλε ο συνάδελφος του ο οποίος ήταν δίπλα και δεν το αρνήθηκε.Στην συνέχεια μου είπε γιατί φαγώθηκα για τα pins αφού η μητρική είχε και άλλο πρόβλημα,του εξήγησα ότι τα pins είναι ο λόγος που δεν με καλύπτει η εγγύηση σύμφωνα με τον υπάλληλο και μου λέει ότι όχι ούτε το κύκλωμα καλύπτει η εγγύηση.Συμπέρασμα:Ξέρω ότι η εγγύηση δεν πρόκειται να με καλύψει,ωστόσο είμαι σίγουρος ότι τα pins δεν τα στράβωσα εγώ γιατί ήμασταν μαζί με τον υπάλληλο όταν έβγαλε τον επεξεργαστή και δεν είδαμε τίποτα ενώ τώρα δεν χρειάζεται και πολύ προσπάθεια για να δεις ότι λείπουν pins ακόμη και από φώτο που ανέβασα.Επίσης επειδή φαίνεται και το στραβό pin δοκιμάσω να βάλω τον επεξεργαστή και απλά όπως το περίμενα δεν κάθεται!!Για το άσπρο χρώμα και το κύκλωμα δεν αμφισβητώ κάτι γιατί απλά δεν το παρατήρησα εκείνο το σημείο πριν το πάω-μάλλον υπήρχε και δεν το είδα.Όμως για να μην μας περνάνε για χαζούς και μας βγάζουν τρελούς θα ήθελα να κάνω μία καταγγελία η κάτι τουλάχιστον να μην περάσει έτσι το θέμα γιατί μπορεί αύριο να την πατήσει κάποιος άλλο και με προϊόν μεγαλύτερης αξίας.Κάποιοι τα λέγατε για το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά δυστυχώς τα είδα σήμερα δεν ήξερα ότι κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.Περιμένω από πιο έμπειρους να με κατευθύνουν τουλάχιστον να μην περάσει έτσι το θέμα γιατί θα κάνουν όλο και μεγαλύτερες απατεωνιές.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
SaFiS Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Συγγνώμη, αλλά πήγες έδωσες 32€ για μεταχειρισμένη μητρική και ειδικά απο το πιο άθλιο πλέον κατάστημα (ειδικά στο θέμα service), όταν την έπαιρνες καινούρια με 42€ περίπου και με κανονική εγγύηση?? Μια έρευνα αγοράς δεν βλάπτει. Θέλετε και τα παθαίνετε μερικοί... http://www.skroutz.gr/s/4402522/Asrock-H81M-DGS-R2-0.html Τώρα για το θέμα καταγγελίας, ότι και να κάνεις, δεν θα βγάλεις άκρη. Αυτοί θα πούνε ότι την χάλασες εσύ, εσύ θα λες ότι την χάλασαν αυτοί... 14
Whitefanged Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 http://www.amazon.co.uk/ http://www.amazon.de/ https://www.scan.co.uk/ Μερικά μαγαζιά για να κάνεις δουλειά σου την επόμενη φορά. Μόνο μαύρο σε όλους τους εγχώριους απατεώνες. 4
conkal Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 υπαρχουν πολλα σοβαρα καταστηματα στην ελλαδα με καλες τιμες. δεν χρειαζεται να τρεχει στο amazon επισης αποψη μου ειναι να κανεις φασαρια και μετα καταγγελια στο καταστημα και στο ινκα κτλ αν εισαι σιγουρος. Ακρη δεν θα βγαλεις αλλα για την τιμη των οπλων 3
Whitefanged Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 υπαρχουν πολλα κάνα δυο σοβαρα καταστηματα στην ελλαδα με καλες τιμες. δεν χρειαζεται να τρεχει στο amazon επισης αποψη μου ειναι να κανεις φασαρια και μετα καταγγελια στο καταστημα και στο ινκα κτλ αν εισαι σιγουρος. Ακρη δεν θα βγαλεις αλλα για την τιμη των οπλων fixed Στην εξυπηρέτηση είναι πάτος σχεδόν όλοι. Φυσικά εννοώ όταν γίνει η στραβή, όχι σαν τις κριτικές στο skroutz, που γράφουν πόσο ευχαριστημένοι είναι, επειδή το κατάστημα κατάφερε να τους φέρει το προϊόν! Στοκ έχουν ελάχιστοι, άρα θα περιμένει ούτως ή άλλως, είτε ψωνίσει εγχώρια είτε από το εξωτερικό. Τώρα αν το καταπληκτικό aftersales του amazon για κάποιον είναι τρέξιμο, πάω πάσο.
Fulgore Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Συγγνώμη, αλλά πήγες έδωσες 32€ για μεταχειρισμένη μητρική και ειδικά απο το πιο άθλιο πλέον κατάστημα (ειδικά στο θέμα service), όταν την έπαιρνες καινούρια με 42€ περίπου και με κανονική εγγύηση?? Μια έρευνα αγοράς δεν βλάπτει. Θέλετε και τα παθαίνετε μερικοί... http://www.skroutz.gr/s/4402522/Asrock-H81M-DGS-R2-0.html Τώρα για το θέμα καταγγελίας, ότι και να κάνεις, δεν θα βγάλεις άκρη. Αυτοί θα πούνε ότι την χάλασες εσύ, εσύ θα λες ότι την χάλασαν αυτοί... Υπεθεσα οτι η μητρικη θα κοστιζε κανενα 55αρι(σαν H81 και επειδη δεν την βρισκεις ευκολα ποια)αλλα οντως για 10ευρω απλα δεν αξιζε καν να παρει μτχ.
conkal Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 fixed Διαφωνω ... σε αποσταση μικρη σχετικα απο το σπιτι μου εχω αρκετα που θεωρω απο οκ μεχρι πολυ καλα . Δεν ειχα ποτε παραπονο απο msystems(ok δεν εχουν ποικιλια στις ραμ...) - polytope systems - mgmanager - egate(οσο ηταν στην αλεξανδρας ηταν υποδειγμα εξυπηρετησης μετα δεν ξερω) - eworld(ειναι επαρχια αλλα οκ) και αυτα ειναι οτι μου ηρθε τωρα στα γρηγορα. επισης ρε σεις απο amazon/ebay αγοραζεις με την λογικη οτι δεν πολυεχεις εγγυηση ειδικα για φτηνα αντικειμενα λογω μεταφορικων 1
Bender83 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 To ερωτημα ειναι οταν πηρες την μητρικη απο το στοκ σε τι κατασταση βρισκοταν. Αν ηταν ανοικτο κουτι, refurbished ή από επιστροφή. Αν ηταν κατι απο αυτα μαλλον τα πινς θα ηταν στραβωμενα απο πριν.
tarantules Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Από eshop ψωνίζω εδώ και πάρα πολλά χρόνια χωρίς ούτε μια φορά να υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα ακόμα και όταν χρειάστηκε να κάνω χρήση της εγγύησης. Αλλά ας το παραβλέψουμε αυτό μιας και υπάρχουν και οι μεμονωμένες περιπτώσεις... Στο δια ταύτα: Από τη στιγμή που εξώφθαλμα η υπαιτιότητα όσον αφορά το στράβωμα των pins είναι του υπαλλήλου και από τη στιγμή που το μεταχειρισμένο προϊόν καλύπτεται κανονικά από την εγγύησή τους , για ποιο λόγο κάθεσαι και ασχολείσαι μαζί τους και χαλάς τη ζαχαρένια σου; Κάνεις πολύ απλά μια καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή και να δεις για πότε θα ισιώσουν τα πράγματα. Σε αντίστοιχη περίπτωση δική μου που μου πούλησε το Plaisio μεταχειρισμένη κάρτα γραφικών για καινούρια , με μια καταγγελία που τους έκανα έτρεχαν σαν τα άλογα... 1
Bender83 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Το προβλημα ειναι οτι η συγκεκριμενη βλαβη δεν καλυπτεται απο καμια εγγυηση παγκοσμια. Το γιατι και αν υπαρχει βαση, ειναι αλλη ιστορια. Αλλα ολες οι εταιρειες μητρικων δηλωνουν καθετα οτι δεν καλυπτουν στραβωμενα σπασμενα πιν (και καλα οτι εχουν τελειο ποιοτικο ελεγχο). Για αυτο ρωτησα σε τι κατασταση ηταν η μητρικη.
CrimsonSky_gr Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Διαφωνω ... σε αποσταση μικρη σχετικα απο το σπιτι μου εχω αρκετα που θεωρω απο οκ μεχρι πολυ καλα . Δεν ειχα ποτε παραπονο απο msystems(ok δεν εχουν ποικιλια στις ραμ...) - polytope systems - mgmanager - egate(οσο ηταν στην αλεξανδρας ηταν υποδειγμα εξυπηρετησης μετα δεν ξερω) - eworld(ειναι επαρχια αλλα οκ) και αυτα ειναι οτι μου ηρθε τωρα στα γρηγορα. επισης ρε σεις απο amazon/ebay αγοραζεις με την λογικη οτι δεν πολυεχεις εγγυηση ειδικα για φτηνα αντικειμενα λογω μεταφορικων Η ζητας ευγενικα pre paid label οταν κατι προκυψει,μην τρελενεσαι 1
Whitefanged Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Διαφωνω ... σε αποσταση μικρη σχετικα απο το σπιτι μου εχω αρκετα που θεωρω απο οκ μεχρι πολυ καλα . Δεν ειχα ποτε παραπονο απο msystems(ok δεν εχουν ποικιλια στις ραμ...) - polytope systems - mgmanager - egate(οσο ηταν στην αλεξανδρας ηταν υποδειγμα εξυπηρετησης μετα δεν ξερω) - eworld(ειναι επαρχια αλλα οκ) και αυτα ειναι οτι μου ηρθε τωρα στα γρηγορα. Polytope δεν έχω λόγια, ότι καλύτερο, είναι το μοναδικό μαγαζί στην Ελλάδα που θα κάνω αγορά πάνω από 50 ευρώ. Msystems δεν τους έχω χρειαστεί ακόμα. E-gate, ψώνιζα αραιά, μια φορά τον ήπιε ένα φτηνό m/b, τους το γύρισα, 15 μέρες μετά με ειδοποιήσαν ότι χάλασε με υπαιτιότητα του πελάτη (ούτε καν). Μαύρο. Mgmanager είχα αγοράσει ένα μαύρο akasa fan controller. Τη δεύτερη μέρα καίγεται ή έκτη παροχή. Το γυρίζω με πλήρη συσκευασία και μου ξεκινάνε κάτι αρκούδες για αντιπροσωπείες και 15 μέρες. Λέω ρε παιδιά ,30 ευρώ πράμα είναι και μου κάηκε μέσα στο doa. Δώστε ένα άλλο να φύγω. α) Και να ήθελαν δεν είχαν στοκ να μου δώσουν. β) Επέμεναν να το στείλουν αντιπροσωπεία για να διαπιστωθεί τι φταίει (τραβάω τα μαλλιά μου) Πήρα ένα καινούριο από αλλού και αντίο ζωή. Μαύρο κι εδώ. Eworld έχω πολύ άσχημη εμπειρία με αντιεπαγγελματική συμπεριφορά από μέρους του, αλλά επειδή δεν είναι συχνό φαινόμενο ας πούμε όχι και τόσο μαύρο. Παρόλαυτα: α) αν κάνεις μεγάλη παραγγελία από http://www.aquatuning.de/ σου έρχεται φτηνότερα. β) το aftersales κι εδώ δεν έχει καμία σχέση. Μαύρο κι εδώ. Έχει τύχει να χρειαστώ τους περισσότερους και η πλειοψηφία είναι σκέτη απογοήτευση. επισης ρε σεις απο amazon/ebay αγοραζεις με την λογικη οτι δεν πολυεχεις εγγυηση ειδικα για φτηνα αντικειμενα λογω μεταφορικων Το ότι συγχέεις το amazon με το ebay (τσιπούρες με σαφρίδια ένα πράμα) με κάνει να υποθέσω ότι δεν έχεις εμπειρία από αγορές στο εξωτερικό. Επίσης από amazon/scan θα ψωνίσεις τα πολύ ακριβά και από Ελλάδα τα φτηνά. Γιατί αν στραβώσει κάτι στη Ελλάδα το ακριβό μη σου πω τι θα το κάνεις, ενώ στο Amazon αν δεν το έχεις σπάσει θα τους το στείλεις πίσω και θα αποζημιωθείς no questions asked. Στο scan.co.uk ακομά και αν το ΣΠΑΣΕΙΣ - ΧΑΛΑΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ο ίδιος, μπορείς ασφαλίζοντας το προϊόν κατά την αγορά (περίπου 5 τοις χιλίοις κόστος) τους το ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΣΠΑΣΜΕΝΟ - ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ - ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ και σου στελνουν καινουριο ή τα λεφτά σου. Αυτά για το αν έχουν εγγύηση τα απέξω. Το ξέρω ότι είναι η πρώτη κρυάδα που θα στείλεις τα λεφτά σου ''out there''. Την ένιωσα κι εγώ στην πρώτη παραγγελία του 500άρικου στο aquatuning. Μια δυο φορές και μετά μόνο κάναν ανεμιστήρα θα ψωνίζεις από δώ. 3
La_MoRt Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Από eshop ψωνίζω εδώ και πάρα πολλά χρόνια χωρίς ούτε μια φορά να υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα ακόμα και όταν χρειάστηκε να κάνω χρήση της εγγύησης. Αλλά ας το παραβλέψουμε αυτό μιας και υπάρχουν και οι μεμονωμένες περιπτώσεις... Στο δια ταύτα: Από τη στιγμή που εξώφθαλμα η υπαιτιότητα όσον αφορά το στράβωμα των pins είναι του υπαλλήλου και από τη στιγμή που το μεταχειρισμένο προϊόν καλύπτεται κανονικά από την εγγύησή τους , για ποιο λόγο κάθεσαι και ασχολείσαι μαζί τους και χαλάς τη ζαχαρένια σου; Κάνεις πολύ απλά μια καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή και να δεις για πότε θα ισιώσουν τα πράγματα. Σε αντίστοιχη περίπτωση δική μου που μου πούλησε το Plaisio μεταχειρισμένη κάρτα γραφικών για καινούρια , με μια καταγγελία που τους έκανα έτρεχαν σαν τα άλογα... Καλά ηρεμήστε με τις καταγγελίες. Καλό εργαλείο είναι και να το χρησιμοποιούμε δε λέω αλλά για πες μου πως θα αποδείξει ότι δεν είναι δική του η υπαιτιότητα για το στράβωμα; Ο ένας θα λέει έτσι και ο άλλος γιουβέτσι. Όσο για το TS όταν αγοράζεις προϊόντα από το stock house είναι εις γνώση σου ότι παίρνεις πράγματα τα οποία έχουν επιστραφεί από πελάτες και ή είχαν πολύ μικρή ζημιά και επισκευάστηκαν ή είχαν μεγάλη και απλά μπαλώθηκαν για να το πασάρουν στο πρώτο που θα βρεθεί. Ειδικά αν το πρόβλημα είναι κάτι το οποίο δε μπορεί να καλυφθεί από εγγύηση τους βολεύει μια χαρά. Μακριά απο stock house προτιμώ να δώσω και 20 και 30 € παραπάνω για να έχω την εγγύηση μου και να είμαι οκ. Έμπλεξες με κατάστημα με προϊστορία σε τέτοια και έχεις αγοράσει και προϊόν από stock. Καλά ξεμπερδέματα αλλά δε το βλέπω...
Vasilis 07 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Ακούω κάποιους και λέτε ότι πάτε σε μικρά μαγαζιά για καλύτερη εξυπηρέτηση και λέω ώρε π... τι λένε. Προ 15νθημέρου πάω σε τοπικό κατάστημα να ρωτήσω για μια GTX 750 ti. Τιμή 180 παρακαλώ (και ούτε λόγος για ευκολίες-δόσεις). Όταν του ανάφερα ότι η τιμή είναι εξωφρενική και στο skrutz του είπα ξεκινά από 127 μόνο που δεν με έδειρε ακούγωντας τη λέξη skrutz ... Η εμπειρία μου είναι ου μπλέξεις. Γι αυτό και πλέον αν χρειαστώ support κατευθείαν με την μαμά εταιρεία. Για τον φίλο θα έλεγα να στείλει το παραπάνω στόρυ στα κεντρικά και εκείνει θα τα χώσουν στο υποκατάστημα που δεν γουστάρει να κάνει το αυτονόητο. Είναι θέμα του εκάστοτε υπευθύνου αν γουστάρει να σε εξυπηρετήσει ή όχι. 1
Fulgore Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Ακούω κάποιους και λέτε ότι πάτε σε μικρά μαγαζιά για καλύτερη εξυπηρέτηση και λέω ώρε π... τι λένε. Προ 15νθημέρου πάω σε τοπικό κατάστημα να ρωτήσω για μια GTX 750 ti. Τιμή 180 παρακαλώ (και ούτε λόγος για ευκολίες-δόσεις). Όταν του ανάφερα ότι η τιμή είναι εξωφρενική και στο skrutz του είπα ξεκινά από 127 μόνο που δεν με έδειρε... Η εμπειρία μου είναι ου μπλέξεις. Για τον φίλο θα έλεγα να στείλει το παραπάνω στόρυ στα κεντρικά και εκείνει θα τα χώσουν στο υποκατάστημα που δεν γουστάρει να κάνει το αυτονόητο. Τι ακριβως πηγες να ρωτησεις τοτε αφου ηξερες τι τιμη παιζει η εν λογω καρτα????Και απο την στιγμη που καλως ή κακως εχουν αυτη την τιμη τι περιμενες να σου πουνε???Οτι θα ριξουν την τιμη???Και αν σου λεγανε οτι οντως θα μειωνανε την τιμη,μετα με τι κριτιρια θα προκυψει η μειωμενη τιμη???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα