Προς το περιεχόμενο

Canon EOS 100D vs Nikon D3200


thpon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

 

Έχω βρει αυτές τις 2 μηχανές στην ίδια τιμή στα 300 ευρώ (χωρίς φακό). Ποια είναι καλύτερη κατά την γνώμη σας; Αξίζει να δώσω 30 ευρώ παραπάνω για την Canon ή 80 ευρώ παραπάνω για την Nikon, για να έχω φακό (18-55) μέσα στην συσκευασία;

 

Να τονίσω πως είμαι αρχάριος, θα είναι η πρώτη μου επαφή με DSLR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nikon 3200 Με κλειστά μάτια εφόσον είσαι και αρχάριος θα έχεις και τον φακό που θα καλύψει τις ανάγκες σου. μπορείς να βρεις ευκολότερα μεταχειρισμένα nikon αξεσουάρ και φακούς πράγμα που θα σε διευκολύνει μελλοντικά όσο εξελίσσεσαι. και μελλοντικά αγοράζεις και μεταχειρισμένο έναν καλύτερο φακό. εφόσον είναι η πρώτη σου επαφή με dslr είναι απαραίτητο να πα΄ρεις την κάμερα μαζί με τον κιτ φακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nikon 3200 Με κλειστά μάτια εφόσον είσαι και αρχάριος θα έχεις και τον φακό που θα καλύψει τις ανάγκες σου. μπορείς να βρεις ευκολότερα μεταχειρισμένα nikon αξεσουάρ και φακούς πράγμα που θα σε διευκολύνει μελλοντικά όσο εξελίσσεσαι. και μελλοντικά αγοράζεις και μεταχειρισμένο έναν καλύτερο φακό. εφόσον είναι η πρώτη σου επαφή με dslr είναι απαραίτητο να πα΄ρεις την κάμερα μαζί με τον κιτ φακό.

Αξίζει να δώσω 380 για όλο το kit ή να πάρω με 300 το body και με 80-100 επιπλέον να πάρω έναν καλύτερο φακό; Δεν ξέρω αν είναι έστω μέτριος ο φακός του kit.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή ψάχνω και εγώ για μηχανή και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα, είχε παράδειγμα το media την περασμένη εβδομάδα την 100d στα 279 με φακό, και την 3300 στα 299 με φακό στα εγκαίνια στο Χαλάνδρι. επειδή το ψάχνω πολύ για τις τιμές, πιστεύω πως και οι δύο μηχανές στα 300 με το body μόνο είναι ακριβές. περιμένω λόγω Πάσχα μήπως παίξει καμιά καλύτερη προσφορά.

 

επίσης έχω βρει αυτήν