aristos12 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 nissan micra - almera - toyota corolla από 2002 κ μετά (από αμάξια πού γνωρίζω πολυ καλά από δικά μου η από εμπιστους γνωστούς φίλους κλπ μέ από 180.000 χλμ εως 550.000 χλμ κ ολα μέ καδένα ΠΟΤΕ ( τό ξαναγράφω) ΠΟΤΕ δέν ειχαμε πρόβλημα μέ τήν καδένα η μέ τεντωτήρα κλπ σέ αυτά τά αμάξια τουλάχιστον (γιά υπόλοιπα δέν γνωρίζω ) οσο γιά δόντι σέ κινητήρες group vag μιά απλή αναζήτηση στό google θά δείτε οτι ειναι συνηθισμένο πρόβλημα .(ακου 2008 αυτοκινητο κ μόνο μέ 135.000 χλμ) εγώ φίλε costacurta θά εψαχνα μόνο γιά μεταχ/νο κινητηρα μέ εναν εμπιστο μηχανικό ,οι μάνδρες ειναι γεμάτες κ οι καλές κ σοβαρές δίνουν κ εγγύηση κινητήρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 κάπου διάβασα ότι η vw βάζει ιμάντα πλέον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 κάπου διάβασα ότι η vw βάζει ιμάντα πλέον... Ο ΕA888 gen 3 (1.8 και 2.0 TSI) είναι με καδένα. EA211 (1.2/1.4 TSI) και ολα τα Diesel (EA288) ειναι με ιμαντα που ισχυρίζονται οτι δεν τον αλλάζεις ( μάλλον στα 150 με 200κ θα θέλει) Στον EA211 έχουν φτιάξει ολα και καλά τα προβλήματα που τους έβγαλε ο 1.4 EA111 που φοράει και το golf του θέματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Απορώ πάντως γιατί τόσα θέματα αυτό το μοτέρ, άμα διαβάσεις ειδικά για τα tiguan 1.4 γίνεται χαμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Για την καδένα ειναι γνωστό οτι το vag δεν το είχε , δεν είναι θέμα μονο του 1.4 Γενικότερα το EA111 μια χαρά είναι για αυτά που μπορεί να βγάλει ( κλειστό μοτέρ πάνω απο 200hp στο λίτρο) και τα θέματα του να εστιάζονται σε καδένα και αντλία νερού που πάει σετ με ενα μέρος του κομπρεσορα. Τώρα αμα κάηκε ενα πολλαπλασιαστής των 27€ ή βαλβίδες ν75 και ν249 που τις αλλάζεις και μόνος σου με 80€ ανταλλακτικά και οι 2 δεν ειναι κάτι σπουδαίο. (Εδω στη bmw 116 η γυναίκα μου αλλαζε τετράδα πολλαπλασιαστες ανα 30.000χλμ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Ναι σωστά κομρεσορ/τούρμπο. Όντως πήγα σε έναν ηλεκτρονικό που μου πρότεινε ο μηχανικός και είπε ότι έχει το επίσημο. Αύριο θα το δει και αναμένω αποτελεσματα Βρήκες και συ μοτέρ ζορισμένο και μέσα στα προβλήματα :/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα