Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για γκολφ που δεν παίρνει μπροστά


costacurta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

Έμεινε σήμερα το γκολφ μου δεν παίρνει μπροστά.αναψε και ένα λαμπακι στο ταμπλό μηχανής. (τα λαμπάκια του ταμπλό ανάβουν δεν είναι μπαταρία) Είναι το μοντέλο με το διπλό τούρμπο. Καλεσα οδική και πήγαμε σε συνεργείο γνωστού. Με πήρε τηλέφωνο μετά από κάνα δίωρο και είπε είναι κάτι ηλεκτρονικό και ότι ο εγκέφαλος του δεν μπορεί να διαβάσει το πρόβλημα γιατί αυτά τα μοντέλα θέλουν συγκεκριμένο που τα περισσότερα συνεργεια δεν έχουν.

Το απόγευμα θα περάσω από εκεί δεν μπορώ τώρα. Τι κάνω πάω αναγκαστικά στο συνεργείο της αντιπροσωπίας? Έχω ακούσει και διαβάζω από πολλούς να αποφεύγεται η αντιπροσωπία γιατί είναι ακριβά.

 

Εάν το πάω μπορώ απλά να τους πω να κάνουν γνωματευση(να πληρώσω την γνωματευση αν χρειαζεται) να δω πόσο κοστίζει και αν είναι ακριβά να πάω αλλού?

 

Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιος μάστορας εξειδίκευμενος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι σίγουρος οτι έχεις διπλό τούρμπο και όχι τούρμπο/κομπρέσσορα? Διάγνωση θα χρειαστεί να κάνεις με το επίσημο διαγνωστικό του VAG, το odis, αλλά και με κάποια άλλα aftermarket "generic" διαγνωστικά. Μου κάνει εντύπωση που το συνεργείο που πήγες, δεν έχει τίποτα για να μπορέσει να "διαβάσει" την βλάβη του αυτοκινήτου σου, άρα σου προτείνω την εύρεση κάποιου συνεργείου που δεν κάνει διαγνώσεις το 2016 με το "αυτί". Αν δεν καταφέρεις να βρείς κάποιο γενικό συνεργείο με σύγχρονο διαγνωστικό εξοπλισμό, η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος. Για την διάγνωση (γνωμάτευση) λογικά δεν θα σε χρεώσουν (10 λεπτά το πολύ πέρνει), οπότε μετά το πέρας της διάγνωσης, τους λες οτι θα ξαναπάς στο τέλος του μήνα που θα έχεις λεφτά, και βρίσκεις κάποιο άλλο μη εξουσιοδοτημένο (σοβαρό όμως, όχι σαν και αυτό που πήγες) και το φτιάχνεις εκεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον το συνεργείο που πήγες δεν έχει διαγνωστικό για vag.

Το vcds που ειναι το εναλλακτικό του vas σιγουρα θα σου βρει τη βλάβη και οι περισσότεροι το έχουν.

( οι ιδιώτες σπασμένο με 10 euro)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σωστά κομρεσορ/τούρμπο. Όντως πήγα σε έναν ηλεκτρονικό που μου πρότεινε ο μηχανικός και είπε ότι έχει το επίσημο. Αύριο θα το δει και αναμένω αποτελεσματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλαψιμο. Ο ηλεκτρονικος λέει πηδηξε δόντι η καδενα επειδή έχασε το χρονισμο, άρα να ξαναπάει σε μηχανικό. το ψαξα στο νετ, και βρήκα πολλες αναφορές και καταγγελίες από κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου για αυτόν τον κινητήρα. Κόστος αντιπροσωπία 1000 με 1500. Τώρα περιμένω ο μηχανικός μου που δεν μπορεί να το επισκευασει να βρει έναν άλλο μεγαλύτερο μπας και κοστίσει λιγότερο από την αντιπροσωπία. Α ρε γκολφ, σκέφτομαι να το φτιάξω και να το πουλήσω με την μια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πέσει η τιμή των ανταλλακτικων , γνήσιο σετ γραναζιού μεταβλητού+ καδενα +γλίστρες βίδες κλπ πάει 350ευρω.

Χωρίς το μεταβλητου γλιτώνεις κανένα 120αρι. 

 

Εργασία είναι αρκετή 2 μέρες θα δουλέψουν οπότε μια τιμή στα 650 με 700 τελική μπορείς να βρεις εκτός αντιπροσωπίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλαψιμο. Ο ηλεκτρονικος λέει πηδηξε δόντι η καδενα επειδή έχασε το χρονισμο, άρα να ξαναπάει σε μηχανικό. το ψαξα στο νετ, και βρήκα πολλες αναφορές και καταγγελίες από κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου για αυτόν τον κινητήρα. Κόστος αντιπροσωπία 1000 με 1500. Τώρα περιμένω ο μηχανικός μου που δεν μπορεί να το επισκευασει να βρει έναν άλλο μεγαλύτερο μπας και κοστίσει λιγότερο από την αντιπροσωπία. Α ρε γκολφ, σκέφτομαι να το φτιάξω και να το πουλήσω με την μια

Καλως ηλθατε στο group vag.

 

Φτιαχτο κακην κακως και σκοτωσε το σε οποιο κοροιδο βρεις πρωτο και τραβα αγορασε αμαξι απο καμια σοβαρη εταιρεια. Τετοιο προβλημα πρωτη φορα ακουω, ποσο δε μαλλον ειναι και συνηθισμενο! Οσο ζουμε μαθαινουμε με δαυτους οτι η προχειροτητα δεν τερματιζει ποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχει μέχρι 100k και είναι bmy ο κινητήρας έπαιζε παλιότερα δωρεάν αντικατάσταση. Μέχρι 200κ έκαναν καποια έκπτωση. Ας το ψάξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως μπορώ να σου βρω μηχανικό εγώ για την καδένα. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι είναι καδένα πάντως, τα ίδια μου λέγανε στην αντιπροσωπία αλλά τελικά ήταν κομμένο ένα καλώδιο στην πλεξούδα... Δυτική θεσ/νίκη είναι ο τύπος αν σε ενδιαφέρει να ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλως ηλθατε στο group vag.

 

Φτιαχτο κακην κακως και σκοτωσε το σε οποιο κοροιδο βρεις πρωτο και τραβα αγορασε αμαξι απο καμια σοβαρη εταιρεια. Τετοιο προβλημα πρωτη φορα ακουω, ποσο δε μαλλον ειναι και συνηθισμενο! Οσο ζουμε μαθαινουμε με δαυτους οτι η προχειροτητα δεν τερματιζει ποτε.

 

Το πρόβλημα είναι τόσο γνωστό,όσο αυτό με τις βαλβίδες Ν75 και Ν249.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι,στην περίπτωση της καδένας,υπάρχουν ενδείξεις οτι κάτι δέν πάει καλά (χαρακτηριστικό κροτάλισμα κατα την εκκίνηση).Δέν είναι δηλαδή κάτι που εμφανίζεται ξαφνικά και σε αφήνει μπαμ και κάτω.Αν ο μηχανικός στον οποίο έκανε τα σέρβις δέν το διαπίστωσε,τότε είναι απλά τυχάρπαστος.

Κατα τ'αλλα θα συμφωνήσω και θα διαφωνήσω μαζί σου.Ναι,μιλάμε για ένα πρόβλημα που κανονικά δέν θα έπρεπε να υφίσταται.Οχι,οι άλλες εταιρίες δέν είναι καλύτερες.Θα μπορούσα να παραθέσω αναλυτικότατα προβλήματα που βγάζει πχ ένα 8th gen Civic.Αφενός δέν είναι επι του παρόντος γιατί θα οδηγήσει σε flame, αφετέρου (και ώς γνωστόν) ο Έλληνας θα το κάνει αβαβά γιατί ο Γερμανός είναι κακός όπως και να το κάνουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι τόσο γνωστό,όσο αυτό με τις βαλβίδες Ν75 και Ν249.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι,στην περίπτωση της καδένας,υπάρχουν ενδείξεις οτι κάτι δέν πάει καλά (χαρακτηριστικό κροτάλισμα κατα την εκκίνηση).Δέν είναι δηλαδή κάτι που εμφανίζεται ξαφνικά και σε αφήνει μπαμ και κάτω.Αν ο μηχανικός στον οποίο έκανε τα σέρβις δέν το διαπίστωσε,τότε είναι απλά τυχάρπαστος.

Κατα τ'αλλα θα συμφωνήσω και θα διαφωνήσω μαζί σου.Ναι,μιλάμε για ένα πρόβλημα που κανονικά δέν θα έπρεπε να υφίσταται.Οχι,οι άλλες εταιρίες δέν είναι καλύτερες.Θα μπορούσα να παραθέσω αναλυτικότατα προβλήματα που βγάζει πχ ένα 8th gen Civic.Αφενός δέν είναι επι του παρόντος γιατί θα οδηγήσει σε flame, αφετέρου (και ώς γνωστόν) ο Έλληνας θα το κάνει αβαβά γιατί ο Γερμανός είναι κακός όπως και να το κάνουμε

Mια χαρα ειναι ο Γερμανος και τα γερμανικα αυτοκινητα με εξαιρεση μερικες πραγματικα και δικαιολογημενα κακοφημες εταιρειες. Και οταν βλεπω οτι αυτο το αδιανοητο προβλημα ειναι συνηθισμενο κι απο πανω, μετα απο τοσα ακομα που εχω διαβασει για τη συγκεκριμενη εταιρεια, πώς γινεται να την θεωρησω σοβαρη;

Καινε λαδια, καινε πολλαπλασιαστες, καινε εγκεφαλους, καινε ηλεκτρονικα, σπανε γριλλιες παραθυρων, οι καδενες πανε βολτα οποτε τους κατεβει, βαλβιδες κλπ, κι ολα αυτα ειναι τα γενικα και γνωστα προβληματα των μοντελων τους απο το 2000 κι επειτα.

 

Καθε εταιρεια εχει τα δικα της λαθη και προβληματα, ανεξαρτητως μεγεθους και τιμης, αλλα εδω μιλαμε για καταστασεις που σε πανε 30 χρονια πισω, οσον αφορα την ποσοτητα, την συχνοτητα και τα ειδη των προβληματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλ στην αντιπροσωπία. Μίλησα με τεχνικό σύμβουλο, του είπα την γνωματευση του μηχανικού και ότι μετά από ψάξιμο στο ίντερνετ είδα πλήθος καταγγελιων για το ίδιο πρόβλημα. Ήταν καταφατικος δείχνοντας μου ότι έχει ξανά συμβεί ότι το ξερει. Δεν μπορεί σαν υπάλληλος της wv να παραδεχθει ναι έχει πρόβλημα από την στιγμή που η εταιρία δεν έχει κάνει επίσημη ανάκληση. Των ρώτησα αν μπορώ έστω να έχω μια ευνοικη αντιμετώπιση μια καλύτερη τιμή κάτι πελάτης τους είμαι τόσα χρήματα εδωσα. Δυστυχώς παρόλο που έχω μόνον 135000 είναι το 2008 το αυτοκίνητο και μου απάντησε ότι όχι είναι παλιό το αυτοκίνητο άρα δεν γίνεται. Κόστος προβλήματος στην καδενα γύρω στα 750 λέει αλλά υπάρχει περίπτωση επειδή πηδηξε δόντι να πιάσει και βαλβίδες και να διπλασιαστει. Αυτό θα το δει ο μηχανικός τους.

 

Τεσπα πήγα στον ηλεκτρονικό και μου πρότεινε έναν άλλο 3ο μηχανικό που ήταν πρώην υπεύθυνος στην vw και έχει δικό του συνεργείο πλέον και πήγα εκεί, 3η φορά οδική βοήθεια, έγινε μπάλα το αυτοκίνητο, το παλικάρι μου είπε τα ίδια αλλά κόστος 550 για καδενα και αρκετά πιο πάνω αν έπιασε βαλβίδα (τιμή δεν έδωσε)

 

 

Τωρα περιμενω από μεθαύριο που θα το πιάσει νέα. Ελεος, θα το φτιάξω και θα το πουλήσω σιχαμα, δεν πρόκειται να ξαναπιασω vw στα χέρια μου και σε ότι συζήτηση βρεθώ περί του θέματος θα τους δυσφημιζω για το υπόλοιπο της ζωής μου!

 

 

 

Αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καδένα κανονικά δεν την αλλάζεις ποτέ.

 

Ο 1.4 δυστυχώς θέλει πολύ φροντίδα και τύχη να μην βγάλει κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...