CrimsonSky_gr Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 POSTPROCESSING: Motion Blur: OFF Blur: OFF Bloom: OFF Ambient Occlusion: HBAO+ Όλα τα άλλα ανοιχτά! GRAPHICS: VSYNC: On MAX FPS: 60 Resolution: 2560x1440 Fullscreen NVIDIA Hairworks etc. όλα κλειστά (δεν ξέρω καν αν θα έπαιζαν σε εμένα, δεν το έχω ψάξει) Number of BG Characters: Ultra Shadows: High Terrain: Ultra Water: Ultra Grass: Ultra Textures: Ultra Foliage Visibility: High Detail Level: Ultra Hardware Cursor: Yes (όχι πως έχει σημσία, αλλά να υπάρχει) Hbao?? Εδω με την 390 αμα το ανοιξω πεφτω σε 40Εχεις κλεισει το aa τελειως ετσι? Και εχεις κατεβασει το tesselation απο το control panel σε κανα 2x Η μετρας τα frames ...στο μενου Η τρολλαρεις 1
karaflakos Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 POSTPROCESSING: AA: On Ambient Occlusion: HBAO+ SSAO @CrimsonSky_gr Δεν έχω πειράξει control panel (λες να χει καμμια ρυθμιση και να κοκορευομαι τσαμπα?), το ΑΑ ειναι on, το ΑΟ έγραψα μαλακία είναι SSAO. Δεν τα μετράω στο μενού τι λόγο έχω? :/ Ενημέρωση: Δεν έχω πειράξει κάτι, στα global ειναι ολα App Settings. The Witcher 3: Profile Graphics AA Mode: Use App Settings AA Method: Multisampling Morphological Filtering: Off AFM: App Settings Texture Filtering: Standard Surface Format Optimization: On Wait for VSync: Off unless aoo specifies OpenGL Triple Buffering: Off Shader Cache: AMD Optimized Tesselation Mode: AMD Optimized Frame Rate Target Control: Disabled
Whitefanged Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Η μετρας τα frames ...στο μενου Μπορεί και σε καμιά σπηλιά.
CrimsonSky_gr Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 @CrimsonSky_gr Δεν έχω πειράξει control panel (λες να χει καμμια ρυθμιση και να κοκορευομαι τσαμπα?), το ΑΑ ειναι on, το ΑΟ έγραψα μαλακία είναι SSAO. Δεν τα μετράω στο μενού τι λόγο έχω? :/ Ενημέρωση: Δεν έχω πειράξει κάτι, στα global ειναι ολα App Settings. The Witcher 3: Profile Graphics AA Mode: Use App Settings AA Method: Multisampling Morphological Filtering: Off AFM: App Settings Texture Filtering: Standard Surface Format Optimization: On Wait for VSync: Off unless aoo specifies OpenGL Triple Buffering: Off Shader Cache: AMD Optimized Tesselation Mode: AMD Optimized Frame Rate Target Control: Disabled Περιεργα μας τα λες, τεσπα εσυ ξερεις..Αστο γιατι ειμαστε και σε αλλο subforum
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα