Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

POSTPROCESSING:

 

Motion Blur: OFF

Blur: OFF

Bloom: OFF

Ambient Occlusion: HBAO+

Όλα τα άλλα ανοιχτά!

 

GRAPHICS:

 

VSYNC: On

MAX FPS: 60

Resolution: 2560x1440 Fullscreen

NVIDIA Hairworks etc. όλα κλειστά (δεν ξέρω καν αν θα έπαιζαν σε εμένα, δεν το έχω ψάξει)

Number of BG Characters: Ultra

Shadows: High

Terrain: Ultra

Water: Ultra

Grass: Ultra

Textures: Ultra

Foliage Visibility: High

Detail Level: Ultra

Hardware Cursor: Yes (όχι πως έχει σημσία, αλλά να υπάρχει)

Hbao?? Εδω με την 390 αμα το ανοιξω πεφτω σε 40

Εχεις κλεισει το aa τελειως ετσι?

Και εχεις κατεβασει το tesselation απο το control panel σε κανα 2x

Η μετρας τα frames ...στο μενου

Η τρολλαρεις

  • Like 1
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

POSTPROCESSING:

 

AA: On

Ambient Occlusion: HBAO+ SSAO

@CrimsonSky_gr Δεν έχω πειράξει control panel (λες να χει καμμια ρυθμιση και να κοκορευομαι τσαμπα?), το ΑΑ ειναι on, το ΑΟ έγραψα μαλακία είναι SSAO. Δεν τα μετράω στο μενού τι λόγο έχω? :/

 

Ενημέρωση:

Δεν έχω πειράξει κάτι, στα global ειναι ολα App Settings.

The Witcher 3: Profile Graphics

 

AA Mode: Use App Settings

AA Method: Multisampling

Morphological Filtering: Off

AFM: App Settings

Texture Filtering: Standard

Surface Format Optimization: On

Wait for VSync: Off unless aoo specifies

OpenGL Triple Buffering: Off

Shader Cache: AMD Optimized

Tesselation Mode: AMD Optimized

Frame Rate Target Control: Disabled

Δημοσ.

@CrimsonSky_gr Δεν έχω πειράξει control panel (λες να χει καμμια ρυθμιση και να κοκορευομαι τσαμπα?), το ΑΑ ειναι on, το ΑΟ έγραψα μαλακία είναι SSAO. Δεν τα μετράω στο μενού τι λόγο έχω? :/

 

Ενημέρωση:

Δεν έχω πειράξει κάτι, στα global ειναι ολα App Settings.

The Witcher 3: Profile Graphics

 

AA Mode: Use App Settings

AA Method: Multisampling

Morphological Filtering: Off

AFM: App Settings

Texture Filtering: Standard

Surface Format Optimization: On

Wait for VSync: Off unless aoo specifies

OpenGL Triple Buffering: Off

Shader Cache: AMD Optimized

Tesselation Mode: AMD Optimized

Frame Rate Target Control: Disabled

Περιεργα μας τα λες, τεσπα εσυ ξερεις..

Αστο γιατι ειμαστε και σε αλλο subforum

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...