Haris San Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Κουκλα το αμαξακι σου φιλε !!! ΝΑ το χαρεις !! Δεν ειπα swift,ειπα swift sport,το οποιο μονο girls car δεν ειναι (ουτε σε εμφανιση ουτε σε επιδοσεις) κ σε στροφη δυσκολα το πιανεις Τεσπα ετσι στο χαβαλε το ειπα,δεν υπαρχει λογος να δωσεις το αμαξι σου,ειναι μια χαρα !!!! Καταλαβα πιο λες, το εχω δει στο δρομο κιολας... Απλα μου φαινεται μικρο και γενικα αν αλλαζα αμαξι τωρα θα πηγαινα σε κανα scirocco ξερω γω μεταχειρισμενο αλλα αρκετα τα λεφτα... Γενικα το στησιμο απο το αμαξι μου και το εσωτερικο + εξοπλισμος του ειναι υπεραρκετα για μενα. Απλα επειδη το stock το φερνω στα ορια του ηθελα να βελτιωσω λιγο το κρατημα του χωρις να χασω πολυ σε ανεση. Και σιγουρα ειναι πιο ευκολο να αλλαξω απλα αναρτηση απο το να αλλαξω αμαξι Τωρα ανετα ανεβαινουν και τα αλογα με προγραμμα και αν βαλω και τουρμπινα abarth παει και 180hp αλλα δεν θελω να το πειραξω, το stock μου αρκει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Η άνεση , η κρατήματα διαλέγεις και παίρνεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Η άνεση , η κρατήματα διαλέγεις και παίρνεις χαχαχαχα δεν θελω sport οδηγηση κουτσουρο σαν σαξοραλο... Θελω βελτιωμενο κρατημα πχ σαν το κρατημα του mito ή του leon που το νιωθεις οτι το αμαξι καθεται κατω οταν στριβεις αλλα οταν παιρνας πανω απο λακουβα ειναι κομπλε οπως τα υπολοιπα αυτοκινητα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Το είπα στη πρώτη σελίδα. Οι μόνες coilovers που είναι σχετικά άνετες , για τα γούστα μου ειναι bc racing ba , kw var2 και st xa. Απο 1000+ μαζί με τοποθέτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 χαχαχαχα δεν θελω sport οδηγηση κουτσουρο σαν σαξοραλο... Θελω βελτιωμενο κρατημα πχ σαν το κρατημα του mito ή του leon που το νιωθεις οτι το αμαξι καθεται κατω οταν στριβεις αλλα οταν παιρνας πανω απο λακουβα ειναι κομπλε οπως τα υπολοιπα αυτοκινητα... Αν θέλεις την άποψη μου μην πειράξεις την αναρτηση εκτός και αν έχεις σκοπό να κάνεις ολόκληρη μοντελοποίηση και πειραματική μελετη για το αποτέλεσμα (έχεις τα λεφτά και το καταλληλο άτομο με εξοπλισμό; ). Αμα θες ψάξε γιατί δεν πρέπει να πειράζουμε την αναρτηση εμπειρικά . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Αν θέλεις την άποψη μου μην πειράξεις την αναρτηση εκτός και αν έχεις σκοπό να κάνεις ολόκληρη μοντελοποίηση και πειραματική μελετη για το αποτέλεσμα (έχεις τα λεφτά και το καταλληλο άτομο με εξοπλισμό; ). Αμα θες ψάξε γιατί δεν πρέπει να πειράζουμε την αναρτηση εμπειρικά . υπάρχουν κιτ για τα εκάστοτε αμάξια από εταιρίες που βγαζουν ελατήρια-αμορτισέρ, δεν χρειάζεται να κάνει αυτά που είπες, μια ανάρτηση αλλάζει δεν θα φτιάξει καράβι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 υπάρχουν κιτ για τα εκάστοτε αμάξια από εταιρίες που βγαζουν ελατήρια-αμορτισέρ, δεν χρειάζεται να κάνει αυτά που είπες, μια ανάρτηση αλλάζει δεν θα φτιάξει καράβι To ίδιο λέω πάλι . Οποιοδήποτε κιτ πλυν κιτ μελετημένο απο τον κατασκευαστή αν δεν γίνει ολόκληρη μελέτη το αποτέλεσμα όσον αφορά την ενεργητική ασφάλεια είναι αμφιβόλου ποιότητας . Το ότι δεν έχει κλίσεις ή είναι σφιχτό δεν σημαίνει ότι αυξάνεις την ασφάλεια . Μπορείς απλά να το κάνεις χειρότερο απο πριν . Ψάξε γκουγκλαρε και θα καταλάβεις μερικά πράγματα . Για αρχή : http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/75108.asp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Δεν μου λέει κάτι αυτό το άρθρο, και ναι η εργοστασιακή ανάρτηση στα περισσότερα αμάξια είναι άπλα συμβιβασμός κόστους, εδώ πριν το 2000 δεν τους ένοιαζε η παθητική ασφάλεια την ενεργητική θα κοιτάξουν. Εδω και πολλά χρονιά ολόκληροι οίκοι βελτίωσης αυτοκίνητων το κάνουν αυτό και δεν είναι καθόλου αμφίβολα ποιότητας τα κιτ βελτιωσης οπως koni, bildstein, old man emu, kyb κτλπ οπότε μην γίνεσαι υπερβολικος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Δεν μου λέει κάτι αυτό το άρθρο, και ναι η εργοστασιακή ανάρτηση στα περισσότερα αμάξια είναι άπλα συμβιβασμός κόστους, εδώ πριν το 2000 δεν τους ένοιαζε η παθητική ασφάλεια την ενεργητική θα κοιτάξουν. Εδω και πολλά χρονιά ολόκληροι οίκοι βελτίωσης αυτοκίνητων το κάνουν αυτό και δεν είναι καθόλου αμφίβολα ποιότητας τα κιτ βελτιωσης οπως koni, bildstein, old man emu, kyb κτλπ οπότε μην γίνεσαι υπερβολικος Υπερβολικός δεν είναι λέξη που με χαρακτηρίζει . Αμα θες ψάξ το . όχι ούτε εμένα θα μου λεγε κάτι ένα αρθρο μη επιστημονικά τεκμηριωμένο αλλά σίγουρα θα με έκανε να το ψάξω το θέμα . Εγώ το έχω ψάξει. Στην τελική ο καθένας κάνει ότι θέλει με το αμάξι του . Άλλος βασίζεται στην εμπειρία άλλος στις αισθήσεις του και στα πιστεύω του άλλος καθαρά στην επιστήμη και στην εφαρμοσμένη φυσική . No problem ! Όσο για τους οίκους βελτίωσης που λες αν αναφέρεσαι π.χ σε AMG POLESTAR και τέτοιου είδους βελτιωτικούς οίκους τότε πάω πάσο . Αυτοί οι οίκοι είτε ανήκουν σε κάποια αυτοκινητοβιομηχανία είτε είναι ανεξαρτητοι δεν παίρνουν ένα ΚΙΤ και το κοτσάρουν επάνω σε ένα αμάξι και τελειώσαμε !!! Κάνουν ολόκληρες μελέτες με μοντελοποιήσεις κτλ . 100άδες ώρες σχεδίασης και ανάπτυξης του set up της ανάρτησης και φυσικά μια ανάρτηση δεν είναι μόνο το κιτ ελατήρια αμορτισέρ . Είναι πολλααα άλλα που πρέπει να ληφθούν υπόψιν για να έχεις ένα καλύτερο αποτέλεσμα και όχι μια χειρότερη ανάρτηση για τους δρόμους που προορίζεται το αυτοκίνητο . και φυσικά ενα set up σχεδιασμένο για πιστα μπορεί να ναι ότι χειρότερο για την ασφάλεια σου σε κανονικούς δρόμους . Η αναρτηση όπως είπα δεν είναι μόνο αμορτισέρ και ελατήρια . Είναι ενα σύστημα περισσότερων υποσυστημάτων όπου όταν πειράζεις ένα κομμάτι μπορεί να φέρεις αρνητικές συνέπειες σε κάποιο άλλο υποσύστημα. Όλα τα υποσυστήματα της αναρτησης πρέπει να δένουν αρμονικά και να βρεις την χρυσή τομή για διάφορες οδηγικές συνθήκες . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Όπως τα λες τι δικο μου που έχει σινεμπλοκ απο s3 , top mounts απο ttrs , ακρομπαρα απο cupra και Taiwan coilovers οχι μονο δεν θα επρεπε να στρίβει αλλά να έχει διαλυθεί.... Oh wait Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2016 Αν αλλαζα θα κοιτουσα να βαλω κατι απο abarth grande punto ή mito γιατι οπως ειπα ειναι σχεδον τα ιδια αυτοκινητα και ξερω οτι θα δουλευει... Αλλα αν ειναι να δωσω 1 χιλιαρικο ενταξει το σκεφτομαι Ειπαμε να βελτιωσουμε λιγο το κρατημα οχι να το κανω τραινο Σε πιστα δεν θα μπει ποτε αλλωστε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα